![]() |
|
PERFORMANS HAKKINDA |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123 4> |
Yazar | |||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 18:11 |
||
Yahu biz olmaz derken bizim aklimiza mantigimiza uymadigi icin olmaz diyoruz ve haliyle bir kanit, bir video, bir bilimsel hesaplama, bir aciklama istiyoruz. Velev ki dediginiz gibi birsey olsa bile onun altinda cok saglam bir bilim olduguna eminim. Bizde bunu soruyoruz, arastiriyoruz. Kaldi ki ben kestirip atmiyorum, hala guzel bir sekilde makul mantikli aciklandiginda ikna olmaya aday biriyim
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
:))) O konuyu dinlememiş direk dalmış olaya anlayış gösterin :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
Muhammet ÇAKIR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
2 viteste 70 görüyosun ama devir saatini hiç hesaba katmıyosun biz 3000 devir de hızı kaç onu tartışıyoruz konuyu iyice bi oku
|
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aynen bizzat kendi araçlarıma uygulatmışlığım var evveliyatında. Şu anki aracım bile 1.4 benzinli... 3. vites 6200 rpm 145 atıyor (17" momo jant üstelik. 14 15 olsa 150 155'e oturacak rahatlıkla) . Ama normaliyle de denedik 3. vites 6200 = 135. Nasıl oluyor acaba bu :)
|
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
SAVAŞ ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Mart - 1980 Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011 Konum: Üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ne demek dostum biz gördüğümüzü söylüyor ve yazıyoruz. devrim arabası filmindeki gibi mühendisler ne yaptıysada piston kolunun mukavemetini artıramıyorlardı. ama bir usta çağırdılar, adam metal karışımını değiştirdi ve işte sonuç ve herkes şaşkın.
![]() Düzenleyen SAVAŞ - 03 Mayıs 2011 Saat 17:26 |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Helal olsun tam benim hislerimi aktardın ![]() |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
emin1689 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Mayıs - 1988 Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
|
|||
![]() |
|||
SAVAŞ ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Mart - 1980 Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011 Konum: Üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşım senin dediğin olayı daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi bir arkadaşımın aracında nasıl olduğunu gördüm. sende anlattığına göre bunun nasıl ve ne şekilde yapıldığını GÖRDÜĞÜN ve BİLDİĞİN için ısrarla bu iş olur diyorsun ve bende sana sonuna kadar katılıyorum. daha önceki mesajımda cecoli sen konuyu anlamadın falan demiş ama ben gayet farkındayım. forumda bi aralar dizel 206 lara cruise control takılamaz deniyordu ama yapan yapmış. bence birşeyi iddaa ederken biraz da yaşamış olmak lazım. herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum. yani senin gibi.
|
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
http://www.youtube.com/watch?v=QoNpD5ZSe-U
Azer Bülbül - İyi Değilim Benden koliva ve cecoli kardeşlerime gelsin :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Iste biz de diyoruz ki farkli olamaz ![]() 1. Lastik ebati (Kadranda gorulen degil, disaridan olculen) 2. Sanzuman disli oranlari 3. Son disli orani Yani sizin dediginiz gibi sibop ayarina bagli olamaz diyoruz. Ancak yine de ikna edilmeye acigiz. |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)
106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Evet dedigin aynen dogrudur. Burada hemfikiriz. Ancak su cumlende hemfikir degiliz. Su soruyu da kendime sormaktan alikoyamiyorum. Fabrika cikisi ayni aracin degerlerinde ne kadarlik bir hata payi olur. Yani diyelim pespese uretimden cikan iki araci ele alirsak, ikisinin de dijital olarak devirini olcersek, 100 km/h giderken birininki diyelim 3000 rpm ise digerininki 3010 olabilir mi? Olursa bu hatanin ne kadarlik toleransi vardir.
Düzenleyen koliva - 03 Mayıs 2011 Saat 16:38 |
|||
![]() |
|||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaslar bu 5. vites 3bin devirdeki hız sadece şanzıman oranını gösterir
aracınızın hızı 100 km ye kac sanıyede ulastıdıgıdır
önemlı olan budur
5. vites 3 bin devirde 140 yapan araba cok hantal olur çunku şanzıman oranı cok uzun olur
|
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Cecoli ben herhangi bi açıklama yapmicam. Zaten yapıcağımı yaptım. Sadece allah kısmet ederse bigün video ile ya da yüzyüze görüşebilirsek canlı anlatabileceğimi söyledim. Koliva aslında söylediğin şeyle benim kastetmek istediğim şeyi aydınlattın sen. Ben yapılan işlemler sonunda orjinal hızının (radar vs. dediğin şey) aynı devirde artmış olacağından bahsediyorum. Ancak araçtaki ibre bize zaten aynı ibreyi gösterecektir neden dersek çünkü aynen senin gösterdiğin formülü araç uyguluyor ve kadranda gösteriyor. Bu ince ayrıntı zaten farkı ortaya koyuyor. 17" jant ile 80 gösteren ibre orjinalinde 70 falandır öyle değil mi? Aynı mantık işte benim kastettiğim.
|
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
@ kolıva = abıcım ben sessız takılıyor konuyu takıp edıyorum. bu noktada senle hemfıkırım... bende yapılacak acıklamaları merakla beklıyorum
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Valla ben sahsen konunun en basindan beri acaba olabilir mi diye soylediklerinize hep olumlu yaklastim. Onceki mesajlarimda dedigim gibi, bilimsel bi sekilde kanitlayabilseniz, ya da bir sekilde tam olarak anlatabilseniz ben ikna olmaya hazirim. 3000 devirde 105 yapan bir aracin hizi, eger bu hizi aracin icerisindeki kadrandan okuyup soyluyorsa (yani mesela polis radarindan degil) aracin tekerlek boyutlarina, agirligina, torkuna, hatta baski balata kalitesine ve fren balatasina bagli degildir. Bunlari sadece sizin sordugunuza cevap yazmak icin soyledim yoksa tartismaya, konusmaya acigim ![]() Aracin tekerleklerinin ebati dis hizi etkiler. Eger fabrika cikisi lastik boyutlarindan buyuk lastik takilirsa, ekranda gorulen hiz ile radarin olcecegi hiz ayni olmaz. Aracin agirlik ancak ivmelenmeyi etkiler. Belki 105 km/h ye daha gec ulasir ama ulastiginda devir yine 3000 olur. Motorun torkun ancak motorun beygir gucunu etkiler. Zaten beygir gucunun formulu HP=(Tork x RPM)/5252.113122 dir. Düzenleyen koliva - 03 Mayıs 2011 Saat 13:29 |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
3000 devirde 105 yapan bir arabanın jantının lastiğinin ebatı yakıtının türü veya oktan tipi , ağırlığı, torku, hatta baskı balata kalitesi hatta abartarak fren balatasının ömrü vs. nedenlerle bir bağı varmıdır yokmudur bunu bilmek isterim. Siz bu etkenlerin sadece hızlanma süresiyle bağlantılı olduğunu düşünüyorsanız ben başımı öne eğer ve ağlarım. Lütfen modifiyeyi serserilik haricinde gerçekten de sanayi işi olarak görün ve herkesi bir tutmayın. Eğer şu güne kadar bu sitede 3 5 bişeyler paylaştıysam ve doğruluğuna hemfikir olduysanız bu söylediğim bilgiye de saygı duyun ve doğrudur olabilir deyin. Daha önce sibop ayarını tuningvari olarak yaptırmadıysanız şahit olmadığınız şeyle ilgili yorum yapmayın kardeşimsiniz. Örneğin ben oto elektrik konusuyla ilgili olarak konuşmam neden? çünkü pratikte bir bilgim yok susarım. 1.4 benzinli aracım şu an 5. viteste 3000 rpm'de 115 yapıyor. Cecoli o meşhur 17" momo'lar var tabi üstünde. 15'ler varken aynı viteste aynı devirde 120 gördüğümü de biliyorum. Çok ezbere söylüyorsunuz. Günün kaç saati acaba basıyorsunuz? Kaç kere arabanızı en orjinalinden dyno'ya tabi tuttunuz? Hayatınızda kaç kere Nitrojen ve turbonun ahengini yaşadınız? (Bunu aşağılamak dalga geçmek için demiyorum kesinlikle) Hepinizi seviyorum saygılar...
|
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
abıcım dur yapma yaaaaaaaaa. olayı baska yone cekme :)) ıyı okursan anlarsın
![]() bız tek bır arac ıcın herhangı bır vıteste sabıt devırdekı suratı artılabılır mı artırılamazmı onu tartısıyoruz...
bızler suratın dıslı oranları ıle oynanmadan suratın artırılmayacagını ıddıa edıyoruz fakat arkadas artırılabılecegını soyluyor... bız kendı bılgımızce bılımsel acıklamasını yaptık yanı ![]() Düzenleyen CeCoLi - 03 Mayıs 2011 Saat 13:01 |
|||
![]() |
|||
tigerland ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
araç 7200 çeviroyor 0-100 7.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyor araç 6000 çeviriyor 0-100 10.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyoranlatılan olay bumu :)
|
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123 4> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |