| 
  | 
406 sol pas pas altı ıslanması | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  
| Yazar | |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Konu: 406 sol pas pas altı ıslanmasıGönderim Zamanı: 21 Aralık 2013 Saat 21:43  | 
 
| 
   
    
   
bugün hallettim arkadaşlar kalorifer peteği delinmiş  değişti 
   
  . 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2013 Saat 09:44 | 
 
| 
   
    
   Kalorifer radyatoru delinmis olabilir. 
   
  Sunroofun yagmur kanallari tikali ise suyu iceri verir Yada oncamin iki yanindan assagiya inen su kanallari tikali ise havalandirmadan iceri verebilir. Kontrolunde fayda var. Egerki arabaya uzun zaman antifiriz konmadan binildi ise ve sonrasinda antifiriz kondu ise muhtemelen kalorifer petegini kaynaklarindan acmistir. Aracinizin su eksiltme durumunu takip edin egerki 1 saatte gozle fark edilecek derecede su eksiltiyorsa motorda maalesef jacak var ama daha uzun zaman zarfinda eksiltme yapiyorsa kalorifer petegidir. He birde motordan kalorifere gelen borularin arabanin ic kismina gecisini saglayan plastik kisim varya o parcada da catlak olabiliyor ki sol paspasin altinda islaklik varsa kuvvetle muhtemel o parca veya kalorifer petegidir. Motor cok zayif ihtimal.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   kuscu38  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 18 Nisan 2013 Konum: istanbul/bğclar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2546  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2013 Saat 21:33 | 
 
| 
   
    
   ilginçmiş hocam valla  
   
    genede geçmiş olsun benimkindede su oluyor başka bi konuda demiştim kaloriferi açınca radyatörde su eksiltiyor diye herkes öle bişi olmaz diyordu canlı ispatı kaloriferi açınca su içeri doluyor radyatördede haliyle su azalıyor :)![]() ![]() ![]() ![]() Düzenleyen kuscu38 - 20 Aralık 2013 Saat 21:34  | 
 |
| 
   
     
     206 XS Tu5 Motor... 
   
  *** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® ***  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   cansytnn  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 13 Şubat 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 314  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2013 Saat 00:25 | 
 
   
   
 çok ciddiyim şu an aracım 0 motorlu rektefiyeden 25 kasımda çıktı daha 1500 km olmadı 1500 den sonra tüm yağ ve filtre tekrar değişecek falan sonra artık normal 10 binde bir bakım aracı martta hararet yaptırdım sonra olanlar oldu işte biz sandık düzen tuttu bazı parçalar değişti hararet sonrası ama aslında hata ordaymıştı sonra motor su eksiltmeye başlayınca iş işten geçti artık motor içten içe yemiş kendini  
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   acemi pecocu  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 28 Aralık 2012 Konum: türkiyede bir y Durum: Aktif Değil Mesajlar: 387  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı acemi pecocu 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 23:27 | 
 
| 
   
    
   Aynı durum benim kırmızı şimşekte oluyor baktırmak lazım bu forumda okudukça bilgileniyoruz tşkler
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     206 x lıne 1.4 2005 otomotik vites kırmızı şimşek
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   kuscu38  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 18 Nisan 2013 Konum: istanbul/bğclar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2546  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 22:04 | 
 
| 
   
    
   [QUOTE=cansytnn]Morora kadar yolu olabilir kendi aracimdan tecrübeliyim su an sıfır motor var aracimda kesinlikle hararet yaptirmayin ilk olarak bir de zamana birakmayin bir an once halletmeye calisin bu sorunun 
   
  Arac coolant level too low gibi hata verip motor suyu da eskisinden daha siklikla su eksiltiyorsa sadece kalorifer petegiyle kurtulamazsiniz bende hem petek hem motor suyu karışık kaciriyordu tum motora mal oldu cunku zaman asimina ugrattim o halde bayagi yol yaptim 7000 kadar[/QU motora kadar nasıl oldu ya? 
    | 
 |
| 
   
     
     206 XS Tu5 Motor... 
   
  *** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® ***  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   cansytnn  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 13 Şubat 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 314  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 20:22 | 
 
| 
   
    
   Morora kadar yolu olabilir kendi aracimdan tecrübeliyim su an sıfır motor var aracimda kesinlikle hararet yaptirmayin ilk olarak bir de zamana birakmayin bir an once halletmeye calisin bu sorunun 
   
  Arac coolant level too low gibi hata verip motor suyu da eskisinden daha siklikla su eksiltiyorsa sadece kalorifer petegiyle kurtulamazsiniz bende hem petek hem motor suyu karışık kaciriyordu tum motora mal oldu cunku zaman asimina ugrattim o halde bayagi yol yaptim 7000 kadar  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   samet206  
   
   4. Vites  
   Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 14:38 | 
 
| 
   
    
   Aynen büyük ihtimalle sunroff kaçağı falan yoksa kalorifer peteğinden kaynaklanıyordur malum kış mevsimi antifirizler böyle şeylerede sebebiyet verebiliyor. 
   
   | 
 |
| 
   
     
     Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000 
   
  Asaleti Renginde Saklı...  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   muku  
   
   1. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Ocak 2013 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 206  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 12:39 | 
 
| 
   
    
   kalorifer peteğinden
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 12:13 | 
 
| 
   
    
   
arkadaşlar Peugeot 406 sv aracımı bugün temizlerken sol paspasın altının baya bi ıslaktı süngerle çektim suyu bu su nerden gelmiş olabilir sizce ?
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
    Yanıt Yaz  
   | 
  |
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||