tiptonic vites acil....
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=8658
Tarih: 17 Ağustos 2025 Saat 19:49 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: tiptonic vites acil....
Mesajı Yazan: osterreich
Konu: tiptonic vites acil....
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 08:40
arkadaslar! arabami surus sirasinda manuel olarak sürdügümde ben vites kolundan sadece vites yükseltebiliyorum arac vitesi kendi dusuruyo yavasladigi zaman mesela 3. vitesde giderken fren yapip arabayi yavaslatiyorum ben ne kadar eksiye tiklasamda düsürmüyo en son durucagi ana yakin 2 ye ve 1 e düsürüyo bu bir ariza midir yoksa peugeot un butun tiptonic leri böylemidir kafama cok takildi bilgisi olan arkadaslar yardim edin lütfen....
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 09:53
Hayır hocam benimkide böyle ve bütün tiptronik'ler böyle kendi otomatik düşürür,sorun yok yani,yokuşta araba bayılırsa kendiniz müdahale edebilirsiniz ''-''ile...
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 15:36
eyvallah yaa sagol yüregime su serptin valla otomatik vites tamiri ve parcasi epeybir pahali biliyosun bende icimden aha simdi hapi yuttuk dedim fark edince ama normalse bi problem yok demekdir ama simdi isin ilginc yani kendin istediginde vitesi düsüremiyosan eksi (-) yi neden koyuyolar o zaman böyle benim gibi tam anlamayan insalarin kalbine ucan tekme atmak icinmi :)
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 17:13
Anlamadığım (-)ile düşüremiyormusunuz?Bende düşürülüyor,sanırım yanlış anlattım ama Şöyle açıklıyım fren yapınca zaten otomatik düşüreceği için siz ne kadar (-) yaparsanız çalışmaz,ama yokuş yukarı çıkıyorsunuz hafif bir yığılm aoldu ve vites araba küçültmedi o zaman siz midahale edebiliyorsunuz.Yani tiptronik'te (-) otomatik olduğu için problem yok
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: ErolSen
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 18:31
bende manuele alıyorum bazen devir olayını pek beceremiyorum galiba kendisi otomatiğe geçiyor.
------------- Erol ŞEN ESKİŞEHİR 21.02.1985 B Rh + 2005 206 X Line 1.4 O.V
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 04 Nisan 2010 Saat 21:39
abicim mesela manuelle kalkis yapiyorum 1 hizlandikca arttiriyorum vitesi mesela 50 km hiz da 3 vitesde gidiyorum sonra yavaslamaya basliyorum 40... 30... eksi yapiyorum olmuyo enson durana yakin bi aralikda vites 2 ye ve pesinden de 1 e düsüyo kendiliginden
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 21:04
Sorun yok o zaman güle güle binin
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 21:16
sagol yaa bu mesaji bekliyodum isde bende ama sakin bidaha (yanlis anlamisim benim arabada oluyo) deme bu sefer kesin kalpden giderim 
|
Mesajı Yazan: fatih1903
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 22:17
dostum nerde olursa olsun triptonic vites araçta manuele aldığın zaman istediğin zaman düşürür istediğin zaman arttırırsın he ama yavaşlarken vitesi düşürmezsen otomatik olarak vites düşer..
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 22:17
Araba neydi bu arada merak ettim?
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 22:20
fatih1903 Yazdı:
dostum nerde olursa olsun triptonic vites araçta manuele aldığın zaman istediğin zaman düşürür istediğin zaman arttırırsın he ama yavaşlarken vitesi düşürmezsen otomatik olarak vites düşer.. |
Manuel'e aldığınız zaman acaba nasıl istediğin zaman düşürebileceksiniz??? Zaten tam otomatik kendi iniyor vites siz müdahele edemiyorsunuz,durduğun yerdede (-)'ye basmanın mantığı yoktur zaten..Yukarıda açıklamıştım zaten
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2010 Saat 23:26
Açıkçası bana pek normal gelmedi bu durum. Tiptronik vitesin mantığı zaten otomatik viteste manuel keyfini yaşayabilmektir, öyle ki siz manuelde kullanırken istediğiniz gibi vites büyütüp küçültebilirsiniz, ekstrem şartlar dışında şanzıman beyni buna pek müdehale etmez. Örneğin herhangi bir viteste devir kesiciye kadar yüklendiğiniz taktirde aracınızın şanzımanı manuel konumda olsa bile kendisini bir üst vitese geçirecektir, aynı şekilde bir yokuşta çıkarken bulunduğunuz viteste araç bayılıyorsa yine şanzıman önlem olarak kendisini bir alt vitese atacaktır, böyle ekstrem durumlar dışında manuledeyken şanzıman beynihiç müdehale etmez vites geçişlerine, arttırmak veya eksiltmek sizin kontrolünüzdedir, Eğer ''-'' ye çektiğinizde vitesiniz küçülmüyorsa anormal bir durum sözkonusudur bana kalırsa ki şöyle bir örnek vermek istiyorum; diyelim ki belirli bir hızda vites otomatik konumda seyrediyorsunuz ve bir anda beklenmedik bir durum oldu, durmanız gerekti, frene asıldınız aracın en kısa sürede durabilmesi için fren gücünün yanında araç kendi kendine vites düşürecektir, bunu manel şanzımanda da kendimiz yaparız, lakin tiptronik konumda kullanırken frene asıldığımız zaman şanzıman bu düşürmeyi gerçekleştirmez, diyelim ki 3. viteste manuel konumda giderken fren yaptığımız zaman araç durana kadar 3. viteste kalmaya devam eder, durduğu zaman ya da durmaya en yakın zamanda hızlı bir şekilde 2-1 şeklinde düşürür vitesi, bunun o anda durmaya pek etkisi olduğu söylenemez, kısaca manuel viteste vites küçülterek yaptığımız motoru kompressöre bindirme işlemini tiptronik konumda kullanırken kendimiz de yapabilmekteyiz, en azından ben kendi kullandığım 2009 model 206 1,4 Tiptronik aracımda bunu yapabiliyorum...
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 08:55
''bunu manel şanzımanda da kendimiz yaparız, lakin tiptronik
konumda kullanırken frene asıldığımız zaman şanzıman bu düşürmeyi
gerçekleştirmez'' Bu cümleleri söylediğinize göre ya hiç tiptronik kullanmadınız ya da eksikleriniz var..Tamam tiptronik'te manuel keyfi yaşamak için yapılmış ama hız düşmelerinde otomatik indiriyor,en azından benim aracımın yapısı böyle belki diğerlerinde daha farklıdır o nedenle bişey diyemiyorum.
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 21:40
Bakın orada demek istediğim benim, tiptronik şanzımanda manuel konumda kullanırken frene asıldığınızda, otomatik konumda olduğu gibi şanzıman aracın daha çabuk durmasını sağlamaya yönelik motor gücünü kısmak için bu düşürmeyi gerçekleştirmez, yukarıda da bahsettiğim gibi araç ekstrem değere ulaştığı için düşürmeyi gerçekleştirir ve bunun durmaya etkisi yoktur. Örnek vermek gerekirse; diyelim ki aracımız ''D'' konumunda 3. viteste 3000 devir/dakikada giderken aniden fren yapmamız gerekti ve de yaptık bunun akabinde şanzıman aracın daha çabuk durmasını sağlamak için ve de motorun kuvvetini azaltmak için kendisini ilk olarak 2. vitese çeker ve devrimiz önceden dulunduğumuz 3000 devirden çok daha yukarılardan ivedilikle düşmeye başlar. Bu motor gücünü kısıtlama işlemi araç durana kadar devam eder vites ''D'' konumunda iken. Lakin aracımızı ''M'' modunda 3. viteste 3000 devir/dakikada aynı şekilde frenleme yaptığımız taktirde şanzımanımız aracın daha çabuk ve güvenli bir şekilde durması için bu vites düşürme işlemini yapmayacaktır; tamam bir müddet sonra vitesi düşürecektir fakar onun sebebi aracın durmasıyla alakalı değildir, araç 3. viteste gidemeyecek kadar devirden düştüğü zaman vitesi 2'ye belki de 1'e çekecektir. Bir örnek daha, 3. vitesle kırmızı ışıkta durmak için fren yaptığınızda manuel olarak vitesi düşürmezseniz eğer araç durduğu anda kendisi vitesi 2-1 olarak (direkt 1'e alarak değil) düşürmektedir.
Herneyse sözü ben fazla uzatmak istemiyorum, sorun yaşayan arkadaşın sorusuna gelecek olursak, bana kalırsa bu bir problemdir, şanzıman manuel konumdayken vitesi istediği gibi arttırıp eksiltebilmesi gerekmektedir. Bildiğim kadarıyla Peugeot 206-307-407 moellerinde aynı tiptronik şanmzımanı kullanmıştır. Yazdığım herşey, ağustos 2008'de 0 km olarak aldığı Peugeot 206 1.4 8v 75HP Tiptronik aracıyla geçen süre içinde 17 bin km yapan 25 yaşında bir erkeğin tecrübesi ile sabittir...
Kısmet CİN
Saygılar...
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 21:44
aracim 2004 model 807 HDI ED35 arkadasim kusura bakma ismini bilmedigim icin sana böyle hitab edicem artik :) simdi sen aracini manuel sekilde sürdügünde her ne halukarda olursa olsun (fren yapdigin anda,gaz verdigin anda,yada hic bir pedalina basmadan arac kendi devrinde yavasladigi anda ) (-) eksi yapdiginda aracin vites düsürmüyomu???? konuya aciklik getirelim :) ben her sekilde (-) eksi yapiyorum ama vites düsmüyo taaki dedigim gibi durana yakin bi anda mesela 3 den 2 ye ve pesinden 1 e atiyo ve duruyo
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 22:06
osterreich Yazdı:
aracim 2004 model 807 HDI ED35 arkadasim kusura bakma ismini bilmedigim icin sana böyle hitab edicem artik :) simdi sen aracini manuel sekilde sürdügünde her ne halukarda olursa olsun (fren yapdigin anda,gaz verdigin anda,yada hic bir pedalina basmadan arac kendi devrinde yavasladigi anda ) (-) eksi yapdiginda aracin vites düsürmüyomu???? konuya aciklik getirelim :) ben her sekilde (-) eksi yapiyorum ama vites düsmüyo taaki dedigim gibi durana yakin bi anda mesela 3 den 2 ye ve pesinden 1 e atiyo ve duruyo |
Üstad aracın dizelmiş ben bu ayrıntıyı atladım, benim aracım benzinli olduğu için yazdığım herşey benzinli araç ile elde edilmiş tecrübelerdir, fakat hala normal olmadığını düşünmekteyim, aracınızı arıza tespit cihazına bağlatırsanız size en garantili ve kesin cevabı verecektir diye düşünüyorum...
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 22:10
simdi bide söyle düsünmek lazim farz edelimki arabanin (-) eksi sinde bir problem var otomatikde giderken hic bir sorun olmuyo ve manulde de giderken kendi düsürüyo yani surus de ve vites atislarinda bir problem yok acaba bi sogorta arizasi felanmidir??he bise daha üstad burda servis yolu bize cok pahaliya geliyo yaa dedigin gibi araci bilgisayara takip hata arama yapmak 40 euro ..vs olmasi lazim 
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 22:29
Açıkçası ben sana sigortadandır ya da değildir ya da şundandır demek için yeterli bilgi donanımına sahip değilim, onun için ne desem yalan olur, yanlış yönlendirmek istemem. Lakin sigortadan olup olmadığını tespit etmek için şöyle bir yol geliyor aklıma: aracının sigortasını yenisi ile değiştirdiğin takdirde aynı sorunu yapıp yapmamasına göre bunu test edebilirsin, sigorta çok pahalı birşey değil diye biliyorum, umarım yanılmıyorumdur. Bu arada ''Avustralya''yı yeni gördüm bilgilerinde,, daha doğrusu yeni dikkatimi çekti:)
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 22:54
ben bi arabadan kullanma klavuzuna bakiyim sigortasi varmi yok mu vs felan eyvallah kardes :)
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2010 Saat 23:05
kolay gelsin, sorununu çözümlediğinde, ya da edindiğin bilgileri bizimle paylaşırsan sevinirim...
|
Mesajı Yazan: EminÖNAL
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 00:32
Kısmet'in dediği gibi triptronic peugeot sürmedim ama diğer markaların triptronik vites modellerinde bende öyle tespit ettim.( mercedes-benzinli + chevrolet-dizel )
hatta ani durmalarda fazlaca kullandığım bi özellik.manuelde yüksek vites ve devirde durmak için istediğim an (-) kullanarak motor freni uygulamak.her ne koşulda olursa olsun manuel'de (-) kullanarak aracın vitesini küçültebiliyor olmalısın..
ama Emre (ED35) o kadar emin konuşuyorki acaba peugeot triptronik şanzımanın çalışması farklı mı diyesim geliyor ?
eğer öyle değilse bencede yaşadığın bir problemdir Selçuk..
------------- A3
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 00:54
:(:( evet yaa bende yavas yavas kendimi inandiriyorum artik ama kanimca büyük bir problem olucagini sanmiyorum problemimin cünkü mekanik olarak vitesde hic bir sikinti yok (-) eksi yapamamakdan baska tabi otomatikde gayet iyi manuel dede kendisi vitesi düsürüyo hic bir sacmalik yapmadan simdilik tabii
|
Mesajı Yazan: fatih1903
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 08:14
C!N Yazdı:
Açıkçası bana pek normal gelmedi bu durum. Tiptronik vitesin mantığı zaten otomatik viteste manuel keyfini yaşayabilmektir, öyle ki siz manuelde kullanırken istediğiniz gibi vites büyütüp küçültebilirsiniz, ekstrem şartlar dışında şanzıman beyni buna pek müdehale etmez. Örneğin herhangi bir viteste devir kesiciye kadar yüklendiğiniz taktirde aracınızın şanzımanı manuel konumda olsa bile kendisini bir üst vitese geçirecektir, aynı şekilde bir yokuşta çıkarken bulunduğunuz viteste araç bayılıyorsa yine şanzıman önlem olarak kendisini bir alt vitese atacaktır, böyle ekstrem durumlar dışında manuledeyken şanzıman beynihiç müdehale etmez vites geçişlerine, arttırmak veya eksiltmek sizin kontrolünüzdedir, Eğer ''-'' ye çektiğinizde vitesiniz küçülmüyorsa anormal bir durum sözkonusudur bana kalırsa ki şöyle bir örnek vermek istiyorum; diyelim ki belirli bir hızda vites otomatik konumda seyrediyorsunuz ve bir anda beklenmedik bir durum oldu, durmanız gerekti, frene asıldınız aracın en kısa sürede durabilmesi için fren gücünün yanında araç kendi kendine vites düşürecektir, bunu manel şanzımanda da kendimiz yaparız, lakin tiptronik konumda kullanırken frene asıldığımız zaman şanzıman bu düşürmeyi gerçekleştirmez, diyelim ki 3. viteste manuel konumda giderken fren yaptığımız zaman araç durana kadar 3. viteste kalmaya devam eder, durduğu zaman ya da durmaya en yakın zamanda hızlı bir şekilde 2-1 şeklinde düşürür vitesi, bunun o anda durmaya pek etkisi olduğu söylenemez, kısaca manuel viteste vites küçülterek yaptığımız motoru kompressöre bindirme işlemini tiptronik konumda kullanırken kendimiz de yapabilmekteyiz, en azından ben kendi kullandığım 2009 model 206 1,4 Tiptronik aracımda bunu yapabiliyorum... |
BU ARKADAŞIMA TAMAMEN KATILIYORUM.....
|
Mesajı Yazan: fatih1903
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 08:24
EminÖNAL Yazdı:
Kısmet'in dediği gibi triptronic peugeot sürmedim ama diğer markaların triptronik vites modellerinde bende öyle tespit ettim.( mercedes-benzinli + chevrolet-dizel )
hatta ani durmalarda fazlaca kullandığım bi özellik.manuelde yüksek vites ve devirde durmak için istediğim an (-) kullanarak motor freni uygulamak.her ne koşulda olursa olsun manuel'de (-) kullanarak aracın vitesini küçültebiliyor olmalısın..
ama Emre (ED35) o kadar emin konuşuyorki acaba peugeot triptronik şanzımanın çalışması farklı mı diyesim geliyor ?
eğer öyle değilse bencede yaşadığın bir problemdir Selçuk.. |
benim aracımda 307 bva triptonic peugeot triptonic şanzımanında istediğin zaman vites küçültüp istediğin zaman yükseltirsin ben ani duruşlarda aynı manueldeki gibi VİTESİ KENDİM KÜÇÜLTEREK motor freni yapıyorum sanırım emre arkadaşın triptonic hakkında çok tecrübesi yok  kısmet kardeşim seninde aracın - yaptığın zaman vites küçültmüyorsa bi sorun var demektir .....
SAYGILAR....
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 09:31
Mesajı Yazan: EminÖNAL
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 09:39
Fatih senin için bu konuda kesin olarak tecrübesiz dememiş Emre "sanırım" demiş,yanılıyorda olabilir..ayrıca 15bin değil 100bin km.de yapsan başka araçlarda tecrübe etmediysen triptronicte işleyişin öyle olduğunu bilmiyorsan yanılıyor olabilirsin.Sen kendi aracını test et eğer dediğimiz gibi manuelde (-) yaptığında vites küçülmüyorsa Selçuk gibi sende bi servise görün derim..
------------- A3
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 11:56
An itibariyle denedim kısa kısa aktarayım; Aracı D ile değil manuel ile başlatıyorum 3000 devirde m1-m2-m3'e kadar müdahale edebiliyorum (+) gerisi kendisi artıyor,ondan sonra yavaşlayacağım zaman fren yapıyorum m3-m2-m1 diye inmeye başlıyor(ben müdahale etmeden),normal seyir halindeyken diyelim araç m3'te ben performansı ve gücü arttırmak istediğimde(-)'ye çekiyorum ve motor sesiyle birlikte araç m2'ye iniyor,yani sadece yokuşlarda değil normal zamanda da müdahale edince inebiliyormuş (-)'ye...Ama (-)'ye düşürmeninde gereksiz olduğu kanısındayım,nedenine gelirsek araç zaten otomatik küçültüyor,bence tiptroniğin en önemli amacı hızlanırken devir saatini kendimiz ayarlayıp manuel zevki almak...Yani hocam ben müdahale edilmiyor biliyordum ama istediğim zaman indirebiliyorum..Tabi benim benzinli 2.0 407'de geçerli senin arabanın çalışma prensibi farklımıdr bilemiyeceğim,en iyisi bir serviste aracı bilgisayara bağlayıp kontrol et ya da ben yarın servise gieceğim seni için öğrenmeye çalışayım...Herkese kolay gelsin..
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: EminÖNAL
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 12:16
Demekki neymiş Emre kardeş,yeterli tecrüben yokmuş,bu ayıp birşey değil,bu forum bu yüzden var paylaşmak ve bilmediklerini öğrenmek için.%100 emin olmadan iddia etmemek gerek,veya öğretme amaçlı bilgi verenlere hemen sinir yapmamak lazım..
Keyifli sürüşler diliyorum..
Selçuk umarım seninde arızan dediğin gibi sorun yüksek maliyetli değildir.Sorunu giderdiğinde bilgi amaçlı paylaşırsan seviniriz..
------------- A3
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 18:16
fatih1903 Yazdı:
kısmet kardeşim seninde aracın - yaptığın zaman vites küçültmüyorsa bi sorun var demektir .....
|
şükür şanzımanda sıkıntım yok maşallahı var, tıkır tıkır düşürüyor da yükseltiyor da. Olsa bile bir süre daha önemli değil benim için, hala garanti kapsamında kendileri...
|
Mesajı Yazan: ED35
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 20:28
EminÖNAL Yazdı:
Demekki neymiş Emre kardeş,yeterli tecrüben yokmuş,bu ayıp birşey değil,bu forum bu yüzden var paylaşmak ve bilmediklerini öğrenmek için.%100 emin olmadan iddia etmemek gerek,veya öğretme amaçlı bilgi verenlere hemen sinir yapmamak lazım..
Keyifli sürüşler diliyorum..
Selçuk umarım seninde arızan dediğin gibi sorun yüksek maliyetli değildir.Sorunu giderdiğinde bilgi amaçlı paylaşırsan seviniriz.. |
Ortada iddia yok ve bunun tecrübe ile de alakası yok..Arkadaşa yardım amacıyla burda konuşuyoruz,sinir yapmak ve ya yapmamak meselesi değil,herkes kendi işine bakıp kimseyi sen tecrübelisin veya değilsin diye yargılamaz ise benim içinde sorun yok..Sizede keyifli sürüşler..
------------- 407- 2.0 premimum!
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 07 Nisan 2010 Saat 20:36
cevap yazan bütün arkadaslara tesekkürler cokda germiyelim ortami yaaa tabi birimizin dogru bildigi bir yanlisi öteki dogruluycakki olayin sonunda verimli biseler ciksin ortaya bu arada arabayi buranin otomobil club üne birakdim bilgisayara takip bakicaklar insallah ufak bir sistem hatasi felandirsa hemencik orda silerler :) ki bence öyle olmasi lazim otomatik sürüsde arabanin vites gecisleri cok rahat ve vurmadan vites arttiriyo ve düsürüyo (simdilik kendime böyle teselli veriyorum ) herkese iyi forumlar problemi ogrenir ogrenmez yazarim
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 08 Nisan 2010 Saat 20:10
arkadaslar arabayi bu gün öglen otomobil club unden teslim aldim aracin problemi tam türkceye cevirmek gerekirse (vites kolundan) mis yanliz bu club yanliz arizayi belirliyo ve söylüyo tamir ve bakim tarzi bi ise karismiyo simdi bu vites kolu sorunu nasil bir sorun olabilir tamiri vs hakkinda bir bilgisi olan varmi?
|
Mesajı Yazan: C!N
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2010 Saat 01:13
geçmiş olsun, onu da ustasına filan ya da servisine sormak lazım sanırım...
|
Mesajı Yazan: fatih1903
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2010 Saat 08:36
EminÖNAL Yazdı:
Demekki neymiş Emre kardeş,yeterli tecrüben yokmuş,bu ayıp birşey değil,bu forum bu yüzden var paylaşmak ve bilmediklerini öğrenmek için.%100 emin olmadan iddia etmemek gerek,veya öğretme amaçlı bilgi verenlere hemen sinir yapmamak lazım..
Keyifli sürüşler diliyorum..
Selçuk umarım seninde arızan dediğin gibi sorun yüksek maliyetli değildir.Sorunu giderdiğinde bilgi amaçlı paylaşırsan seviniriz.. |
+
|
Mesajı Yazan: osterreich
Mesaj Tarihi: 21 Nisan 2010 Saat 18:30
insallah haziranda kendimi bi türkiyeye atabilsem sag salim izmitte iyi bir peugeot ustasi bulup arabayi komple bir gözden gecirttiricem onada o zaman baktirmayi düsünüyrum burda tamircilerin yanina yaklasamiyosun valla cok kekliyolar insani :(
|
|