![]() |
|
En lüks Doblo |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Temmuz 2009 Saat 09:53 |
Seçkin ticari Tofaş'ın Bursa fabrikasında üretilen Doblo yine Tofaş tarafından projenledirilerek üretime geçen VIP versiyonu ile test köşemizde... En lüks Doblo olarak lanse edilen Doblo VIP, serinin diğer modellerinden dış tasarımında tasarımında standart olarak sunulan metalik siyah gövde rengi, koyu renkli özel camları, alaşım jantlar, gövde rengi tamponlar ve yan aynalar ile krom renkli tavan rayları ve sürgülü yan kapılarıyla ayrılıyor. İç mekanda ise farklılık aynı zamanda lüksü beraberinde getiriyor. Standart olarak sunulan bej renkli deri döşeme, deri kaplı direksiyon simidi, ahşap kaplamalı orta konsol ve vites topuzu, çift parçalı katlanabilir arka koltuklar, klima, sesli arka park sensörü, MP3 çalarlı radyo-CD müzik sistemi yolculara iç mekanda ekstra konfor sağlıyor. İç mekanda kullanılan ahşap kaplama biraz ucuz görünse de göze batmıyor. Açık renkli döşemeler ve orta konsol ferah bir görünüm kazandırıyor. Dizel ve ticari sınıfta yer alan bir model olmasına rağmen Doblo VIP sessiz sayılabilecek bir otomobil. Arka koltuklar dik konumda 750 litre bagaj hacmi sunan Fiat Doblo VIP, 5 kişinin rahatça yolculuk edebileceği bir otomobil. Test ettiğimiz Doblo VIP'de 1.9 litrelik 105 beygir gücünde turbo dizel motor bulunuyordu. 1750 devirde 200 Nm tork üreten bu motor Doblo VIP’e şehir içinde yeterli çevikliği kazandırırken uzun yolda da 150 km/s hıza kadar rahatça taşıyabiliyor. Klima açıkken performansından bir şey kaybetmeyen motor kullanıma göre oldukça cimri veya savurgan bir karakter sergileyebiliyor. Doblo VIP her ne kadar yüksek donanımı ile binek kullanıma daha uygun gibi görünse de ticari bir araçtan türetildiğini kullanım sırasında unutmamak gerekiyor. Virajlarda biraz fazla yatan Doblo'nun süspansiyonu yüksek süratler için tasarlanmadığını hemen belli ediyor. Yüksek motor gücü ve doğru seçilmiş vites oranları ile oldukça seri bir karakter sergileyen Doblo VIP sürücüyü sık sık vites değiştirmek zorunda bırakmıyor. Şehir içi kullanımda yük taşıma amaçlı olarak tasarlanan Doblo boyutları ile de herhangi bir sorun yaşatmıyor. Yüksek sürüş pozisyonu sayesinde her yöne hakim olabildiğiniz Doblo VIP'te park sensörünün bulunması da park manevralarını kolaylaştırıyor. Başlangıç ve bitişi kolayca kestirilen Doblo VIP'te görüşü engelleyen tek şey arka koltuk kafalıkları. Fiat modellerinde görmeye alıştığımız Blue&Me Doblo VIP'te yer almıyor. Bunun dışında MP3 çalma özelliğine sahip Radyo-CD direksiyon üzerinden kontrol edilemiyor. Orta konsolun üstünde konumlandırılan üniteye ulaşım zor olmasa da Fiat elinde hazır bulunan bir sistemi keşke VIP olarak adlandırılan bu modele de adapte etseydi. Fiat'ın en lüks
Doblo'su olan VIP genel olarak başarılı Doblo özelliklerini taşıyor.
Sınıfının en çok tercih edilen modellerinden biri olması da bu
başarının bir kanıtı. Eklenen donanımlar ve görsel detaylar ile ufak
tefek eksiklerine rağmen zengin bir duruşa kavuşmuş. ÖTV indirimi ile
şu an 26 bin 560 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunulan Doblo VIP
sınıfında oldukça iyi bir alternatif. |
|
![]() |
|
BurçUMUL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bence bu forumda bunun yeri yok .
|
|
![]() |
|
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Eşşeğe altın semerde vursan eşşek yine eşşektir.. Sınıfında en konforsuz araba doblo
|
|
![]() |
|
master ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
beğenen dobloya binsin o zaman.
akşam eve giderken de taksi dolmuşluk yaparsınız ![]() |
|
![]() |
|
BurçUMUL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2009 Konum: Tekirdağ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
katılıyorum
|
|
![]() |
|
kann87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ne guzel dıle getırmıssın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
-küfürbaz gizemli rapci-
|
|
![]() |
|
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Eğer aile ile sıkıntı çekmemek ve hacimli bir arabanız olsun istiyorsanız bu araçlardan kesinlikle uzak durun. En güzeli station. Peugeot kesinlikle en iyi tasarıma sahip stationları üretiyor. Hem yakışıklı hem hacimli. |
|
![]() |
|
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+ |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |