Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Peugeot Ticari Sınıf >Partner
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Partner çalışma sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Partner çalışma sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
mlvnt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mlvnt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Partner çalışma sorunu
    Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2012 Saat 10:14
2 gündür aracı çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde sanki elektrik yok gibi (akü yeni) çalışmıyor...
sonra birkaç kez tekrar tekrar denediğimde sanki mazot gelmiyor gibi zorlanıyor, daha sonra motoru kuvvetli bir şekilde sallaya sallaya zorla çalışıyor. 
böyle bir durumla karşılaşan oldumu....
Saygılar....
Yukarı Dön
MagicPerformance Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
24 - Temmuz - 1978

Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011
Konum: Büyükçekmece
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 867
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı MagicPerformance Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2012 Saat 15:46
ısıtma bujisi yada mazot filtresinde (hava alma yeri ile beraber ) problem vardır, sıkıntı devam ederse subaplar kurum bağlamış olabilir...
Yukarı Dön
baha1907 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı baha1907 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2012 Saat 15:56
aynı sıkıntı benim arabamda da olmuştu geçen yıl. o soğuk zamanlarda... 
aküyü değiştirdim sorun devam etti. 150 tl
sonra servise gittim ve 4 ısıtma bujisinin patladığını söylediler. 100 tl değiştirdik
ısıtma bujilerini değiştirdik soorun çözüldü.
sanırım ozamanki elektiriksel sorunlar beyine zarar vermiş ve beyini tamir ettirdim 300 kağıt oraya gitti :))
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
Yukarı Dön
ahmet_bjk Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: MERSİN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1416
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ahmet_bjk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 02:12
Öncelikle elektirik yok gibi diyorsun sonra tekrar tekrar marşa baştım diyorsun !!
Akü boşalmış olsa hiç marşa basamazsın hatta akü tamamen boşaldıysa arabayı vurdurarak bile çalıştıramazsın, başka bir araçtan kablo atman gerekir.
 
Çalışmama sorunu benimde başıma geldi. Yukarıda arkadaşların da belirttiği gibi ;
 
1) Mazot filtresi tıkanmış olabilir. Filtreyi değiştirirsen düzelir.
2) Isıtma bujileri bozulmuş olabilir.
Yukarı Dön
baha1907 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı baha1907 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 10:12
Orjinalini yazan: ahmet_bjk ahmet_bjk Yazdı:


Öncelikle elektirik yok gibi diyorsun sonra tekrar tekrar marşa baştım diyorsun !!
Akü boşalmış olsa hiç marşa basamazsın hatta akü tamamen boşaldıysa arabayı vurdurarak bile çalıştıramazsın, başka bir araçtan kablo atman gerekir.
 
Çalışmama sorunu benimde başıma geldi. Yukarıda arkadaşların da belirttiği gibi ;
 
1) Mazot filtresi tıkanmış olabilir. Filtreyi değiştirirsen düzelir.
2) Isıtma bujileri bozulmuş olabilir.


4 isitma bujisise patlamis ve beyinde sikinti varmis sanurim beyinide tamir ettirdim. Ama fiktreler yeniydi mazotuda surekli shell den aliyordum
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
Yukarı Dön
ondercan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2013
Konum: hatay
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ondercan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 12:56
ısıtma bujileri kontrol ettir.peki çalıştıktan sonra tekrar çalıştırırken ne yapıyor normal çalışıyormu.aracın motor gücü ne 2000 motormu.
2000 motorsa kompresör ölçümü gerekebilir böyle birkaç sıkıntıya raslamıştım.
ama tabii burdan yazarak sadece fikir alışverişi yapıyoruz.iyi bir ustaya göstermeni tavsiye ederim.
Yukarı Dön
baha1907 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı baha1907 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 13:23
Orjinalini yazan: ondercan ondercan Yazdı:


ısıtma bujileri kontrol ettir.peki çalıştıktan sonra tekrar çalıştırırken ne yapıyor normal çalışıyormu.aracın motor gücü ne 2000 motormu.
2000 motorsa kompresör ölçümü gerekebilir böyle birkaç sıkıntıya raslamıştım.
ama tabii burdan yazarak sadece fikir alışverişi yapıyoruz.iyi bir ustaya göstermeni tavsiye ederim.


Hava biraz daha soguk oldugu zamanlar marsa basinca 4 5 saniyede aliyor. Evet 2000 hdi motor. Bu kompresor nedir ne ise yarar bu olcumu kimler yapar?
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
Yukarı Dön
ondercan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2013
Konum: hatay
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ondercan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 15:47
MOTOR KOMPRESYONU:Emme zamanında silindir içine alınan gazın, sıkıştırma zamanı sonunda yanma odasındaki oluşturduğu basınca sıkıştırma veya kompresyon basıncı (motor kompresyonu) denir.
Önemi:iş zamanında karışımın yanmasıyla meydana gelen basıca yanma sonu basıncı denir. Yanma sonu basıncı, kompresyon basıncının yaklaşık dört katıdır. Bu nedenle kompresyon basıncının, yanma sonu basıncım ne derece etkilediği ortadadır.Kompresyon basıncının yüksek olması, yanma sonu basıncının yüksek
olmasını sağlar. Yanma sonu basıncının yüksek olması, pistonların daha büyük
kuvvetle hareket etmesi ve motorun daha güçlü olması demektir.
Kompresyon basıncının düşük olması ise, yanma sonu basıncının düşük olmasına
yol açar. Yanma sonu basıncı düşük olunca da pistonlar daha küçük kuvvetle hareket
edeceğinden motor gücünün düşmesine ve yakıt sarfiyatının artmasına neden olur.
Ayrıca, motorun yağ yakması artar, rölanti devrinde, ağır yük altında tekler ve ilk
çalışması zor olur.
not.alıntııdr adam çok güzel izah etmiş
Yukarı Dön
baha1907 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 67
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı baha1907 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Şubat 2013 Saat 19:20
Orjinalini yazan: ondercan ondercan Yazdı:

MOTOR KOMPRESYONU:Emme zamanında silindir içine alınan gazın, sıkıştırma zamanı sonunda yanma odasındaki oluşturduğu basınca sıkıştırma veya kompresyon basıncı (motor kompresyonu) denir.
Önemi:iş zamanında karışımın yanmasıyla meydana gelen basıca yanma sonu basıncı denir. Yanma sonu basıncı, kompresyon basıncının yaklaşık dört katıdır. Bu nedenle kompresyon basıncının, yanma sonu basıncım ne derece etkilediği ortadadır.Kompresyon basıncının yüksek olması, yanma sonu basıncının yüksek
olmasını sağlar. Yanma sonu basıncının yüksek olması, pistonların daha büyük
kuvvetle hareket etmesi ve motorun daha güçlü olması demektir.
Kompresyon basıncının düşük olması ise, yanma sonu basıncının düşük olmasına
yol açar. Yanma sonu basıncı düşük olunca da pistonlar daha küçük kuvvetle hareket
edeceğinden motor gücünün düşmesine ve yakıt sarfiyatının artmasına neden olur.
Ayrıca, motorun yağ yakması artar, rölanti devrinde, ağır yük altında tekler ve ilk
çalışması zor olur.
not.alıntııdr adam çok güzel izah etmiş


teşekkürler güzel alıntı. fakat rölantideyken ağır bir yük taşıyormuş gibi durmuyor araba. gayet rahat oluyor rölantide.
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 4098 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 3271 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 756 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 208 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 1118 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 35688 2 elbir55
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 104819 591 ersin61
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 2094 3 Serdar102
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 31314 15 Mehmetx
konu icon Al4 şanzıman hakkında bilmemiz gerekenler son mesaja git 53898 165 Fatih4624
konu icon 4 lü ikaz lamba hatası son mesaja git 1146 0 Hasan7478
konu icon 3008 - 2017 Allure P2563 Hata kodu. son mesaja git 18231 2 by_bozkurt
konu icon 2016 308 1.6 E-Hdi Classic Edition Plus son mesaja git 2228 0 kralbaba22
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 492 0 aziz271
konu icon Peugeot 206 Otomatik Vites Geçişlerinde Vuruntu son mesaja git 440 0 Samet.akky
konu icon 308 1.6 Bluehdi marş esnasında sarsıntılı alıyor son mesaja git 16972 10 serdarcan34
konu icon Peugeot 1.6 Bluehdi N75 sorunu çözümü son mesaja git 1880 0 serdarcan34
konu icon Urban move airbag son mesaja git 1929 0 Westbornova
konu icon 206 xt reset sorunu son mesaja git 3935 14 Buketstlmş
konu icon Maf Sensörü 4 kablonun voltaj degerleri son mesaja git 1838 0 tulpar737
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 MAY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 2
torekV 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English