![]() |
|
5 cm yaylı 206 da nelere dikkat edilmeli? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
BuRÇaK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 04 Mayıs 2010 Saat 10:26 |
merhaba arkadaşlar.
malum biliyosunuz geçen hafta önlere 5 cm yay+arkalar 1 diş torsiyondan indi.
araç bayağı bi düştü ve alçak araba kullanım konusunda tecrübe sahibi olanlarda dikkat etmem gereken neler fikir almak istedim. arabada karter korumada yok tırsmıyo değilim.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aracın altında motor korumalıgı varmı ? varsa plastık yada sac ıkı secıtı var sac olanını takmanı tavsıye ederım .. ne kadar dıkkat etsende aracın aldını vuracaksın :)
|
|
![]() |
|
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rahat rahat kullan çünkü hala aracın çok yüksek bişi olmaz ![]() |
|
![]() |
|
FTH ![]() MODERATOR ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2009 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1948 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sadece yüksek kasislerde ve yokuş başlangıçı ve bitişlerinde dikkat etmen gerek Gökhanın dediği gibi araban daha yüksek sürüngen olmamış daha en fazla 6 7 ay sonra sıkılacaksık birazdada basacaksın arabayı |
|
106 Quiksilver 2000
206 Quiksilver (KUPON) 2005 207 Millesim 2009 207 GT 2009 VW Scirocco white ed. 2017 206 CC SİYAH 2003 206 CC GRİ 2004 |
|
![]() |
|
BuRÇaK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hacı ![]() 2. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1981 Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bence zaman kaybetmeden karter koruma yaptır alışana kadar oluyor ne olursa alışınca saten ya her deliği ezberlemiş oluyorsun yada yavaş gitmeye alışmış oluyorsun altını sürtme konusuna gelince sağolsun asfalt döken arkdaşlar asfalt makinelerine göre kasis yapıyolar nereye kaçsanda sürtüyor anca tek kişi olunca kaçarsın sürtmez yan yat çamura bat olmuyor sadece yavaş sürtmesini sağla yeter |
|
![]() |
|
![]() |
|
BuRÇaK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"206 lar daha rahat altını kolay kolay vurmuo motoru yukarda kalıo saseye gore" demiş Cihangir.
karter koruma yaptırıcam ama 100 lira dedi efe. biraz pahalı geldi bana.
|
|
![]() |
|
deniz_206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 26 - Mayıs - 1987 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1353 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı deniz_206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
ya bu araba pek düşük değilki benim aracım orjinal halinde böyle abi be :))))
|
|
206 PANAROMIC 1.4 benzinli 34 BR 4985
0535 648 84 68 |
|
![]() |
|
CIHANGIR_DONMEZ ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Konum: İSTANBLUE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 519 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı CIHANGIR_DONMEZ
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
shamed ![]() 1. Vites ![]() ![]() 31 - Mart - 1988 Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2010 Konum: EastanBuL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1015 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
burçak güzel durmuş bu yeterli aile aracı için kaç parmak girio =)
|
|
Bakalım Kim Önce Dönücek |
|
![]() |
|
EminÖNAL ![]() MODERATOR ![]() ![]() P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kartel muhafaza (plastik değilse) fiyatı normal Burçak.
|
|
A3
|
|
![]() |
|
Aytaç ![]() 2. Vites ![]() ![]() GTI Kayıt Tarihi: 29 Temmuz 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Senin Aracın Tatlı Basık.Öyle Sürüngen German Style Karakteri Yok:DBirsey Olacagını Sanmıyorum Birkaç Zaman Sonra Alısırsın Yavas Yavas Kullanmaya Özen Göster Arkandan Acele Edip Korna Çalanlar Olur Sen Keyfine Bak:D Quiksilverın Dedigi Gibi Kasisler de Rampa Bitiminde Ve Benim Cok Yasadıgım Egimli Yollarda Arabann Resmen 2 3 cm DaHa Basılıo (Emin Ve Mirak Bakırköyde Lost'un Sokagını İyi Bilir).Ama 6 7 ay Degilde 1 Ay Sonra Bu Basıklıktan Sıkılacagından Eminim.Keyfini Çıkar. |
|
StOcK 99 106 S16/GTI
|
|
![]() |
|
fourus_06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 308 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı fourus_06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
öncelikle hayırlı olsun.gayet güzel olmuş.aracı birazda kurtaran lastik yanağının geniş olması.bundan ince yanak lastik almamanı tavsiye ederim.yollardaki hız kesici ve çukurlara artık daha fazla dikkat etmen gerekecek.karter muhafaza taktırmayı düşünüyorsan saç olanı taktırmanda yarar var fakat onunda sıkıntısı belli bir bölgeye doğru biraz daha alçak kalıyor ama bir yere sürttüğünde en azından karter muhafaza deyip rahatlıyor insan.zaten fazla sürmez belli bir zaman kullanınca alışıyorsun
|
|
![]() |
|
berko ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4 cm yay arkalar torsiyon içinde 4-5 kişi varken şu plastik alçak tümseklerden ne kadar vayaş geçersem geçiyim surtüyo. Hele bilmediğim yollara girmek zulüm oluyor. Lastikçide kriko girmiyo, lifte çıkmıyo, hele bi rot makinasına çıkışı var sorma. Ama kullanımı çok zevkli. Zamanla sertleşince çukurlarda torpidon kırılmış gibi sesler gelcek alıştır şimdiden kendini. |
|
![]() |
|
itouch_GTi ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Mart 2010 Konum: LEVENT Durum: Aktif Değil Mesajlar: 57 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı itouch_GTi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 cm yaylar benide üzmüştü ilk zamanlar.206 yı aldığımda üzerinde 5 cm coil-ex yaylar vardı.Alırken hiç düşünmemiştim bana sorun çıkaracaklarını ama arabayı eve getirip garaja sokmaya çalıştığım anda anladımki bu yaylar başıma iş açacak.Garaja girmek için öncelikle kaldırımın çokda yüksek olmayan eğiminden geri geri girmeye çalışırken eğimin bitiminde ön tampon yere oturdu ve içim acıyarak tamponu sürt sürte zorla da olsa arabayı içeri aldım.İlerleyen zamanlarda arabayı garaja sokmadan sokağa park ederek 2 hafta kadar idare ettim.Yayları söksemmi diye düşünürken aklıma 195/55/15 olan jant lastik ölçüsünü 205/40/17 ölçüsüne geçerek yüksekliği arttırmak geldi.17 janta geçtiğimden beri aracım kasislere ve garaj girişine sürtmüyor ayrıca görünüş olarak da eskisine göre daha yakışıklı oldu.Sende jant-lastik ölçünü arttırarak sürtme olayından kurtulabilirsin.
After:
Before:
Düzenleyen itouch_GTi - 04 Mayıs 2010 Saat 20:01 |
|
Follow me..If you can!?
|
|
![]() |
|
BuRÇaK ![]() 2. Vites ![]() ![]() 16 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 17 Şubat 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar alıştım yaylı kullanmaya hatta hiç sürtmüyorum diyebilirim... Ama beni deli eden amortisörler eski performansında değil. yani set yada çukurda emmiyo darbeleri. tak tak sesler geliyo ve sanki at arabası kullanıyorum. Yaydan önce ve amortissörleri spora göre kısalttırmmadan önce böyle problem yoktu.Şekil güzel,yol tutuş güzel ama birazda amortisörler yumuşak olsa güzel olacak. Nasıl bu ssorun çözülür? 1000 tl lik KONI amortisör al demeyin alamam
![]() son halide budur jantlar 185-55-15 oldu. ![]() |
|
![]() |
|
berko ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
söylenenlere göre sanayideki amortisörcüler içine yağ basarak sanırım yumuşatıyolarmış. Bi boş vaktimde gidip sorcam bende. Aynen benimkide at arabası gibi zıplaya zıplaya gidiyorum :D |
|
![]() |
|
Long Beach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Eger ki yay + amortisör uygun sekilde degisim yapilsaydi bu sorunlar cikmaz, ve daha büyük masraflara girilmez ( tamir , amortisörlerin teknik özelliklerini bozma - yag-gaz v.s bastirma.)
50mm alcaltma yapilmissa, uygun kisa sert veya orta sert amortisör kullanin. Koni sart degil, zaten sari Koni cok serttir tavsiye etmem. Herzamanki örnegim ; Kösele ayakkabilar ile cim sahada futbol oynamak. Sari koni yerine oranj renkli Koni kullanin, orta serttir, günlük kullanima da uygundur. Pahali geliyorsa (Koni oranj, saridan ucuzdur) Diger markalarin ( gazli olmasi tavsiyemdir). Düzenleyen xyzcom - 30 Mayıs 2010 Saat 13:23 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |