![]() |
|
407 yol bilg. işaret in anlamı nedir? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2014 Saat 18:16 |
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yol bilgisayarı sıfırlandıktan sonra yaptığınız hızın ortalaması.
|
|
![]() |
|
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sıfrırlamadan sonra bu zamana kadar yapılan km ye kadar tüm kullanım hız değerlerinin 1 saat e bölündüğünde çıkan hız oranımı dır ?
|
|
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1454 km boyunca yapılan hızların ortalaması, şehir içinde düşük hızlarda kullanılmış genelde
|
|
![]() |
|
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hımm eyvallah hem işten hem maddiyattan dolayı şöyle
uzun yola çıkamıyoruzki aslan kendine gelsin
![]() |
|
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu arada şanzıman ne durumda revizyondan sonra sıkıntı çıkarmadı inşallah?
|
|
![]() |
|
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çok şükür iyi durumda takip ettiğim kadarı ile bu soğukken 2. vitesten 1. vitese geçme esnasında hissettirme durumu devam ediyor
misal motor sıcaklığı 90 a ulaşana kadar aşağı yukarı hep hissettiriyor araç iyi ısındıktan sonra yumuşayıp normalleşiyor bunu normal karşılamam lazımmı bilemedim ben yine havalar ısınsın normale döner düğşüncesindeyim, bunun haricinde diğer vites geçişleri çok iyi dün sanayiye uğramıştım ön lastik balon yapmıştı onu yeniledim balans vs. yaptırdım daha zamanı vardı ama motor yağını filtresini yeniledim hani derler -ya yağ gibi - oldu ![]() esas bi sıkıntım var bu v kayışı arabayı aldığımdan beri ( 1.5 yıl - yapılan km 20 bin) bu 3. değişim olucak v kayışı + gergi rulmanı neden bu kadar çabuk bozulur acaba ne zorluyor olabilir sence?
|
|
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2. vitesten 1. vitese mi? Yoksa tam tersimi? Bende soğuklarda 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif vuruntu oluyor oda 1-2 sefer yapıyor yaklaşık 1 km sonra yumuşuyor ve hiç hissedilmiyor. Yazın hiç yapmıyordu sabahları soğukta yağ biraz katılaşıyormuş sanırım, normal olduğunu söyledi birkaç usyata sordum.
V kayışı ve gergi rulmanı konusunda bir fikrim yok ama gergi rulmanını orjinal almıyorsan orjinali dene birde.
|
|
![]() |
|
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
şimdi aklıma geldi aracı çalıştırıp hareket etmeden önce motor biraz ısınsın kendine gelsin mantığıyla beklerken (acelem yoksa ortalama 1-2 dakika ) bu arada şanzıman da ( ısınsın yada çalışmaya hazır olsun mantığıyla ) elfreni çekik vaziyette kontrol amaçlı manuel moda alıp sırasıyla aralarında biraz zaman bırakarak 1-2-3 yapıp tekrar geri geliyorum 3-2- bire geçerken hissettirme oluyor hareket halinde iken normal 1 den 2 ye hissettirme var diğerleri iyi hatta yol yapınca araba vites değiştirdimi belli bile olmuyor devirden sesinden vitesin değiştiğini algılıyorum bu da zaten gayet normal ve güzel bi olay duyarsız bi usta ya denk geldim ilk aldığım zamanlar pekde anlamıyorum banada söylemiyor kardeş bunun v kayışını rulmanını değiştir yıpranmış daha 2. ayda rulmanın üstündeki plastik bölüm komple erimişti o zaman yolda kalmıştım çok aceleye geldi hem servise uzaktayım hem işe gitmem gerekiyordu acil sipariş verip hemen takıp işe gittim. bu takılan set muhtemelen orjinal değildi 2. de şanzıman bozulmaya yakın 1 hafta felan öyle kullandım o ara aracı zorlamış olabilirim hani araba gitmiyo ben basıyorum ondan dolayı olabilirmi? buda 3. set olucak daha takmadım bu hafta yenilerim
|
|
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kardeşim ne desem doğru olmaz şimdi, ama orjinal parça takıldığından emin ol inşallah bir dahada sorun çıkarmaz.
|
|
![]() |
|
kursat611 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2013 Konum: karabuk Durum: Aktif Değil Mesajlar: 79 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı kursat611
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
gergi rulmanında yay olması lazım amortisör gibi görünüyor baktıgında rulmanı ucgen parçaya takıyosun alttan tek vidası var rulman üçgen parçaya yay vasıtası ile baglanıyor (benim 206 da öyl e) senin yay çok sert olablirmi aşırı gerdirmeden kayışı yıpratıyor olabilir
|
|
2001 206 xt 110 beygir abs klima sunroof 205 40 17
|
|
![]() |
|
mami202 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hocam durum şöyle
1 ay önce takozlar motor kulağı sensör vs gibi yenilenmesi gereken parçalar için istemeyerekde aracı aldığımızda üstte duyarsız usta diye belirttiğim şahsa aracı gönderdim ben konuşmuyorum bu şahısla patron aramızda köprü misali :) ( aracı patrondan aldım onun devamlı götürdüğü servis ) ki bu adamın araca iyi bakmadığını 1 yıldır söylüyorum bu son olay zaten bunu ispatladı) bu şahsa v kayışınnın rulmanının bozuk olduğunu yenilenmesi gerektiği yazan bi not da yazdım hatta enjektör lerin birinde sıkıntı olduğunu bile ben söyledim yine yapmadı araç arıza verince geri gönderdim hepsini yenilemek zorunda kaldı bujileri bile kendim alıp gönderdim değişime gerek yok demiş söktükten sonrada aslında bujilerin yenileme zamanı gelmiş diyede patrona itiraf etmiş. üstelik peugeot servisinden ayrılma felan diye baya met ederdi bizim patron neyse araç servisden geldiğnde v kayışı da rulmanı da değişmemiş patron un canı sıkılmasın masrafları o karşıladığı için bid üstüne gitmeyeyim diye birşey söylemek istemedim fakat geçen hafta v kayışının olduğu bölümden fena ses gelmeye başladı araç ısınınca ses bayaa azalıyordu bu hafta sonuda sanayiye uğradım aracı lifte kaldırıp kontrol ederken farkettik gergi rulmanı hem kendi bağlandığı yuvayı kırmış hemde karşı tarafta büyük metal bi parça var onun yuvasınıda kırmış işte esas sıkıntı burda başlıyor yarın patrona vericem aracı göndericem bakalım neolucak gergi rulmanının kulağının kırılması önemli değil esas sıkıntı araç üzerindeki büyük metal parçanın gergi rulman setini tutmasını sağlayan yerin kırılmış olması benim aklıma gelen çözümler orası komple sökülüp döküm kaynağı yapılacak yada çıkma bulunacak tabi bizim malum usta ne cevap verecek oda yarın belli olucak bu arada asıl kırık olan parçanın resmi şuan çekemedim sadece gergi setinin kırılan resimleri var en alttaki resimde solda ufak kırık parça var işte o ana gövdeye ait küçücük bi parça ama bakalım bu işin sonu ne olucak bu adam aslan katili desem yeridir :) Düzenleyen mami202 - 13 Ocak 2014 Saat 01:51 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |