|
|
RCZ ÇÖZÜLEMEYEN ATEŞLEME PROBLEMİ |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
öztürk
1. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2014 Konum: pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: RCZ ÇÖZÜLEMEYEN ATEŞLEME PROBLEMİGönderim Zamanı: 03 Temmuz 2015 Saat 20:51 |
|
arkadaşlar merhaba.
başlıktada belirttiğim gibi 10 gündür aracımda arızayı çözemiyoruz.aracım devirlenmeye başladığı zaman gaz kesiyor ve teklemeye başlıyor.ve çekişten düşüyo gitmiyo haliyle motor arıza lambası yakıyo.stop edip çalıştırdığımda rolantide normale dönüyor devir çevirmede sıkıntı yaşamıyoruz.kısacası yüke bindiği zaman motor teklemeye başlıyo.bilgisyara bağladığımızda arıza vermiyo lakin teste çıktığımızda motor arıza lambasını yakıyo ve p1339 ile p1336 arıza kodlarını alıyoruz(yanma kesintisi katalizor sorunu)3.silindir ateşleme yapmıyo.öncelikle kartalda güvendiğim bir usta ile bobindendir dedik 0 bobin taktık giderilmedi.yüksek basınçlı pompadan olabilr yeterli şekilde püskürtmüyo olabilr dendi değiştirdik düzelmedi.sente ayarı kaçmış olablr dedi sentede 2 diş kayma vardı ayar yapıldı sorun kesilmedi.motor kompressor testlerinde sorun görünmüyor.yarın enjektörler son bir umut sökülüp bakılcak.10 gündür arabasızım keyfim ciddi şekilde kaçtı.dumankaya peugeota gittiğimde arabaya öcü görmüş gibi bakıyolardı beyin kronik hastalık saçma sapan şeler sölemeye başladı usta keyfimi kaçırdı.ne yapmamız gerekiyo bu araca varmı yardım edebilicek arkdaşlar
|
|
![]() |
|
sdttn
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2015 Konum: Zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 212 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2015 Saat 22:56 |
|
Öncelikle aracınızı PP2000 ile arıza teşhis edilmeli, universal cihazlar peogeot için uygun olamayabiliyor çoğu zaman.
Triger kayışı/zinciri uygun aparat olmadan değiştirmeye çalışılmışsa sente tutturulamaz. Anlattığınıza göre probleminiz ya halen sente sorunu yada MAP ve/veya MAF sensrölerinde sorun var. Ama önce pp2000'e bağlanıp anlık değerler okunup değerlendirilmeli. Cahil ustalarla uğraşmak can sıkıcıdır. Düzenleyen sdttn - 03 Temmuz 2015 Saat 23:16 |
|
![]() |
|
öztürk
1. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Ekim 2014 Konum: pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2015 Saat 23:02 |
|
senteyi sordugumda orjinal aparatlarıyla ayarladığını söyledi. araçta zincir değişimi yapılmadı ki. sente atmış nasıl olmuşsa .map veya maf sensoru olsa diagboxta göremezmiydik?
|
|
![]() |
|
sdttn
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2015 Konum: Zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 212 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2015 Saat 23:11 |
|
Arıza olarak göstermesi şart değil önemli olan canlı sensör bilgilerini okumak ona göre değerlendirme yapmak.
Motor kodu nedir? Düzenleyen sdttn - 03 Temmuz 2015 Saat 23:17 |
|
![]() |
|
ismailkaya
3. Vites
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2015 Saat 02:55 |
|
bujının bırısı arızalı sanırım
|
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
![]() |
|
ismailkaya
3. Vites
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2015 Saat 02:59 |
|
bujılerını degıstır sorun cozulmesse bobıne baktır kablo soketlerını kontrol et
|
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
![]() |
|
sdttn
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2015 Konum: Zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 212 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2015 Saat 21:15 |
|
Senteyi tekrar ayarlayın aşağıda verdiğim (PDF) prosedüre göre. Yüksek basınç pompası , enjektörler ve ateşlemenin sorunsuz olduğunu kabul edersek 3. silindirin subap hidrolik iticilerine bakılması gerekir. Üst kapağı sökmeden külbütör kapağını sökerek kontrol edilebilir Edit: Değişken eksantrik valfinin soketini çıkarıp yol testi yapabilirsiniz. Performans düşer ancak ateşleme (misfire) hatası vermemeli eğer sorun hidrolik itici de ise. Ama soketi çıkardığınızda ecu'ya hata düşebilir valf hatası diye. Düzenleyen sdttn - 05 Temmuz 2015 Saat 22:51 |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||