![]() |
|
Partner çalışma sorunu |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
mlvnt ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Aralık 2012 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2012 Saat 10:14 |
2 gündür aracı çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde sanki elektrik yok gibi (akü yeni) çalışmıyor...
sonra birkaç kez tekrar tekrar denediğimde sanki mazot gelmiyor gibi zorlanıyor, daha sonra motoru kuvvetli bir şekilde sallaya sallaya zorla çalışıyor. böyle bir durumla karşılaşan oldumu.... Saygılar....
|
|
![]() |
|
MagicPerformance ![]() 2. Vites ![]() ![]() 24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
ısıtma bujisi yada mazot filtresinde (hava alma yeri ile beraber ) problem vardır, sıkıntı devam ederse subaplar kurum bağlamış olabilir...
|
|
![]() |
|
baha1907 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aynı sıkıntı benim arabamda da olmuştu geçen yıl. o soğuk zamanlarda...
aküyü değiştirdim sorun devam etti. 150 tl sonra servise gittim ve 4 ısıtma bujisinin patladığını söylediler. 100 tl değiştirdik ısıtma bujilerini değiştirdik soorun çözüldü. sanırım ozamanki elektiriksel sorunlar beyine zarar vermiş ve beyini tamir ettirdim 300 kağıt oraya gitti :))
|
|
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
|
|
![]() |
|
ahmet_bjk ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013 Konum: MERSİN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1416 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ahmet_bjk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Öncelikle elektirik yok gibi diyorsun sonra tekrar tekrar marşa baştım diyorsun !!
Akü boşalmış olsa hiç marşa basamazsın hatta akü tamamen boşaldıysa arabayı vurdurarak bile çalıştıramazsın, başka bir araçtan kablo atman gerekir. Çalışmama sorunu benimde başıma geldi. Yukarıda arkadaşların da belirttiği gibi ; 1) Mazot filtresi tıkanmış olabilir. Filtreyi değiştirirsen düzelir. 2) Isıtma bujileri bozulmuş olabilir.
|
|
![]() |
|
baha1907 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4 isitma bujisise patlamis ve beyinde sikinti varmis sanurim beyinide tamir ettirdim. Ama fiktreler yeniydi mazotuda surekli shell den aliyordum |
|
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
|
|
![]() |
|
ondercan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2013 Konum: hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ısıtma bujileri kontrol ettir.peki çalıştıktan sonra tekrar çalıştırırken ne yapıyor normal çalışıyormu.aracın motor gücü ne 2000 motormu.
2000 motorsa kompresör ölçümü gerekebilir böyle birkaç sıkıntıya raslamıştım. ama tabii burdan yazarak sadece fikir alışverişi yapıyoruz.iyi bir ustaya göstermeni tavsiye ederim.
|
|
![]() |
|
baha1907 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hava biraz daha soguk oldugu zamanlar marsa basinca 4 5 saniyede aliyor. Evet 2000 hdi motor. Bu kompresor nedir ne ise yarar bu olcumu kimler yapar? |
|
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
|
|
![]() |
|
ondercan ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2013 Konum: hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MOTOR KOMPRESYONU:Emme zamanında silindir içine alınan gazın, sıkıştırma zamanı
sonunda yanma odasındaki oluşturduğu basınca sıkıştırma veya kompresyon basıncı
(motor kompresyonu) denir.
Önemi:iş zamanında karışımın yanmasıyla meydana gelen basıca yanma sonu basıncı denir. Yanma sonu basıncı, kompresyon basıncının yaklaşık dört katıdır. Bu nedenle kompresyon basıncının, yanma sonu basıncım ne derece etkilediği ortadadır.Kompresyon basıncının yüksek olması, yanma sonu basıncının yüksek olmasını sağlar. Yanma sonu basıncının yüksek olması, pistonların daha büyük kuvvetle hareket etmesi ve motorun daha güçlü olması demektir. Kompresyon basıncının düşük olması ise, yanma sonu basıncının düşük olmasına yol açar. Yanma sonu basıncı düşük olunca da pistonlar daha küçük kuvvetle hareket edeceğinden motor gücünün düşmesine ve yakıt sarfiyatının artmasına neden olur. Ayrıca, motorun yağ yakması artar, rölanti devrinde, ağır yük altında tekler ve ilk çalışması zor olur. not.alıntııdr adam çok güzel izah etmiş |
|
![]() |
|
baha1907 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2012 Konum: Konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
teşekkürler güzel alıntı. fakat rölantideyken ağır bir yük taşıyormuş gibi durmuyor araba. gayet rahat oluyor rölantide. |
|
Peugeot Partner 2.0 Hdi 2004
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |