Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - PERFORMANS HAKKINDA
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

PERFORMANS HAKKINDA

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: PERFORMANS HAKKINDA
    Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 18:11
Yahu biz olmaz derken bizim aklimiza mantigimiza uymadigi icin olmaz diyoruz ve haliyle bir kanit, bir video, bir bilimsel hesaplama, bir aciklama istiyoruz. Velev ki dediginiz gibi birsey olsa bile onun altinda cok saglam bir bilim olduguna eminim. Bizde bunu soruyoruz, arastiriyoruz. Kaldi ki ben kestirip atmiyorum, hala guzel bir sekilde makul mantikli aciklandiginda ikna olmaya aday biriyim Göz Kırpma Oldu demekle olunur mu hic Ouch
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:43
Orjinalini yazan: Muhammet ÇAKIR Muhammet ÇAKIR Yazdı:

Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: emin1689 emin1689 Yazdı:

benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
 
2 viteste 70 görüyosun ama devir saatini hiç hesaba katmıyosun biz 3000 devir de hızı kaç onu tartışıyoruz konuyu iyice bi oku
Sırıtma2 vitesde aracı haddinden fazla zorlarsan 70i görürsün tabii bende görüyorum ama :d 2. vitesde ondan fazlasını goremedım en fazla 75 bastım araba yırtıyodu kendını dedıgım gıbı devir göstergesinde dibe vurdugunda kaputta havalandırmaların olabılır :Dbızım bahsettıgımız sabıt bır devırde basması ona bakarsan benıma arac 3. vitesde 120 falan basıyıo Sırıtma 


:))) O konuyu dinlememiş direk dalmış olaya anlayış gösterin :)
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
Muhammet ÇAKIR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3134
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Muhammet ÇAKIR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:41
Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: emin1689 emin1689 Yazdı:

benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
 
2 viteste 70 görüyosun ama devir saatini hiç hesaba katmıyosun biz 3000 devir de hızı kaç onu tartışıyoruz konuyu iyice bi oku
Sırıtma2 vitesde aracı haddinden fazla zorlarsan 70i görürsün tabii bende görüyorum ama :d 2. vitesde ondan fazlasını goremedım en fazla 75 bastım araba yırtıyodu kendını dedıgım gıbı devir göstergesinde dibe vurdugunda kaputta havalandırmaların olabılır :Dbızım bahsettıgımız sabıt bır devırde basması ona bakarsan benıma arac 3. vitesde 120 falan basıyıo Sırıtma 
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:33
Orjinalini yazan: emin1689 emin1689 Yazdı:

benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
 
2 viteste 70 görüyosun ama devir saatini hiç hesaba katmıyosun biz 3000 devir de hızı kaç onu tartışıyoruz konuyu iyice bi oku
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:28
Aynen bizzat kendi araçlarıma uygulatmışlığım var evveliyatında. Şu anki aracım bile 1.4 benzinli... 3. vites 6200 rpm 145 atıyor (17" momo jant üstelik. 14 15 olsa 150 155'e oturacak rahatlıkla) . Ama normaliyle de denedik 3. vites 6200 = 135. Nasıl oluyor acaba bu :)
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
SAVAŞ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Mart - 1980

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011
Konum: Üsküdar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SAVAŞ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:22
Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Orjinalini yazan: SAVAŞ SAVAŞ Yazdı:

Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :)

arkadaşım senin dediğin olayı daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi bir arkadaşımın aracında nasıl olduğunu gördüm. sende anlattığına göre bunun nasıl ve ne şekilde yapıldığını GÖRDÜĞÜN ve BİLDİĞİN için ısrarla bu iş olur diyorsun ve bende sana sonuna kadar katılıyorum. daha önceki mesajımda cecoli sen konuyu anlamadın falan demiş ama ben gayet farkındayım. forumda bi aralar dizel 206 lara cruise control takılamaz deniyordu ama yapan yapmış. bence birşeyi iddaa ederken biraz da yaşamış olmak lazım. herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum. yani senin gibi.


Helal olsun tam benim hislerimi aktardın Alkış"herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum."



ne demek dostum biz gördüğümüzü söylüyor ve yazıyoruz. devrim arabası filmindeki gibi mühendisler ne yaptıysada piston kolunun mukavemetini artıramıyorlardı. ama bir usta çağırdılar, adam metal karışımını değiştirdi ve işte sonuç ve herkes şaşkın.Dil Çıkarma arkadaşım modifiyeli motoruyla 2500 devire gelmeden 110 km yi rahatlıkla geçiyor. zaten bu ivmeyi yakalayan araç  5 nci viteste 3000 devirde "doğal olarak" 130 km gibi hızda gidiyor. 


Düzenleyen SAVAŞ - 03 Mayıs 2011 Saat 17:26
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:09
Orjinalini yazan: SAVAŞ SAVAŞ Yazdı:

Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :)

arkadaşım senin dediğin olayı daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi bir arkadaşımın aracında nasıl olduğunu gördüm. sende anlattığına göre bunun nasıl ve ne şekilde yapıldığını GÖRDÜĞÜN ve BİLDİĞİN için ısrarla bu iş olur diyorsun ve bende sana sonuna kadar katılıyorum. daha önceki mesajımda cecoli sen konuyu anlamadın falan demiş ama ben gayet farkındayım. forumda bi aralar dizel 206 lara cruise control takılamaz deniyordu ama yapan yapmış. bence birşeyi iddaa ederken biraz da yaşamış olmak lazım. herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum. yani senin gibi.


Helal olsun tam benim hislerimi aktardın Alkış"herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum."


Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
emin1689 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
05 - Mayıs - 1988

Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 136
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emin1689 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 17:00
benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
Yukarı Dön
SAVAŞ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Mart - 1980

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011
Konum: Üsküdar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SAVAŞ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:59
Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :)

arkadaşım senin dediğin olayı daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi bir arkadaşımın aracında nasıl olduğunu gördüm. sende anlattığına göre bunun nasıl ve ne şekilde yapıldığını GÖRDÜĞÜN ve BİLDİĞİN için ısrarla bu iş olur diyorsun ve bende sana sonuna kadar katılıyorum. daha önceki mesajımda cecoli sen konuyu anlamadın falan demiş ama ben gayet farkındayım. forumda bi aralar dizel 206 lara cruise control takılamaz deniyordu ama yapan yapmış. bence birşeyi iddaa ederken biraz da yaşamış olmak lazım. herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum. yani senin gibi.
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:58
http://www.youtube.com/watch?v=QoNpD5ZSe-U

Azer Bülbül - İyi Değilim

Benden koliva ve cecoli kardeşlerime gelsin :)
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:46
Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :)


Iste biz de diyoruz ki farkli olamaz Ouch Olursa su uc seyden dolayi olur, onceki sayfalarda da yazdigim gibi,

1. Lastik ebati (Kadranda gorulen degil, disaridan olculen)
2. Sanzuman disli oranlari
3. Son disli orani

Yani sizin dediginiz gibi sibop ayarina bagli olamaz diyoruz. Ancak yine de ikna edilmeye acigiz.
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:41
Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :)
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:34
Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

Cecoli ben herhangi bi açıklama yapmicam. Zaten yapıcağımı yaptım. Sadece allah kısmet ederse bigün video ile ya da yüzyüze görüşebilirsek canlı anlatabileceğimi söyledim. Koliva aslında söylediğin şeyle benim kastetmek istediğim şeyi aydınlattın sen. Ben yapılan işlemler sonunda orjinal hızının (radar vs. dediğin şey) aynı devirde artmış olacağından bahsediyorum. Ancak araçtaki ibre bize zaten aynı ibreyi gösterecektir neden dersek çünkü aynen senin gösterdiğin formülü araç uyguluyor ve kadranda gösteriyor. Bu ince ayrıntı zaten farkı ortaya koyuyor. 17" jant ile 80 gösteren ibre orjinalinde 70 falandır öyle değil mi? Aynı mantık işte benim kastettiğim.


Evet dedigin aynen dogrudur. Burada hemfikiriz.
Ancak su cumlende hemfikir degiliz. Su soruyu da kendime sormaktan alikoyamiyorum. Fabrika cikisi ayni aracin degerlerinde ne kadarlik bir hata payi olur. Yani diyelim pespese uretimden cikan iki araci ele alirsak, ikisinin de dijital olarak devirini olcersek, 100 km/h giderken birininki diyelim 3000 rpm ise digerininki 3010 olabilir mi? Olursa bu hatanin ne kadarlik toleransi vardir.
Alıntı
Kısaca şunu söylemek istiyorum ki aynı model aynı stock yapıda (yakıtı cinsi ağırlığı lastiği vs. gramı gramına aynı da olsa) iki arabadan biri 3000rpm'de 105 vururken diğeri 108 ya da 100 vuruyor olabilir. Bunun nedeni olsa olsa sizinle her türlü iddaaya da girerim ki sibop ayarıdır ancak ve ancak.




Düzenleyen koliva - 03 Mayıs 2011 Saat 16:38
Yukarı Dön
106_arts Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

Forumdan Banlandı.

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 106_arts Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 16:26
arkadaslar bu 5. vites 3bin devirdeki hız sadece şanzıman oranını gösterir
aracınızın hızı 100 km ye kac sanıyede ulastıdıgıdır
önemlı olan budur
5. vites 3 bin devirde 140 yapan araba cok hantal olur çunku şanzıman oranı cok uzun olur
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 15:55
Cecoli ben herhangi bi açıklama yapmicam. Zaten yapıcağımı yaptım. Sadece allah kısmet ederse bigün video ile ya da yüzyüze görüşebilirsek canlı anlatabileceğimi söyledim. Koliva aslında söylediğin şeyle benim kastetmek istediğim şeyi aydınlattın sen. Ben yapılan işlemler sonunda orjinal hızının (radar vs. dediğin şey) aynı devirde artmış olacağından bahsediyorum. Ancak araçtaki ibre bize zaten aynı ibreyi gösterecektir neden dersek çünkü aynen senin gösterdiğin formülü araç uyguluyor ve kadranda gösteriyor. Bu ince ayrıntı zaten farkı ortaya koyuyor. 17" jant ile 80 gösteren ibre orjinalinde 70 falandır öyle değil mi? Aynı mantık işte benim kastettiğim.
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 13:24
@ kolıva = abıcım ben sessız takılıyor konuyu takıp edıyorum. bu noktada senle hemfıkırım... bende yapılacak acıklamaları merakla beklıyorum
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 13:22
Orjinalini yazan: xdesign xdesign Yazdı:

3000 devirde 105 yapan bir arabanın jantının lastiğinin ebatı yakıtının türü veya oktan tipi , ağırlığı, torku, hatta baskı balata kalitesi hatta abartarak fren balatasının ömrü vs. nedenlerle bir bağı varmıdır yokmudur bunu bilmek isterim. Siz bu etkenlerin sadece hızlanma süresiyle bağlantılı olduğunu düşünüyorsanız ben başımı öne eğer ve ağlarım. Lütfen modifiyeyi serserilik haricinde gerçekten de sanayi işi olarak görün ve herkesi bir tutmayın. Eğer şu güne kadar bu sitede 3 5 bişeyler paylaştıysam ve doğruluğuna hemfikir olduysanız bu söylediğim bilgiye de saygı duyun ve doğrudur olabilir deyin. Daha önce sibop ayarını tuningvari olarak yaptırmadıysanız şahit olmadığınız şeyle ilgili yorum yapmayın kardeşimsiniz. Örneğin ben oto elektrik konusuyla ilgili olarak konuşmam neden? çünkü pratikte bir bilgim yok susarım. 1.4 benzinli aracım şu an 5. viteste 3000 rpm'de 115 yapıyor. Cecoli o meşhur 17" momo'lar var tabi üstünde. 15'ler varken aynı viteste aynı devirde 120 gördüğümü de biliyorum. Çok ezbere söylüyorsunuz. Günün kaç saati acaba basıyorsunuz? Kaç kere arabanızı en orjinalinden dyno'ya tabi tuttunuz? Hayatınızda kaç kere Nitrojen ve turbonun ahengini yaşadınız? (Bunu aşağılamak dalga geçmek için demiyorum kesinlikle) Hepinizi seviyorum saygılar... 


Valla ben sahsen konunun en basindan beri acaba olabilir mi diye soylediklerinize hep olumlu yaklastim. Onceki mesajlarimda dedigim gibi, bilimsel bi sekilde kanitlayabilseniz, ya da bir sekilde tam olarak anlatabilseniz ben ikna olmaya hazirim.

3000 devirde 105 yapan bir aracin hizi, eger bu hizi aracin icerisindeki kadrandan okuyup soyluyorsa (yani mesela polis radarindan degil) aracin tekerlek boyutlarina, agirligina, torkuna, hatta baski balata kalitesine ve fren balatasina bagli degildir. Bunlari sadece sizin sordugunuza cevap yazmak icin soyledim yoksa tartismaya, konusmaya acigim Shocked

Aracin tekerleklerinin ebati dis hizi etkiler. Eger fabrika cikisi lastik boyutlarindan buyuk lastik takilirsa, ekranda gorulen hiz ile radarin olcecegi hiz ayni olmaz.
Aracin agirlik ancak ivmelenmeyi etkiler. Belki 105 km/h ye daha gec ulasir ama ulastiginda devir yine 3000 olur.
Motorun torkun ancak motorun beygir gucunu etkiler. Zaten beygir gucunun formulu
HP=(Tork x RPM)/5252.113122 dir.



Düzenleyen koliva - 03 Mayıs 2011 Saat 13:29
Yukarı Dön
xdesign Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 336
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xdesign Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 13:12
3000 devirde 105 yapan bir arabanın jantının lastiğinin ebatı yakıtının türü veya oktan tipi , ağırlığı, torku, hatta baskı balata kalitesi hatta abartarak fren balatasının ömrü vs. nedenlerle bir bağı varmıdır yokmudur bunu bilmek isterim. Siz bu etkenlerin sadece hızlanma süresiyle bağlantılı olduğunu düşünüyorsanız ben başımı öne eğer ve ağlarım. Lütfen modifiyeyi serserilik haricinde gerçekten de sanayi işi olarak görün ve herkesi bir tutmayın. Eğer şu güne kadar bu sitede 3 5 bişeyler paylaştıysam ve doğruluğuna hemfikir olduysanız bu söylediğim bilgiye de saygı duyun ve doğrudur olabilir deyin. Daha önce sibop ayarını tuningvari olarak yaptırmadıysanız şahit olmadığınız şeyle ilgili yorum yapmayın kardeşimsiniz. Örneğin ben oto elektrik konusuyla ilgili olarak konuşmam neden? çünkü pratikte bir bilgim yok susarım. 1.4 benzinli aracım şu an 5. viteste 3000 rpm'de 115 yapıyor. Cecoli o meşhur 17" momo'lar var tabi üstünde. 15'ler varken aynı viteste aynı devirde 120 gördüğümü de biliyorum. Çok ezbere söylüyorsunuz. Günün kaç saati acaba basıyorsunuz? Kaç kere arabanızı en orjinalinden dyno'ya tabi tuttunuz? Hayatınızda kaç kere Nitrojen ve turbonun ahengini yaşadınız? (Bunu aşağılamak dalga geçmek için demiyorum kesinlikle) Hepinizi seviyorum saygılar... 
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 13:00
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

araç 7200 çeviroyor 0-100 7.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyor

araç 6000 çeviriyor 0-100 10.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyor
anlatılan olay bumu :)
 
abıcım dur yapma yaaaaaaaaa. olayı baska yone cekme :)) ıyı okursan anlarsınGülme
 
bız tek bır arac ıcın herhangı bır vıteste sabıt devırdekı suratı artılabılır mı artırılamazmı onu tartısıyoruz...
 
bızler suratın dıslı oranları ıle oynanmadan suratın artırılmayacagını ıddıa edıyoruz fakat arkadas artırılabılecegını soyluyor... bız kendı bılgımızce bılımsel acıklamasını yaptık yanıGöz Kırpma


Düzenleyen CeCoLi - 03 Mayıs 2011 Saat 13:01
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 12:34

araç 7200 çeviroyor 0-100 7.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyor

araç 6000 çeviriyor 0-100 10.2 sn ama 5. vites 3000 dd 110 kmh gidiyor
anlatılan olay bumu :)
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 2132 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 8143 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 7310 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 151 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 75 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1161 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 54615 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 255 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 358 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 863 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 166 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 1466 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 540 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 653 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15209 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17770 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 790 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 1158 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5677 1 efe24
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Pejocum 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English