|
Depoolution Hakkında |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
baris558
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2014 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 22 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2014 Saat 20:01 |
Merhabalar. Yardımınızı rica edeceğim.
Bende de 2007 pejo 1.6 dizel 407 var. Aracı yalaşık on gündür aldım. İlk depollution hatasında, ısıtma bujilerini değiştiler, egr kontrolü ve temizliği yapıldı, düzeldi. Şimdi gene verdi. Ama dikkatimi çeken ne zaman hız sabitleyiciyi devreye alsam bir kaç dakika geçmeden bu hatayı veriyor. Önce esp hatası veriyor sonra depollution hatası çokıyor. Sonra esp hatası bir daha çıkmıyor ama depol. hatası sürekli çıkıyor. Depol hatası ilk çıktığında devirden düşüyor ama sonrakilerde, devirde bir sıkıntı olmuyor. Sonra motor hatası söndü. Ben gene hız sabitleyiciyi devreye aldım bir dakika geçmeden gene motor arızası yandı ve depol. hatası verdi. Bir alakası var mıdır? Ya da volantla alakası olabilir mi? |
|
baris558
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2014 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 22 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
İlginiz için çok teşekkür ederim
Bilgilendirme için yazıyorum. Sanayi de çok iyi dedikleri ustalara gittim. Kendimi kaptırsam aracın bir çok parçasını değiştireceklerdi. EGR den başlayıp hava debi metreye kadar. Sonra Sivas Peugeot Yetkili servisine gittim. Bugüne kadar gördüğüm servislerden en iyisi. Kendimi evimde gibi hissettim. Hem işlerinde profosyoneller hem de esnaflar. Şunu bunu değiştirelim demediler. Komple kontrollerini yaptılar. Turbo selenoid valfinin arızalı olduğunu tespit ettiler. Sorun çözülmüş oldu. Araca genel bir bakımda yaptılar. Araç bambaşka bir araç oldu. Fişek gibi oldu. Bence böyle bayileri teşvik etmek lazım. Başta teknik danışman Ahmet bey olmak üzere, Yusuf bey ve Bilal Beye, Damla Hanıma (ki sürecin her anında menuniyeti sorguladılar) çok teşekkür ederim. Ahmet Bey genç ve yetenekli bir arkadaş. İşini özveriyle, bilim adamı edasıyla yapıyor. Düzenleyen baris558 - 17 Şubat 2014 Saat 17:19 |
|
mistercasper
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Mayıs 2013 Konum: sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 371 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mistercasper
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
geçmiş olsun hemşerim aynı arızayı bende almıştım ve bende rail basınç sensörü değişmişti bende sivas ofz pejo da değiştirdim gerçekten işini güzel yapan bir servis ama biraz pahalı :)
|
|
oguzhan29
3. Vites Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010 Konum: GÜMÜŞHANE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2352 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oguzhan29
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
geçmiş olsunn bilgilendirmeler için teşekkürlerr iyi faydalııı böylee forumu yapana destek çıkana yardımcı olan herkese teşekkürler
|
|
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model
|
|
baris558
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2014 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 22 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Esp asr hatası, depollution arızası verdiğinde, kendiliğinden çıkıyor. Aslında esp de bir sorun olduğundan değil. Motor save konumuna geçtiğinden, or da da hata görüyor ama esp sistemi çalışmaya devam ediyor.
Motor hata konumuna geldiğinde, sorun devam ettiği müddetçe de hız sabitleyiciyi devreye alamıyorsunuz. Hız sabitleyici sistemi de hata veriyor. Eğer bir müddet sonra hız sabitleyiciyi devreye alabiliyorsanız, sorun geçmiş demektir. Yani kısa süreli bir hatadır. Ama motor arıza ışığı sönmeyebilir. Yani hız sabitleyeci ile motor arızasının devam edip etmediğini kontrol edebilirsiniz. Benim, hız sabitleyici ile hata başlıyor, öngörüm yanlışmış. Sadece tesadüf. Hatayı anlamada sadece bilgisayar önemli değil. Aracı iyi tanımak, hataları iyi okumak ve ne yapacağını bilmek lazım. Mesela ben , bu hatada, aracımı, bir kaç yerde bilgisayara taktırdım. Hepsinin çözüm önerisi farklı oldu. Ama servide ki arkadaş, yaklaşık bir saat, bilgisayara takılı bir şekilde aracı inceledi. Değişik ekranları var. Orda değerleri süreli inceledi. Denemeler yaptı. Araştırmalar yaptı. İşte bundan dolayı bence servis, bana çok daha ucuza geldi. Yani pahalı olması, bir noktada göreceli bir kavram. Mesela dışarıda ki arkadaşlara uysam, şimdiye kadar masrafım 4 bin tl yi bulabilirdi. Birde servisin garantisini de eklerseniz bence, en mantıklı kararım servisde yaptırmak oldu. 300 Tl ye, enjektörler hava kaçırdığından söküldü, oringleri vs değişti, turbo selenoid sensörü değişti artı hava filtresinin sekmanları gibi bazı malzemeler takıldı ( 4*7.5), ve diğer motor ekipmanlarının, egr gibi kontrolleri, testleri yapıldı. Diğer servislerden bende çok mağdur olduğum zamanlar oldu. Bu yüzden araç markamı bile değiştiğim oldu. Veya başka bir şehirde ki servise gittiğimde...Ama servis profeyonelse ve vicdanlıysa, korkmayın gidin derim. |
|
baris558
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Şubat 2014 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 22 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar;
Bir şey sormak istiyordum. Vacum elektrikli vana nedir. Bilen var mı arkadaşlar? elimde 9652997580 pejo ürün kodu var. Ama internetde bulamadım. Değişik ürünler çıkıyor.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |