|
4000 devir sarsıntısı hk. |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
srdrgktp
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 X-Design 1.4 HDİ 2006 Kayıt Tarihi: 07 Nisan 2015 Konum: Burhaniye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 18 Mayıs 2015 Saat 01:05 |
2006 1.4 HDİ 206 kullanıcısı yım aracın ara ara 3. Vites 4. Vites bazense 2. Viteste soğuk veya sıcak iken 3000 devirden 4000 devire yaklaştığı anda motor aşırı sarsıntı şekilde vurma yapıyor. Bunun neden kaynaklandığını sorduk servislere ustalara herkes getir bakalım diye cozumlediler her zaman olan bir sorun değil fakat nedeni mi bilememektedir kotu. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla. |
tilbe307
1. Vites 20 - Şubat - 1982 Yaşı : 42 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benim benzinli arabamda da vardı. benzer sorun resmen 3000 den 4000 geçmek istemiyor gibiydi ama 4000nin üstüne çıkınca bişey yok. benim sorunum Krank devir sensörü diye bir parça değişti. çok pahalı parça değildi . 60 ile 80 tl arasındadır sanrım.
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
palet
1. Vites Yaşı : 60 Aracı : 2013 Peugeot 508 Allure Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arızanız Krank kasnağı (Titreşim damperi) nden kaynaklı olabilir. İlk kalkışta aracın stop etmesi, gaz pedalına geç tepki verme, geç ivmelenme gibi sorunlarda varsa , krank kasnağının değişim zamanı gelmiş olabilir.
Düzenleyen palet - 30 Mayıs 2015 Saat 00:03 |
|
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
ucanturk
1. Vites Yaşı : 46 Aracı : 207 1.6 VTİ 2008 Kayıt Tarihi: 30 Haziran 2014 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende de mi var acaba aynı sorun. aracım 2002 xt 1.6 lpg li . performansından pek memnun değilim araç ileri atılmıyor. bakımların hepsi tamam, 113 bin km de . ?
|
palet
1. Vites Yaşı : 60 Aracı : 2013 Peugeot 508 Allure Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kontrolu,değişimi oldukça basiit. baktırmanızda fayda var. Sağ teker söküldükten sonra plastik davlumbaz geriye katlanıyor. oradan krank kasnağı görünüyor. Zaten bozulan kısım; iki metal parçanın arasında bulunan Lastik. ufalanmaya başlamışsa yada çatlamalar varsa değişecek demektir.
113.000 e kadar hiç değişmediyse zaten zamanı gelmiştir. Yan sanayi kasnak 90 TL. orijinali 190 TL civarında. İşçilik 30-50 TL. alırlar.
|
|
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |