|
308 jant ve lastık alıcam ılgılenler resım atsın 1 |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Aslı
1. Vites Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2015 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 28 Ekim 2015 Saat 22:50 |
Aracim 2009 308 otomatik 3 hafta olmadi alali uzun yola çıktım ve hararetten dolayı yolda kaldık çekici vs su an araç 2 haftadan fazladır tamirde radyatör değişti olmadi motor kapagi degisecekmis cikma arıyorlar bulamıyorlar nasıl çözebiliriz ikincisi sonrasında sorun yaşama olasiligim nedir arabadan soğudum zaten elden çıkarmam mantıklı olurmu
|
|
dream
3. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2013 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1410 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle geçmiş olsun, hararet ibresi yükselmedi mi? Tabi bu arada Bursa otomotiv sektöründe en önde gelen illerden birisidir. (ayrıca benim de memleketimdir)
Çıkma arandığına göre sanırım sanayi de yapılıyor aracınız keşke yetkili servise götürseydiniz.. |
|
Ne günlere kaldık ey gazi hünkar katır defterdar oldu eşek mühürdar..
|
|
Aslı
1. Vites Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2015 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hararet seviyesi yükseldi tabi ki birden yükseldi stop lambası yandı su ilave edip yola devam ettik sonrası fiyasko.araç serviste değil vermedim 8/9 binden aşağı çıkmasın dediler şimdi kapak tamir edilecek çok hasarlı değilmis çünkü ama araçtan soğudum hatta tumnpejolardan soğudum yolda pejo gördüğümde lastiklerini sisleyesim geliyor o derece kimseye de tavsiye etmiyorum
|
|
samet206
4. Vites Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Öncelikle geçmiş olsun.Ancak hararet yüzünden yaşanan problemler çoğunlukla kullanıcı hatasıdır.Marka modeli neye dayanarak kötülediğinize anlam veremedim.Anlattığınıza göre iki ihtimal var.Ya aracın bakımını zamanında yaptırmadınız yada başınıza böyle birşey geldiğinde ne yapılması gerektiğini bilmiyorsunuz.Hal böyle olunca altınızda ne olursa olsun sonucun böyle olması kaçınılmaz.Bildiğim bir kaç şeyi paylaşmak isterim bu konuda sizinle ilk olarak hararet sırasında araç stop edilip su takviyesi yapılmaması gerekir.İkinci olarak sorunun kaynağını tespit etmeden yola devam etmemek gerekir.Bu saatten sonra yapılcak birşey yok onarımdan sonra sorun çıkartırmı sorusuna birşey diyemem bu aracın nasıl yapıldığına ve bundan sonra sızın nasıl kullandığınıza bağlı.
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
Barut
4. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Uzun yola çıkmadan önce aracın rutin veya genel pakımı yapılmalıdır. Söylediğinizden anlıyorum ki yola çıkmadan evvel aracın suyuna bile bakılmamış, suyun az veya olmamasından dolayı araç hararet yapmış sizde tekrar su koyup devam etmişsiniz yola. Kusura bakmayın ama tamamen kullanıcı hatası. Birde peugeot forumuna gelip peugeot,u kötülemek nasıl bir mantıktır çözemedim. Geçmiş olsun.
|
|
206 1.6 Quicksilver
206 1.6 Quicksilver 206 1.4 Feline 206 1.6 Xs 206 1.4 Bva Colorline |
|
Aslı
1. Vites Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2015 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Uzun yola cikmadan önce yağını ve suyunu kontrol ettik suyu yoktu hatta su koyarak çıktık yola dönüş yolunda su seviyesi yani harareti yükseldi beyefendi büyük ihtimal de evveliyatinda kaçak yada sızdırma yada fan devreye girmiyordu.Ayrıca ben peugout ui kotulemiyorum psikolojik olarak olumsuz bakıyorum.kullanıcı hatası demekle isim içinden çıkılmaz sonuçta hepsi kul yapımı..
|
|
switchman
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2015 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı switchman
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
arkadaşların yorumları çok doğru bana kullanıcı hatası gibi geldi çünkü aracınız hararet yapmış ise hemen stop ettirmeniz çok doğru değil aracı park edip biraz rolantide çalışmasını beklemelisiniz ardından motorun biraz soğumasını bekleyip su eklemelisiniz ve eminim ki motor sıcakken kapağı acıp arabanın hava almasını sağlamışsınız eğer su koyup hemen devam ettiyseniz radyatör motor sıcakken soğuk suyla birden çalıştığında blok ve radyatör çatlatma riskiniz var suyunuz ve yağınız tam çıkıp hararet yaptıysa termostatınız kendini kapatmış olabilir veya devirdaiminizde sıkıntı olmuş olabilir veya borularda sıkıntı olabilir fan müşürü olabilir. he bunlara nasıl bakıcam ben binerim diyosanız bile motor sıcakken birden su konulup devam edilmemesi gerektiğini bilmenizi isterim yani onunuzden geçersem benim lastikleri şişlemeyin :)
|
|
İlk 3 vites ;)
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |