Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >207
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - YAĞ BASINCI ÇOK DÜŞÜK / oil pressure too low
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

YAĞ BASINCI ÇOK DÜŞÜK / oil pressure too low

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: YAĞ BASINCI ÇOK DÜŞÜK / oil pressure too low
    Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2017 Saat 18:31
s.a.
aracım 207 - 2008 model. 1.4 vti 90 beygir.

otomatik vites. 

125 bin km.

yağ basıncı düşük uyarısı alıyorum. ama SADECE MOTOR ISINDIĞINDA. olayın rölanti devri ile ilgisi yok. zira stabil. 750 de duruyor. motor 60-70 derecedeyken kalorifer fanını birden 4. kademe açıyorum. rölanti her araçta olduğu gibi 700 e inip tekrar 750 ye çıkıyor, sıkıntı yok.

lakin motor 90 dereceye gelince... kendi fan motorunu açınca 700 e inmese bile.. bakıyorum "stop- oil pressure too low" uyarısı geliyor.... dur kalk trafikte rölantide sürekli yanıyor.. yanıyor...

gittim yağ inceldiği için dedim, 10-40 magnatec koydum. yan sanayi filtre ile... bir nebze düzelir gibi oldu.

boğaz kelebeği, eksantrik elekrovalfi temizlendi. adaptasyon yapıldı. iki kez. reset yapıldı serviste. nafile.

serviste orijinal filtreyi taktırdım. bayağı düzeldi. daha seyrek ve kısa süreli yapmaya başladı. uzun süre ikaz yanık kalmıyordu artık. çok ısınınca yanıp sönüyordu....

serviste yağ basıncını ölçtürdüm; 

1000 devir civarında 1,2 bar
4000 devirde ise 3 bar çıkıyor.

şefe göre 1000 devirde 2 bar çıkmalıymış. 
4000 devirdeki normalmiş. pompadan olsa 4 bin devirde de düşük çıkardı dedi.....

teşhisi: "üst kapak değişecek"
aşınmış, fazla yağı gidiyor!!! basıncı düşürüyor.

bu bana pek anlamlı gelmedi.
o sırada öndeki eksantirik plastik kapağını da söktük. baktık kapağın içi bayağı çamurlaşmıştı...

ve dedim ki "ekonomi için sürekli düşük devirde kullanılmış, ve yine ekonomi için önceki sahipleri yağını geç değiştirmiş, pek değiştirmemiş...."

bir iki gün devirli 4 bin - 5 bin devirde kullandım ve sorun bayağı bayağı azaldı. herhalde kanallar temizleniyor, açılıyor diye yorumluyorum. ve bir carbon clean, motor içi temizlik sıvısı atıp yağı tekrar değişmeyi düşünüyorum.


bu kadar uzun bir anlatım sonrası sorum şu:

1-bu aracın 1000 devirdeki yağ basıncı kaç bar olmalı?? fabrika verisi, servis kitapçığı, bu konuda bilgisi olan var mı?

2-daha önce ölçtüren oldu mu? kaç bar çıktı? sorunu nasıl çözdünüz?

3-bazı konularda yataklarda aşınma olunca yapıyor denilmiş. yataklarda aşınma olup, sekmanlar, gömlekler nasıl sağlam kalabilir? benim araç hiç yağ yakmıyor. hiç yağ eksiltmiyor.... (motor performansını hiç ölçtürmedim, bence pek kayıp yok ama bir beygir gücü ölçümü yaptırayım dinamometrede diyorum)

4-pompa bu kadar basabildiğine göre ben sensör arızasından şüpheleniyorum. sonuçta basit bir yay ve bilya dan ibaret. bu yay sertleşmiş, takılmış olabilir? ya da orijinali bir üretim kaynaklı kalibrasyon hatalı olabilir? 0.3 bar da yakması gereken lambayı, 0.6 da yakıyor olabilir mi? rölantideki kritik basınç seviyesi kaç ki?

5-araç bence  en az bir yıldır bu şekilde.. fazlasını bilmem. yağ basınç problemi olsa bu araç çoktan motoru yemez miydi?

cevap ve ilgilniz için şimdiden teşekkürler.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 10:12
aynı sorunla karşılaşan bir kullanıcımız daha vardı ama konuyu bulamadım çözümü bulup bulamadığınıda çok hatırlamıyorum. bence yağ sondasını değiştir derim çok pahalı bir parça deil birde hocam yağ değişimi sırasında yağ karterini söktürün ve yağ pompasını kontrol ettirin hemde karterin içini temizlettirin. yağ müşürü 30 tl gibi bir fiyatı var. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
Erkan207 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Mayıs 2017
Konum: balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı Erkan207 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 11:39
benim aracımda 207 1.4 90 hp 2008 model manuel. Aynı sorunu bende yaşadım. Yağ filtresi ve yağ filtre kutusu değişti ve düzeldi. Bir daha da yapmadı.
Yukarı Dön
ALLEX Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Mayıs 2015
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1307
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı ALLEX Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 12:17
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

aynı sorunla karşılaşan bir kullanıcımız daha vardı ama konuyu bulamadım çözümü bulup bulamadığınıda çok hatırlamıyorum. bence yağ sondasını değiştir derim çok pahalı bir parça deil birde hocam yağ değişimi sırasında yağ karterini söktürün ve yağ pompasını kontrol ettirin hemde karterin içini temizlettirin. yağ müşürü 30 tl gibi bir fiyatı var. 


Sonere tamamen katiliyorum.

Bir yildir baska belirtileri de olurdu.sesli ve vuruntulu calisma,kapakta şakırtı gibi.

En basiti yag basinç musuru ve dyno ölcumu ile baslayin
MORALİ AĞRIYOR....
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 17:19
Orjinalini yazan: Erkan207 Erkan207 Yazdı:

benim aracımda 207 1.4 90 hp 2008 model manuel. Aynı sorunu bende yaşadım. Yağ filtresi ve yağ filtre kutusu değişti ve düzeldi. Bir daha da yapmadı.

öncelikle cevaplar için tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

sorunu yaşayan çok. yüzlerce yerde geçiyor. lakin çözümü kimseler pek yazmamış. sizin dışınızda. filtre kutusunu komple bir elden geçireyim. plastik kapağı değişeyim.

benim sorun dur kalk trafikte aynen devam ediyor. ısınınca yağ, bu sıkıntıyı yaşıyoruz.

bu kadar geniş kitleyi kapsaması üretim hatasını aklıma getiriyor. sanki bu sensör gereğinden fazla hassas. dandik yan sanayi takacağım. bakayım ne olacak..
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 17:20
bu arada çok araştırdım, bin devirdeki basınç değerini bulamadım. bin devirde, ve rölantide kaç bar olmalı bu yağ basıncı nasıl öğreneceğiz.
Yukarı Dön
sdttn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2015
Konum: Zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 212
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sdttn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 18:27
Orjinalini yazan: zerzevat zerzevat Yazdı:

bu arada çok araştırdım, bin devirdeki basınç değerini bulamadım. bin devirde, ve rölantide kaç bar olmalı bu yağ basıncı nasıl öğreneceğiz.


Eğer elektriksel olarak bir sorun yoksa sorunuz valvetronic sistemle ilgili.
Eksantrik millerinin çark ile bağlandığı yerde oringler var oralardan kaçırıyor olabilir, hidrolik valf iticilerinden kaçırıyor olabilir, eksantrik solenoid valfleri açık kalmış olabilir.



Yukarı Dön
Erkan207 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Mayıs 2017
Konum: balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı Erkan207 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2017 Saat 18:31
Sıkıntı bende de aynı şekildeydi. Motor ısınınca rölanti de uyarı veriyor gaz verince kesiliyordu. Ustaya durumu anlattım. Direk yağ filtresini ve kutusunu değiştirdi ve bir daha da olmadı. Ama orjinal parça kullandı. İnşallah sizinki de böyle birşeydir.
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2017 Saat 12:55
şöyle bir paylaşım buldum:

CAUTION : Checking the oil pressure is done with the engine hot, or after the cooling fan has triggered for the second time. 
engine TU3A TU5JP4 ET3J4 
Check 1 at 1000 rpm - Minimum pressure 2 bars 1,5 bar 2 ± 0,3 bars 
Check 2 at 2000 rpm - Minimum pressure 3 bars 3 bars 3 ± 0,3 bars 
Check 3 at 3000 rpm - Minimum pressure 4 bars 4 bars 4 ± 0,3 bars 
The values given are in bars for an engine which is run in, at an oil temperature of 80 ° C 

engine DV4TD DV6TED4 DV6ATED4 
Check 1 at 1000 rpm - Minimum pressure 1,3 bar 1,2 bar 1,2 bar 
Check 2 at 2000 rpm - Minimum pressure 2,3 bars 2 bars 2 bars 
Check 3 at 3000 rpm - Minimum pressure 3,3 bars 2,7 bars 2,7 bars 
Check 4 at 4000 rpm - Minimum pressure 3,5 bars 2,9 bars 2,9 bars 
The values given are in bars for an engine which is run in, at an oil temperature of 110 ° C


Kaynak:
http://www.peugeotforums.com/forums/600281-post8.html

207 1.4 VTİ MOTOR KODUNU BİLMİYORUM. D İLE BAŞLAYAN KODLARIN BASINÇLARI BENİMKİNE UYUYOR. AMA TU DİYE BAŞLIYORSA Kİ servis şefi de 2 bar demişti. benim basınç 1.2 barda idi.

bu arada SDTTN sanırım saadettin beye de çok teşekkür ediyorum. hiçbir yerde rastlamadığım bir bilgi bu. ve sanırım problem buradan kaynaklanıyor. başka fikirleri de lütfen paylaşalım. teşekkür ederim.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2017 Saat 13:43
@zerzevat hocam motor kodları linki 

https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=119

bu arada güzel bir bilgi bulmuşsunuz. Thumbs Up


Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sdttn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Mayıs 2015
Konum: Zonguldak
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 212
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sdttn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2017 Saat 14:03
Basınç değerlerini görsel olarak eklemiştim ben görüyorum problem mi var?

Not: 
EP3 1.4 VTi
EP6 1.6 VTi

Metin olarak da buraya ekleyeyim:
1. EP3 - EP6 tipi motorlar
Yağ basıncı kontrolü, yağ seviyesinin kontrol edilmesinden sonra motor sıcakken yapılır.
80 °C’ye sabitlenmiş yağ sıcaklığı.
Motor devriBasınç
1000 dev/dak2 ± 0,3 bar
2000 dev/dak3,2 ± 0,3 bar
4000 dev/dak3,2 ± 0,3 bar
2. EP3C - EP6C - EP6CB tipi motorlar
Motor devriBasınç
RÖLANTI1,7 ± 0,3 bar
1000 dev/dak1,8 ± 0,3 bar
2000 dev/dak2 ± 0,3 bar
3000 dev/dak2,6 ± 0,3 bar
4000 dev/dak3,5 ± 0,3 bar


Düzenleyen sdttn - 25 Mayıs 2017 Saat 14:18
Yukarı Dön
serdar2021 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 25 Kasım 2017
Konum: erzurum
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serdar2021 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2017 Saat 00:05
merhabalar,
arkadaslar konu bircok forumda acilmis. konu hakkinda bende cok arastirma yaptim. bir suru para harcadim.
filtre
yag musuru
yag pompasi
yatak kollari felan cozum olmadi.
tayin nedeniyle farkli bir ile gittim. kucik bir kaza sonucu servise gittim muhabbet esnasinda mevzu acildi. araca yazilim guncellemesi yaptilar sorun cozuldu.

sorunun cozumu icin ilk olarak filtreye baktirin orjinal degilse serviste degistirin duzelmez ise dedigim gibi yazilim ile ilgili islem yapinca sorun kokten cozuluyor. benden para da almadilar. yaklaskk 150 tl felan demislerdi yapilan islem icin.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2017 Saat 09:18
Orjinalini yazan: serdar2021 serdar2021 Yazdı:

merhabalar,
arkadaslar konu bircok forumda acilmis. konu hakkinda bende cok arastirma yaptim. bir suru para harcadim.
filtre
yag musuru
yag pompasi
yatak kollari felan cozum olmadi.
tayin nedeniyle farkli bir ile gittim. kucik bir kaza sonucu servise gittim muhabbet esnasinda mevzu acildi. araca yazilim guncellemesi yaptilar sorun cozuldu.

sorunun cozumu icin ilk olarak filtreye baktirin orjinal degilse serviste degistirin duzelmez ise dedigim gibi yazilim ile ilgili islem yapinca sorun kokten cozuluyor. benden para da almadilar. yaklaskk 150 tl felan demislerdi yapilan islem icin.

öncelikle aramızaa hoşgeldiniz. Bilgilendirme için teşekkürler. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
bjk1903 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2017
Konum: Los Angaras
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bjk1903 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2017 Saat 16:01
arızalı parçayı değiştirdikten sonra aracın beynine bilgisayar bağlayıp resetleme işlemleri yapılması gerekiyor yoksa  arıza devam eder.
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2017 Saat 00:30
arkadaşlar merhaba,

geçen süre zarfında dyno ölçümü yaptırdım, motor yüzde 92 (yaklaşık 125bindeyken yaptırdım)

yağ müşirini değiştim.

değişen bir şey olmadı.

lakin aklıma bir çözüm geldi, arkadaşın corsanın yağ müşirini değişirken 0,3 bar olduğunu gördüm. yani 0,3 bar altına düşerse uyarı veriyor.

bizimkiler 0,5 bar.

bizimkine uyan 0,3 bar bulursak sorun çözülecek. zira benim tahminim 0,4 bar altına düşmüyordur. çünkü yanıyor, sönüyor.. tam sınırda kalıyor. ve yağlama 0,5 bar olsa-0,4 bar olsa motora bir zararı olmayacaktır bence...

böyle bir sensör bulan-bilen bana ulaşsın lütfen. ben malatyada bulamadım.
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2017 Saat 00:45
şöyle de çeşit çeşit sensör varmış.... 


soket en üsttekinden.. o da bizdeki 0,5 bar işte...
vida yuvaya uysa, söketi söküp değişeyim diyorum... yani takılan fiş kısmını.
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2017 Saat 13:37
Orjinalini yazan: serdar2021 serdar2021 Yazdı:

merhabalar,
arkadaslar konu bircok forumda acilmis. konu hakkinda bende cok arastirma yaptim. bir suru para harcadim.
filtre
yag musuru
yag pompasi
yatak kollari felan cozum olmadi.
tayin nedeniyle farkli bir ile gittim. kucik bir kaza sonucu servise gittim muhabbet esnasinda mevzu acildi. araca yazilim guncellemesi yaptilar sorun cozuldu.

sorunun cozumu icin ilk olarak filtreye baktirin orjinal degilse serviste degistirin duzelmez ise dedigim gibi yazilim ile ilgili islem yapinca sorun kokten cozuluyor. benden para da almadilar. yaklaskk 150 tl felan demislerdi yapilan islem icin.

serviste yazılıma da bakmışlardı, güncel demişlerdi. komple resetlediler, yine yok.
Yukarı Dön
dedore Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2017
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dedore Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Aralık 2017 Saat 02:57
Benimde başıma geldi. yağ basınç müşürü var. değiştir düzelsin. başka masraf yapma.
THP
Yukarı Dön
zerzevat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı zerzevat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2018 Saat 20:50
Orjinalini yazan: dedore dedore Yazdı:

Benimde başıma geldi. yağ basınç müşürü var. değiştir düzelsin. başka masraf yapma.

değiştim, düzelmedi. yan sanayi kullandım.
aslında 0,3 bar olan müşirler var. benim üzerindeki de yeni aldığım da yan sanayi idi ve 0,5 bar yazıyordu. yani 0,45 e düşünce ışık yakar. oysa 0,3 olsa 0,3 ün altına düşmedikçe ışık yakmayacak.
Yukarı Dön
pusutr Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013
Konum: Hatay
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1083
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı pusutr Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2018 Saat 10:56
Arkadaşım ilk yaptığın hata, motor grubunda yan sanayi parça kullanma ısrarın. Pejo motor yan sanayi parça sevmez. Motor grubunda kesinlikle orjinal parça kullanmanızı tavsiye ederim.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 748 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6169 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1096 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 272 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3580 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49288 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 513 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 330 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 552 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 86 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4377 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1797 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1023 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 764 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1749 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28808 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3719 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26148 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2505 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 238 0 omersardogan
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English