Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >301
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Az yakıt tüketim formulu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Az yakıt tüketim formulu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Bahri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Şubat 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bahri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Az yakıt tüketim formulu
    Gönderim Zamanı: 18 Mart 2017 Saat 22:40
Selam arkadaşlar hangi araç olursa olsun aracın az yakıt tüketim formülü nedir? Nasıl az yakıt tüketimi yaparız
Yukarı Dön
Furkan979 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 217
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Furkan979 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Mart 2017 Saat 22:58
Bende işe yarıyan tek formül az gaz az fren yani şöyle aracı kırmızıda şaha kaldırıp 50 100 metre sonra gene durursan tabi cok yakarsın yavaş yavaş kalkıp mümkünse ani fren yerine ayağını gazdan cekip yavaslatmak daha mantıklı
Yukarı Dön
faruk55 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2017
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı faruk55 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Mart 2017 Saat 23:12
giderken gaz pedalını sabit tut basıp cekme bide kirmiziyi uzaktan gördüğünde ayagini gazdan çek yaklasinca frene basma yani
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Mart 2017 Saat 23:14
Bakımlarını 8000 km civarında yaptırın benzinli dizel farketmez.
Kalkışlarda gaza yüklenmeyin, Vites değiştirdikten sonra gaza yüklenmeyin. Hızlı ivmelenme fazla yakıt tükettiriyor. Kısaca gaz pedalına az dokunucaksınız
Yokuş aşağı inişlerde boşa atmayın, araba viteste kalsın.
Aracın standartından büyük lastik takmayın

şimdilik aklıma gelenler bunlar


106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3066
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Mart 2017 Saat 23:52
Ayağının altında gaz pedalı değil yumurta varmış gibi düşün
Ani fren ve ani gaz olayından kaçınırsan çok etki eder.
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 01:01
Yol bilgisayarında anlık tüketimi sürekli açık tutun. Gaz tepkiniz ve doğru viteste olduğunuzu artan veya azalan değerden kontrol ederek sürün.
2000-2500 devir aralıklarını geçmeyin.
Devirleri kısa tutun, sündürmeyin. Doğru devirde, doğru zamanda doğru vitese geçin.
Büyük viteste düşük devirdeyken gaz verip zorlamayın. Vitesi küçültüp devam ederseniz yakıt tüketimi de düşecektir.
Ani gaz ani fren yapmayın.  Özel durumlar haricinde depar atmayın. Gaz pedalı elektronik olduğundan ani tepkinize kısa zamanda daha fazla güç için daha çok yakıt kullanmak ister.
Yokuş çıkarken çekmeyen viteste zorlamayın.
Yokuş inerken boşa atmayın. Bunun yerine frenleme yapmamak için gazsız ve kompresyonda inin. Hızlı gitmek için ise gaz yerine bir üst vitese atın.
 


Düzenleyen BLACK LION - 19 Mart 2017 Saat 01:09
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
Bahri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Şubat 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bahri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 09:44
Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Yol bilgisayarında anlık tüketimi sürekli açık tutun. Gaz tepkiniz ve doğru viteste olduğunuzu artan veya azalan değerden kontrol ederek sürün.
2000-2500 devir aralıklarını geçmeyin.
Devirleri kısa tutun, sündürmeyin. Doğru devirde, doğru zamanda doğru vitese geçin.
Büyük viteste düşük devirdeyken gaz verip zorlamayın. Vitesi küçültüp devam ederseniz yakıt tüketimi de düşecektir.
Ani gaz ani fren yapmayın.  Özel durumlar haricinde depar atmayın. Gaz pedalı elektronik olduğundan ani tepkinize kısa zamanda daha fazla güç için daha çok yakıt kullanmak ister.
Yokuş çıkarken çekmeyen viteste zorlamayın.
Yokuş inerken boşa atmayın. Bunun yerine frenleme yapmamak için gazsız ve kompresyonda inin. Hızlı gitmek için ise gaz yerine bir üst vitese atın.
 



hocam katılıyorum sana 2000 2500 devir olayı neye göre buluyoruz
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 14:39
Orjinalini yazan: Bahri Bahri Yazdı:

Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Yol bilgisayarında anlık tüketimi sürekli açık tutun. Gaz tepkiniz ve doğru viteste olduğunuzu artan veya azalan değerden kontrol ederek sürün.
2000-2500 devir aralıklarını geçmeyin.
Devirleri kısa tutun, sündürmeyin. Doğru devirde, doğru zamanda doğru vitese geçin.
Büyük viteste düşük devirdeyken gaz verip zorlamayın. Vitesi küçültüp devam ederseniz yakıt tüketimi de düşecektir.
Ani gaz ani fren yapmayın.  Özel durumlar haricinde depar atmayın. Gaz pedalı elektronik olduğundan ani tepkinize kısa zamanda daha fazla güç için daha çok yakıt kullanmak ister.
Yokuş çıkarken çekmeyen viteste zorlamayın.
Yokuş inerken boşa atmayın. Bunun yerine frenleme yapmamak için gazsız ve kompresyonda inin. Hızlı gitmek için ise gaz yerine bir üst vitese atın.
 



hocam katılıyorum sana 2000 2500 devir olayı neye göre buluyoruz


Devir saatinde yazan değerler x1000 olarak hesaplanır.
Yani 2 - 2,5 arası aslında 2000 - 2500 rpm. devir bandını gösterir.
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
Oktkor Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2017
Konum: Isparta
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 871
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Oktkor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 17:12
Bisiklet alın.

Yürüyün.

Otobüse binin.
Yukarı Dön
Bahri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Şubat 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bahri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 22:46
Orjinalini yazan: Oktkor Oktkor Yazdı:

Bisiklet alın.

Yürüyün.

Otobüse binin.
Oktkor hocam biz teknik olarak az yakıt tüketimi hakkında bilgi almak ve vermek için böyle bir konu açtık BLACK LION hocam ne güzel açıklamış ilave edeceğim devir hakkında ufak bir bilgi
Yukarı Dön
Bahri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Şubat 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bahri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Mart 2017 Saat 22:55
Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahri Bahri Yazdı:

Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Yol bilgisayarında anlık tüketimi sürekli açık tutun. Gaz tepkiniz ve doğru viteste olduğunuzu artan veya azalan değerden kontrol ederek sürün.
2000-2500 devir aralıklarını geçmeyin.
Devirleri kısa tutun, sündürmeyin. Doğru devirde, doğru zamanda doğru vitese geçin.
Büyük viteste düşük devirdeyken gaz verip zorlamayın. Vitesi küçültüp devam ederseniz yakıt tüketimi de düşecektir.
Ani gaz ani fren yapmayın.  Özel durumlar haricinde depar atmayın. Gaz pedalı elektronik olduğundan ani tepkinize kısa zamanda daha fazla güç için daha çok yakıt kullanmak ister.
Yokuş çıkarken çekmeyen viteste zorlamayın.
Yokuş inerken boşa atmayın. Bunun yerine frenleme yapmamak için gazsız ve kompresyonda inin. Hızlı gitmek için ise gaz yerine bir üst vitese atın.
 



hocam katılıyorum sana 2000 2500 devir olayı neye göre buluyoruz


Devir saatinde yazan değerler x1000 olarak hesaplanır.
Yani 2 - 2,5 arası aslında 2000 - 2500 rpm. devir bandını gösterir.
hocam hangi araç olursa olsun devir saatı kırmızı bölümde dahil olmak üzere devir saatı en son rakamı kaçsa örnek son rakam 6 iki ye bölmek 3000 devir yapar en ideal devir 2500.3000 devir dir.
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 21:23
Bahri bey, burada sorduğunuz konu 'en az yakıt tüketimi için nelere dikkat etmeli' değil mi? Ben de size 'düşük yakıt tüketimi teknikleri'ni yazdım. Sürüş teknikleri Spor, konfor, ekonomik diye farklılık gösterir. Bunlar ayrı konular.
Örneğin spor kullanımda bu teknikler de devir aralıkları da performans adına ideal tork ve beygir yakalayabilmek için değişir. Bu ideal tork ve beygir üretebilmenin formülleri vardır. Motorun her viteste min.-max. çevireceği devirler de değişir. Motor tipinize göre bu ideal devir aralıkları fabrika verilerinde de yazar. Yani göstergedeki yazan son rakamın yarısı diye bulunmaz.


Düzenleyen BLACK LION - 20 Mart 2017 Saat 21:24
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
Bahri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Şubat 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 31
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bahri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 21:47
Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Bahri bey, burada sorduğunuz konu 'en az yakıt tüketimi için nelere dikkat etmeli' değil mi? Ben de size 'düşük yakıt tüketimi teknikleri'ni yazdım. Sürüş teknikleri Spor, konfor, ekonomik diye farklılık gösterir. Bunlar ayrı konular.
Örneğin spor kullanımda bu teknikler de devir aralıkları da performans adına ideal tork ve beygir yakalayabilmek için değişir. Bu ideal tork ve beygir üretebilmenin formülleri vardır. Motorun her viteste min.-max. çevireceği devirler de değişir. Motor tipinize göre bu ideal devir aralıkları fabrika verilerinde de yazar. Yani göstergedeki yazan son rakamın yarısı diye bulunmaz.

hocam anlattıklarınız doğru ama formül diye başlık yazmıştım burda ki amacım 2000.2500 yada 3000 deviri neye göre buluyoruz diye örnek verdim
Yukarı Dön
ggitaristt Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1277
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 21:55
Orjinalini yazan: Bahri Bahri Yazdı:

Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Bahri bey, burada sorduğunuz konu 'en az yakıt tüketimi için nelere dikkat etmeli' değil mi? Ben de size 'düşük yakıt tüketimi teknikleri'ni yazdım. Sürüş teknikleri Spor, konfor, ekonomik diye farklılık gösterir. Bunlar ayrı konular.
Örneğin spor kullanımda bu teknikler de devir aralıkları da performans adına ideal tork ve beygir yakalayabilmek için değişir. Bu ideal tork ve beygir üretebilmenin formülleri vardır. Motorun her viteste min.-max. çevireceği devirler de değişir. Motor tipinize göre bu ideal devir aralıkları fabrika verilerinde de yazar. Yani göstergedeki yazan son rakamın yarısı diye bulunmaz.

hocam anlattıklarınız doğru ama formül diye başlık yazmıştım burda ki amacım 2000.2500 yada 3000 deviri neye göre buluyoruz diye örnek verdim


O deviri motorun tork beygir grafiğinden buluyoruz. Her motorda değişir.
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 21:57
Formüllerle uğraşmanız gerekmiyor. Fiziğin mekanik konusuna giriyor merakınız varsa bilmem =) Aracınızın motor tipi ve kaç beygir olduğunu yazarsanız yardımcı olmaya çalışayım?
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 21:59
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahri Bahri Yazdı:

Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Bahri bey, burada sorduğunuz konu 'en az yakıt tüketimi için nelere dikkat etmeli' değil mi? Ben de size 'düşük yakıt tüketimi teknikleri'ni yazdım. Sürüş teknikleri Spor, konfor, ekonomik diye farklılık gösterir. Bunlar ayrı konular.
Örneğin spor kullanımda bu teknikler de devir aralıkları da performans adına ideal tork ve beygir yakalayabilmek için değişir. Bu ideal tork ve beygir üretebilmenin formülleri vardır. Motorun her viteste min.-max. çevireceği devirler de değişir. Motor tipinize göre bu ideal devir aralıkları fabrika verilerinde de yazar. Yani göstergedeki yazan son rakamın yarısı diye bulunmaz.

hocam anlattıklarınız doğru ama formül diye başlık yazmıştım burda ki amacım 2000.2500 yada 3000 deviri neye göre buluyoruz diye örnek verdim


O deviri motorun tork beygir grafiğinden buluyoruz. Her motorda değişir.


Aynen zaten bunu anlatmaya çalışıyorum =)
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
BLACK LION Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2013
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BLACK LION Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Mart 2017 Saat 22:03
Orjinalini yazan: Bahri Bahri Yazdı:

Orjinalini yazan: BLACK LION BLACK LION Yazdı:

Bahri bey, burada sorduğunuz konu 'en az yakıt tüketimi için nelere dikkat etmeli' değil mi? Ben de size 'düşük yakıt tüketimi teknikleri'ni yazdım. Sürüş teknikleri Spor, konfor, ekonomik diye farklılık gösterir. Bunlar ayrı konular.
Örneğin spor kullanımda bu teknikler de devir aralıkları da performans adına ideal tork ve beygir yakalayabilmek için değişir. Bu ideal tork ve beygir üretebilmenin formülleri vardır. Motorun her viteste min.-max. çevireceği devirler de değişir. Motor tipinize göre bu ideal devir aralıkları fabrika verilerinde de yazar. Yani göstergedeki yazan son rakamın yarısı diye bulunmaz.

hocam anlattıklarınız doğru ama formül diye başlık yazmıştım burda ki amacım 2000.2500 yada 3000 deviri neye göre buluyoruz diye örnek verdim


Formüllerle uğraşmanız gerekmiyor. Fiziğin mekanik konusuna giriyor merakınız varsa bilmem =) Aracınızın motor tipi ve kaç beygir olduğunu yazarsanız fabrika verilerini bulup yardımcı olmaya çalışayım?
BLACK LION
*Peugeot 308 1.6 e-HDI Sportium-2013 (Siyah İnci)
*Peugeot 307 1.6 HDI Designtech-2007 (Lav Siyahı)
*Peugeot 307 1.6 HDI Comfort-2006 (Obsidien Siyah)
Yukarı Dön
SelimK Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2017
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SelimK Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mart 2017 Saat 11:56
Aracım benzinli 206. Şehir dışı 5.8lt şehir içi 7.8lt yaktım daha az yaktıramam sanırım teknik olarak :) Hiç binmezsem yakmıyor o ayrı konu   
Yukarı Dön
KubilayBozaroğlu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Mart 2017
Konum: bayrampaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KubilayBozaroğlu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2017 Saat 01:34
Motor yağına bor katkısı dökün kaliteli orjinal bir bor katkısı alırsanık bir çok konuda faydasını görecdksiniz
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 972 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 227 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3562 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49189 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 469 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 286 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 506 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 84 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4357 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1732 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 980 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 763 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1747 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28750 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3669 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26055 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2495 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 234 0 omersardogan
konu icon Kolçak Montajı son mesaja git 871 0 2016active1.6Hdi
konu icon 508 Start-Stop Arızası P1A9C son mesaja git 2001 2 wolkan35
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English