Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Hararet sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Hararet sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Hararet sorunu
    Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2018 Saat 21:45
öncelıkle merhaba arkadaslar.bende 2000 model 306 var platinum modelinden yaklasık 6 ay once almış bulundum
Söz konusu aracın kalorifer peteğini 4 ay önce kalorifer peteğinin uçlarının genleşmesinden dolayı borudan su kaçırdığı gerekçesiyle değiştirdik.ilk başlarda kalorifer sistemi sorunsuz çalışıyor sıcacık üflüyordu.daha sonra araç,ustanın kalorifer peteğine giren boruları düzgün takamamasından dolayı su boşalttı.usta boruları yerıne sabıtledı ve sıkıntı olmayacağını söyledi
daha sonra aracın kaloriferini sıcakda açtığımda ilk zamanlar sıcak daha sonraları soğuk üflediğini farkettim ve ustama başvurdum.kendısı usta olmadığından olsa gerek hiç bişey anlamadı ve kendısıne lanet okuyup yanından ayrıldım.
Şimdi bu arabanın hararet yaptığı gerekçesiyle güvendiğim bi ustama bu sorunu danıştım kendısı motor ustasıdır.
devirdaim termostat yada borularda bi tıkanıklık olabilir dedi.
önce borulardan emın olduk tıkanıklık yoktu.hatta gaz beynını bıle sokup baktık.daha sonra devirdaim ve termostatı değiştik.Aracın contası yanık dediğinizi duyar gibiyim.O durum en başında aklımıza geldi fakat araçta su eksiltme gibi bi durum yok bunun yanı sıra su hortumlarında şişlik de yok.yani contası sağlam.ayrıca radyatör kapağını açtığımıda köpürme ve suyu dışarı atma gibi bi durumda yok.contanın yanmadığına ustada karar verdi.
Son olarak bugun ortaklaşa vardığımız karar olan radyatörün tıkanmış olabileceği üzerine radyatör tamiri ve değişimi yapan bi ustanın yanına gittik.kendisi 306 ların radyatörünün tıkanmayacağını iddia etti ve eğer  kafanızda öyle bir soru işareti varsa  radyatörü değiştirin gitsin  dedi.tabi söylemesi kolay.radyatör şuan olduğu gibi duruyor.neyse henüz sorunu çözmedik ve buradaki topluluğa sorunumu danışıp belki bunun gibi bi durumla karşılaşmış olabilecek arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum.
Ayrıca aracı sıkıştırınca yani 3 bin devirin üzerinde seyrederken hararet yükseliyor.Mesela rolantide bekleyince 90 la 95 arası sabitleniyor.Araçla giderken hararet yükseldiği esnada durduğunuzda hararet gözle görünür bi şekilde 95 civarına iniyor.
okuyan herkese teşekkür ederim iyi forumlar arkadaşlar
Çevrimdışı KvncKR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 1999 Peugeot 106 XR 1.4
Kayıt Tarihi: 10 Ekim 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 70
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı KvncKR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2018 Saat 09:59
radyatörün havasını aldınız mı hocam ?
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2018 Saat 10:51
Radyatörden motordan ve kalorifer peteği girişinde bulunan vanadan havası alındı.

Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3063
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2018 Saat 21:03
Peteğe giren borular ters takılmış olabilir mi? Giriş  ve çıkış borularının ters takılma ihtimali geldi benim aklıma.
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2018 Saat 17:23
şöyleki
motordan gelen  su hortumuna t atılmış ve lpg regülatörüne su verilmiş diğer hortumda kalorifer peteğine verilmiş.
kalorifer peteğinden çıkan boruya da t atılmış ve lpg regülatöründen dönüş yapan su buraya aktarılmış.
araştırmalarıma göre bu paralel bağlantı oluyor ve bağlantı doğru.
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2018 Saat 22:21
arkadaşlar konu günceldir İstanbul avrupa yakası iyi bir usta varsa önerebileceğiniz benim için çok iyi olur özellikle pejodan anlayan biri olursa dahada iyi olur
Teşekürler
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2018 Saat 22:50
merhaba, benzer sorunu 206 aracımda yaşadım . Her parçasını elden geçirdim. Kendimde hobi olarak tamir işleriyle uğraşıyorum. En son radyatör değiştirdim hararet 87-91 sabitlendi.

Kesinlikle radyatör tıkalı ve 3000 devirden sonra tıkalı radyatör nedeniyle devridaim zorlaşıyor. Soğutma verimi düşüyor.

Size 306 ların radyatörü tıkanmaz diyen usta müsveddesinin kapısından geçmeyin bir daha. Tıkanmaması için suyun temas ettiği tüm metal parçalar .( Radyatör, devridaim, termostat, motor bloğu, kalorifer petegi vb.) aksamın 316 kalite krom olması , ayrıca sistemdeki suyun damıtılmış saf su olmasi gerekir.

Bir sn ben bir Peugeot kataloğundan bakayım belki de otomotiv mühendislerinin canı sıkılmış böyle yapmışlardır...
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2018 Saat 16:06
tecrübeniz benim için çok önemli ve benimde üzerinde yoğunlaştığım şey aslında radyatör.
bu civarda kime sorduysam bana önerilen radyatör ustasına gittim aslında. Alibeyköy'de bir usta isim vermek istemiyorum.benim aracımda da rölantide çalışırken asla hararet yükselmiyor.fakat 3 bin devire yaklaştığında maalesef hararet oluşuyor.Sanırım sorunum sizinki ile aynı.
Ayrıca ilgiliniz için minnettarım.
Çevrimdışı Karacocuk24 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 2001
Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 679
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Karacocuk24 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2018 Saat 22:39
dostum ayni sorun benim 206 da vardi rolantide 90 bilemedin 95 ama hafif rampa yada dediginiz gibi 3000 devirlere gelince 110 a cok rahat cikiyordu hatta 120 ye dogru yol aliyordu ustama bunu anlattim direk radyator degistir dedi cunku fan aciyordu arac su eksilme yada yaga su karisma yok ve degistirdim hararet dustu ancak yine zorlayinca 100 u buluo cok nadir olsada 100 u bir miktar geciyor bu seferde bakimda musurleri degistirecegim olmadi fan rezistansi yani sanirim 2.derece fan acmiyor benim arac 
Çevrimdışı kaju Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 306
Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaju Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2018 Saat 23:29
ben ustama devirdaimi değiştirmesi söylediğimde kendisi elektirikçiye 2. fanıda 90 dereceye gelince açması için müşür taktırmıştı.Yinede etkisi olmadı bilginize
Çevrimdışı blue107 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı blue107 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2018 Saat 14:13
Selamlar, 

Aracınıza antifriz koydunuz mu bence kırmızı olan antifriz den koymadıysanız deneyin derim. Paslanma varsa delinebilir ama yoksa açacağını düşünüyorum. Ayrıca aracın hararetinide düşürür. Radyatör tıkanmaz diyen ustayada gitmeyin biridaha o nasıl bir düşünce anlamadım :) benimki sadece bir öneri etkisinin olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca herhangi bir delinme olmazsa bundan sonrada antifriz koyun derim.

Diğer bir yöntem ise radyatör 306 larda 5 kanallı olması lazım eğer tıkalı kanal varsa bu kanalı açamazlarsa iptal edilip 4 kanala düşürüyorlar. Bir arkadaşımın 306sında öyle yapmışlardı sorunu düzelmişti.

Diğer başka şey üst kapak contası sağlam demiş ama bence değiştirin 50 tl birşeyi ayrıca üst kapak ı kontrol ettirin derim herhangi bir kılcal çatlak olabilir. Birde aracı benzinde denediğinizdede aynı sorunu yapıyormu eğer yapmıyorsa lpg den sorun olmuş olabilir. Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

İnşallah sorununuz düzelir kısa zamanda 
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2018 Saat 14:23
Orjinalini yazan: blue107 blue107 Yazdı:

Selamlar, 

Aracınıza antifriz koydunuz mu bence kırmızı olan antifriz den koymadıysanız deneyin derim. Paslanma varsa delinebilir ama yoksa açacağını düşünüyorum. Ayrıca aracın hararetinide düşürür. Radyatör tıkanmaz diyen ustayada gitmeyin biridaha o nasıl bir düşünce anlamadım :) benimki sadece bir öneri etkisinin olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca herhangi bir delinme olmazsa bundan sonrada antifriz koyun derim.

Diğer bir yöntem ise radyatör 306 larda 5 kanallı olması lazım eğer tıkalı kanal varsa bu kanalı açamazlarsa iptal edilip 4 kanala düşürüyorlar. Bir arkadaşımın 306sında öyle yapmışlardı sorunu düzelmişti.

Diğer başka şey üst kapak contası sağlam demiş ama bence değiştirin 50 tl birşeyi ayrıca üst kapak ı kontrol ettirin derim herhangi bir kılcal çatlak olabilir. Birde aracı benzinde denediğinizdede aynı sorunu yapıyormu eğer yapmıyorsa lpg den sorun olmuş olabilir. Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

İnşallah sorununuz düzelir kısa zamanda 

Merhaba, kırmızı antifiriz eski ve özellikle antifiriz kullanılmamış bir araçta her yeri deler. Sorun sayısı ve masraf artar sadece. Bu araçta kullanılması gereken mavi antifriz dir.

Üst kapak contası dediğiniz parça 50 lira yalnız işçiliği vs  en iyi ihtimalle 600-700 TL

Ayrıca bu zamanda radyatör temizliği diye birsey kalmadı artik. Öyle 5 kanal 4 kanal diyerek olmaz o iş. Yenisi alınıp takilacak sorun radyatör de.


Düzenleyen RP393 - 24 Ağustos 2018 Saat 22:10
Çevrimdışı Levent206xt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4 xt ov
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Levent206xt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2018 Saat 21:34
conta yandımı üst kapak contası yanmaz bilip bilmeden konuşmayın.sibob kapağıyla pistonların olduğu bloğunun arasındaki conta yanar.
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2018 Saat 21:44
Orjinalini yazan: Levent206xt Levent206xt Yazdı:

conta yandımı üst kapak contası yanmaz bilip bilmeden konuşmayın.sibob kapağıyla pistonların olduğu bloğunun arasındaki conta yanar.

35 yıllık tamirci çocuğuyum. Bu işlerin içinde büyüdüm. 7 senedir de kendim uğraşıyorum. Conta yanması durumunda silindir kapağı ve blok arasındaki conta yanar. 

Silindir kapağı sökülür . Eğilme çürüme durumuna göre taşlanır. (150 TL) taşlama ile kurtarılamaz ise yeni silindir kapağı alinir.

Blok yüzeyi taşlama gerekebilir. 
Yağı , suyu , devridaim pompası ve trigeri kayısı yenisi ile değiştirilir. (300TL )
Ardından ustasına yerine göre işçilik ücreti verilir (200-300 TL)

Bahsettiğiniz sibop değil subaptır. Subap kapağı contası 40-50 TL dir . 

Ayrıca hitap şeklinizi gözden geçirmeniz dileğiyle..


Düzenleyen RP393 - 24 Ağustos 2018 Saat 21:45
Çevrimdışı Levent206xt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4 xt ov
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Levent206xt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2018 Saat 09:01
e benim dediğimden farklı bişeymi yazdın şimdi.silindir kapağı yerine yanlışlıkla SİBOB kapağı yazmışım.oda SİBOB ların çalıştığı yer olduğu için.
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2018 Saat 09:45
beyefendi yukarıda yazdığınız mesajı okuyun lütfen tekrar.

"Diğer başka şey üst kapak contası sağlam demiş ama bence değiştirin 50 tl birşeyi ayrıca üst kapak ı kontrol ettirin derim herhangi bir kılcal çatlak olabilir. "

Burda çok basit ucuz birşey gibi anlatmışsınız. Bende o kadar basit ve ucuz olmadığını söyledim. Zaten dediğiniz gibi kılcal çatlak vs .olsa araç hortum şişirir. Basınç artınca genleşme kabı kapağı suyun bir kısmını buhar halinde tahliye eder. Yani su eksiltme de gözlenir. Bu arkadaşın sorunu tekrar söylüyorum eski ve tıkalı radyatör.

İyi bayramlar.


Düzenleyen RP393 - 25 Ağustos 2018 Saat 09:45
Çevrimdışı Levent206xt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 1.4 xt ov
Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Levent206xt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2018 Saat 19:25
onu yazan ben değilim.siz iyi okuyun
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2018 Saat 21:31
evet mobil tarayıcımdan kaynaklı ben yanlış görmüşüm. Kusura bakmayın.
Çevrimdışı Ertanbur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 57
Aracı : 307 1.6 XT
Kayıt Tarihi: 25 Ocak 2018
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Ertanbur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2018 Saat 02:02
Orjinalini yazan: RP393 RP393 Yazdı:

Orjinalini yazan: Levent206xt Levent206xt Yazdı:

conta yandımı üst kapak contası yanmaz bilip bilmeden konuşmayın.sibob kapağıyla pistonların olduğu bloğunun arasındaki conta yanar.


35 yıllık tamirci çocuğuyum. Bu işlerin içinde büyüdüm. 7 senedir de kendim uğraşıyorum. Conta yanması durumunda silindir kapağı ve blok arasındaki conta yanar. 

Silindir kapağı sökülür . Eğilme çürüme durumuna göre taşlanır. (150 TL) taşlama ile kurtarılamaz ise yeni silindir kapağı alinir.

Blok yüzeyi taşlama gerekebilir. 
Yağı , suyu , devridaim pompası ve trigeri kayısı yenisi ile değiştirilir. (300TL )
Ardından ustasına yerine göre işçilik ücreti verilir (200-300 TL)

Bahsettiğiniz sibop değil subaptır. Subap kapağı contası 40-50 TL dir . 

Ayrıca hitap şeklinizi gözden geçirmeniz dileğiyle..



merhaba, kendinize ait bir işyeriniz var mı yoksa yalnızca kendi arabanıza ya da eşe dosta mı yardımcı oluyorsunuz? Eğer bir tamirhaneniz varsa gelip tanışmak; bilgi ve tecrübelerinizden istifade etmek isterim.
"İnsan kıyafetiyle karşılanır, ilmiyle ağırlanır ve edebiyle uğurlanır"
Çevrimdışı RP393 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Partner Tepee
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 256
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı RP393 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2018 Saat 02:28
Orjinalini yazan: Ertanbur Ertanbur Yazdı:

Orjinalini yazan: RP393 RP393 Yazdı:

Orjinalini yazan: Levent206xt Levent206xt Yazdı:

conta yandımı üst kapak contası yanmaz bilip bilmeden konuşmayın.sibob kapağıyla pistonların olduğu bloğunun arasındaki conta yanar.


35 yıllık tamirci çocuğuyum. Bu işlerin içinde büyüdüm. 7 senedir de kendim uğraşıyorum. Conta yanması durumunda silindir kapağı ve blok arasındaki conta yanar. 

Silindir kapağı sökülür . Eğilme çürüme durumuna göre taşlanır. (150 TL) taşlama ile kurtarılamaz ise yeni silindir kapağı alinir.

Blok yüzeyi taşlama gerekebilir. 
Yağı , suyu , devridaim pompası ve trigeri kayısı yenisi ile değiştirilir. (300TL )
Ardından ustasına yerine göre işçilik ücreti verilir (200-300 TL)

Bahsettiğiniz sibop değil subaptır. Subap kapağı contası 40-50 TL dir . 

Ayrıca hitap şeklinizi gözden geçirmeniz dileğiyle..



merhaba, kendinize ait bir işyeriniz var mı yoksa yalnızca kendi arabanıza ya da eşe dosta mı yardımcı oluyorsunuz? Eğer bir tamirhaneniz varsa gelip tanışmak; bilgi ve tecrübelerinizden istifade etmek isterim.

Merhaba, yukarda bahsettiğim gibi baba mesleği ve hobi olarak yapıyorum.kendi aracımla, eşe dosta yardımcı oluyorum. Kendim çevre mühendisiyim. Kocaeli de ikamet ediyorum. Yolunuz düşerse her konuda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Özelden mesaj ile de ulaşabilirsiniz. 1 sene kadar İzmir Aliağa da yaşadım. O çevreden de arkadaşlarım var. Onlara da yönlendirebilirim.

İyi akşamlar.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 2607 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5857 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1248 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1264 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 757 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2840 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1151 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1962 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12924 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 960 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 563 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 531 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 578 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1013 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 898 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16214 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5645 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1981 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 562 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
Mustafa1923 3
alex33 3
drneuron 3
ppfustasi12 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English