|
Partner Tepee 90bg ve 110 bg arası fark |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
cansemad
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 28 Mart 2010 Saat 14:20 |
Merhaba;
Forum'un yeni üyelerindenim.Antalya'da yaşıyorum.Uçuş harekat uzmanıyım.Evli ve 2 çocuk sahibiyim.Halen 207 14.trendy 75bg kullanıyorum.Ancak malum düşük performansı ve ailemize artık bagaj hacmi olarakda ufak geldiğinden değiştiriyorum. Peugeot Partner Tepee 90bg almak üzereyim. Ancak kafama takılan soru 110bg ile arasında performans bakımından ne derece fark olacağı.Açıkçası 110bg'in daha fazla güç üreteceğini biliyorum ama aradaki fiyat farkı şu aralar beni zorlayacağından,90bg motorun keyifli bir performans verip vermeyeceği hakkında yorumlarınızı rica edeceğim.Yada bekle 110 al fark büyük mü dersiniz? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..
|
|
Özgür
3. Vites 07 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2009 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1664 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kesinlikle ve kesinlikle 110 luk..yakıt aynı olmasına ragmen 90 lık 110 luğa göre her bakımdan üzer sizi..özellikle uzun yolda..tabi bu sizin beklentilerinizede bağlı
|
|
206 feline 1.4 hdi 2006
|
|
Onur
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aracınızı degiştirme sebebiniz performanas ise 90hp lik aldıgınızda keşke 110 luk alsaydım diyebilirsiniz bence 110 luk alın
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
Özgür
3. Vites 07 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2009 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1664 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kesinlikle katılıyorum..test edip farkı kendınız görmenız en hayırlısı..sonucta binicisiniz
|
|
206 feline 1.4 hdi 2006
|
|
SahinGün
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010 Konum: balıkesir-konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 347 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
207 niz 75bg miş bence keske diyebilirsiniz test etme imkanınız varsa test ettikten sonra karar verin bana sorarsanız 110 bg tercih edilmeli sizi üzmemesi açısından...
|
|
Şahin Gündoğan QuiK_
|
|
behzat
2. Vites Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2010 Konum: KAYSERİ-ORDU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
90 lık hem yakıt hemde performans olarak iyidir.110 luk fazla yakar.
|
|
H-a-d-i
3. Vites Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009 Konum: İstanbul-Pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2056 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bir üst versiyonu varken, alt versiyonlar satarken fazla değer kaybeder. ikinci el piyasası yavaş olur diye düşünüyorum.
|
|
Hadi, 1981, İstanbul
|
|
cansemad
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar yorumlarınıza teşekkürler..
Bende de 110 için bir eğilim vardı zaten.Yarın şartları biraz daha zorlayıp,110bg alabilmek için elimden geleni yapacağım..
"behzat" arkadaş fazla yakar demişsin ama bilakis fabrika çıkış verilerine göre az da olsa daha az yakıyor.. Düzenleyen cansemad - 28 Mart 2010 Saat 21:36 |
|
behzat
2. Vites Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2010 Konum: KAYSERİ-ORDU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ben bu işin içindeyim, fabrika verilerine bakma. büyük motor her zaman fazla yakar.
|
|
HAK GELDİ BATIL KAYBOLDU
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
110 HP HDİ 1.6 MOTOR PSA motor fabrikasının ürttiği motordur bu motoru kullanan markalar
VOLVO FORD CİTROEN PEJO dünyada en çok tutulan motordur güçlü ve sorun suzdur kesinlikle 110 hp dizel al 150 tl mazotla 946 km şehir içi yol yaptım |
|
Özgür
3. Vites 07 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2009 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1664 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
açıklarmısın? |
|
206 feline 1.4 hdi 2006
|
|
EminÖNAL
MODERATOR P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ticari sayılabilecek bi aracı aile aracı olarak kullanacağınızı düşünürsek 90 bg işinizi görür diye düşünüyorum..110 bg arasında muhakkak fark var;çekiş yönünden,yakıt yönünden ve biryandan da fiyat yönünden..benim 90 bg yeter dememdeki sebep size yeteceğini düşündüğüm için yani..
|
|
A3
|
|
saw50
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
zaman biraz geçmiş ama kesinlikle 90 hp diyorum ben 110 hp partnera fazla geliyor 90 hp ile bile araç çok seri ve iyi gidiyor diye düşünüyorum
|
|
GT LİNE
|
|
behzat
2. Vites Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2010 Konum: KAYSERİ-ORDU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 94 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
her zaman fazla güç için fazla yakıt ister.1400 motor ile 1600 motor aynı yakmaz.1600 daha fazla yakar.Onun için 90 bg. tepeye idealdir.
|
|
HAK GELDİ BATIL KAYBOLDU
|
|
TheEchoes
2. Vites Kayıt Tarihi: 11 Nisan 2010 Konum: Beşiktaş / İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 149 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı TheEchoes
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bu araçlar ticari olarak tasarlanmıştır
binek araclara göre kg ları ağırdır bu yüzden 90 lık motor 110 luk motora göre aynı performansı sağlayabilmek için daha fazla benzin harcar diye düşünüyorum. muhakkak aracı tasarlıyan mühendisler bütün bunları hesaplamışlardır fakat dediğim gibi 1500 kg çeken at başı 90 at mı daha fazla enerji harcar yoksa 110 at mı. performansa gelince ticari araçların en büyük sıkıntısı çabuk hızlanamama ve rampalar. o yüzden 110 tercih edilesidir. Düzenleyen TheEchoes - 02 Mayıs 2010 Saat 00:06 |
|
Cennette huriler varmış, kara gözlü;
İçkinin de ordaymış en güzeli. Desene biz çoktan cennetlik olmuşuz: Bak, bir yanda şarap, bir yanda sevgili. |
|
CIHANGIR_DONMEZ
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aynı hacımden 2 farklı guc 110 hp lıkı 90 hp lıkın cıplısı gıbı dusunebıılırız farklı yazılım farklı turbo basıncı vs teknık detayları uzundur fakat aralarında normal kullanımda fazla bır yakıt farkı yok sunu soylıyım su anda elımızde 2 partner var bırı 2.0 90 hp hdı dıgerı 1.9 70 hp turbosuz hdı aralarında ınanılmaz yakıt ve cekıs farkı var turbosuz olan 140 ı gecmıo fakat sakın kullanımda yakmıo 2.0 olan 90 hp lık ıse sehır ıcınde 200 bın yakıo km de fakat 207 1.4 dızele e gore ıyı yuruo 110 lugunu hayal edemıyorum hafta sonları uzun yol vs kullanımda 110 luk tavsıyem zaten az kullanıcaksınız bınıceksenızde doru duzgun bısı olsun ;)
|
|
Eyüp Duygun
1. Vites SPONSOR FİRMA Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2010 Konum: Göztepe Durum: Aktif Değil Mesajlar: 237 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Eyüp Duygun
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
iyice arastırılıp o sekılde alınması gerekır 90 ıle 110 hplık motorlar arasında ufakda olsa turbo pallerınde buyukluk farkı vardır ancak 20hp kişiye ozel bır yazılım ılede almak mumkun fıyat farkı cokmu donanımda eksıklıkler varmıdır bunlarıda gös onunde bulundurup ona göre alınmalı 90hplık alıp yazılım yaptırabılırsınz eger fıyat farkı cok ıse.gecenlerde megane85hp yaptık orj halı berbat 105lıgın yanından gecemez gercekden cok kötu soft bır tune ıle 105lık tadında oldu bence fıyat farkına göre yorum yapabılırsınz
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |