Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - tiptonic vites   acil....
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

tiptonic vites acil....

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: tiptonic vites acil....
    Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 08:40
arkadaslar!  arabami  surus  sirasinda  manuel  olarak sürdügümde  ben vites kolundan sadece  vites  yükseltebiliyorum arac  vitesi kendi  dusuruyo yavasladigi zaman  mesela   3. vitesde  giderken  fren yapip  arabayi  yavaslatiyorum  ben ne  kadar  eksiye  tiklasamda  düsürmüyo en son durucagi ana  yakin 2  ye  ve  1   e  düsürüyo  bu bir  ariza midir  yoksa  peugeot un butun tiptonic leri böylemidir  kafama  cok takildi  bilgisi olan arkadaslar  yardim edin lütfen....

Düzenleyen osterreich - 04 Nisan 2010 Saat 09:31
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 09:53
Hayır hocam benimkide böyle ve bütün tiptronik'ler böyle kendi otomatik düşürür,sorun yok yani,yokuşta araba bayılırsa kendiniz müdahale edebilirsiniz ''-''ile...
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 15:36
eyvallah yaa  sagol  yüregime  su serptin valla  otomatik vites  tamiri ve  parcasi  epeybir pahali biliyosun bende  icimden  aha simdi  hapi  yuttuk dedim fark edince ama  normalse  bi problem yok demekdir  ama  simdi  isin ilginc  yani  kendin istediginde  vitesi  düsüremiyosan  eksi  (-)  yi neden  koyuyolar o zaman böyle  benim gibi tam anlamayan insalarin kalbine  ucan tekme  atmak icinmi :)

Düzenleyen osterreich - 04 Nisan 2010 Saat 15:36
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 17:13
Anlamadığım (-)ile düşüremiyormusunuz?Bende düşürülüyor,sanırım yanlış anlattım amaGülmeŞöyle açıklıyım fren yapınca zaten otomatik düşüreceği için siz ne kadar (-) yaparsanız çalışmaz,ama yokuş yukarı çıkıyorsunuz hafif bir yığılm aoldu ve vites araba küçültmedi o zaman siz midahale edebiliyorsunuz.Yani tiptronik'te (-) otomatik olduğu için problem yokGülme
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
ErolSen Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2009
Konum: ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 247
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ErolSen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 18:31
bende manuele alıyorum bazen devir olayını  pek beceremiyorum galiba kendisi otomatiğe geçiyor. 
Erol ŞEN
ESKİŞEHİR
21.02.1985
B Rh +
2005 206 X Line 1.4 O.V
Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 21:39
abicim  mesela  manuelle  kalkis yapiyorum 1    hizlandikca   arttiriyorum vitesi  mesela  50 km hiz  da  3  vitesde  gidiyorum sonra  yavaslamaya  basliyorum  40...   30...  eksi  yapiyorum olmuyo  enson  durana  yakin  bi aralikda  vites  2   ye  ve  pesinden de  1  e  düsüyo  kendiliginden
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 21:04
Sorun yok o zaman güle güle bininGülme
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 21:16

sagol yaa  bu mesaji  bekliyodum isde  bende   ama  sakin  bidaha  (yanlis  anlamisim benim arabada oluyo) deme  bu sefer kesin kalpden giderim  Handshake

Yukarı Dön
fatih1903 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2009
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 301
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fatih1903 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 22:17
dostum nerde olursa olsun triptonic vites araçta manuele aldığın zaman istediğin zaman düşürür istediğin zaman arttırırsın he ama yavaşlarken vitesi düşürmezsen  otomatik olarak vites düşer..
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 22:17
GülmeAraba neydi bu arada merak ettim?
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 22:20
Orjinalini yazan: fatih1903 fatih1903 Yazdı:

dostum nerde olursa olsun triptonic vites araçta manuele aldığın zaman istediğin zaman düşürür istediğin zaman arttırırsın he ama yavaşlarken vitesi düşürmezsen  otomatik olarak vites düşer..

Manuel'e aldığınız zaman acaba nasıl istediğin zaman düşürebileceksiniz???ConfusedZaten tam otomatik kendi iniyor vites siz müdahele edemiyorsunuz,durduğun yerdede (-)'ye basmanın mantığı yoktur zaten..Yukarıda açıklamıştım zatenGöz Kırpma
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 23:26
Açıkçası bana pek normal gelmedi bu durum. Tiptronik vitesin mantığı zaten otomatik viteste manuel keyfini yaşayabilmektir, öyle ki siz manuelde kullanırken istediğiniz gibi vites büyütüp küçültebilirsiniz, ekstrem şartlar dışında şanzıman beyni buna pek müdehale etmez. Örneğin herhangi bir viteste devir kesiciye kadar yüklendiğiniz taktirde aracınızın şanzımanı manuel konumda olsa bile kendisini bir üst vitese geçirecektir, aynı şekilde bir yokuşta çıkarken bulunduğunuz viteste araç bayılıyorsa yine şanzıman önlem olarak kendisini bir alt vitese atacaktır, böyle ekstrem durumlar dışında manuledeyken şanzıman beynihiç müdehale etmez vites geçişlerine, arttırmak veya eksiltmek sizin kontrolünüzdedir, Eğer ''-'' ye çektiğinizde vitesiniz küçülmüyorsa anormal bir durum sözkonusudur bana kalırsa ki şöyle bir örnek vermek istiyorum; diyelim ki belirli bir hızda  vites otomatik konumda seyrediyorsunuz ve bir anda beklenmedik bir durum oldu, durmanız gerekti, frene asıldınız aracın en kısa sürede durabilmesi için fren gücünün  yanında araç kendi kendine vites düşürecektir, bunu manel şanzımanda da kendimiz yaparız, lakin tiptronik konumda kullanırken frene asıldığımız zaman şanzıman bu düşürmeyi gerçekleştirmez, diyelim ki 3. viteste manuel konumda giderken fren yaptığımız zaman araç durana kadar 3. viteste kalmaya devam eder, durduğu zaman ya da durmaya en yakın zamanda hızlı bir şekilde 2-1 şeklinde düşürür vitesi, bunun o anda durmaya pek etkisi olduğu söylenemez, kısaca manuel viteste vites küçülterek yaptığımız motoru kompressöre bindirme işlemini tiptronik konumda kullanırken kendimiz de yapabilmekteyiz, en azından ben kendi kullandığım 2009 model 206 1,4 Tiptronik aracımda bunu yapabiliyorum...
Yukarı Dön
ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 08:55
''bunu manel şanzımanda da kendimiz yaparız, lakin tiptronik konumda kullanırken frene asıldığımız zaman şanzıman bu düşürmeyi gerçekleştirmez''   Bu cümleleri söylediğinize göre ya hiç tiptronik kullanmadınız ya da eksikleriniz var..Tamam tiptronik'te manuel keyfi yaşamak için yapılmış ama hız düşmelerinde otomatik indiriyor,en azından benim aracımın yapısı böyle belki diğerlerinde daha farklıdır o nedenle bişey diyemiyorum.
407- 2.0 premimum!
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 21:40
Bakın orada demek istediğim benim, tiptronik şanzımanda manuel  konumda kullanırken frene asıldığınızda, otomatik konumda olduğu gibi şanzıman aracın daha çabuk durmasını sağlamaya yönelik motor gücünü kısmak için bu düşürmeyi gerçekleştirmez, yukarıda da bahsettiğim gibi araç ekstrem değere ulaştığı için düşürmeyi gerçekleştirir ve bunun durmaya etkisi yoktur. Örnek vermek gerekirse; diyelim ki aracımız ''D'' konumunda 3. viteste 3000 devir/dakikada giderken aniden fren yapmamız gerekti ve de yaptık bunun akabinde şanzıman aracın daha çabuk durmasını sağlamak için ve de motorun kuvvetini azaltmak için kendisini ilk olarak 2. vitese çeker ve devrimiz önceden dulunduğumuz 3000 devirden çok daha yukarılardan ivedilikle düşmeye başlar. Bu motor gücünü kısıtlama işlemi araç durana kadar devam eder vites ''D'' konumunda iken. Lakin aracımızı ''M'' modunda 3. viteste 3000 devir/dakikada aynı şekilde frenleme yaptığımız taktirde şanzımanımız aracın daha çabuk ve güvenli bir şekilde durması için bu vites düşürme işlemini yapmayacaktır; tamam bir müddet sonra vitesi düşürecektir fakar onun sebebi aracın durmasıyla alakalı değildir, araç 3. viteste gidemeyecek kadar devirden düştüğü zaman vitesi 2'ye belki de 1'e çekecektir. Bir örnek daha, 3. vitesle kırmızı ışıkta durmak için fren yaptığınızda manuel olarak vitesi düşürmezseniz eğer araç durduğu anda kendisi vitesi 2-1 olarak (direkt 1'e alarak değil) düşürmektedir.
 
Herneyse sözü ben fazla uzatmak istemiyorum, sorun yaşayan arkadaşın sorusuna gelecek olursak, bana kalırsa bu bir problemdir, şanzıman manuel konumdayken vitesi istediği gibi arttırıp eksiltebilmesi gerekmektedir. Bildiğim kadarıyla Peugeot 206-307-407 moellerinde aynı tiptronik şanmzımanı kullanmıştır. Yazdığım herşey, ağustos 2008'de 0 km olarak aldığı Peugeot 206 1.4 8v 75HP Tiptronik aracıyla geçen süre içinde 17 bin km yapan 25 yaşında bir erkeğin tecrübesi ile sabittir...
 
Kısmet CİN
Saygılar...
Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 21:44
aracim  2004 model  807 HDI     ED35   arkadasim kusura  bakma  ismini bilmedigim icin sana  böyle  hitab edicem artik :)    simdi  sen  aracini  manuel  sekilde  sürdügünde  her ne halukarda olursa olsun (fren yapdigin anda,gaz verdigin anda,yada  hic bir  pedalina  basmadan arac kendi  devrinde  yavasladigi anda )     (-) eksi  yapdiginda  aracin vites düsürmüyomu????  konuya  aciklik getirelim :)  ben  her  sekilde  (-) eksi  yapiyorum ama  vites  düsmüyo  taaki  dedigim gibi  durana  yakin bi  anda   mesela  3   den   2  ye  ve  pesinden  1  e  atiyo  ve  duruyo

Düzenleyen osterreich - 06 Nisan 2010 Saat 21:53
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 22:06
Orjinalini yazan: osterreich osterreich Yazdı:

aracim  2004 model  807 HDI     ED35   arkadasim kusura  bakma  ismini bilmedigim icin sana  böyle  hitab edicem artik :)    simdi  sen  aracini  manuel  sekilde  sürdügünde  her ne halukarda olursa olsun (fren yapdigin anda,gaz verdigin anda,yada  hic bir  pedalina  basmadan arac kendi  devrinde  yavasladigi anda )     (-) eksi  yapdiginda  aracin vites düsürmüyomu????  konuya  aciklik getirelim :)  ben  her  sekilde  (-) eksi  yapiyorum ama  vites  düsmüyo  taaki  dedigim gibi  durana  yakin bi  anda   mesela  3   den   2  ye  ve  pesinden  1  e  atiyo  ve  duruyo
Üstad aracın dizelmiş  ben bu ayrıntıyı atladım, benim aracım benzinli olduğu için yazdığım herşey benzinli araç ile elde edilmiş tecrübelerdir, fakat hala normal olmadığını düşünmekteyim, aracınızı arıza tespit cihazına bağlatırsanız size en garantili ve kesin cevabı verecektir diye düşünüyorum...
Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 22:10

simdi  bide  söyle  düsünmek lazim  farz edelimki  arabanin (-)  eksi   sinde  bir  problem  var  otomatikde   giderken hic bir sorun olmuyo  ve  manulde  de  giderken kendi  düsürüyo  yani  surus de  ve  vites  atislarinda  bir  problem yok   acaba  bi  sogorta  arizasi  felanmidir??he  bise  daha  üstad   burda  servis  yolu  bize  cok pahaliya  geliyo  yaa  dedigin gibi  araci  bilgisayara  takip  hata  arama  yapmak  40  euro  ..vs    olmasi lazim  Ağlama



Düzenleyen osterreich - 06 Nisan 2010 Saat 22:12
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 22:29

Açıkçası ben sana sigortadandır ya da değildir ya da şundandır demek için yeterli bilgi donanımına sahip değilim, onun için ne desem yalan olur, yanlış yönlendirmek istemem. Lakin sigortadan olup olmadığını tespit etmek için şöyle bir yol geliyor aklıma: aracının sigortasını yenisi ile değiştirdiğin takdirde aynı sorunu yapıp yapmamasına göre bunu test edebilirsin, sigorta çok pahalı birşey değil diye biliyorum, umarım yanılmıyorumdur. Bu arada ''Avustralya''yı yeni gördüm bilgilerinde,, daha doğrusu yeni dikkatimi çekti:)

Yukarı Dön
osterreich Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Avusturya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 148
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı osterreich Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 22:54
ben  bi  arabadan kullanma  klavuzuna  bakiyim sigortasi varmi  yok mu  vs  felan  eyvallah kardes :)
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Nisan 2010 Saat 23:05
kolay gelsin, sorununu çözümlediğinde, ya da edindiğin bilgileri bizimle paylaşırsan sevinirim...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 7480 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 496 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 626 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 381 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5188 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 614 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 403 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 699 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 273 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 568 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 769 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2314 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1034 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5677 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4914 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2093 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 524 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2238 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37451 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English