![]() |
|
Servisin Aydın fikirleri |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
beyzadecgr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Mart 2016 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı beyzadecgr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 29 Mart 2016 Saat 21:22 |
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım.Aracım 206 Fever otomatik şanzıman
Sizlere aracımdaki sorunlardan bahsedeyim;aracım nadiren dur kalk anlarında stop etmektedir. aracımı ışıklarda N konumuna aldığımda aşırı derecede titreme yapıyor. Şanzıman vites geçişlerinde bazen geç vites atıyor ve hafif vuruntulu şekilde vites değişiyor. Gelelim adana Peugeot Dörtler servisindeki ustalarımızın söylediklerine ; Usta aracıma boğaz kelebeği rölanti sensörü gibi parçaların temizlenerek kalibrasyon yapılması gerektiğini eğer bununla sorun giderilmesse boğaz kelebeği değişimi olabileceğini söylüyor. Şanzımanın yağını değişmek istediğimde dedilerki aracın belli bir km'ye gelmiş (93000 km) yağ değişirsek şanzıman akıtma yapabilir çalışma düzeni bozulabilir ve revizyon gerekebilir buda 3-4 bin gibi rakamları bulabilir diyorlar. Şimdi sizlere sorum aracımdaki arızalar neden kaynaklı olabilir? Yetkili servis diye gittiğim ustaların aracıma şunu denicez olmadı böyle yaparız;bunu denicez olmadı şunu yaparız.yani deneme yanılma tahtası söylemleri karşısında nasıl bir tepki verirsiniz? Teşekkür ediyorum.
|
|
![]() |
|
beyzadecgr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Mart 2016 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı beyzadecgr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sanırım kimsenin bir yorumu yok
|
|
![]() |
|
talip206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vuruntu geçişler boğaz kelebeginden dolayı yapabilir. Çünkü vites değişiminde boğaz kelebeği anlık gaz kesmesi gerekmektedir. kirli olursa veya arızalı olursa anlık gaz kesme yapmadığı için veya geciktigi için tepme yapabilir. Gelelim yağ olayina. yagin ortalama 60 bin km de değişmesi gerekir. Çünkü sonuçta sürekli çalışan harekete maruz kalan ısıya maruz kalan birşey ve özelliği kayboluyor. Ayrıca bozulan yağ selenoidleri bozabiliyor.yani değişmeyen yağ ilerde daha çok masraf açar. Stop etme olayı lpg den dolayı veya boğaz kelebeginden olur.
Düzenleyen talip206 - 01 Nisan 2016 Saat 23:26 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |