|
306 kalorifer motoru |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | ||
rahmi
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: ESKISEHIR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2015 Saat 21:33 |
|
bana yardimci olacak kimse yokmu
|
||
rahmi
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2015 Konum: ESKISEHIR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
merhaba.benim 1998model 306 griffe var.kalorifer sogukufluyor kisin bir turlu isinmadi kisa dogru antifiriz koymaya gec kaldim araba dondu sonra calistirip antifriz koydum birdahada isinmadi.sanayiye goturdum petek tikali dediler.ama sicak havalarda normalisiniyor sadec soguk havalarda isinmiyor bana yardimci olurmusunuz birde bu arabada soguk sicak musur varmidir.acaba devir daimde bir sorun varmidir birde soguk havalarda sogukufleyince fani kapatiyorum 15 dakika sonra aciyorum sicak ufluyor sonrada yava yavs soguyor
Düzenleyen rahmi - 23 Nisan 2015 Saat 21:30 |
||
balabano
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Herkese Merhaba Arkadaşlar,
1) 98 model 306 Sedan Griffe kullanıcısıyım. Kalorifer fanı sağlıklı çalışmıyor. Yetkili serviste 800 liralık masrafı olduğu söylendi fakat bu tutar içinde bulunduğum dönemde ödeyebileceğim bir miktar değil. Sonrasında bir çözüm buldular ama aradan 20 gün geçti yine aynı sorunu yaşıyorum. Çalıştığında ısıtmasında herhangi bir problem yok, zaten bildiğiniz gibi kontağı açır açmaz kalorifer motoru çalışıyor fakat fan her zaman üflemiyor. Bir soket çıkması olabilir mi ya da sorunun kaynağı sizce ne olabilir? 2) 4'lü flaşör tuşu yanındaki cam ısıtma tuşuna bastığımda aracın devri düşüyor, nedeni nedir, normal midir? Bir sorun ise çözümü nedir? 3) Orta konsoldaki dijital saatte, göstergedeki bazı digital parçaların ışığı yanmıyor, örneğin göstergede 0'ı oluşturan parçaların 2'si yanmıyor, sorunun nedeni ve çözümü nedir?, Şimdiden teşekkür ederim, keyifli forumlar... |
||
Griffe
1. Vites 23 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 25 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
aracım sanırım biraz falz yakıyor..306 98 modfel griffe..400-500 şehir içi.. genel olarak zaten fazla yaktığını söykeyeceksiz ama ne biliyim belki etkisi olabileceğini düşündüm. (gerçi o kadar az çalışmayla nasıl etkisi olsun ama).. |
||
1998 Model 306 Griffe..
Üsküdar-İSTANBUL |
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Neden boyle birsey dusundunuz ki? Bence etkilemez. |
||
Griffe
1. Vites 23 - Ekim - 1983 Kayıt Tarihi: 25 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
merhaba.. peki bu dizayn aracın yakıtına etki eder mi..? |
||
1998 Model 306 Griffe..
Üsküdar-İSTANBUL |
||
malazgirt18
1. Vites 07 - Nisan - 1987 Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2011 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı malazgirt18
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Merhaba Arkadaşım
306 da kalörfer motorunun sürekli çalışması bir sorun değil orjinalinde olan birşey istersen araya anahtar koydurup tamamen kapatabilirsin motorun cızırtılı çalışması içinde nemlenmiştir dediğin gibi yağlayınca düzelir ancak kontağı cevirmenle birlikte kalörifer motoru çalışır bu bir sorun değil dizayndır |
||
Pegeout 306 xr platinium 2001 Açık Hava filitre Kit 100Bg
05414395418 |
||
malazgirt18
1. Vites 07 - Nisan - 1987 Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2011 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı malazgirt18
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
||
Pegeout 306 xr platinium 2001 Açık Hava filitre Kit 100Bg
05414395418 |
||
codemaster
1. Vites 20 - Ekim - 1982 Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2011 Konum: TEKİRDAĞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı codemaster
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
merhabalar,
foruma yeni üye oldum, şahane bir forum. benim sorunum hiç susmayan ve cızırtılı çalışan kalorifer motoru. haftasonu kalorifer düğmesinde temassızlık vardır, ondan dolayı tam kapanmıyordur düşüncesi ile konsolü söktüm. düğmede sorunu düzeltecek bişey bulamadım. topladım bi daha. sonra sanayiye gittim. torpidonun altından kalorifer motorunu söktüler, yağladılar, cızırtılı çalışması sona erdi ama yine de çok hafiften üflüyor ha bire. Birinci olarak şunu sorayım, torpidonun altında kalorifer motorunu gizleyen bir plaka var, plaka ordaki bir boruya bağlı, klips gibi bişey var, sanayide usta bi hamlede çıkarmıştı o korumayı ama ben bir türlü sökemedim. detaylı anlatabilecek olan varsa çok duacı olurum. ikinci olarak da diyorum ki kalorifer motoruna giren kabloların birine (elektrik getiren) basit bir anahtar takayım. kaloriferi çalıştıracağım zaman uzanır açarım o düğmeden. çünkü sanırım 306ların hiç kapanmayan kalorifer motoru kronik bir sorunmuş.
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
306 dada cok kolay yaaa :)) alt korumayı cıkardıgın gıbı motor anında onune kalıyor zaten :) rezıstansta motorun hemen yanında. bunun ıcın 4 tork vıdayı sokup motoru cıkarman gereklı. en azından benımkınde oyle :))
|
||
ugur_clskn
1. Vites 14 - Temmuz - 1989 Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011 Konum: istanbul pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ugur_clskn
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
süper paylaşımlar elinize emegınıze saglık. sımdı bıraz arastırdım bende. 307 nın motoru sıgorta panelının orda dıreksıyon mılıne cok yakın konumlandırılmıs reosta da hemen motorun yanında ıdı keske 306 da da orda olsaydı problem onda olsaydı halletmek basıt olucaktı. cok uzun ıs sıleceklerı sokmek o ızgarayı felan neyse artık basa geldı bakıcaz. kolıva abı cok tesekkur ederım resımler cok bılgılendırıcı oldu benım ıcın. motor reostaya gore daha kolay yerde oldugu ıcın once onun soketlerıne bakmak ısıtıyorum fanı devreye aldıgımda akım gelıyo mu. gelmıyor ıse reostayı kontrol edıcem. bırde rolesı varmıs sanırım çünki sıgorta tablosunda hem kalorıfer motoru sıgortası 30 amper dıyo hemde kalorıfer motoru rolesı dıyo 10 amper buyuk ıhtımal role uzerınden beslemısler. Bır konu daha varkı fan calıstırma kolunun ıçındekı kalın telın ne olduguna anlam veremıyordum kolıva abının koydugu resımdekı reostayı gorunce anlam kazandı sanırım reostanın dırencı degıstırmesı ıcın gereklı mekanık hareketı saglıyor.
Pekıyı bırkac gun ıcınde mutlaka bakacagım sızı haberdar ederım resımleyıp konu anlatımlı paylasmak ıstıyorum. Tekrar çok tesekkurler paylasımlarınız ıcın
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
evet evet paspasa...
tabı oncelıkle oraya takılan gecme korumaya akacak onunda altından paspasa... normalde motorun ustune su gelmemesı lazım zaten. su akarları tıkanmazsa su gırmez. aracın bu noktası bıraz dandık olmus dıyecegım ama 307 de daha beter hata yapılmıs bsı ın ustune su ınıyorr :DDDDDD 206 desen polen fıltresı kabak gıbı ortada duruyor... acaba peugeot bunları bılınclı mı yapıyor dıye dusunuyorum :)))))))
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Asagi derken paspasa mi? Bence bu resim de baska bir 306 modelinden alinti. Masallah Peugeot, 306'yi uretirken her araca farkli bir olay katmis |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
kolıva resım 10 numara... tam ustune bastın :)))))) benım aractakı sıstem resımdekıyle aynı :))) benım motorun altında ufak bır cıkıntı var fakat hortum yok. bende o cıkıntıyı motorun ustunde su gelırse motorun ıcınde dolmayıp asagı akması ıcın dıye dusunuyordum. dogru dusunmusum. fakat senın koydugum resımde hortumla camurlugun ıcıne dogru yonlendırılımıs. acaba o boru orjınal mı bılemedım :)) yan saca bakmam lazım. delık var ıse orjınal olabılır. ama ben delık falan gormedım... belkı sonradanda yapılmıs olabılır...
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
O halde arkadasin arabasinin hangisinden oldugunu bilmek gerekiyor. Bu kadar farklilik oldugunu da ilk defa gordum Herneyse o zaman soyle bisey daha soyleyebilirim senin ilk yazdiklarina paralel olarak. Bu motorun baglanti soketinde de sorunlar cikabiliyor. Sanirim su motor resmi dogdudur: Bu kirmizi ile cizili baglanti soketinde sorun cikabiliyor. Fotograflar: http://www.forum-auto.com |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
bak bende resım yukleyecektım sen gerekenı koymussun.
o resımde 1 ve 2 numaralı resım benkı ıste. ama 3 nolu parca benım aracta yok. takılabılecek yerde yok. cunku ust plastıgın agzında ızgara var. oyle bırsey takılamaz...
ayrca benım aracta otomatık klima var. komple herseyı BEHR marka...
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Peugeot Sedre'den baktim 3 kapi, 5 kapi ve ustu acilabilir 306 lara gore ufak degisimler gosteriyor. BEHR marka ya da BOSCH marka olarak farkliliklar gosteriyor. Ben 5 kapi ustu acilamaz ve klimali olana baktim ve BEHR marka. Dolayisiyla eger sizinki BOSCH ise belki dizaynlari farklidir diye dusunuyorum. Benim baktigimin Sedre'den goruntusu soyle: Düzenleyen koliva - 12 Nisan 2011 Saat 23:39 |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
@kolıva yardımların ıcın sagol. fakat benım aractakı hersey resımdekınden farklı. ne orada o tarz bır kapak var. ne ustundekı plastık aynı. nede rezıstans aynı... hepsı degısık...belkı bu gosterdıgın phase 1 lerde boyledır. benımkı phase 3 Düzenleyen cecoli - 12 Nisan 2011 Saat 23:32 |
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Bence motora direk ulasmadan once akim gidip gitmedigini kontrol etmenin daha kolay bir yolu daha var ki bu da reosta. Kaldi ki genellikle reostada sorun cikiyor. Bildigim kadariyle 306'larda reosta diger araclara nazaran daha kolay bir yerde bulunuyor. Kaputu actiginizda sol tarafta(yolcu koltugunun onu) izgara vardir. Onu acinca delikli hava giris aksamini goreceksiniz. Sanirim buraya gelebilmek icin buyuk ihtimalle silecekleri de sokmeniz gerek. Sonra bu hava girisini itinayla sokmeniz gerek cunku eger duzgun olmazsa sonradan bu noktadan iceriye arac su alabilir. Sokunce zaten reostayi orada goreceksiniz. Hava girisinin oldugu resim su: Reostanin resmi: Reostanin bacak baglantisi sekilde gosterilmis. Size dusen, bir olcu aletinin eksi ucunu MASSE yani toprak kismina degdirmek, diger ucunu da +12 volt gormeniz gereken ve isiticinin ayarinin 4. kademesine tekabul eden 4 numarali yere degdirmek ve kontrol etmek olacaktir. |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
sorun buysa hemen motoru sokmene gerek yok. once soketını sok voltaj varmı kontrol et. kontrol ederken kontagı acıpta dene... voltaj gelıyorsa motoru sokersın. motoru ve yanındakı rezıstansı kontrol edersın.
gelmıyorsa o zaman torpıtoyu sokup havalandırma ekıpmanına bakman gerekır...
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |