|
Peugeot 207 Eng Man system Faulty |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Fidanotomotiv57
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2025 Konum: Sinop Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Fidanotomotiv57
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2025 Saat 21:08 |
Öncelikle merhaba. Aracım Peugeot 207 2008 model 1.4 8 v yaklaşık 236.000 kilometrede. Araçla yolda giderken bir anda “eng man system faulty” hatasını aldım ve aracım kendi kendine stop etti. Ardından kontağı kapatıp tekrar marşa bastım sorunsuz çalıştı yoluma devam ettim. İlerleyen zamanda tekrar aynısını yaptı yeniden kapatıp açtım. Sonraki gün aracıma bindim marşa bastım ve araç basar basmaz 2 bin devirde çalışmaya başladı ve fan açtı aynı arıza ekranda tekrar mevcuttu. Kutup başını söküp taktım sanayiye gittim. Araç gaz kelebeği arızası verdiği için gaz kelebeğini değiştirdik. Adaptasyonunu yaptık araç düzelir gibi oldu fakat yine aynısını yaptı. Bu arada arıza ekranda yazdığı zaman araç çekişten düşüyor, gaz yemiyor. Sabahları veya ilk marşa ilk basışta herhangi bir şey yok ısındığı zaman falan yapıyor. Araç makineye bağlanınca şu arızaları verdi:
P0121 -Gaz kelebeği pozisyon sensörü. 2 iz arasında tutarsızlık - Sürekli
P1161 -Gaz kelebeği konumu -Sürekli -Uyumluluk P1153 -Motorlu gaz kelebeği programlama. Alt durdurucuları başarısız -Sürekli P0135 -Giriş oksijen sensörü ısıtıcı -Sürekli -Toprağa kısa devre / artı ya da açık devre Oksijen sensörlerinden bir tanesi bozuk onu biliyorum. Aldığımdan beri öyle. Araca baya bi ugraştık bir gün iki gün falan. Ancak araç düzelmedi kafasına göre bazen geçiyor bazen geçmiyor. Başına daha önce böyle bir durum gelen var mı? Bu sorun nasıl çözülür? Gerçekten çok illet bi durum uyku uyutmuyor. Aniden caddenin ortasında bırakıyor. Arabanın ilk marşa bastığında 2 bin devirde çalışıp ardından fan açması garip. Muhtemelen ya beyinde ya da tesisatta bir sorun olduğunu düşünüyorum. |
|
pejodoktoru61
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Saat 21 Dakika önce Konum: SANAYİ MAH Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı pejodoktoru61
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
öncelikle merhaba...
ilk olarak araca motor beyni denemesi gerekiyor aracın motor tesisatı kontrol edilmesi gerekiyor son olarakta gaz kelebeğinin söketi ve kablo tesisatı bakalıp kontrol edilecek. bu tür arızalarda nokta tespit çok zor çünkü sürekli yapmıyor ilk işiniz motor beyni denemek olsun.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |