| 
  | 
206 monza açık hava filtresi | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <123 | 
| Yazar | ||
   
   herry  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2012 Saat 01:57 | 
 |
| 
   
    
   şimdi şöyle, kitin nasıl olduğunu bilmiyorum, bendeki filtre de seninki gibi mantar şeklinde ama bu mantarın üzerinde kaplaması var carbon hatta sana aşağıda link vereceğim. motordan bogazdan çıkan orjinal pejonun akordiyon seklindeki borusuna, başla bir boruyu yani filtre borusu diye satılan 5 liralık boruyu kelepçeledim onun ucucanada aşağı dogru sarkıtarak filtreyi bağladım ama filtre ile borunun birlesim yerinde de kelepçe var. en son olarak da aaşagı dogru sarkıttıgım filtreyi plastik kelepçe ile o bolgedeki saglam bir yere oynamasın diye sabitledim 
   
  işte böyle resim örnektir; http://www.oto-aksesuar.com/Resim/Urun/Buyuk/vw-golf-v-16-fsi-hava-filtre-kiti.jpg  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   ufuk91  
   
   2. Vites  
    
   30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 18:36 | 
 |
| 
   
    resimler geldi sıcak sıcak :)) şimdi dediğim olayı anlayabilirsiniz, filtreye bağladığım kısımda kelepçe + silikon var ama diğer taraf kutunun içine giriyor kelepçe takılamıyor. Şimdi bi soru daha, filtre hortumu kelebeğe girmeden önce 2 tane kablo bağlanıyor biri motordan geliyor diğeri aşşağılardan biyerden, işte o aşşağıdan gelen kablo ne onu bilmiyorum   filtre hortumu olarak düz kablo alıp egzantriğe de egzantrik filtresi takıcam ama bu alttan gelen kabloyu nereye bağlıycam :S![]() ![]() ![]() Şimdi o alttan gelen kabloyu da şu resimde görebilirsiniz lpg ile ilgili diye düşünüyorum ama bi bilgim olmadığı için soruyorum mecbur napalım ![]() ![]() bu üsstteki resimde, ucunda sarı bant olan motordan geliyor tamam da şu alttan gelen nerden geliyor ne ooo :D şimdi düz boru takmak istiyorum ben filtre hortumu olarak, sonra bunu napcam o zaman  
Düzenleyen ufuk91 - 26 Mayıs 2012 Saat 21:14  | 
 ||
| 
   
     
     Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   ufuk91  
   
   2. Vites  
    
   30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 18:40 | 
 |
| 
   
    
   
resimler neden gözükmüyor :S
 
   
  sanırım anladım, photobucket'da kullanıcı adım uf**k ve site f**k kelimesini engelliyor, resim adres yolunda da o kelime geçtiği için resimler gösterilmiyor galiba ![]() edit3: dediğim sebeptenmiş farklı bi hesap açıp ordan hallettim ![]() Düzenleyen ufuk91 - 26 Mayıs 2012 Saat 18:58  | 
 ||
| 
   
     
     Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   metin  
   
   4. Vites  
    
   24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 20:29 | 
 |
| 
   
    
   Ufuk filtreyi çok güzel yere yerleştirmişsin. Filtre yeri ayarlarken ne kadar motora yakınsa ve ne kadar soğuk hava geçiyorsa o kadar verimli olur. Bilmeyen arkadaşlar için de bilgi olsun.  
   
  Seninki yakınlık ve soğuk hava çekmesi açısından en uygun yerde olmuş. boğaz kelebeğinin altından gelen boruyu bende anlayamadım. 
    | 
 ||
| 
   
     
     Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.  
   
  Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   herry  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 21:32 | 
 |
| 
   
    
   bogaz kelebeginin altından gelen borunun bağlı oldugu akordiyok gibi olan parcayı zaten iptal etmene gerek yok, o yuzden alttan gelen boruya takılma hic. sen hava filtresinin altında duran eski plastik parcayı sök oradan, akordiyonun ucuna boru tak en sonda filtreni tak, filtreyi o kutuyu kaldırdıgın yerde olusan bosluga dogru yani arabanın altına dogru uzat oraya bir plastik kelepce ile sabitlre araba yol alırken alttan gelen soguk hava filtreyi, buz gibi yapar.
    
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   herry  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 21:34 | 
 |
| 
   
    
   işte böyle;  
   
  http://images.gittigidiyor.com/3155/SIMOTA-FILTRE-KITI-PEUGEOT-206-1-6-16V__31556484_0.jpg  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   ufuk91  
   
   2. Vites  
    
   30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 26 Mayıs 2012 Saat 22:29 | 
 |
| 
   
    
   @metin hocam teşekkürler zaten koyabileceğim tek yer orasıydı :)) 
   
  
 o kutuya dokunmadım çünkü şu an alttan filtreye destek oluyor tutuyor. Sizin dediğinizi düşünmüştüm zaten başta benim amacım da bir boru alıp aşşağıya sarkıtmak ama kelebekle filtre arasında kutu gibi bişey var hani görüyosunuz o kutuyu aradan nasıl iptal edicem boruyu kesmem gerekir arada eklem noktası yokki, tek eklem benim silikonladığım yer, filtreyle o kutu gibi duran şeyin arasındaki yer. o kutunun arkasından çıkarabilcek biyer var mı ben mi göremedim  
    | 
 ||
| 
   
     
     Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   herry  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 10:39 | 
 |
| 
   
    
   kutunun baglantı yeri var cok kolay cıkarabilirsin, sagona soluna bir bak görebilirsin. evet senin kelebege baglı olan parca normalinden biraz büyük gözüktü bana da. ortasında kusutu fln var sende
    
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   KenBlockJR  
   
   3. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Ataşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1013  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı KenBlockJR 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 12:23 | 
 |
| 
   
    
   
o şekilde olmaz o filtre.  alt tarafı kapalı olmuş. üstüne de kaput kapandı mı hava alacak yeri yok? kaputu altında dolaşan sıcak havayı çeker direk. orijinal filtre kutusunu sök direk. kaykıttırarak çekince gelir kolayca. 15-20TL'ye her şekle girebilen borulardan alıp aşağı uzattın mı tamamdır. 
   
  ayrıca da bir tane krank filtresi alırsan o gaz kelebeğine giren borunun ucuna takıp, yağlanmayı engellersin. açık filtreler daha çok yağlandırır çünkü. Düzenleyen KenBlockJR - 27 Mayıs 2012 Saat 12:25  | 
 ||
| 
   
     
     206 Roland Garros 1,6 16V
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   metin  
   
   4. Vites  
    
   24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 12:57 | 
 |
   
   
 Alta doğru uzatırsa, lastiklerden gelen tozu çekebilir ve tıkanabilir. 
    | 
 ||
| 
   
     
     Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.  
   
  Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   metin  
   
   4. Vites  
    
   24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 12:57 | 
 |
   
   
 Filtreyi koyduğu yer orjinal kutu içi filtrenin yeri yani alttan oraya hava geliyor. 
    | 
 ||
| 
   
     
     Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.  
   
  Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   ufuk91  
   
   2. Vites  
    
   30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 14:09 | 
 |
| 
   
    
   yok alttaki kutuyu çıkarmayı biliyorum çıkardım daha önce de dediğim gibi alttan destelkiyor o diye dokunmadım. Ama hava almada ufak sıkıntılar çıkarabileceği ihtimalini ben de düşündüm ancak metin kardeşimin de dediği şekilde yorumladım dedim zaten onun da altı açık orjinal filtrenin aldığı havayı alır zaten alttan, hemde bir boru alana kadar elimden bişey gelmez böyle durması en doğrusu çünkü kutuyu alttan çıkarırsam filtre aşşağı doğru salcak kendini ve motora iyice yaklaşacak bu da aynı probleme sebep olcak yani. 
   
  O motordan çıkan kabloya bağlayacağım filtre krank filtresi mi yoksa egzantrik filtre mi ne diyorlar o mu ben o kısımdan hiç anlamıyorum? Hem onu çıkarırsam ayrı bi boru almam gerekir kelebeğe giden, boşta kalır çünkü o borunun girişi hiç olmaz. Bu çarşamba sanayiye gideceğim bi hem kelebeği güzelce temizledip adaptasyon yaptırcam hem de uygun bi filtre borusu bulup onu güzelce monte etmeyi düşünüyorum inşallah hallolur bunlar  | 
 ||
| 
   
     
     Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   KenBlockJR  
   
   3. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Ataşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1013  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı KenBlockJR 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 14:16 | 
 |
| 
   
    
   peki siz biliyorsanız tavsiyeye ihtiyacınız yok. bildiğiniz gibi yapın. 
   
  orijinal filtrenin hava girişi ufacık bir delik. ayrıca kutu kapalı olduğunda çeker ordan. kutu açıkken ordan hava alma şansı yok. o kutuyu sök, açık filtre orda aynı kalsın yine daha verimli olur. 
    | 
 ||
| 
   
     
     206 Roland Garros 1,6 16V
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   ufuk91  
   
   2. Vites  
    
   30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 14:32 | 
 |
   
   
 hocam alınmayın ben biliyorum tavsiyeye ihtiyacım yok gibi şeyler söyledim mi ![]() olurunu yapmaya çalışıyorum sadece. Filtreyi yukarda tutmaya yardımcı bi yol bulmam lazım çünkü resimdede göründüğü gibi bağlantıyı silikonla yaptım tutacak bişey olmassa silikon gevşeyip aşşağı düşebilir bile ![]() kelepçeyle falan tutturabilirmiyimki nereye sabitleyebilirim filtreyi alttaki kutuyu çıkarırsam?  | 
 ||
| 
   
     
     Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   RP393  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2018 Saat 07:34 | 
 |
   
   ![]() Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum fakat bilgi lazım. Bu resimde alttan gelen hortum ne hortumu. Motor çalışırken vakum yapıyor. Filtre kiti almayı düşünüyorum fakat 8v motorlara uygunluğu hakkında bir açıklama yok. Bu hortumların olduğu kısmı kesmekte istemiyorum.  | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   boruc  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2016 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2018 Saat 12:21 | 
 |
   
   
 Ucu sarı renk olan ince hortumdan bahsediyosan, motorda buharlaşan yagı tekrar hava ile motora gondermeye yariyor. Bazi kitlerde bu hortumun yeri oluyo. Yada ucuna küçük krank filtresi takiyorlar acıkta duruyor. 
    | 
 ||
| 
   
     
     2002 / 206 Roland Garros 1,6 / 110HP
     
   
   | 
 ||
![]()  | 
 ||
   
   RP393  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2018 Saat 13:41 | 
 |
   
   
 Onu biliyorum evet, ben diğer hortumu merak ediyorum. Alttan emiş borusuna bağlanan. 
    | 
 ||
![]()  | 
 ||
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <123 | 
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||