![]() |
|
Bir efsanenin doğuşu 106 gtı |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |||
I Love My Pug ![]() 1. Vites ![]() ![]() 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2011 Saat 15:36 |
||
GTI' larda 4 bin devire kadar ani basmayıp daha sonra basınca mükemmel ivmeleniyo araç :))
|
|||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||
![]() |
|||
I Love My Pug ![]() 1. Vites ![]() ![]() 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Turbo belli bir devirden sonra devreye girdiği için her devirde atak değildir. Alt devirlerde sönüktür. Bi-Turbo lu araçlar her devirde ataktır, turbonun biri alt devirler, diğeride üst devirlerde çalışması içindir.
|
|||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
106 GTI başka bir şey araba değil o ! Hele motor modifiyesi yapılmışsa. Sürüş bambaşka bir zevk haline geliyor.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tabi bide o var ama turbo motorlar her devirde atak değilmidir . ama 106 gtiın yerini hiçbişey tutamaz
![]() |
|||
![]() |
|||
peugeotefe ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Çatapat sax. iyiymiş abi :) inşallah cuf cuf olucak önümüzdeki yaza proje içersindeyim
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Efe senın arabanın adını "Çatapat" koyalım ne dersın
![]() ![]() ![]() Vıdeo yuda Albaya sorarım ben ![]() Düzenleyen CeCoLi - 04 Kasım 2011 Saat 12:20 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
+1
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arabamız xr,xs,Quiksilver da olsa onlar bizim gözümüzde gtı...
|
|||
![]() |
|||
peugeotefe ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Albayım video ya aldı ama hala koymadı siteye
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşlar kusura bakmayın ama ben kendimce söyleyim peugeot dedim mi akıllara ilk gelen 106 olur...
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Çatapat videosunu bekliyoruz...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
O makıne gelse bıle 106 gtı ın anlık gaz tepkısını vermez dıye tahmın edıyorum
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Su senın "çatapat" gıbı gıdısını bır ara vıdeoya cekelım yaa
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ah ah içim gidiyor her GTI gördüğümde. Sonra dönüp kendi arabama bakıyorum
![]() |
|||
![]() |
|||
peugeotefe ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Saxo vts her vites ayrı bi zevkli benim arabanın kesicide giderken zıplayarak gittiğini bu aralar keşfettim her vites te dip gidiyorum allah sonumuzu hayır etsin makineyi kırmasak iyidir
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
youtube dan 106 gti ın reklamını izlemenizi tavsiye ederim gerçekten çok etkileyeci , arkadaş yukarda her şeyi açıklamış şu 308 gti 1.6 thp 200 hp lik motoruyla keşke gelse ahhh ahh :(
|
|||
![]() |
|||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
saxo vts hastasıyım abi, Efe sağolsun hastası olduğum aracı ilk kez sürme şansı verdi ve çok mutlu oldum (:
|
|||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Burada sorun aracın durmaması degıl. Esasında 106 GTI ın frenlerı kendı agırlıgı ıcın gayet yeterlıdır. Onde 266mm sogutmalı dısk, arkada 247mm dısk kullanılmıs. Bu sıstemın aynısı benım bosu 1150 kg olan aracımda bıle yeterlı frenleme uretmektedır kı 950 kg olan 106 GTI uzerınde cok daha ılerı derecede fren performansı uretır.
Bahse konuda problem kullanıcılardadır. Aracın lımıtlerını asarak cılgınca kullanırlarsa olacagı budur
![]() |
|||
![]() |
|||
Cüneyt ![]() 1. Vites ![]() ![]() 23 - Haziran - 1990 Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2011 Konum: Gaziantep Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
dip not: araba bi o kadar kuvvetli ama bi o kadarda zor duruyor :) bunun yüzünden ülkemizde temiz kazasız GTI bulmak çok zor
|
|||
2004 // 206 1,4xt 16V 90bg Benzinli Full
Şehitkamil/G.Antep |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |