Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 çalışıp stop ediyor
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 çalışıp stop ediyor

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 çalışıp stop ediyor
    Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2018 Saat 04:01
Videoda göründüğü gibi, bazen 1 bazen 5-6 kez çalışıp stop ediyor sonra normal çalışıyor. Bazen bir kaç kez böyle yapıp tam hareket etmeye yeni başlamışken stop edip gene bir kaç marş yapmak zorunda bırakabiliyor. Nereleri kontrol etmem gerekiyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


https://vimeo.com/274295702
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2018 Saat 21:09
VVarmı fikri olan
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
onlycihan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016
Konum: İzmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 810
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı onlycihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 00:12
Yakıt pompası ve hortumlarından veya nunu la ilgili sigortalardan başlayabilirsin kontrole
Yukarı Dön
Selçuk55 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 246
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Selçuk55 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 00:25
Rolanti sensoru benzinli modellerde vardi diye hatirliyorum rolanti ile alakali olabilirmi yada atesleme 
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 03:11
Orjinalini yazan: onlycihan onlycihan Yazdı:

Yakıt pompası ve hortumlarından veya nunu la ilgili sigortalardan başlayabilirsin kontrole

Çok tırsıyorum yakıt pompasındanCry
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 03:12
Orjinalini yazan: Selçuk55 Selçuk55 Yazdı:

Rolanti sensoru benzinli modellerde vardi diye hatirliyorum rolanti ile alakali olabilirmi yada atesleme 


Rolantisi düzgün çalıştığı zaman pek fazla oynamıyor yerinden 800 sularında yğzde 98 zamanda sabit olmakla 850 900 civarında nadiren olabiliyor
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
gaspart33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: GAZİANTEP
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gaspart33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 09:18
Merhaba Arkadaşlar başımdan gecen bir tecrübeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.Devir saati ibresinin aşağı yukarı veya istop edecekmiş gibi olması veya 800 devirle 1000 devir arası beli bir süre sonra ki bu araba bir ısınınca yada ilk çalışmanın arkasından devir saati yerinde durmaması sebebi oksijen sensörünün ya arızalı olması ki bu sürekli motor arıza ışığı yakar yada çok yakıt tüketmesi  birde devir saatinin düzensiz aşağı yukarı oynamasının kaynağı arabalarda eksoz bağlı yeni modellerde 2 tane veya bir tane  bağlı olur sebebi bundandır.Çözümü oksijen sensörleri dayanıklı bildiğim kadarı ile 100 bin km kadar dayanıyor ama pahalı sizin yapacağınız tamircinize söktürün temizletin arkadaşlar lakin öncesi boğaz kelebeğini  temizletin kirliyse ve kelebek kalibrasyonu yaptırın oksijen sensörünü temizletin....göreceğiniz fark yakıt ortalamanızın düşeceğini  ve devir saatinin oynamadığını göreceksiniz arabanın gaz tepkimesini ve düzenli çalıştığını gaz pedalının tepkimesini ki peugeot arabalarının elektrikli pedal olduğundan hassasiyetinin düzeldiğini göreceksiniz  lpg li araçlarda ise sorun lpg demi benzindemi yaptığını ilk önce  test etmeniz gerekiyor  benim arabamda benzinde ve lpg de yaptı oksijen sensörü temizletmeden önce 100 km yakın benzinde bindim sorun devam etti temizlik işlemi yapıldı 20 km yakın benzinde bindim sorun kalmadı sonra gittim lpg arayı yaptırdım bu arada size tavsiyem LPG GECİS ISI  DERECESİNİ 60 veya 70 aldırın sebebi lpg biliyorsunuz arabanın beynindeki benzin çalışma  haritasının kopyasını lpg ECU sune alır lpg ustaları lpg erken gecsin diye 30-40 arasında bir deger verir buda motor tam ısınmadan lpg de çalışır oksijen sonsorleri görevi arabanın yakıt ayarını yani zengin fakir karışımını ayarlar buda sizde zengin ve fakir arıza kodu verir ve arıza ısığını yakar bunun olmasını istemiyorsanız arabanız 60-70 derece ısınasına kadar biraz benzin yakar ama sağlıklı olur biliyorsunuz lpg ustaları itiraz edeceklerdir. sorunuz olursa size yardımcı olurum ilk önce araştırın sonra ustalar gidin boş yere ateşleme sistemi veya enjektörleri söktürmeyin iyi formlar.....
GASPART
Yukarı Dön
Kysr038 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 62
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kysr038 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 23:06
Bu sorunun aynısı ben de se var. 
 
Ben geçen sene bi depo benzinle binmiştim bu problem kalmamıştı. 
Bu sene tekrar baş gösterdi. 
Orasını burasını kurcalatmak istemiyorum bunun için. 
Sanki yakıt içerde buharlaşıp kalmıyormuş da ondan çalışmıyormuş gibi bir izlenim var. 
Ben bazen sabırsızlanıyorum 2.kontakta gaza basıyorum çalışmaya devam ediyor. 

Bazen her gün de yapmıyor. Arada yapıyor
Yukarı Dön
Kysr038 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 62
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kysr038 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2018 Saat 23:56
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2018 Saat 15:00
Orjinalini yazan: Kysr038 Kysr038 Yazdı:


Bu konudaki arkadaş da aynı şeyi yapmış mesela 


Sorun bundan değil araç yüzde 60 depo şu an hala yapıyor. Fulletiyorum gene yapıyor çeyrek oluyor gene yapıyor hep yapıyor bunu bu gavatAngry
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2018 Saat 15:05
Orjinalini yazan: onlycihan onlycihan Yazdı:

Yakıt pompası ve hortumlarından veya nunu la ilgili sigortalardan başlayabilirsin kontrole


Sigortalar sağlam patlak sigorta yok rolantide 1 saat çalıştırdım yere akan damlayan zerre mazot yağ su hiç bişe yok hortumları gözlede kontrol ettim sağlam görünüyor eğer geriye mazot pompası kalıyorsa bitek ben bi 10 litre benzin alıp geleyim güzelce içine dışına motoruna boca edeyim sonra ateşe verip yakayım bunu
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
onlycihan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016
Konum: İzmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 810
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı onlycihan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2018 Saat 17:58
şimdi pompa geriye kaçırıyorsa marş durumunda enjektörlere yeterince yakıt besleyemiyor olabilir.sistemde hava da olabilir.aracı çalıştırmadan önce yarım kontak yapıp kapatın peşpeşe 4-5 defa ondan sonra çalıştırın eğer yine yapıyorsa sorun başka yerde ama çalışması güzel ise pompa veya ilgili organlarda bir sorun var.
Yukarı Dön
pusutr Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013
Konum: Hatay
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1083
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pusutr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2018 Saat 18:06
yakıt sisteminde hava var sanırım. bunun başlıca sebepleri; mazot pompasının yan sanayi veya ömrünü tamamlamış olması
enjektörlerden en az birinin hava/kompresör kaçırıyor olması.

Zamanında benim başıma çok geldi çok can sıktı ama 150 tl ye sorunu çözmüştüm.



Düzenleyen pusutr - 12 Haziran 2018 Saat 18:07
Yukarı Dön
ersinyildiz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 136
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersinyildiz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2018 Saat 18:12
Benzer sorun benim lpg-benzin araçta da var. Sadece yazları çok güneş altında kaldığında yapıyor. 
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2018 Saat 21:32
Orjinalini yazan: onlycihan onlycihan Yazdı:

şimdi pompa geriye kaçırıyorsa marş durumunda enjektörlere yeterince yakıt besleyemiyor olabilir.sistemde hava da olabilir.aracı çalıştırmadan önce yarım kontak yapıp kapatın peşpeşe 4-5 defa ondan sonra çalıştırın eğer yine yapıyorsa sorun başka yerde ama çalışması güzel ise pompa veya ilgili organlarda bir sorun var.


Dediğini gün boyu denedim çok daha azaldı stop etmesi bazen hiç bazen 1 kez yapıp çalıştı
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
tigrap Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018
Konum: Sakarya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 54
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigrap Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2018 Saat 21:34
Orjinalini yazan: pusutr pusutr Yazdı:

yakıt sisteminde hava var sanırım. bunun başlıca sebepleri; mazot pompasının yan sanayi veya ömrünü tamamlamış olması
enjektörlerden en az birinin hava/kompresör kaçırıyor olması.

Zamanında benim başıma çok geldi çok can sıktı ama 150 tl ye sorunu çözmüştüm.



Eğer hava varsa ki olabilir bunu Manuel pompanın çıkış ucunu çıkarıp mazot gelene kadar pompaladıktan sonra bağlayarak çözebilirmiyiz
2006 206 1.4 HDI
07 GG 611
Yukarı Dön
pusutr Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013
Konum: Hatay
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1083
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pusutr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2018 Saat 09:01
Orjinalini yazan: tigrap tigrap Yazdı:

Orjinalini yazan: pusutr pusutr Yazdı:

yakıt sisteminde hava var sanırım. bunun başlıca sebepleri; mazot pompasının yan sanayi veya ömrünü tamamlamış olması
enjektörlerden en az birinin hava/kompresör kaçırıyor olması.

Zamanında benim başıma çok geldi çok can sıktı ama 150 tl ye sorunu çözmüştüm.



Eğer hava varsa ki olabilir bunu Manuel pompanın çıkış ucunu çıkarıp mazot gelene kadar pompaladıktan sonra bağlayarak çözebilirmiyiz

Mazon hava alma pompasının oralarda yeşil uçlu bir hortum olack. sizdeki mavi de olabilir. onu söküyoruz, pompayı sıkıyoruz hemen arkasında bir parmağımızla hortumun ucunu kapatıyoruz. dışarı attığımız havanın geri gelmemesi için. bu şekilde mazot gelene kadar el pompasını sıkıp bırakıyoruz. mazot geldikten sonra bir süre daha el pompasını sıkıp bırakıyoruz. mazot hortumunda hava kabarcıkları bitene kadar.sonra normal bir şekilde aracımızı çalıştırıyoruz.
Bu durumlara maruz kalmamak için, enjektörlerin pullarını değiştirmenizi tavsiye ederim. muhtemelen pulu sorunlu enjektörün etrafı siyahlaşmıştır. Ben yapmışken hepsinin pulunu değiştirdim. pullar 10 tl işçilik 100tl almıştı benden. Birde geri dönüşüm hortumlarını kontrol edin. mazot kaçağı varsa ki oradan hava da alır, 10 tl ye hortum alıp boyutuna göre hortumları kesip değiştirsinler. enjektöre giren parçanın da etrafında oring var. onlar yıpğranmışsa değiştirin. Muhtemelen max. 150 - 200 tl ye sorunu çözersiniz.
Yukarı Dön
Kysr038 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 62
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kysr038 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2018 Saat 23:50
Orjinalini yazan: tigrap tigrap Yazdı:

Videoda göründüğü gibi, bazen 1 bazen 5-6 kez çalışıp stop ediyor sonra normal çalışıyor. Bazen bir kaç kez böyle yapıp tam hareket etmeye yeni başlamışken stop edip gene bir kaç marş yapmak zorunda bırakabiliyor. Nereleri kontrol etmem gerekiyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


https://vimeo.com/274295702

Sorun bende de giderek artmaya ve sıklaşmaya başladı. 
Siz ne yaptınız çözebildiniz mi. 

Sanayide usta akşamdan getir motor soğukken bilgisayara bağlayıp arızayı araştırayım diyor. Ancak çok umutlu değilim ve araç hergün lazım bırakamıyorum. 
Nokta atışı sorunu bilebilsek keşke. 

Oksijen sensörü denmiş, biraz pahalı bir parça. Ondan olsa hadi diyelim, araç ısınınca neden yapmıyor diye düşünüyor insan. 
Yukarı Dön
ysnyldz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Temmuz 2019
Konum: Isparta
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ysnyldz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Temmuz 2019 Saat 22:45
Arkadaşlar Merhaba. Aracım Peugeot 206 1.4 hdı feline 2006 model. Video daki sorun aynı şekilde benim aracımda da vardı. Bilgisayara bağlattığım da yakıt basınç müşürü (real müşürü) arzası  veriyordu. Bu müşürü değiştirdikten sonra sorun çözüldü. Aracınızı bi bilgisayara bağlatın derim yada ustanıza bu müşürden olabilir mi diye sorun derim. 
Yukarı Dön
pejo206bursa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Mart 2023
Konum: bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pejo206bursa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Mart 2023 Saat 04:37
Orjinalini yazan: tigrap tigrap Yazdı:

Videoda göründüğü gibi, bazen 1 bazen 5-6 kez çalışıp stop ediyor sonra normal çalışıyor. Bazen bir kaç kez böyle yapıp tam hareket etmeye yeni başlamışken stop edip gene bir kaç marş yapmak zorunda bırakabiliyor. Nereleri kontrol etmem gerekiyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


https://vimeo.com/274295702

 aynı sorunu yaşıyorum 2004 206 1.4 otomatik benzin lpg yardımcı olurmusunuz
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 291 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 315 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107407 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1496 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3079 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9387 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8670 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 883 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 899 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1577 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55428 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 301 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1212 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 2152 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 267 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2504 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 568 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 2042 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15978 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English