Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 308 İlk Çalıştırma ve Tekleme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

308 İlk Çalıştırma ve Tekleme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 308 İlk Çalıştırma ve Tekleme
    Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2019 Saat 13:48
bununla geçmiş olsun hocam geri dönüş ve bilgilendirme için teşekkürler.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
mbezirci Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2019
Konum: Sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbezirci Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2019 Saat 10:26
Merhaba arkadaşlar. Sonucu Yazıyorum sizlere. sorunu çözdüm biraz komik olabilir. Peugeout servisindeki elektrikci olan çocukluk arkadaşımmış. gittim rica ettim herkes birşey söylüyor şuna bir bak. arızasını söyle dışarıda yaptırayım diye. onlarda motorcuyla beraber kontrol ettiler.  Motorun arka tarafındaki sensör ile ön tarafındaki sensörü  (Oksijen sensörü diyorlar sanırım)  yer değiştirdiler. ikiside aynı sensör. yer değiştirirken temelli sensör uçlarını spreyle temizlediler. ayrıca ön taraftaki sensöre takılan soketin ucundaki temas eden kısmı içine kaçıyordu soketi değiştirdiler. arabamda 1 aydır arıza kalmadı. ayrıca sabah ilk çalıştırmadaki patlamalar ise katalizörden kaynaklanıyormuş. Katalizör dolduğu için hem katalizör arızası hemde yüksek karışım arızası düşürüyormuş kodlara. Katalizörüde bu hafta temizleteceğim. % 100 bitmiş oluyor böylelikle sorunlar.
Mehmet Bezirci
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 17:37
Bilgi için sağolasın dostum. Yine gidersem sanayiye baktırırım onlarada. Birkaç kişi daha söyledi bu motorların yüksek sıcaklıkta çalıştığını. Ancak ilk aracım olduğu için biraz panik yapmıyorda değilim :) çünkü kısa mesafede motor bu kadar ısınıyorsa uzun yolda nasıl olacak diye tedirgin oldum açıkçası :)
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 09:41
Fan devereye sürekli girmesi yine sorun muhtemelen termostat üzerindeki ısı müşüründe olabilir. yada fan reziztansı olabilir. tekrardan araç soğuk iken dijital olarak motor sıcaklığına bakılması lazım. yada eksantirk elektrovanalarından sıkıntı olabilir. peugeot motorları sıcak çalışır cem kardeşim sıkıntı yok. yeterki motor yağ ve su sevilerinde sıkıntı olmasın.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2019 Saat 17:39
Selamlar. Bu hafta da sanayideydim. aracı bilgisayara bağladılar ve birkaç sorun tespit edildi. 4 numaralı bobin değiştirildi ve aracın fanı sustu. Ancak bu seferde araçla seyir halindeyken sürekli fan çalışıyor. Kontağı kapatır kapatmaz fan kesiliyor. Ayrıca araçta LPG vardı, LPG ustası onu komple söktü. Vti motora uygun olmayan sistem takılmış. Araç şu an gayet iyi ancak seyir halinde fanın çalışması ne kadar doğru bilemiyorum. Bunun dışında motor çok ısınıyor. Aracı avm otoparkına park edip yaklaşık 2 saat sonra döndüğümde kaputu açıp bakmak istedim, motordan sıcaklık geliyordu. Bu durum normal midir sizce?
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 17:35
Araç 170 binde. Bu hafta gidelim bakalım geçen hafta düşünemedim foto almayı. Ancak ben fandan kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım çünkü dünden beri kontağı kapattıktan sonra fan bir süre daha bi 4-5 dk. daha çalışmaya devam ediyor. Başka yerlerde okuduğum kadarıyla araç kendini korumaya alıyor ve arıza lambası yakıyor. Kimisi fan müşüründe sorun olabilir dedi, kimisi bilgisayara bağlayınca hata kayboldu ve usta sorunun düzeldiğini düşündü gibi yorumlar yaptı. 
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 14:40
gittiğin zaman kesinlikle hata kodlarının fotosunu almayı unutma. o hatanın vermesinin sebepleri biliyorsunuz. ek olarak bobinler orjinalmi araçta ve km kaç. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 14:21
Benimde amacım bu zaten. Yapılması gerekenleri yapıp uzun bir süre kullanmak. Ben araçta motorla ilgili bir sorunla karşılaşmadım henüz ancak benden önceki kullanıcı arabayı biraz hor kullanmış, acemi bir ustaya teslim etmiş, ses almak için katalizörü boşaltmış, antifriz bidonunun kablosu biraz ince olması gerekmiş ama bunlar sanki yıkama hortumu bağlatmış. Haftasonu üzerinden geçildi baya bi değişiklik yapıldı ve araç biraz topladı kendini. Sadece Antipollution uyarısını aldım dün tekrardan ve motor arıza lambası yandı tekrardan. Bu haftasonu tekrar sanayi yolları :)
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 13:39
anladım cem kardeşim. zaten bizim ustalar ve araç kullanıcları farklı bir motor olunca bu kötü vs. çamur atmayı çok severler. ama hangisi açıpta motorun teknik özellikleri vs. incelemezler araştırmazlar bakmazlar teknoliji sadece facebook vs. gibi sosyal ağları kullanmak zannederler. evet bu motor bir çok araçta kullanıldı. hatta bmw 1.16 - 3.16 serilerindede ufak değişiklikler yapılarak kullanıldı ama iş bmw olunca oo on numara araç vs. ama motor psa motoru. kısacası anlatılacak çok şey var ama işte gelde anlat ustalara sorsan bu araçta kaç tane eksantirik var iki der çoğu vti motorlarda üç eksantirik vardır. vs. ben maddi durumlardan dolayı sattım mecburen yoksa uzun süre binmeyi düşünüyordum. iki yılda 50000 km yol yaptım bunun 30000 km lpg de şükür standart değişmesi gereken parçalar dışında bir sıkıntı yaşamadım.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 11:17
400 TL yi tam olarak bujilere değilde birkaç parça daha aldık toplamda 400 TL ödedim o an. Katalizör doldurmayı bende tam olarak çözemedim ama dediğiniz gibi farklı bir şekilde montaj yapabilirler. Bunu halletmem gerekecek çünkü egzoz gazının çoğu arabanın içine geçiyor ve çok rahatsız edici oluyor. Ayrıca motor arıza lambası yakıyor yine bu durum. Sanayide parça aldığımız yerdeki çalışan abi peugeot 308 vti motoru duyunca Mini Cooper motoru bunlar kronik arızaları oluyo dedi o durum biraz endişelendirdi beni. Çok iyi bilen ustasını bulmak gerekir falan dedi. Acaba bu aracı almakla hata mı ettim diye soruyorum bazen kendime :)
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2019 Saat 08:44
bununla geçmil olsun bujilere 400 tl çok geldi bana kardeşim. seti en son 150 tl civarı idi. hayırlısı artık porblemrinizi bir  çoğunu halletmişsiniz. katalizörün içini nasıl dolduracaklarmış onu çözemedim acaba üniversal bir katalizörü montaj yapacaklar. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2019 Saat 16:41
Selamlar, Aracı haftasonu götürdüm sanayiye. İlk etapta toplamda 1.800 TL civarı bir masraf çıktı. Akü değişimi yaptım(300 TL),Şanzıman bakımı ve yağ değişimi yaptırdım(300 TL), bujilerin değişimini yaptırdım( 400TL civarı), Bunların dışında bilgisayardan hata taraması, ufak tefek parçalar ve işçilikte dahil (800 TL) ödedim. Katalizör için egzozçuyla konuştuğumuzda araçta katalizör var ancak içi boşaltılmış, doldurulması gerekiyor dediler. Aracın içine kötü koku bu nedenle geçiyormuş. Bunun da en fazla 1.000 TL olacağını söyledi. Sanırım bu hafta da onu yaptırmaya götüreceğim. Sonrasında umarım problem kalmaz. Araçtan yüksek ses gelmesinin nedeni ise hava filtresine dışardan gelen soğuk hava borusu sökülmüş, sağolsun usta onu da yaptı ve ses aşırı derecede azaldı. 
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2019 Saat 08:56
Orjinalini yazan: cem0204 cem0204 Yazdı:

Hoşbuldum. Teşekkür ederim. Araç benzin+LPG li. evet sıkıntıları bilerek aldık yaptırabiliriz diye. Önceki kullanıcı LPG nin beyni yanmış diye LPG yi kullanmayı bırakmış. Yarın sanayiye götürüp bakımlarını yaptırmayı düşünüyoruz. Tanıdık iyi ustalar var. Araç şu an çalışmıyor muhtemelen çekici ile götürcez :( Benim takıldığım nokta Katalizörün içinin boşaltılmış olması ve aracın aşırı yüksek ses çıkarması. Bunun yanında yakıt kokusu aracın içine birazda olsa geçiyor. Netten araştırdığım kadarıyla Auto locking uyarısı alınca araç kendini korumaya alıyormuş. Çalışmama nedeni buymuş. araç içindeki kilit tuşuna uzun süre basınca çözülür sorun diye yazmışlar ama ben denemek istemedim. Yani sanayiye gittiğimizde katalizör olsun akü olsun şarj dinamosu olsun ortalama maliyeti ne olur onu merak ediyorum. Bu ilk aracım olduğu için pek bir fikrim yok maalesef :(

evet dediğiniz gibi araç kendini korumaya almış başka bir sıkıntı olamasın diye. eğer çok sesli çalışıyorsa triger zincirinden kaynaklı olabilir ve muhtemelen değişmesi gerekecek ortalama maliyeti malzeme dahil 1500 tl tutar. katalizor pahalı 2500-3000 tl civarı - şarj dinamosu konjektörü 250-300 tl ve akü 300-400 tl civarı bir maliyeti var. benim tavsiyem gideceğin ustada orjinal peugeot yazılımı ve triger değişim aparatları olması önemli her ustada vti motor triger değişim aparatı olmuyor malesef ve çok önemli bir konu. ek olarak aracın öncelikle hata kodlarına baktırmayı ve bunun kesinlikle orjinal yazılımla bakılması önemli.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2019 Saat 08:52
Orjinalini yazan: cem0204 cem0204 Yazdı:

Hoşbuldum. Teşekkür ederim. Araç benzin+LPG li. evet sıkıntıları bilerek aldık yaptırabiliriz diye. Önceki kullanıcı LPG nin beyni yanmış diye LPG yi kullanmayı bırakmış. Yarın sanayiye götürüp bakımlarını yaptırmayı düşünüyoruz. Tanıdık iyi ustalar var. Araç şu an çalışmıyor muhtemelen çekici ile götürcez :( Benim takıldığım nokta Katalizörün içinin boşaltılmış olması ve aracın aşırı yüksek ses çıkarması. Bunun yanında yakıt kokusu aracın içine birazda olsa geçiyor. Netten araştırdığım kadarıyla Auto locking uyarısı alınca araç kendini korumaya alıyormuş. Çalışmama nedeni buymuş. araç içindeki kilit tuşuna uzun süre basınca çözülür sorun diye yazmışlar ama ben denemek istemedim. Yani sanayiye gittiğimizde katalizör olsun akü olsun şarj dinamosu olsun ortalama maliyeti ne olur onu merak ediyorum. Bu ilk aracım olduğu için pek bir fikrim yok maalesef :(

katalizör pahalı malesef kardeşim. 2500-3000 tl gibi bir rakam. akü markaya göre değişir 300-400 tl civarı şarj dinamosun genelde konjektör arızası olur oda 250-300 tl civarı. eğer araç sesli çalışıyorsa triger zincirinden kaynaklı olabilir ve buda baya bir maliyetli hocam zincir seti orjinali 1000  tl civarı ve bunu takcak ustanda kesinlikle değişim aparatları olması lazım yoksa yine düzen tutmaz ve bu özel aparatlar her özel serviste yok malesef. önemli olan bu motoru bilen iyi bir usta bulmak.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2019 Saat 17:45
Hoşbuldum. Teşekkür ederim. Araç benzin+LPG li. evet sıkıntıları bilerek aldık yaptırabiliriz diye. Önceki kullanıcı LPG nin beyni yanmış diye LPG yi kullanmayı bırakmış. Yarın sanayiye götürüp bakımlarını yaptırmayı düşünüyoruz. Tanıdık iyi ustalar var. Araç şu an çalışmıyor muhtemelen çekici ile götürcez :( Benim takıldığım nokta Katalizörün içinin boşaltılmış olması ve aracın aşırı yüksek ses çıkarması. Bunun yanında yakıt kokusu aracın içine birazda olsa geçiyor. Netten araştırdığım kadarıyla Auto locking uyarısı alınca araç kendini korumaya alıyormuş. Çalışmama nedeni buymuş. araç içindeki kilit tuşuna uzun süre basınca çözülür sorun diye yazmışlar ama ben denemek istemedim. Yani sanayiye gittiğimizde katalizör olsun akü olsun şarj dinamosu olsun ortalama maliyeti ne olur onu merak ediyorum. Bu ilk aracım olduğu için pek bir fikrim yok maalesef :(
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2019 Saat 16:55
Orjinalini yazan: cem0204 cem0204 Yazdı:

Merhabalar, 
Bende 2 hafta önce 2008 model Peugeot 308'imi almış bulundum. Alırken tabi ufak tefek yapılması gerekenler vardı.(yağ bakımı+filtre temizliği+baskı-balata vs. gibi) Benden önceki sahibi aracın katalizörünü boşaltmış ve araçtan traktör gibi ses çıkıyor. Bunun yanında aracı bu hafta bakıma götüreceğim için kapının önünde duruyor. Geçenlerde aracın motor arıza lambası yandı birden. Araç iyice çekişten düştü ve bugünde çalışmadı. ilk başta 'antipollution faulty' arızası vermeye başladı. Bir tanıdığım katalizör yüzündendir dedi. Bugünde 'auto locking active' uyarısı vermeye başladı ve motor çalışmadı. Sebepleri ne olabilir ve sanayiye götürdüğümde ortalama masrafı ne kadar tutar bilgi verebilir misiniz?

Teşekkürler

öncelikle aramıza hoşgeldin cem.  aracın hayırlı olsun. araç dizelmi benzinlimi. filtre temizliği deil kesinlikle değişim yaptır. araçta sanırım bu sıkıntılar bilerek aldınız. tavsiyem öncelikle peugeot bilen iyi bir usta bulman ve aracın hata kodlarına ojinal yazılımla baktırman (özel servislerde bulabilirsin) araç çalışmıyorsa muhtemelen akü bitmiş gibi gözüküyor.öncelikle akü ve şarj dinamosuna baktır. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
cem0204 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cem0204 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2019 Saat 16:41
Merhabalar, 
Bende 2 hafta önce 2008 model Peugeot 308'imi almış bulundum. Alırken tabi ufak tefek yapılması gerekenler vardı.(yağ bakımı+filtre temizliği+baskı-balata vs. gibi) Benden önceki sahibi aracın katalizörünü boşaltmış ve araçtan traktör gibi ses çıkıyor. Bunun yanında aracı bu hafta bakıma götüreceğim için kapının önünde duruyor. Geçenlerde aracın motor arıza lambası yandı birden. Araç iyice çekişten düştü ve bugünde çalışmadı. ilk başta 'antipollution faulty' arızası vermeye başladı. Bir tanıdığım katalizör yüzündendir dedi. Bugünde 'auto locking active' uyarısı vermeye başladı ve motor çalışmadı. Sebepleri ne olabilir ve sanayiye götürdüğümde ortalama masrafı ne kadar tutar bilgi verebilir misiniz?

Teşekkürler
Yukarı Dön
mbezirci Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2019
Konum: Sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbezirci Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2019 Saat 15:01
herkese teşekkür ederim arkadaşlar. Sonucu ilerleyen günlerde yazarım
Mehmet Bezirci
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2019 Saat 08:42
Orjinalini yazan: Hsan Hsan Yazdı:

Slm degerlı pegeut form katılımcıları arabamın bsı beynınde oksıtlenme var seluluzık tıner veya wurth devre koruyucu sprey onerılıyor  bsı beynı pıyasada bulunmuyor bu spreylerle mudahale etsem beyıne zarar verırmı konuyla ilgilı destegınızı rıcaedyorum

yağsız kontak sprey ile ve fırça ile temizlemek en güzeli hocam selülozik tiner güçlü bir kimyasaldır zarar verebilir.  
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
Hsan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2019
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Hsan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2019 Saat 00:37
Slm degerlı pegeut form katılımcıları arabamın bsı beynınde oksıtlenme var seluluzık tıner veya wurth devre koruyucu sprey onerılıyor  bsı beynı pıyasada bulunmuyor bu spreylerle mudahale etsem beyıne zarar verırmı konuyla ilgilı destegınızı rıcaedyorum
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 327 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 161 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 889 0 Sabri45
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 12127 5 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 2596 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 413 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 590 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 946 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 6 0 DVRM77
konu icon 3008 2022 Far yüksekliği ayarı ve motor titremesi son mesaja git 625 0 berter
konu icon Peugeot 208 GT yeni nesil yakıt tüketimi hk son mesaja git 881 0 mhakan71
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 561 0 Lepromer
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 6377 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 37313 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 257 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 3195 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 8941 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4586 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 8138 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 333 0 Arslanalp2000
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kayıt bulunamadı.
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English