| 
  | 
306 Yağ Fışkırttı | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <12 | 
| Yazar | |
   
   I Love My Pug  
   
   1. Vites  
    
   13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı I Love My Pug 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2011 Saat 23:51 | 
 
   
   
 Yağ çubuğundaki lastik conta mevcut fakat gevşemiş sanırsam ve tam sıkı tutmuyor üstüne bie yağlandığı için kolayca çıkıyo diye tahmin ediyorum. Üst kapağı kontrol ettim sıkı bi şekilde yerinde sağlam gözüküyo ve zaten bu olayda kapağın etrafında yağ yoktu. Sübap sesi nasıl bir ses acaba ? Nasıl tarif edebilirsiniz anlayacağım şekilde ? Bu arada yardımlarınız ve önerileriniz için hepinize çok teşekkür ederim. 
    | 
 |
| 
   
     
     306 GTI - 2.0LT 200 HP  
   
  "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 00:00 | 
 
| 
   
    
   sübap sesi gaza bastığınızda şıkır şıkır vurma sesidir.gaza bastığınızda şırrrrrdiye bir ses duyarsanız hemen stop edin yoksa en iyi ihtimalle üst kapak contası yanar eğer şansınız varsa tabi.şansınız yaver gitmezse motor kilitler.bu sesi size şöyle tarif edeyim bisikletin hareket ederken pedal çevirmediğinizde dişlisinden gelen sese benzer ve unutmayın çok tehlikelidir.bu motor yağsız kaldığında olur dikkat edin.
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   peugeotefe  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı peugeotefe 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 00:07 | 
 
| 
   
    
   üzülerek söylüyorum ama araban ya pistonun sekman kanalı kırmış yada sekman çevirmiş fazla sıkıştırmamaya bak arabayı  
   
  Düzenleyen peugeotefe - 21 Ekim 2011 Saat 00:07  | 
 |
| 
   
     | 
 |
![]()  | 
 |
   
   I Love My Pug  
   
   1. Vites  
    
   13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı I Love My Pug 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 00:59 | 
 
   
   
 Abi eyvallah çok teşekkürler bilgiler için Allaha şükür öyle bi ses duymadım, inşallah bundan sonrada duymam. Sesi anladım, güzel anlatım içinde ayrıca teşekkür ederim. 
    | 
 |
| 
   
     
     306 GTI - 2.0LT 200 HP  
   
  "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   I Love My Pug  
   
   1. Vites  
    
   13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı I Love My Pug 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:02 | 
 
   
   
 Abi zaten sekman yeni yapılmıştı, yine kırıldı sanırım bu sekman sürücüden dolayı kırılıyomuş 1.viteste asılmıyorum arabaya 2.vitesten sonra basıyorum. hangi durumlarda kırılır acaba ? ve bana toplam maliyeti 1,000 TL yi geçmez dedi usta sizce tahmini masrafım ne olur ve acil yaptırmam gerekirmi ? yaptırmassam piston mu kırarım ? 
    | 
 |
| 
   
     
     306 GTI - 2.0LT 200 HP  
   
  "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   peugeotefe  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı peugeotefe 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:11 | 
 
| 
   
    
   Sekman fazla sıkıştırma sonucu kırılır bunadan neden olucak durumlar silindir kapağının yüzeyidir acaba daha evvelden taşlanmışmı ve ne kadar taşlanmış kapak taşlandıkça silindirlerdeki yanma odasındaki basınç artar ve sekmanlar buna dayanıksız kalınca ya sekmanı çevirir ya da sekmanın geçtiği pistondaki kanalı kırar tahmin ediyorumki senin aracında pistondaki sekman kanalını kırdı böyle üzerinde gitmeni tavsiye etmem zira gömleklerede zarar verebilir.Birde sekman yeniyapılmıştı demişssin sürüceden dolayı kırılıyor diye bişey söz konusu olamaz sonuçta bunlar devirli arabalar illaki devir saatinin hepsini görücek ama senin 2 ci vites te gidip 6-7 saniye boyunca aracı kesicide tutarsan buna ne motor dayanır ne yürek kaputtan piston fırlatırsın.:D ve motor yeni yapılmış motor yaptıktan sonra rodaj yaptınmı ?
    
   
   | 
 |
| 
   
     | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:11 | 
 
| 
   
    
   bu konuda çok bir bilgim yok vallahi ne desem boş olur tek bildiğim arabaya yeni sekman veya motor yapılırsa ilk 10.000 kmyi 2500-2800 deviri geçmeden kullanman gerekiyor ve ilk 2000 km yapıldıktan sonra oluşan metal tozlarını temizlemek için motor yağını değiştirmen gerekiyor.dediğim gibi sekman konusunda çok bir bilgim yok kusura bakma kardeşim çok yardımcı olamadım ama 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   I Love My Pug  
   
   1. Vites  
    
   13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı I Love My Pug 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:23 | 
 
| 
   
    
   Abi rodaj yapılmışmı bilmiyorum. Ben 650-700 km yol geldim bu araçla ve zorlamadım gelirken. Sadece şanzuman yağı değişti aracın motor yağı değişmedi. Kapak taşlama yok araçta, piston sekman kanalı kırıldıysa pistonlarmı değişecek ? Valla abi kesiciye sokmadım hiç arabayı redline bile görmedi 6 bin 7 bin devirde vites değiştiriyorum. Kaça patlar bu iş bize acaba ? 
 
   
  10-20 km gitsem sanayiye kadar sıkıştırmadan sorun yaratırmı ?  
Efe abi yardımlarına müteşekkirim. 
ilhan abi rica ederim ne demek saol her şey için. Düzenleyen I Love My Pug - 21 Ekim 2011 Saat 01:25  | 
 |
| 
   
     
     306 GTI - 2.0LT 200 HP  
   
  "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   peugeotefe  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı peugeotefe 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:38 | 
 
   
   
  | 
 |
| 
   
     | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:44 | 
 
   
   
 offfffffffff   6000-7000 devir cok fazla.baskı balatayı da çabuk bitirirsin. normali zaten 2500 3000 aralığı. okadar sıkıştırmaya motor bir yerden patlak verecektir zaten ki vermiş. 
Düzenleyen maverick - 21 Ekim 2011 Saat 01:46  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:55 | 
 
| 
   
    
   aman abim sen ne ettin yaw  
   
    motora çok yüklenmişin aman valla ben korktum şimdi inşallah büyük bir sorun yoktur.birde GTI motorların işçiliği zor olduğundan daha hesaplı çıkıyor sanırım inşallah bişey yoktur.
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   I Love My Pug  
   
   1. Vites  
    
   13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı I Love My Pug 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2011 Saat 01:59 | 
 
| 
   
    
   Efe abi verdiğin bilgiler için çooook teşekkür ederim sanırım en iyisi servise götürmek çünkü ustalara güvenemiyorum.
 
   
  Maverick abi sürekli 6 bin 7 bin gitmiyorum insaf :)) ara sıra yürüyoruz öyle efe abininde dediği gibi devirli motor gerektiğinde hepsini çeviriyo ama göze geldik. Forumda herkes kaza yapıyodu bi uğursuzluk var üstümüzde aha bizide böyle buldu uğursuzluk :(( 
    | 
 |
| 
   
     
     306 GTI - 2.0LT 200 HP  
   
  "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37  | 
 |
![]()  | 
 |
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa <12 | 
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||