Peugeot Türkiye Forumları
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş
Peugeot Yedek Parça

307 hdi çekiş sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı olcay034 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307 hdi
Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2014
Konum: işveren
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı olcay034 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 hdi çekiş sorunu
    Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 11:00
Merhabalar; 2004 model 307 hdi aracım var.Yaklaşık 2,5 yıldır bende. Aracı aldığımdan beri turboda yağ kaçağı vardı ama yağı içeri değilde dışarı attığından çokta önemli bir sorun oluşturmadığı için 2 yıldan fazla bu şekilde kullandım.Çekişinde gidişinde en ufak bir sıkıntıda yoktu zaten aracın. Bundan 3 ay önce k.k.k marka sıfır turbo taktırdım. 10-15 gün hiç bir sorun yaşamadım. 10-15 gün sonra yolda aniden araç gazı kesti ve teklemeye ve çok yoğun bir şekilde duman atmaya başladı.Ve bu arada çekiş ise %80 gibi bir düşüş oldu. Yani düz yolda bile bayılıyordu resmen. Ertesi gün turboyu taktırdığım ustaya gittim. Sibop kapağını açtı ve sibobu çalıştıran bir parçanın ( ismini tam olarak bilmiyorum. Şim miydi neydi adı böyle yaylı birşeydi ) yerinden çıktığını,bu sebeple sibobun birinin çalışmadığı için bu durumun oluştuğunu söyledi ve çıkan parçanın yenısını alıp taktı. Çıkan parçanın resmi 

Bu parçayı taktıktan  sonra araç teklemeyi ve duman atmayı kesti ama çekişte %50 gibi ciddi bir düşüş devam etti. Turbodan şüphelendik,turboyu söküp turbocuya baktırdık turbo sağlam çıktı. Daha sonrasında ise sırasıyla yapılan işlemler şöye; 

Hava akışmetre değiştirildi
Enjektörler söküldü test edildi ( sağlam çıktı )
Sibop kapağı ile birlikte manifolda geçen yerin contaları değiştirildi ( Hava almıyor ordan )
Egr valfi körlendi
Sente ayarı yapıldı ( sente sorunu yok)
Egr valfinin bağlandığı yerdeki kurumlar temizlendi
Mazot ,hava filtresi değiştirildi
Yağı ve yağ filtresi değiştirildi.

Buna rağmen çekiş sorunu halen devam etmekte :(  Aracı bilgisayara bağladığımızda,egr valfi,hava akışmetre ve enjektör ısıtıcıda  arıza gösterıyor ama onlarla alakalı yapılabilecek tüm işlemleri yaptık zaten.

Aracı altından kalkamayacağım bir masraf çıkartırlar diye yetkili servise götürmek istemıyorum. Zira addiyat kötü bu aralar :( 

Bu durum daha önce başına gelmiş bir arkadaşımız varmı aramızda ?  Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Yapacak olduğunu yorumlar son derece değerlidir benim için. Saygılar

Çevrimdışı olcay034 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307 hdi
Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2014
Konum: işveren
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı olcay034 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 11:02
Parçanın resmi yukarda çıkmamış o yüzden yenıden eklıyorum resmı 

Çevrimdışı qqyyxx Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : 2011 golf tdi
Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 911
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qqyyxx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 12:32
orjinal turbo kullansaydın keşke. turbo değişimi sonrası bu sorunlar yaşanıyor gerek işçilik gerek yan sanayi ürün kullanımından.  emiş hortumları ve intercoolerde sorun yoksa büyük ihtimal yine sorunun kaynağı turbodur.
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg
Focus ghia 2008    1,6 109 bg
Astra 2012       1,3 cdti 90 bg
2011 golf tdi 105bg
Çevrimdışı olcay034 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307 hdi
Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2014
Konum: işveren
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı olcay034 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 12:53
Hocam k.k.k marka turbonun 307 lerin orjinal turbosu olduğu söyleniyor. Turboyu iki kere söküp test ettirdik. Turboda en ufak sıkıntı olmadığını söylüyorlar. Tabi bu bakımların yanı sıra, turbo hortumları,yağ borusuda değişti. 


Çevrimdışı hsnsnl Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 30
Aracı : Peugeot
Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012
Konum: ögrenci
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1254
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hsnsnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 13:02
garrett marka pejonun torbosu.. k.k.k degil
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
Çevrimdışı olcay034 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307 hdi
Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2014
Konum: işveren
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı olcay034 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 14:53
hsnsnl çok teşekkür ederim öğrenmiş oldum :)

Orjinal turbo değilse bile sonuç itibarı ile iki kere turboyu söküp teste götürdük ve turboda en ufak bir sıkıntının bile olmadığını öğrendik.  Başka neden bu durum ortaya çıkabilir acaba ? 

Bu arada aracı enson bilgisayara bağlattığımızda çıkan arıza kodları ve açıklaması şunlar ; Bi ara çevirisini yapmıştım bu açıklamanın ama bulamadım şimdi. O yüzden ingilizcesini veriyorum) 

1 = kod : 001  Diesel hıgt Intermitt
                           Pressure ent
                           regulation 
                           circuit Rail
                           pressure below
                           minimum pressure

2= kod : 002     Flow sensor permanent
                         signal.Short
                         circuit  to
                         eart


3= kod : 003    Diesel high Intermitt
                        pressure ent
                        regulation 
                        circuit  
                        pressure below
                        reference value

4= kod: 004    Air  circuit  permanent
                       Quantity of air
                       measured loven (lover olabilir fiş silinmiş tam okunmuyor )
                       than the
                       reference value
                       ( EDC16C3 EURO3)
                      :Induction
                       circuit Air
                      flow higher
                      than
                      recommended

5 = kod: 005  Diesel
                      temperature
                      signal Short
                      circuit  to
                      positive or
                     open circuit

6= kod: 006  Pre/post Permanent
                     heating relay
                     controlled and
                     spark plugs not
                     supplied
                     ( EDC16C3 EURO3)
                    :Pre-heating
                     relay circuit.
                     Spark plugs
                    permanently
                    supplled

7= kod: 007  Ctutch switch Intermitt
                     signal no       ent
                     signal on 
                     signal not
                     coherent

Arkadaşlar bilgisayar çıktısını aynı şekilde aktardım. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Saygılar.
Çevrimdışı hsnsnl Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 30
Aracı : Peugeot
Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012
Konum: ögrenci
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1254
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hsnsnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2014 Saat 17:53
turbo saglam olabılır testlerde hersey okdır ama aracına takınca bellıkı devreye gırmıyodur basınc sensoru var motorun arkasında ona bır baksalar.. sankı basıncla ılgılı bısı var.. aracını bosta 2000devire getırdıgınde borularda herhangı bır sısme var mı ve aracını 3000 devire getırdıgınde borular sısmesı gerekıyor bunu bı gozlemle bence  
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
Çevrimdışı olcay034 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 42
Aracı : peugeot 307 hdi
Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2014
Konum: işveren
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı olcay034 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2014 Saat 08:57
hsnsnl öncelikle vakit ayırıp ilgilendiğin için teşekkür ederim.

Aracı boşta çalıştırıp gaza yüklendiğimizde turbo açıyor ve boruyu şişiriyor.2000 devirdede 3000 devirdede sıkıntısız dolduruyor turbo. Turboyla alakalı denenebilecek herşeyi denedik şimdiye kadar ayrı vs  herşeyi yapıldı.Hangi ustaya gitsek turboda bişey olmadığını söylüyor. Hava akışmetre dediler değiştirdik,egr valfi dediler egr yi körledik. manifoldun ordan hava alıyor dediler söktük oringlerini vs herşeyini değiştirdik.Sentesi kaçmış olabilir dediler senteye baktırdık.Mazot,yağ,hava filtreleri değiştirildi.Araçta yağ yakma,terleme,üfleme,tekleme vs hiçbirşey yok. Komprosörü ölçtük komprösörü çok iyi. Yani görünüşe bakarsan hiçbir sorun yok. Ama buna rağmen çekiş yok deli oluyorum. Rampada bi kamyonu bile sollayamıyorum yani durum bukadar kötü :( 
Çevrimdışı technodex Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2012
Konum: IZMIR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 80
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı technodex Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2014 Saat 16:53
Merhaba Hocam Benimde Başıma Aynı şey gelmişti,

Akışmetreye giren çatal hortum altında yırtılmış, bir kontrol et istersen.
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 00:22
Orjinalini yazan: olcay034 olcay034 Yazdı:

hsnsnl öncelikle vakit ayırıp ilgilendiğin için teşekkür ederim.

Aracı boşta çalıştırıp gaza yüklendiğimizde turbo açıyor ve boruyu şişiriyor.2000 devirdede 3000 devirdede sıkıntısız dolduruyor turbo. Turboyla alakalı denenebilecek herşeyi denedik şimdiye kadar ayrı vs  herşeyi yapıldı.Hangi ustaya gitsek turboda bişey olmadığını söylüyor. Hava akışmetre dediler değiştirdik,egr valfi dediler egr yi körledik. manifoldun ordan hava alıyor dediler söktük oringlerini vs herşeyini değiştirdik.Sentesi kaçmış olabilir dediler senteye baktırdık.Mazot,yağ,hava filtreleri değiştirildi.Araçta yağ yakma,terleme,üfleme,tekleme vs hiçbirşey yok. Komprosörü ölçtük komprösörü çok iyi. Yani görünüşe bakarsan hiçbir sorun yok. Ama buna rağmen çekiş yok deli oluyorum. Rampada bi kamyonu bile sollayamıyorum yani durum bukadar kötü :( 

S a kardeşim bendede ayni şirin var deli olacam ne yaptıysam düzelmedi motoru değiştirmeyi bile düşündüm bu sorunu nasıl hallettiniz
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 33
Aracı : 308 1.6 vti 120 bg
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8877
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 09:13
Orjinalini yazan: Crzmt Crzmt Yazdı:

Orjinalini yazan: olcay034 olcay034 Yazdı:

hsnsnl öncelikle vakit ayırıp ilgilendiğin için teşekkür ederim.

Aracı boşta çalıştırıp gaza yüklendiğimizde turbo açıyor ve boruyu şişiriyor.2000 devirdede 3000 devirdede sıkıntısız dolduruyor turbo. Turboyla alakalı denenebilecek herşeyi denedik şimdiye kadar ayrı vs  herşeyi yapıldı.Hangi ustaya gitsek turboda bişey olmadığını söylüyor. Hava akışmetre dediler değiştirdik,egr valfi dediler egr yi körledik. manifoldun ordan hava alıyor dediler söktük oringlerini vs herşeyini değiştirdik.Sentesi kaçmış olabilir dediler senteye baktırdık.Mazot,yağ,hava filtreleri değiştirildi.Araçta yağ yakma,terleme,üfleme,tekleme vs hiçbirşey yok. Komprosörü ölçtük komprösörü çok iyi. Yani görünüşe bakarsan hiçbir sorun yok. Ama buna rağmen çekiş yok deli oluyorum. Rampada bi kamyonu bile sollayamıyorum yani durum bukadar kötü :( 

S a kardeşim bendede ayni şirin var deli olacam ne yaptıysam düzelmedi motoru değiştirmeyi bile düşündüm bu sorunu nasıl hallettiniz

peki hocam elektrovana kontrol edildimi?
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 17:06
Arıza kodundan gitmek en mantıklısı..

Örneğin yukarıdaki arıza kodlarına bakarsak arabada elektriksel bir sıkıntı var.. Turbo değiştirmeye manifolda ya da herhangi bir parça değişimine falan gerek yokmuş..

Benim tahminim birşeyleri sökerken ya kısa devre yaptırdılar ya da soketleri tam oturtmadan arabayı çalıştırdılar..

Benim araba da arada saçmalardı çekişten düşüp arıza verirdi.. Arıza koduna baktım.. Basınç sensörünün soketini çıkardım temizledim geri taktım.. Ta daaaa sıkıntı yok..
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 17:23
Elektro vana ve turbo değişti yine ayni hatta 110luk turbo takıldı yok arkadaş deli olacam haka şuan uğraşıyoruz sindi intercooler tikalumi diye iptal ettik yok dozer i iptal ettik gene yok aha simdi egr yi degistiriyorum sonuç ne olacak bilmiyorum fittiracam gayri
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 19:10
Enjektörler ne durumda? Ya mazot pompası? MAF ve basınç sensörü duruma ne tepki veriyor?
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 20:04
Egr değişti değişen bisey olmadı ust kapağı sokuyorum iticiler yada enjektör bakacağız artik enjektörü yeni bakım yaptırdım ama genede başka bi takip deneyecegim ses çok gariplesmisti
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Eylül 2017 Saat 23:29
Arızaların hepsi silindi bi tane bile kalmadı laki yine düzelmedi dediğim gibi üst kapagi soktum trigeri sökmeden senteye baktım birde ne gorem sente 2 diş atlamış sorun çözülmek üzere inşallah ama ben yinede eksantirikleri değiştircem hazır açmışken aksam oldu bıraktım gayri yarin isten fırsat bulursam aracın yanina geçip devam edeceğim bakalim
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2017 Saat 00:42
sente nasıl kayar yahu?
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2017 Saat 02:55
Yok abi bugün gece 1.30 a kadar araçla uğraştım eksanririkleri degistirdim beyni güncel versiyona cevirdik senteyi hallettik az bi iyileşti ama hala essssek gibi ne bu ya
90 lik turbo alıp takacağım
Ha birde elektro valfe giren hortumlardan birisi eksoza deymis o yüzden emiş yapmıyordu onuda hallettik en azından artik turbonun sesini duymaya başladık lakin yeterli değil hala bi enteresanlık var bu iste arkadaş çözüm konusunda fikri olan varsa sevinirim
Bu arada hic ariza vermedi cihazda temiz gözüküyor dışarda berbat
Çevrimdışı ggitaristt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 307 sw hdi 2006
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 754
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ggitaristt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2017 Saat 15:22
turbo basınç değeri ne oluyor yükte, ve boşta tam gaz yapınca?
Çevrimdışı Crzmt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Partner 1.6 hdi
Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Crzmt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2017 Saat 00:49
Orjinalini yazan: ggitaristt ggitaristt Yazdı:

turbo basınç değeri ne oluyor yükte, ve boşta tam gaz yapınca?
1011                 rolanti
1150-1200        3000 devirde 
1500                 5000 devirde
yarın tekrar 90 lık turbo ile deneme yapacağız birde müthiş siyah duman atıyor yolda çok rahatsız ediyor beni arkamdan sövüyolar gibi geliyor biran evvel bu soruna çözüm bulmalıyım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon park halinde aracın kayması son mesaja git 143 8 lazianke
konu icon Yeni aracımdaki bazı sorunlar son mesaja git 68 5 ggitaristt
konu icon Debriyajda Ani Takılma son mesaja git 35 4 sonerkyl
konu icon Trafik Sigortası Primlerine Güncelleme Geliyor son mesaja git 36 1 onlycihan
konu icon c4 otomatik şazuman sorunu son mesaja git 205 18 onurrr41
konu icon KONUDAKİ RESİMLERİ GÖREMİYORUM son mesaja git 45 3 sonerkyl
konu icon 307 Arka Amortisör Sorununa Kesin Çözüm:) son mesaja git 17491 33 ben_erhan
konu icon 307 orta ekran son mesaja git 109 3 ben_erhan
konu icon 206 1.4 HD premium özellikleri son mesaja git 54 3 sonerkyl
konu icon Yağ Katkısı.. son mesaja git 69 1 sonerkyl
konu icon MULTİMEDİA NAVİGASYON EKRAN son mesaja git 104 5 emrah_860
konu icon 206 Chip Tuning Uygulaması son mesaja git 6315 23 Popomundo
konu icon Kış lastiği ve izolasyon son mesaja git 108 4 Macrostr
konu icon Araç Marş Almıyor Yardım son mesaja git 409 28 OguzhanKucuk61
konu icon lastik son mesaja git 163 10 ggitaristt
konu icon 2008 model 308 auto sorun son mesaja git 121 12 uzunca961
konu icon Çakarlı Araçların Geçiş Üstünlükleri İptal Edildi son mesaja git 66 1 onurrr41
konu icon 206 3 Satır ekran son mesaja git 145 4 delianka06
konu icon 106XS - HARARET. MÜŞÜR? TERMOSTAT? YARDIM son mesaja git 9564 28 eran
konu icon Peugeot 106 Sunroof Bakımı son mesaja git 142 9 eran
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2017 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 180
uzunca961 48
ggitaristt 34
tired06 29
RP393 22
KILIÇ 19
Özgür3310 17
izzetcanbas 16
OguzhanKucuk61 16
onlycihan 15
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.