| 
  | 
206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa 12> | 
| Yazar | |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİGönderim Zamanı: 09 Temmuz 2017 Saat 18:20  | 
 
| 
   
    
   Arkadaşlar 2002 1.4 XT LPG 206ım var aracın çekişi gidişi harika araç sabah ilk marşı tek seferde alıyor ancak 1 e takıp kalkmak isteyince araç yüksek bir silkeleme tekleme yapıyor araç boğuluyor gaz verip devam etmeye çalışırsam stop ediyor bunu sabah 2 veya 3 kez yapıp sonra normal bir şekilde devam ediyor araç kalktıktan sonra çekiş inanılmaz çok atik gidiyor sabahları lpg tuşuna basılı tutup çalıştırırsam hiç bir problem yok tek marş ve yağ gibi kalkıyor sorun benzinde usta önce benzin pompa motoru değişti düzelmedi benzin şamandıra komple değişti yine düzelmedi bende lpg ci gittim makineye bağladık sorun yok ayarlar normal lpg ustası lpg kesti bakalım sabah yapacak mı sıkıntı dedi ve yaptı yani lpg ile ilgili bir durum yok benzin enjektörler ve bujilerde iyi dedi usta zaten onlar sıkıntılı olsa silkeleme ve tekleme hep yapmaz mı sadece ilk kalkış aracı 5 6 saat kullanmayınca ilk kalkışta yapıyor  
   
  USTALAR ÇÖZEMEDİ İŞİN EHLİ VEYA DAHA ÖNCE BAŞINA GELİP ÇÖZMÜŞ KİŞİLER YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 09:14 | 
 
| 
   
    
   buji ve bobin birde hocam buji leri söktür ıslaklık varmı diye
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 09:59 | 
 
| 
   
    
   Hocam öyle bir sıkıntı olsa hep yapmaz mı LPG de hiç bir sıkıntı yok mesela 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 15:35 | 
 
| 
   
    
   Bendede benzinde ilk çalıştırmada oluyordu silindir kapak contasından yanma odasına su gittiği için benzinde tekleme yapıyordu motor ısınana kadar yada gaza geçene kadar. biraz benzinde bin bakalım aynı sorun devam ediyordu
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:09 | 
 
| 
   
    
   Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:13 | 
 
| 
   
    
   Ve benzinde baya bindim sorun devam ediyor 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:14 | 
 
   
   
 Benim sorun silindir kapak contası değişiminden sonra çözüldü 3 hafta önce değişti ondan sonar uzun yola felan çıktım hiç problem yok araç şu an ne su eksiltme nede tekleme hocam maliyet 730 tl geldi üst kapak değişmiyor, üst kapak ile ana gövde arasındaki conta değişiyor.  
    | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:33 | 
 
| 
   
    
   Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:38 | 
 
   
   
 aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef 1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl) 2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor. 3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor. 4-antifiriz 40 tl 5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl) 6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor. 7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir.  | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:44 | 
 
| 
   
    
   Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:01 | 
 
| 
   
    
   rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın 
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   tsufrankwoli  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 152  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı tsufrankwoli 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:16 | 
 
| 
   
    
   Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın.  
   
  Rölantide bi problem var  mı ?  
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:46 | 
 
| 
   
    
   Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:58 | 
 
| 
   
    
   yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 18:09 | 
 
| 
   
    
   O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   omrhalici  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı omrhalici 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2017 Saat 19:25 | 
 
| 
   
    
   Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:54 | 
 
   
   
 hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç.  
    | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sonerkyl  
   
   MODERATOR  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:56 | 
 
   
   
 peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler. 
Düzenleyen sonerkyl - 17 Temmuz 2017 Saat 08:56  | 
 |
| 
   
     
     Peugeot 106 1.4 (1997) 
   
  Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   tsufrankwoli  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 152  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı tsufrankwoli 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(1)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 09:54 | 
 
| 
   
    
   Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan.  
   
  Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası: 
   *lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır *boğaz kelebeği temizletilir *benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir) *akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır. *bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir *sıfırdan kalibrasyon yapılır akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   kajmeranist  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı kajmeranist 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 12:54 | 
 
   
   
 Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte. 
    | 
 |
![]()  | 
 |
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa 12> | 
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||