Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Yeni MINI Cabrio - Üstü daima açık
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Yeni MINI Cabrio - Üstü daima açık

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Yeni MINI Cabrio - Üstü daima açık
    Gönderim Zamanı: 13 Şubat 2009 Saat 08:04
Yeni MINI Cabrio - Üstü daima açık


MINI'ye özel go-kart benzeri sürüş hissi ve kişisel stil, yeni MINI Cabrio ile şimdi açık havada sürüş keyfi ile birleşiyor.

164.000 adet satış rakamına ulaşan ilk jenerasyon MINI Cabrio, yerini yeni MINI Cabrio’ya bırakıyor. MINI model ailesinin üçüncü gövde stilini oluşturan yeni MINI Cabrio, açık havada otomobil kullanmanın muhteşem heyecanını temsil ederken MINI markasının karıştırılamayacak tarzını da yansıtıyor.

Bir önceki başarılı modelden daha yüksek standartlara sahip olan yeni MINI Cabrio’nun tasarım, lüks, yol tutuş, performans, verimlilik ve işlevsellik bakımından tüm özelliklerini daha da ileriye taşıyor.

Yeni MINI Cabrio, yenilenen tasarımı, pratik işlevsel özellikleri, gelişmiş ve sofistike süspansiyon sistemi, daha güçlü ancak bir o kadar da tasarruflu motorları ve geliştirilmiş güvenlik sistemleriyle standartları daha da yükseltiyor.

Yeni ve ilgi çekici renk alternatifleri ve sayısız donanım özellikleri, otomobile ek bir tarz ve ifade katıyor. Kullanılan yüksek kaliteli malzemeler ve işçilik, yeni MINI Cabrio’nun eşsiz duruşuna katkıda bulunarak, onu sınıfının tek premium cabrio otomobili haline getiriyor.

Yeni MINI Cabrio, yolcularını açılır tavan özellikli "soft top" sayesinde rüzgardan ve hava koşullarından güvenle koruyor. 30 km/s hızla seyrederken bile, soft top rahat ve kolay bir şekilde otomatik olarak açılıyor ve böylece sadece 15 saniye içinde yeni MINI Cabrio gerçek ruhuna ve özelliğine kavuşuyor. Ayrıca istenirse soft top önden sadece 40 cm geri çekilerek, 120 km/s hıza kadar açılır tavan gibi de kullanılabiliyor.

Yeni MINI Cabrio, sürücüsünü bütün bir yıl boyunca üstü açık kullanım için sabırsızlandırıyor. Yeni MINI Cabrio, üstü açık kullanım zevkini, opsiyonel olarak sunulan ve devir göstergesinin hemen yanında bulunan “Açık Tavan Zaman Sayacı” (Always Open Timer) aracılığıyla sürücüsüne hatırlatıyor. Eşi görülmemiş bu gösterge, sürücüye ve yolculara otomobilde üstü açık bir şekilde seyredilen toplam zamanı göstererek onları mümkün olduğunca açık havada sürüş keyfine teşvik ediyor.

Yeni MINI Cabrio, her iki yöne doğru katlanabilen ve birbirinden ayrılmış olan arka koltuk sırtlıkları, yolcu kabini ile bagaj arasında yer alan ve bagaj hacmini 660 litreye çıkartan bölmesi ve kolay yükleme işlevi gibi günlük kullanımı kolaylaştıran pek çok özelliği sunuyor.

Cabrio sınıfında neredeyse benzersiz olan bu çeşitlilik, takla barının yenilikçi tasarımı ve üretimi sonucunda mümkün hale geldi. Yeni MINI Cabrio’da takla barı, sürücünün arka görüşünü kapatmayacak ve sadece devrilme anında otomatik olarak çıkacak şekilde tasarlandı. Arka koltukların arkasında konumlandırılan ve tek parça olarak tasarlanan takla barı, iç kabini enlemesine geçiyor.

Yeni MINI Cabrio, pazara iki farklı motor seçeneğiyle sunuluyor. MINI Cooper Cabrio, motorun çalışmasından itibaren sportif özellikler sunmaya başlıyor. Tamamen değişken valf yönetimine sahip, dört silindirli, 1.6 litre hacimli güç ünitesi, 6.000 dev/dak'da maksimum 120 bg / 88 kW güç üretiyor.

MINI Cooper S Cabrio ise, dinamizm ve performansa daha da fazla odaklanıyor. Twin-scroll turboşarj ve doğrudan yakıt püskürtmeli, dört silindirli, 1.6 litre hacimli motor, 5.500 dev/dak'da 175 bg / 128 kW güç üretiyor ve bu sayede muhteşem bir güç ve dinamik performans sağlıyor.

Her iki motor seçeneği de, emisyon ve yakıt tüketimini azaltmak amacıyla, frenlemede enerji üretimi, manuel şanzımanlı modellerde otomatik çalıştırma durdurma ve vites değiştirme göstergesi gibi en yeni teknolojilere sahip. Bu olağanüstü verimli sürüş teknolojilerinden faydalanarak, yeni MINI Cabrio modellerinin yakıt tüketimleri ve karbon salınımları bir önceki modellere göre %23 oranında azaltıldı.

Yeni MINI Cabrio, etkileyici yol tutuşunu bir önceki modele göre çok daha gelişmiş bir süspansiyon teknolojisine borçlu. Üstü açık MINI, standart olarak sunulan gelişmiş süspansiyonu, kusursuz elektromekanik direksiyonu, güçlü fren sistemi ve dinamik denge kontrolü (DSC) sayesinde üstün çevikliği her yerinde hissedilen güvenlikle birleştirmeyi başarıyor.

Önden çekiş sistemi ve süspansiyon teknolojisi sayesinde ulaşılan go-kart benzeri sürüş hissi, MINI Cabrio modeline özel olarak uyarlandı. Elektromekanik direksiyon (EPS), anti-blokaj fren sistemi (ABS), elektronik fren gücü dağıtımı (EBD), viraj frenleme kontrolü (CBC), fren yardımcısı ve kalkış yardımı dahil olmak üzere dinamik denge kontrolü (DSC) standart olarak sunuluyor. Çekiş tekerleklerinde elektronik kontrollü diferansiyele sahip dinamik çekiş kontrolü (DTC) ise opsiyonel donanım olarak mevcut.



Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 206 1. Vitesten 2.vitesen geçerken vuruntu son mesaja git 4224 9 sedatdizin
konu icon DTC P1351 son mesaja git 40006 12 Ebulfeth
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 366 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 18866 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 5889 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 230 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 572 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 13097 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 2 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 5 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 1167 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 758 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1555 0 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 3003 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 1040 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 1162 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 1161 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 7 0 DVRM77
konu icon 3008 2022 Far yüksekliği ayarı ve motor titremesi son mesaja git 1007 0 berter
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
Warcry 2
tunakrf 1
barisF 1
Ebulfeth 1
sedatdizin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English