Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Nasıl Yapılır ? >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 kalorifer peteği sökümü ve oring değişimi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 kalorifer peteği sökümü ve oring değişimi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (5) Teşekkür(5)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 kalorifer peteği sökümü ve oring değişimi
    Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2017 Saat 09:34
Arka Yolcu bölünmündeki kapak sökülüp tork alyan ile vida  sökülür.


Daha sonra bir tornavida ve benim kullandığım plastik bir aparat sayesinde cam kaldırma düğmeleri sökülür.


Sonra cam kaldırma düğmesinin altındaki somun 10 mm. lokma ile söküyoruz.


Vites körüğünü yerinden çıkarıyoruz.


El freninin somunlarını söküyoruz ki vites bölümünün olduğu bakaliti kolay çıkarabilelim.

Küllüğün olduğu bölümde de kapak var onu söküp iki adet tork vidayıda söküyoruz onun fotosunu çekmeyi unutmuşum Smile

Sonra zaten bakaliti tutan vida ve somun kalmadığı için yerinden çıkarabiliyoruz. 


Ve kalorifer peteğinin olduğu yere geldik fotoda gözüktüğü gibi koruma yalıtımı var onuda 3 adet tork vida tutuyor biri gözükmüyor resimde onları söktüğümüz zaman sızdırma yapan ek yeri ve kalorifer peteğini göreceksiniz. 



Burada gördüğümüz siyah,yeşil ve mavi soketleri tutan plastik kısımı söküyorum çalışma alanı açmak için ben gaz pedalınıda söküyorum elektronik olduğu için kolay sökmesi 3 adet somun tutuyor ama gaz pedalı telli olanlar için gerek yok ancak rahat çalışmak için iyi oluyor.


Motor bölümüne geçtik hava filtre kutusunu çıkarıyoruz. 



Sonra karşınıza araç içine giren iki adet hortum göreceksiniz bunlar kalorifer peteğine giden sıcak su ve soğuk su çıkışları. Sökülmüş hali ortasında bir adet yine tork vidayı söküp metal plakayı ve sızdırmazlık contasını söküyoruz. 



Sonra iç kısıma tekrar geçip  görünen tork vidayı söküyoruz fabrika çıkışı olarak tek vida mevcuttur ama ben daha tamir ettiğim için sadece sıvı conta sürüp kapamıştım ancak tekrardan sızdırdı. Ondan dolayı 3 vida var. İki yapışık olan plastik borunun orta kısmında bir adet daha tork vida var onuda sökmeyi unutmayın. Birde göğüsü tutak perçin var sol kapı tarafında yine fotoyu eksik çekmişim Smile kusura bakmayın arkadaşlar.Kalorifer peteğini sökmeye gelince tırnaklarından kurtarıp sola doğru çekeceksiniz. Ondan sonra iki yapışık boruyu kurtardıktan sonra peteği göğüsü kastırarak çıkarabilirsiniz. 



Buda söküldükten sonra 


Orjinal oringleri aynı ebatlarına uygun biraz daha kalın olan yeni oringleri yerlerine yerleştirip motajı aynı aşamaları geri toplayarak işi birtiriyoruz.Daha sürdüğüm sıvı conta artıklarını iyice temizledim. 


Kalorifer peteği yuvası temizlemeyi unutmayın.

*NOT: orjinalde dediğim gibi arkadaşlar tek vida tutuyor ben eksik olan 2 vidayıda tamamladım.


Düzenleyen sonerkyl - 06 Aralık 2017 Saat 16:30
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
Gokcesel Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gokcesel Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2017 Saat 21:10
Eline sağlık Soner abi valla iyi yaptın detaylı konu açmakla. Bu mevsimlerde çok ihtiyaç oluyor kalorifer peteği hakkında olan bilgiler.
Yukarı Dön
dejawu1978 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Eylül 2016
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 437
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dejawu1978 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2017 Saat 21:19
eline saglık moderatörüm.... güzel bi paylaşım olmuş.... gecen ben yaptırmıstım sanırım tam olmadı terleme ve su eksiltme devam ediyor bu sefer elime tornavida penseyi alıp ben girecem artık ...
peugeot 207 1.4 trendy 2007
Yukarı Dön
dejawu1978 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Eylül 2016
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 437
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dejawu1978 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2017 Saat 21:20
orta konsolun sökülmesine bir mana veremedim ben  .. petegi tutatn vidalarmı var yoksa petegi daha net görebilmek içinmi söktürnüz..?

peugeot 207 1.4 trendy 2007
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 09:34
Orjinalini yazan: dejawu1978 dejawu1978 Yazdı:

orta konsolun sökülmesine bir mana veremedim ben  .. petegi tutatn vidalarmı var yoksa petegi daha net görebilmek içinmi söktürnüz..?


orta konsolu sökmende iki amaç var birincisi peteği çıkartıken göğüsü esnetmek gerektiği için orta konsal işi biraş zorlaştırıyor ve ikinci sebep eksik olan üst vidayı sıkarken o bölgeden görebiliyoruz ve sıkma işlemini oradan yapıyoruz.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 10:01
Orjinalini yazan: Gokcesel Gokcesel Yazdı:

Eline sağlık Soner abi valla iyi yaptın detaylı konu açmakla. Bu mevsimlerde çok ihtiyaç oluyor kalorifer peteği hakkında olan bilgiler.

elimizde geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyor aslında foto deilde video çekmek isterdim ama action kamerayı kullanacak biri lazım tek başına zor oluyor :D
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
ersin61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2014
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersin61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 12:27
Eline sağlık dostum.Bende 1-2 hafta önce ufak ufak damlatmaya başlamıştı dediğin yere vida attım daha çok damlatmaya başladı.Elektrikçime gittim 50 TL ye halletti oringleri değişti.Sökmeye yeltendim ama elimde oring yoktu sanayiye gitmişken usta halletti.
PEUGEOT 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 17:02
Orjinalini yazan: ersin61 ersin61 Yazdı:

Eline sağlık dostum.Bende 1-2 hafta önce ufak ufak damlatmaya başlamıştı dediğin yere vida attım daha çok damlatmaya başladı.Elektrikçime gittim 50 TL ye halletti oringleri değişti.Sökmeye yeltendim ama elimde oring yoktu sanayiye gitmişken usta halletti.

eyvallah hocam orjinal oringler çok ince sen sıkınca iyi açılmıştır aradaki boşluk oda iyi damlatmaya başlamıştır. 50 tl iyi bir rakam sanayide bildiğin gibi 350-400 tl yaptıran üylerimiz var malesef kötü ustalar sebebiyle. bana maliyeti 1 tl 4 adet oring 5 tl sıvı conta aldım geriki el emeği.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
ersin61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2014
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersin61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 22:18
Dogrudur dostum.Emeğe saygımız var benimde elimden gelir.Birde bir şey danışıyım.Sadece motor bölümünden söküp 2 li boruyu motor bölümüne doğru çekip peteği sökmeden oringleri değiştirme şansı yokmu.Düz mantıklan düşündüm.Nihayetinde petek tarafına giriyor.Teşekkürler..
PEUGEOT 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 22:58
Güzel konu olmuş emeğinize sağlık.Birşey sormak isterim belki bilenler vardır.Su radyatörünü değiştirmek istiyoruz,2 tane borusunda yaylı tip kelepçeler var bunun bi aleti var ama bir kerelik iş için almak yerine o kelepçeleri pratik olarak açmanın bir yolu varmıdır acaba ? standart bir pense bu işi görmez gibi.
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2017 Saat 23:24
Usta aracımda işlem yaparken radyatör üst hortumunun kelepçesini düz tornavida ile tık ettirip açmıştı diye hatırlıyorum. Daha sonra yerine takıp vidasını sıkıp eski haline getirmişti. ben yenisinin alınması gerektiğini düşünmüyorum.

Öncelikle, konu için ellerine sağlık abi çok değerli paylaşım. Bir de abi sana bir sorum olacak. Başlıkla pek alakası Yok fakat, gaz pedalının elektrikli mi telli mi olduğunu nasıl anlayabilirim ?
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 Saat 08:58
Orjinalini yazan: ersin61 ersin61 Yazdı:

Dogrudur dostum.Emeğe saygımız var benimde elimden gelir.Birde bir şey danışıyım.Sadece motor bölümünden söküp 2 li boruyu motor bölümüne doğru çekip peteği sökmeden oringleri değiştirme şansı yokmu.Düz mantıklan düşündüm.Nihayetinde petek tarafına giriyor.Teşekkürler..

malesef ersin gitmiyor ilere daha önce söktüğümde denemiştim.
 


Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 Saat 09:00
Orjinalini yazan: samet206 samet206 Yazdı:

Güzel konu olmuş emeğinize sağlık.Birşey sormak isterim belki bilenler vardır.Su radyatörünü değiştirmek istiyoruz,2 tane borusunda yaylı tip kelepçeler var bunun bi aleti var ama bir kerelik iş için almak yerine o kelepçeleri pratik olarak açmanın bir yolu varmıdır acaba ? standart bir pense bu işi görmez gibi.

malesef normal penselerin ağızı küçük kalıyor. Ayarlı pense ile yapabilirsin ben antifiriz değişimi yaparken ayarlı pense ile söktüm radyatör kelepçelerini
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 Saat 09:02
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Usta aracımda işlem yaparken radyatör üst hortumunun kelepçesini düz tornavida ile tık ettirip açmıştı diye hatırlıyorum. Daha sonra yerine takıp vidasını sıkıp eski haline getirmişti. ben yenisinin alınması gerektiğini düşünmüyorum.

Öncelikle, konu için ellerine sağlık abi çok değerli paylaşım. Bir de abi sana bir sorum olacak. Başlıkla pek alakası Yok fakat, gaz pedalının elektrikli mi telli mi olduğunu nasıl anlayabilirim ?

padalın oraya eğilirsen pedalın üstüne soket giriyorsa elektroniktir.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
ersin61 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2014
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersin61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 Saat 09:45
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

Orjinalini yazan: ersin61 ersin61 Yazdı:

Dogrudur dostum.Emeğe saygımız var benimde elimden gelir.Birde bir şey danışıyım.Sadece motor bölümünden söküp 2 li boruyu motor bölümüne doğru çekip peteği sökmeden oringleri değiştirme şansı yokmu.Düz mantıklan düşündüm.Nihayetinde petek tarafına giriyor.Teşekkürler..

malesef ersin gitmiyor ilere daha önce söktüğümde denemiştim.
 


 
Teşekkürler geri dönüş için..
PEUGEOT 307 1.6 HDI 2007 PREMİUM
Yukarı Dön
doganatak Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Nisan 2016
Konum: istanbul-ŞİŞLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 383
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı doganatak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2017 Saat 15:15
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:


Arka Yolcu bölünmündeki kapak sökülüp tork alyan ile vida  sökülür.


Daha sonra bir tornavida ve benim kullandığım plastik bir aparat sayesinde cam kaldırma düğmeleri sökülür.


Sonra cam kaldırma düğmesinin altındaki somun 10 mm. lokma ile söküyoruz.


Vites körüğünü yerinden çıkarıyoruz.


El freninin somunlarını söküyoruz ki vites bölümünün olduğu bakaliti kolay çıkarabilelim.

Küllüğün olduğu bölümde de kapak var onu söküp iki adet tork vidayıda söküyoruz onun fotosunu çekmeyi unutmuşum Smile

Sonra zaten bakaliti tutan vida ve somun kalmadığı için yerinden çıkarabiliyoruz. 




Ve kalorifer peteğinin olduğu yere geldik fotoda gözüktüğü gibi koruma yalıtımı var onuda 3 adet tork vida tutuyor biri gözükmüyor resimde onları söktüğümüz zaman sızdırma yapan ek yeri ve kalorifer peteğini göreceksiniz. 



Burada gördüğümüz siyah,yeşil ve mavi soketleri tutan plastik kısımı söküyorum çalışma alanı açmak için ben gaz pedalınıda söküyorum elektronik olduğu için kolay sökmesi 3 adet somun tutuyor ama gaz pedalı telli olanlar için gerek yok ancak rahat çalışmak için iyi oluyor.





Motor bölümüne geçtik hava filtre kutusunu çıkarıyoruz. 



Sonra karşınıza araç içine giren iki adet hortum göreceksiniz bunlar kalorifer peteğine giden sıcak su ve soğuk su çıkışları. 


Sökülmüş hali ortasında bir adet yine tork vidayı söküp metal plakayı ve sızdırmazlık contasını söküyoruz. 



Sonra iç kısıma tekrar geçip  görünen tork vidayı söküyoruz fabrika çıkışı olarak tek vida mevcuttur ama ben daha tamir ettiğim için sadece sıvı conta sürüp kapamıştım ancak tekrardan sızdırdı. Ondan dolayı 3 vida var. İki yapışık olan plastik borunun orta kısmında bir adet daha tork vida var onuda sökmeyi unutmayın. Birde göğüsü tutak perçin var sol kapı tarafında yine fotoyu eksik çekmişim Smile kusura bakmayın arkadaşlar.Kalorifer peteğini sökmeye gelince tırnaklarından kurtarıp sola doğru çekeceksiniz. Ondan sonra iki yapışık boruyu kurtardıktan sonra peteği göğüsü kastırarak çıkarabilirsiniz. 


Buda söküldükten sonra 


Daha sürdüğüm sıvı conta artıklarını iyice temizledim. 


Orjinal oringleri aynı ebatlarına uygun biraz daha kalın olan yeni oringleri yerlerine yerleştirip motajı aynı aşamaları geri toplayarak işi birtiriyoruz.



Kalorifer peteği yuvası temizlemeyi unutmayın.

*NOT: orjinalde dediğim gibi arkadaşlar tek vida tutuyor ben eksik olan 2 vidayıda tamamladım.

Kardeş kış geldi bu konu çok değerli imkan varsa resimleri yenilermisin.
İnstagram: dogan_atak
www.appleturk.com
www.tadidamagimdakaldi.com
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2017 Saat 15:52
@doganatak bulursam resimleri güncellerim hocam. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
doganulku Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2017
Konum: ÜMRANİYE
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı doganulku Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2017 Saat 20:30
aracım su eksiltiyodu ama önemsemiyodum bu aşırı olmaya başladı ve sonunda şoför tarafında sağ ayağın üstünden damlamaya başladı. Ustam elektrikçi veya radyotörcüye götürmemi söyledi. Malesef yanlış radyötörcüye gitmişim direk ön tarafın komple sökülüp bakılacağını bunun için 300 içindeki işçilik için 150 alacağını söyledi mecbur kabul ettim. (kendi ustamla baya uğraştık bıkmıştım) Para çok fazla geldi ve o sırada bu forumu okudum ve dank etti aracımı açmadan yanına gittim alacağımı anlayınca sökmeden halledicez dedi ve yanındaki elektrikçiye yapdırdı 250 ama senden 200 alırım dedi 150 verdim. Bu forumda okudum 50 tl ye yapdıran arkadaşları oda zaten 50 sini elektirikciye verdiğini kendisininde bişeyler yapdığını 2 saat harcadığını söyledi. Böyle olmadığını bildiğim halde verdim parasını aracılıkla 100 tl kazanmış oldu. 
Allah fırsatçılardan allah korkusu olmayanlardan bizi korusun. 
BU FORMDA BU BAŞLIĞI ATIP BU KONU HAKKINDA YAŞADIKLARINI ANLATANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN.

not: Benimde birine faydam olsun diye buraya kayıt oldum ve bunu yazmayı kendime borç bildim.
her elini sıkanla dost her canını sıkanla düşman olma
Yukarı Dön
doganulku Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2017
Konum: ÜMRANİYE
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı doganulku Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2017 Saat 20:41
yapılan işlem: şöför mahalinin altından oringlerin yanlarına silikon vari bir madde sürülüp sızdırması engellendi. Araç 1.6 206
her elini sıkanla dost her canını sıkanla düşman olma
Yukarı Dön
maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1207
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2019 Saat 17:31
soner abi emeğine sağlık,
aslana son tamirimi de senin tarifine göre harfiyen uyguladım. sonuç olumlu.
Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6056 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1086 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 241 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3574 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49235 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 481 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 301 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 519 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 86 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4359 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1760 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 995 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 764 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1748 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28766 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3690 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26095 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2502 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 235 0 omersardogan
konu icon Kolçak Montajı son mesaja git 871 0 2016active1.6Hdi
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English