|
Termostat Arızası |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Bayer
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 Kayıt Tarihi: 11 Kasım 2019 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 109 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2021 Saat 13:42 |
|
talip206
4. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2002 206 colorline otomatik Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3063 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Termostat ya arıza durumunda ya sürekli açık kalır yada sürekli kapalı kalır.
Açık kalırsa hararet geç yükselir. Soğutma suyu radyatöre çabuk geçer dolayısı ile geç ısınır. Istenilen sıcaklığa geç ulaştığı için araç çok yakar. Kalorifer az ısıtır. Anlamak için motor sıcaklığı 85 dereceye gelmeden radyatöre dokunun radyatör sıcaksa termostat arızalıdır. Kapalı kalırsa hararet artar. Radyatöre su gitmediği için fan çalışsa bile araca faydası yoktur. Anlamak için motor ısısı 90 civarında radyatöre dokunun radyatör soguksa termostat kapalı kalmıştır. Erken veya geç açıyorsa tespiti daha zordur.
|
antipollution
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 207 Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2021 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 239 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı antipollution
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ya da 2. bir yöntem. Motor sıcaklığı 0 iken. Genleşme tankına giren ince hortumu çıkarın ve yukarı doğru tutup arabayı çalıştırın ve motor sıcaklığının 85 dereceyi geçmesini bekleyin. 85 dereceyi geçince su devirdaim etmesi lazım. Yani o hortumdan su gelmesi lazım.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |