|
Emektarın sorunları |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2018 Saat 12:03 |
2013 den beri bindiğim 407 de bazı sıkıntılarım var. bu yıl doğu görevine gidiyorum arabayı yaptırıp mı gideyim yoksa değiştireyim mi emin olamadım.sıkıntılara gelirsek.
1- 2-3 ayda bir araç bütün arıza lambalarını yakıp stop ediyor, genel olarak da hemen kapatıp açınca çalışıyor 2- aracın yakıt tüketimi yükseldi yaklaşık6.5-7 lt karışık da bunun çözümü var mıdır 3- 130 u geçtikten sonra titreme yaşıyorum. 4- aracın sağ tarafı düzgün soğutma ısıtma yapıyor ama sol taraf çalışmıyor. bunların çözümü var mıdır, varsa toplam kaça patlar ve verim alabilir miyim. ne önerirsiniz.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1-sorun elektriksel bir şey hocam şarj dinamosu fazla akım ürettiği için yapma ihtimali yüksek
aracın akü ve şarj dinamosu voltaj değerlerini ölçtürün. ortalama maliyet duruma göre değeri akü felan değişecek ise 400-500 tl kadar yolu var max. sadece sarj dinamosu tamiri olursa 150-200 tl gibi 2-yakıtın artmasının sebebi bakım zamanın yaklaşmış olması - baskı balata zayıflaması - enjektörlerin durumu vs. enjektör tamiri duruma göre 500 - 1000 tl civarlarında 4 adedinin - baskı balata ise volan ile birlikte değiştirmek en iyisi 1500-2000 tl civarlarında işçilik ve kullanılan malzemeye göre değişir. 3- 130 km hızdan sonra titreme varsa aks kafaları - lastikler özelliklede petlas-starmax varsa onlarda çok karşılaşılan birdurum. ön diskler veya porya . ortalama 300-1000 tl arasında hangi parçadan kaynaklandığına göre değişir. 4-aracınız dijital klima ise yönlendirme klapelerinin dişlileri sıyırıyor ondan kaynaklı hocam 307 için tamir kiti var ama 407 için bilmiyorum ancak tamiri mümkün. 150-250 tl civarlarında işçiliğe göre değişiyor fiyat açıkcası.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aküyü zayıflamıştı yeni değiştirdim bakalım bir daha yapacak mı o durumu
titremeyi sağ arka jant göbekten eğri ondan yapar demişti bir rot balans ustası baskı balatayı yeniledim volanı ellemedim. şu klima konusunda ise ne yazıkki şanssızım komple ön gögüs sökülecek diyorlar 1000tl de işçilik istiyorlar.
|
|
ggitaristt
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
1. sorunu bulmak zor gibi, sabır zaman ve para gerektirir.. En ama en fazla sigorta kutusu ya da beyin değişir..
Diğerleride bence kolay hallolur gibi.. Abi her göğüs sükülecek diyene inanma.. Benim bildiğim her arabaya sökülecek diyorlar.. Ama her arabanın sökmeden halletme yolu oluyor.. Bence az daha araştır.. Ayrıca araba temizse satmaya gerek bence.. Otomobil olarak 407 den daha iyi ne alabilirsin? |
|
x571
3. Vites Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2016 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1209 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aynen öyle. şuan 150 bin verdiğin bir araç ancak 407 donanımında oluyor.
|
|
capello
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
evet bunun eş değeri anca bir passat alırım o da en aşaı 100bin lira.zaten o kadar param da yok.
peki yakıt artışının çözümü nedir. enjektörlere baksak çözülür mü? ya havalandırma meselesi can sıkıcı anlamıyorlar hep önce gaz basıyorlar.ege bölgesinde bu işi hakkıyla yapabilecek biri var mıdır bildiğinix.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |