|
206 GTI Air Intake Sökülmesi (Resimli) |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
hasimayaz
3. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2009 Saat 22:45 |
206 GTI Air Intake Sökülmesi (Resimli) Aracı askıya alarak sol lastiği söküyoruz (aracı kaldırdıktan sonra sehpa kullanmayı unutmayalım). Çamurluk davlumbazı ön ve arka olmak üzere iki parçadan oluşuyor. Bizim sadece ön parçayı sökmemiz yeterli Amortisörün hemen yanında 2 adet mantar klips var. Bu klipsler birbirine geçen 2 adet parçadan oluşur. Resimde birincisini söküyoruz. İkincisi amortisörün hemen önünde. Tampon üzerindeki davlumbaz bağlantı vidasını söküyoruz. Aynı şekilde tampon tozluğu tarafındaki vidayıda söküyoruz. Aracımızın kaportasına yada boyasına zarar vermeden dikkatlice davlumbazı yerinden çıkartıyoruz. NOT : air-condition Özelliği bulunmayan versiyonlarda resimdeki soket bulunur (İkinci fan) Genelde oksidasyona uğrayan bu soketi hazır eliniz değmişken temizleyerek gresleyebilirsiniz (Akü kutup başını sökmeyi unutmayın) Davlumbazı olmayan çamurluğumuza bir bakış atıyoruz. Funnel ağızı gövdeye bir velcro ile tutturulmuştur (Velcro : Bizim cırt cırt dediğimiz şey).Funnel ağzını dikkatlice burdan kurtaralım. Funnel' in aşağı kısmı iki yerden gövdeye tutturulmuştur. Öncelikle sis lambasını sökmemiz gerekiyor. Sis lambasının Elektrik konnektörünü dikkatlice söküyoruz. Sis lambasını vidalarını söküyoruz Sis farını üst taraftaki geçmelerinden kurtarıyoruz. Ve tamponun içinden çıkarıyoruz. Sis farını yerinden çıkartırken annenizin duymayacağı ses tonu ile birkaç küfür savuruyoruz :) (Walla orjinalinde daha ağır yazıyordu ben biraz yumuşattım) Umarım sis farınızı çamurluktan çıkardıktan sonra halen böyle görünebiliyordur. :) Artık funnelimizi kolaylıkla sökebiliriz. NOT : Funnel ana boruya clipsler ile bağlanmıştır. Artık sis farımızı geri yerine takabiliriz. Evet artık hava filtresi kutumuzu tamamen yerinden sökebiliriz. Boğazdaki plastik kelepçeyi sökerek ayırıyoruz. Filtre kutusunu geçmelerinden sökerek tamamen dışarı alabiliriz. Eğer aracınızda Akü koruması varsa bunuda sökmeniz gerekli. Resimdeki koruma sacını bağlantı noktasından söküyoruz. Yukarı taraftan çıkarmaya çalışmayın. Radyotöre dikkat ederek bırakın aşşağıya düşsün. Kalan kanalıda söktükten sonra koruma sacını geri yerine vidalıyabiliyorsanız vidalayın. Yapamıyorsanız kalsın. Askıda kalan elektrik kablolarını bir yerlere plastik kelepçe ile sabitlemeyi unutmayın.
|
|
206Quick
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Ekim 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 71 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
süper paylaşım ellerine saglık hasim abi
|
|
HakanGokdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Temmuz 2008 Konum: Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2476 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı HakanGokdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Haşim paylaşım için teşekkürler...
306 anladın sen onu
|
|
Hakan GÖKDEMİR
0 533 215 8019 Pendik / İSTANBUL 26.08.1980 A RH + Kardeş zorunlu dosttur, Dost seçilmiş kardeştir... |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |