Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

406 sol pas pas altı ıslanması

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 407
Forum Tanımlaması: Peugeot 407, 2005'ten 2011'e kadar üretilen 406 serisinin yenilenmiş hali geniş bir aile otomobilidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=32596
Tarih: 24 Nisan 2024 Saat 19:32
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 406 sol pas pas altı ıslanması
Mesajı Yazan: Guests
Konu: 406 sol pas pas altı ıslanması
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 12:13
arkadaşlar Peugeot 406 sv aracımı bugün temizlerken sol paspasın altının baya bi ıslaktı süngerle çektim suyu bu su nerden gelmiş olabilir sizce ?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: muku
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 12:39
kalorifer peteğinden


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 14:38
Aynen büyük ihtimalle sunroff kaçağı falan yoksa kalorifer peteğinden kaynaklanıyordur malum kış mevsimi antifirizler böyle şeylerede sebebiyet verebiliyor.


-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: cansytnn
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 20:22
Morora kadar yolu olabilir kendi aracimdan tecrübeliyim su an sıfır motor var aracimda kesinlikle hararet yaptirmayin ilk olarak bir de zamana birakmayin bir an once halletmeye calisin bu sorunun
Arac coolant level too low gibi hata verip motor suyu da eskisinden daha siklikla su eksiltiyorsa sadece kalorifer petegiyle kurtulamazsiniz bende hem petek hem motor suyu karışık kaciriyordu tum motora mal oldu cunku zaman asimina ugrattim o halde bayagi yol yaptim 7000 kadar


Mesajı Yazan: kuscu38
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 22:04
[QUOTE=cansytnn]Morora kadar yolu olabilir kendi aracimdan tecrübeliyim su an sıfır motor var aracimda kesinlikle hararet yaptirmayin ilk olarak bir de zamana birakmayin bir an once halletmeye calisin bu sorunun
Arac coolant level too low gibi hata verip motor suyu da eskisinden daha siklikla su eksiltiyorsa sadece kalorifer petegiyle kurtulamazsiniz bende hem petek hem motor suyu karışık kaciriyordu tum motora mal oldu cunku zaman asimina ugrattim o halde bayagi yol yaptim 7000 kadar[/QU

motora kadar nasıl oldu ya?


-------------
206 XS Tu5 Motor...
*** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® ***


Mesajı Yazan: acemi pecocu
Mesaj Tarihi: 19 Aralık 2013 Saat 23:27
Aynı durum benim kırmızı şimşekte oluyor baktırmak lazım bu forumda okudukça bilgileniyoruz tşkler

-------------
206 x lıne 1.4 2005 otomotik vites kırmızı şimşek


Mesajı Yazan: cansytnn
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2013 Saat 00:25
Orjinalini yazan: kuscu38 kuscu38 Yazdı:

[QUOTE=cansytnn]Morora kadar yolu olabilir kendi aracimdan tecrübeliyim su an sıfır motor var aracimda kesinlikle hararet yaptirmayin ilk olarak bir de zamana birakmayin bir an once halletmeye calisin bu sorunun
Arac coolant level too low gibi hata verip motor suyu da eskisinden daha siklikla su eksiltiyorsa sadece kalorifer petegiyle kurtulamazsiniz bende hem petek hem motor suyu karışık kaciriyordu tum motora mal oldu cunku zaman asimina ugrattim o halde bayagi yol yaptim 7000 kadar[/QU

motora kadar nasıl oldu ya?

çok ciddiyim şu an aracım 0 motorlu rektefiyeden 25 kasımda çıktı daha 1500 km olmadı 1500 den sonra tüm yağ ve filtre tekrar değişecek falan sonra artık normal 10 binde bir bakım

aracı martta hararet yaptırdım sonra olanlar oldu işte biz sandık düzen tuttu bazı parçalar değişti hararet sonrası ama aslında hata ordaymıştı sonra motor su eksiltmeye başlayınca iş işten geçti artık motor içten içe yemiş kendini 


Mesajı Yazan: kuscu38
Mesaj Tarihi: 20 Aralık 2013 Saat 21:33
ilginçmiş hocam valla Shocked genede geçmiş olsun benimkindede su oluyor başka bi konuda demiştim kaloriferi açınca radyatörde su eksiltiyor diye herkes öle bişi olmaz diyordu canlı ispatı kaloriferi açınca su içeri doluyor radyatördede haliyle su azalıyor :)LOLLOLLOLLOL

-------------
206 XS Tu5 Motor...
*** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® ***


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2013 Saat 09:44
Kalorifer radyatoru delinmis olabilir.
Sunroofun yagmur kanallari tikali ise suyu iceri verir
Yada oncamin iki yanindan assagiya inen su kanallari tikali ise havalandirmadan iceri verebilir.
Kontrolunde fayda var.

Egerki arabaya uzun zaman antifiriz konmadan binildi ise ve sonrasinda antifiriz kondu ise muhtemelen kalorifer petegini kaynaklarindan acmistir. Aracinizin su eksiltme durumunu takip edin egerki 1 saatte gozle fark edilecek derecede su eksiltiyorsa motorda maalesef jacak var ama daha uzun zaman zarfinda eksiltme yapiyorsa kalorifer petegidir. He birde motordan kalorifere gelen borularin arabanin ic kismina gecisini saglayan plastik kisim varya o parcada da catlak olabiliyor ki sol paspasin altinda islaklik varsa kuvvetle muhtemel o parca veya kalorifer petegidir. Motor cok zayif ihtimal.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 21 Aralık 2013 Saat 21:43
bugün hallettim arkadaşlar kalorifer peteği delinmiş  değişti
.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net