Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 mi Çalıştıramadım
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 mi Çalıştıramadım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 mi Çalıştıramadım
    Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2012 Saat 12:16
Orjinalini yazan: turbo27 turbo27 Yazdı:


yanlis bilgi  koliva arkadasim,isitma bujisi yaz kis demeden dvereye girer,girmelidirde zaten,direk enjektörlü olmasi isitma bujisinin calisip calismama durmunu yönetmez,hatta söyle bisey daha soyliyeyim,isitma bujisi arizasinda motor 3000 devri gecmez,beyni karistirip motoru safe moda aliyor,yani sikistirinca ariza lambasi yakip koruma moduna geciyor arac..beyin ona gore programlanmis,sacma gelebilir ama isitma bujisi arabanin cekisini bile etkiliyor..


Bu tarz teknik tartismalari, sohbetleri cok severim. Siz bu isin direk icindesiniz o yuzden sizden cok seyler ogrenecegime inaniyorum. Ben asagiya bildiklerimi yazayim, siz degerli yorumlarinizi eksik etmeyin.

Motorun direk enjektorlu olmasi isitma bujisinin calisma durumunu etkiler. Belirli bir cevre sicakliginin altinda kizdirma bujileri ECU tarafindan calistirilmaz cunku gerek yoktur.

    "...hatta söyle bisey daha soyliyeyim,isitma bujisi arizasinda motor 3000 devri gecmez,beyni karistirip motoru safe moda aliyor,yani sikistirinca ariza lambasi yakip koruma moduna geciyor arac.."

Bu dogru. Kizdirma bujilerinden bir veya birkaci arizali oldugunda P03XX hata kodu duser ve arac koruma moduna gecer. Bu durum olusur cunku kizdirma bujilerinin cektigi akim ECU tarafindan kontrol edilir. Eger akim cekmiyor ise bu hata duser. Dolayisiyla bu hata ECU'nun kizdirma bujisine ihtiyaci oldugu ama bozuklugundan dolayi kullanamadigi zamanlarda olusur.

Asagidaki yaziyi NGK firmasinin web sitesinden (linki asagida) ceviriyorum:
http://www.ngk.de/en/products-technologies/glow-plugs/requirements/

    Method of operation of glow plugs

    In principle, the glow plug functions like an immersion heater: Electrical energy is introduced through a coil resistor, which heats up to very high temperatures (up to 1000 °C).

    However, in practice this simple principle causes some difficulties in regard to service life, overheating protection and current consumption. As a result, starting processes in the 1960s still lasted up to 30 seconds. In the 1980s this was already reduced to starting times of 3-5 seconds. With the introduction of TDI engines, differences from petrol engine became almost imperceptible with outside temperatures above 0 °C. Only temperatures below 0 °C require the additional pre-glowing.


Cevirisi:

    Kizdirma bujilerinin calisma yontemi

    Kizdirma bujilerinin icerisindeki rezistans elektrik ile isinir ve cok yuksek sicakliklara (1000 dereceye kadar) ulasir.

    Fakat bu isinma aracin bakim periyodunu, asiri isinma koruma mekanizmasini ve elektrik tuketimini etkiler. Bundan dolayi 1960'lardaki araclarda mars basma suresi 30 saniyelere kadar variyordu. 1980'lere gelindiginde bu sure 3-5 saniyeye kadar indirildi. Yeni nesil TDI motorlarla birlikte dis hava sicakliginin 0 dereceden yukarida oldugu durumlarda mars alma neredeyse benzinli motorlar ile aynidir. Sadece 0 derecenin altinda olan dis sicakliklarda ekstra isitmaya ihtiyac duyulur.



Düzenleyen koliva - 09 Haziran 2012 Saat 12:17
Yukarı Dön
Akeneton Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2012
Konum: İZMİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Akeneton Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2012 Saat 01:33
Ses sisteminden şüphelenmeye başladım. Normalde teybi kapatınca amfininde kapanması gerekiyor değil mi? Eğer sağlıklı bir tesisat çekildiyse. Yada ne bileyim kontağı kapatınca hiç akım gitmemesi lazım amfiye doğru mu? Economy mod da gayet güzelmiş bu arada ;)
2003 1.4 hdi xr Sahra Sarısı mütevazi 307 :)
Yukarı Dön
turbo27 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı turbo27 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2012 Saat 00:38
Orjinalini yazan: tellotello tellotello Yazdı:

Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.


Dogru bilgi ama bahsettiginiz sistem eskide kaldi. Gunumuzdeki TDI araclarin hicbirisinde on isitmaya gerek yoktur cunku TDI  Turbocharged Direct Injection demektir. Yani dogruden enjeksiyon vardir. Bu mekanizma dizel motorlarin daha kolay mars almalarina neden olur. O yuzden gunumuz araclarinda kizdirma bujilerine hava cok soguk olmadigi muddetce gerek yoktur. Bu yuzdendir ki kizdirma bujileri disarisinin -10 derece (Bu ayar ulkeden ulkeye degisebilir) veya daha dusuk oldugu durumlar haricinde devreye girmez. Belirtilen bu sicakligin daha ustunde kizdirma bujisi calisirsa ne olur. Hicbir sey olmaz, sadece ilk calistirmadaki emisyon degerini yukseltir ve cevreye zararlidir. Belki son kullanicilar bu noktada pek duyarli degiller ancak otomobil ureticileri bu noktaya cok dikkat etmek zorundalar.
yanlıs bılgı  kolıva arkadasım,ısıtma bujısı yaz kıs demeden dvereye gırer,gırmelıdırde zaten,direk enjektörlü olması ısıtma bujısının calısıp calısmama durmunu yönetmez,hatta söyle bısey daha soylıyeyım,ısıtma bujısı arızasında motor 3000 devrı gecmez,beynı karıstırıp motoru safe moda alıyor,yanı sıkıstırınca arıza lambası yakıp koruma moduna gecıyor arac..beyın ona gore programlanmıs,sacma gelebılır ama ısıtma bujısı arabanın cekısını bıle etkılıyor..
 
 

 
Merhaba bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın. Bu dediğiniz HDI motorlarda geçerli değil demi? Benim aracımda (2005 model1.4 HDI)  da yanlışlıkla stop etsem de kontağı kapatıp her açtığımda motor sıcakken bile yani o kızdırma teli resmi çıkıyor ve ancak kısa bir süre bekledikten sonra gidiyor. Bende sonrasında kontağı çeviriyorum. Böylesinin sağlıklı olduğunu söylediler.

Peki bu kısımda bekleme süresi olmadan çalıştırsam nolur? Arıza yapma ihtimali var mı? Çünkü sıcaklığın -10 lara düştüğü bir ortama çok nadir denk geliriz. Ayrıca erenöz'ün dediği kadar bir fark hissetmiyorum ışığın yanık kalma süresinde onu da belirtmek isterim.

Teşk.


Düzenleyen turbo27 - 09 Haziran 2012 Saat 00:40
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...
Yukarı Dön
turbo27 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı turbo27 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2012 Saat 00:34



Düzenleyen turbo27 - 09 Haziran 2012 Saat 00:42
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 23:34
Orjinalini yazan: selkentli selkentli Yazdı:

akşamdan birşeyi açık unutman farketmez, 307 in 20 dk sonra otomatik olarak ekonomy mode der ve elektriği keser, 2 adam bul 2. vitese tak, biraz hızlanınca çek ayağını debryjdan, çalışırsa doğru ustaya, 
çalşmassada bi eleman çağır yanına, çektirmene gerek yok...


Ufak bir duzeltme. Eger farlar auto konumunda degilse elektrik kesilmez ve aku biter.
Yukarı Dön
selkentli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2012
Konum: ısparta
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 48
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selkentli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 20:52
akşamdan birşeyi açık unutman farketmez, 307 in 20 dk sonra otomatik olarak ekonomy mode der ve elektriği keser, 2 adam bul 2. vitese tak, biraz hızlanınca çek ayağını debryjdan, çalışırsa doğru ustaya, 
çalşmassada bi eleman çağır yanına, çektirmene gerek yok...
# selkentli #
Yukarı Dön
terzuu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 82
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı terzuu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 15:32
marş hiç tık dahi yoksa büyük ihtimal kömür ler ve yatakların kirlenmesindendir.akü tavviyeside bi işe yaramaz bu durumda usta gelir ve kömürleri es geçerek motor altında tam ne yaptığını bilmediğim düz kontaklama gibi aküden direk marşlayarak çalıştırır arabayı ama stop edince gene çalışmaz başıma gelmişti 50veya 100 arası bi temizlik ve kömür değişimi olmuştu.
bize her yer trabzon
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 15:15
 Çok teşekkürler bilgi için arkadaşlar.


Erenöz, hocam  ben yokuşta oturduğum için özellikle o dediğini  yapıyorum. Sabahları ilk kalkışta ve akşam eve gelince yaklaşık bir dakika rölantide bekletiyorum. Özellikle Turbonun ömrü için gerekli dediler o nedenle uyguluyorum.

Yalnız işte bu kızdırma bujileri mi, teli mi bilemiyorum yaz, kış farketmez aynı süre ekranda kalıyorlar onlar için beklemek sıkıyor bazen Smile Özellikle yolda stop ettiysem bir de ekran temizlensin diye bekleyene kadar kornayı yiyorum arkadan LOL Sağolsun Türkiye'deki bütün şoförler 7 aylık Tongue
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:27
Orjinalini yazan: tellotello tellotello Yazdı:


Merhaba bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın. Bu dediğiniz HDI motorlarda geçerli değil demi? Benim aracımda (2005 model1.4 HDI)  da yanlışlıkla stop etsem de kontağı kapatıp her açtığımda motor sıcakken bile yani o kızdırma teli resmi çıkıyor ve ancak kısa bir süre bekledikten sonra gidiyor. Bende sonrasında kontağı çeviriyorum. Böylesinin sağlıklı olduğunu söylediler.

Peki bu kısımda bekleme süresi olmadan çalıştırsam nolur? Arıza yapma ihtimali var mı? Çünkü sıcaklığın -10 lara düştüğü bir ortama çok nadir denk geliriz. Ayrıca erenöz'ün dediği kadar bir fark hissetmiyorum ışığın yanık kalma süresinde onu da belirtmek isterim.

Teşk.


Ben TDI dedim ornek vermek icin. HDI ise high-pressure direct injection demek. Yani her iki durumda da direk enjeksiyon durumu var. Turkcesi nedir bilmiyorum ama common rail teknolojisini kullanan butun dizel araclarda kizdirma bujisi kolay mars basma ozelliginden daha cok cevre kirliligini onlemek icin vardir. Erenoz'un de bir ustteki mesajinda dedigi gibi eger aracinizda kizdirma bujisi bozuksa araciniz hava sicak ya da soguk olsun yine calisir. Hava cok cok soguk ise biraz daha uzun mars basarsiniz ancak motorun calismasi icin kizdirma bujisi elzem degildir.


Düzenleyen koliva - 08 Haziran 2012 Saat 12:28
Yukarı Dön
erenöz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erenöz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:14

Işıkları beklemeden marşa basmanız durumunda muhtemelen (soğuk havalarda) aracınız uzun süre marşa bastıktan sonra çalışacaktır. Bildiğim ve kullandığım kadarı ile (babamın racı 1,3cdti motorlu bir opel) yeni nisel dizel araçlarda ilk çalıştırmada ve stop etmeden evvell aracı rolantide bir dakika kadar çalıştırmalısınız. Bu ilk çalıştırmada turbo milinin yağlanması ve stop ederkende aynı milin soğuması için gereklidir. Sorunuza cevap verebildiysem ne mutlu:)

307 SW 1.6 OV PACK
Yukarı Dön
inceyasar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 26 Ocak 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı inceyasar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:05
bizlerdeki kızdırma bujileri -4 derecenin altında uzun yanar işlevini görür -4 dereceden sıcaksa sadece yanıp sönebilir ben 4 ünüde değiştirdim geçen bakımda 1 tanesi kopmuştu arıza kodu veriyordu araç kışa şimdiden hazır olalım dimi :)
2004 307 1.4HDI
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:58
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.


Dogru bilgi ama bahsettiginiz sistem eskide kaldi. Gunumuzdeki TDI araclarin hicbirisinde on isitmaya gerek yoktur cunku TDI  Turbocharged Direct Injection demektir. Yani dogruden enjeksiyon vardir. Bu mekanizma dizel motorlarin daha kolay mars almalarina neden olur. O yuzden gunumuz araclarinda kizdirma bujilerine hava cok soguk olmadigi muddetce gerek yoktur. Bu yuzdendir ki kizdirma bujileri disarisinin -10 derece (Bu ayar ulkeden ulkeye degisebilir) veya daha dusuk oldugu durumlar haricinde devreye girmez. Belirtilen bu sicakligin daha ustunde kizdirma bujisi calisirsa ne olur. Hicbir sey olmaz, sadece ilk calistirmadaki emisyon degerini yukseltir ve cevreye zararlidir. Belki son kullanicilar bu noktada pek duyarli degiller ancak otomobil ureticileri bu noktaya cok dikkat etmek zorundalar.

Merhaba bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın. Bu dediğiniz HDI motorlarda geçerli değil demi? Benim aracımda (2005 model1.4 HDI)  da yanlışlıkla stop etsem de kontağı kapatıp her açtığımda motor sıcakken bile yani o kızdırma teli resmi çıkıyor ve ancak kısa bir süre bekledikten sonra gidiyor. Bende sonrasında kontağı çeviriyorum. Böylesinin sağlıklı olduğunu söylediler.

Peki bu kısımda bekleme süresi olmadan çalıştırsam nolur? Arıza yapma ihtimali var mı? Çünkü sıcaklığın -10 lara düştüğü bir ortama çok nadir denk geliriz. Ayrıca erenöz'ün dediği kadar bir fark hissetmiyorum ışığın yanık kalma süresinde onu da belirtmek isterim.

Teşk.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:44
Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.


Dogru bilgi ama bahsettiginiz sistem eskide kaldi. Gunumuzdeki TDI araclarin hicbirisinde on isitmaya gerek yoktur cunku TDI  Turbocharged Direct Injection demektir. Yani dogruden enjeksiyon vardir. Bu mekanizma dizel motorlarin daha kolay mars almalarina neden olur. O yuzden gunumuz araclarinda kizdirma bujilerine hava cok soguk olmadigi muddetce gerek yoktur. Bu yuzdendir ki kizdirma bujileri disarisinin -10 derece (Bu ayar ulkeden ulkeye degisebilir) veya daha dusuk oldugu durumlar haricinde devreye girmez. Belirtilen bu sicakligin daha ustunde kizdirma bujisi calisirsa ne olur. Hicbir sey olmaz, sadece ilk calistirmadaki emisyon degerini yukseltir ve cevreye zararlidir. Belki son kullanicilar bu noktada pek duyarli degiller ancak otomobil ureticileri bu noktaya cok dikkat etmek zorundalar.


Düzenleyen koliva - 08 Haziran 2012 Saat 11:45
Yukarı Dön
erenöz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erenöz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:12
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

kızdırma bujileri yaz kış ayrımı olmaksızın çalışır. yaz yada kış arasında sadece süre fark eder. kışın kontağı açtığınızda o lambanın sönmesi daha uzun sürer.


Yanlis bilgi. Kizdirma bujileri sadece belirli bir sicakligin altinda calismaya baslar.
Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.
307 SW 1.6 OV PACK
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 10:40
Orjinalini yazan: Akeneton Akeneton Yazdı:

Dostum sadece shell v-power kullanıyorum. Başka da birşey kullanmadım ki. Koliva ustamın dediği gibi yinede bir kontrol ettirmem gerekiyor sanırım. Farları açık unutsam araba ötüyor.Ses sistemi var uzun süredir kullanmıyorum. Söküp atayım onu belki ondandır.


Bak bundan olabilir. Kapali durumda sistemin akim cekiyor olabilir. Istersen akim cekip cekmedigini bir elektrikcide kontrol ettir once.
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:52
Bu radyo olayındaki Ekonomi Modu arkadaşların dediği gibi doğru :) Bizzat yaşarak öğrendim, arabayı temizlerken bir yandan da radyo çalsın istedim (araba stop durumunda) belli bir süre sonra kapadı kendini hatta arıza sandım korktum Smile Sonradan bir yerde okudum sorun yokmuş. Sizde de başka birşeyden olabilir.
Yukarı Dön
Akeneton Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2012
Konum: İZMİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Akeneton Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:38
Dostum sadece shell v-power kullanıyorum. Başka da birşey kullanmadım ki. Koliva ustamın dediği gibi yinede bir kontrol ettirmem gerekiyor sanırım. Farları açık unutsam araba ötüyor.Ses sistemi var uzun süredir kullanmıyorum. Söküp atayım onu belki ondandır.
2003 1.4 hdi xr Sahra Sarısı mütevazi 307 :)
Yukarı Dön
FeverDog Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Mayıs 2012
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı FeverDog Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:22
Merhaba, bişey bildiğimden değil de daha önce benzer bir sorunla karşılaştığımdan yazıyorum :)

Arkadaşım da hiçbir sorun yokken bir sabah kalkıp aracını çalıştıramamış, yol yardımı aramış adamlar gelip her ne yaptılarsa çalıştırmışlar ancak kullandığı yakıttan olabileceğini söylemişler. Bu kadar ciddi bir fark yaratır mı bilmiyorum ama farklı bir yerden yakıt almışsanız falan ondan olabilirmiş. (söylediğim şey şuanda bana çok saçma geldi ama adamların yalancısıyım) Ouch
Peugeot 206 Fever HDİ, 2006
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 08:09
Orjinalini yazan: Akeneton Akeneton Yazdı:

Arkadaşlar biribirinden değerli yorumlariniz için çok teşekkür ederm. Eve gittiğimde kontağı çevirdim çalisti.Yakinimdakiler akünün bosaldigini söylediler. Gün içerisinde toparlamış kendini ve o yüzden aracı çalıştırmış. Su anda bi sıkıntı yok. Demekki biseyi acikmi unuttum ne. Muhtemelen teyp olsa gerek. Basit bi sorun için başınızı agrittim, hakkınızı helal edin. Iyi forumlar;)


Gecmis olsun. Teypten dolayi akunun sarji bitmez cunku acik biraksaniz bile economy mode'a girer. En buyuk ihtimallar farlardandir. Siz yine de bin kontrol yaptirin araciniza derim.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 08:08
Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

kızdırma bujileri yaz kış ayrımı olmaksızın çalışır. yaz yada kış arasında sadece süre fark eder. kışın kontağı açtığınızda o lambanın sönmesi daha uzun sürer.


Yanlis bilgi. Kizdirma bujileri sadece belirli bir sicakligin altinda calismaya baslar.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2097 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6680 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 122 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 106 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 107 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 710 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 116 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 148 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 841 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 329 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 524 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 406 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107810 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1645 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3411 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 10359 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 9315 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 1160 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 1398 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
ErkamC 1
Ozzy1903 1
eRRoR 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English