Peugeot Türkiye Forumları
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >407
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 407 de rölantide aşırı titreme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

407 de rölantide aşırı titreme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 5>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 407 de rölantide aşırı titreme
    Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 15:36
Merhabalar,
Foruma yeni üye oldum. İlk önce merhabalar herkese. Fazla uzatmadan sıkıntımı anlatmak istiyorum .
Haziran ayında peugeot 407 executive 2.0 benzinli araba aldım aynı zamanda lpd de mevcut. Havalar soğuyana kadar hiç bir sıkıntı çekmedim. Ancak arada çok nadir her iki yakıttada  aracım durduğunda motor  stop ediyor  çok kafama takmadım açıkcası.
Ne zamanki havalr soğudu arabamda sıkıntı çıkmaya başladı. Gerçi sıkıntım soğuk havalarda oluyor.
Aracı ilk çalıştırdığımda motor aşırı  titremeye başlıyor hatta bazen duracakmış gibi oluyor ve  egzosdan pis bir koku geliyor bazen notor arısa ışığınıda yakıyor  ancak hararet  70  80 derece  civarına geldiğinde herşey normale geliyor motor saat gibi çalışıyor ve  gün içersinde sıkıntısız kullanıyorum.
Peki bunun için neler mi yaptım.  İlk önce kompresini ölçtürdüm  120 civarı çıktı. Motor iyi dediler sontra bilgisayara bağladık  silindirlerde ateşleme kesintisi 1. ve 3. bobinde ateşelem sorunu gibi bir hata çıktı. Hemen ateşleme bobinini  ve bujilerini değiştirdim orjinalleriyle.  Malesef geçmedi.Sonradan tanıdığımız iyi bir ustaya götürdük arabayı.  Yaklaşık 2 gün durdu arabam ve iyice kontrol ettikten sonra( hatta egr si dahil kontrol edildi.) lpg tesisatında sıkıntı var dedi. Hatta çok emin konuştu. Neyse bende aracımın lpg tesisatını söktürdüm. Fakat aracımı henüz tam kullanamadım  kar yüzünden; ancak sabahları çalıştırdığımda  ilk 2 gün aracımda hafif titreme devam etti.  fakat  3. gün çalıştırdığım da ısı  -5 derece idi  gene şiddetli sarsıntı ve egzoztan pis koku geldi .Ustayı aradığımda kendisi derki arabayı 1 2 gün iyice kullanmam gerektiğini böylelikle arabanın ecusunun kendini benzine göre resetleyeceğini ve sıkıntının kalkacağını söyledi sonrada arabayı tekrar kendisine getirmemi istedi.
Bu forumda iyi ustaların hatta  bu şekilde sorunu olan araçların olabileceğini düşünerekten sizlerden yarım rica ediyorum.. Bu arabanın kesin çözümünü bilen varmıdır.Şimdidençok teşekkür ederim....
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 17:11
Bende 407 1.6 HDI kullanıyorum ancak bundan önce seat toledo 1.6 benzinli vardı. Atiker LPG kiti taktım ve bahsettiğiniz sorunu bende yaşamaya başladım sırf bu sebebten ötürü arabayı sattım. Alan kişi arabayı kayseriyeri götürdü. İstanbulda gördüğüm en düşük derece 9 dereceydi ve arabayı çalıştırmak resmen ızdırap oluyordu 2 dakika uğraşıyordum marşına basıp çalıştırmak için. Bu nedir neyin fesidir diye bir araştırdım. Öncelikle öğrendiğim konu araba kesinlikle muazzam su eksiltmeye başladı. sebebide lpg regülatöründeki gazı buharlaştırmak için sıcak suyu kullanırken eksilmesine sebeb oluyor. Bir diğer durum ise lpgnin beyni aracın beyninin yakıt ayarlarını bozuyor ve araba sürekli zengin karışımda çalışmak için çabalarken bu arada arabayı boğuyor. Hissettiğiniz pis kokunun sebebi arabanın sürekli zengin karışımda çalışıyor olması. Şimdi eğerki lpg sisteminiz Atiker ise benzin gaz değişimini sağlayan kumandanın göbeğine basılı tutarak çalıştırdığınnızda arabanın direk lpg ile çalışmasını sağlayabilirsiniz böylece o bahsettiğiniz titreme yada teklemenin hangi sistem ile ilgili olduğunu anlayabilirsiniz. Boşuna servise veya lpgciye gitmeyin paranızı alırlar yaptık derler ancak 10km sonra ayarlar yeniden bozulur. Çözümü ya satıp dizel alacaksınız yada bu duruma razı olacaksınız yada Volvo alacaksınız çünkü bir tek volvoda bu sorun meydana gelmiyor. :) Yöneticilerin affına sığınıyorum. Daha önce lpgli turbo motor volvom olduğu için biliyorum bu durumu 
Çevrimdışı koramiral Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2010
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 108
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koramiral Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 19:30
hocam size tavsiyem aracı düzgün bildik bir ustaya götürün boğaz kelebeğini temizletin yok ondan değildir derse ısrar edin 20-30 verin bitsin gitsin pejoların kronik sorunu bi deneyin benden tavsiye eliniz yatkınsa kendiniz bile temizlersiniz. balata spreyi iş görür
206 2000 1.4 lpg
Çevrimdışı mami202 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 407 sw executive 2,0
Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mami202 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 20:51
 407 - 2.0 executive  aracım -  aşağı yukarı aynı sorunlar aracımda vardı,  bi enjektör değişimi ile sorunlar çözüldü.

araç 2 yıl kadar yaklaşık 40 bin km atiker lpg sistem ile kullanıldı aldığımda lpg iptal edildi taktırmadım.
motor ikaz ışığı bazen arasıra bazende devamlı yanık vaziyette 10 bin km kullandım devamında motorda titreme, rölantide dengesizlik, çekişten düşme  ekranda sürekli - egzos emisyon sistemi arızalı uyarısı vardı  bikaç yere gösterdim  ateşleme bobini - beyin - katalitik konverter vs. ayrı ayrı yerlerden problem olabileceğini söylediler, 

neticede sadece 1 enjektör değişimi ile bütün problemim çözüldü  ne beyin nede katalizör hiçbirini değiştirmek tamir ettirmek zorunda kalmadım. arıza ikaz ışığıda söndü çekiş düzeldi yakıt normal seviyeye döndü motor  çalışma durumu olması gerektiği gibi rölanti vs hepsi düzeldi,
   diğer enjektörleride değiştirsem dahamı iyi olur bilmiyorum çünkü bana göre halen daha azda olsa titreme var ve motor biraz sesli çalışıyor  ustalara söylüyorum gösteriyorum normaldir deniliyor pek içime sinmiyor açıkcası,  denk gelse başka benzinli 407  ile test edicem aynı ses ve titreme varmı yada normalmi ozaman emin olurum.


Düzenleyen mami202 - 11 Aralık 2013 Saat 20:56
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 21:19
Orjinalini yazan: koramiral koramiral Yazdı:

hocam size tavsiyem aracı düzgün bildik bir ustaya götürün boğaz kelebeğini temizletin yok ondan değildir derse ısrar edin 20-30 verin bitsin gitsin pejoların kronik sorunu bi deneyin benden tavsiye eliniz yatkınsa kendiniz bile temizlersiniz. balata spreyi iş görür


Kronik diye birsey yoktur. Lpg her arabada sorun cikaran bir sistemdir. Sebebi ise Arac cift beyin ile calisiyor ve yakit sistemini 2 ayri beyinden yonlendirmeye calisiyor. Veriler cakistiginda ise basliyor teklemeye veya titremeye. Bu arada rolanti motoru diye bir parca varmis. Baktirmakta fayda vardir diye dusunuyorum. 407 dizeli alirkende cok kronikten bahsedildi bu arabada hic bir sikinti yok ama.
Çevrimdışı evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 37
Aracı : 2006 407sw 2.0 OTM
Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Aralık 2013 Saat 21:59
Çok benzer sorunlarla boğuşuyoruz benim aracada hazirada lpg takıldıi havaların soğumasıyla sabah aşırı sarsıntı şikayeti ve güün içinde çok hafif sallantılar olmaya başladı, çözüm bulabilirsek eğer şütfen karşılıklı paylaşalım...
bu arada benim konum
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=32470&title=souk-motor-sallant
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2013 Saat 08:35

Motorun sarsıntılı çalışması  sadece araç ısınana kadar devam ediyor ,yani 5 dakika sonra istediğin gibi kullan arabayı tık yok, çekiş mükemmel. Ayrıca çalıştırmada bir sıkıntıda yok. Araç  çalıştıktan 5 saniye sonra  titreme başlıyor.

Enjektörü değişen arkadaşımıza söylüyorum acaba sorun nasıl anlaşıldı. Ayrıca bende arıza lambası yanmıyor ancak bu sorun devam ediyor. Beyinden olma olasılığı nedir acaba..Usta bu şekilde yorum yapıyor . Lpg tesisatını söktürdüğüm için  1 , 2 gün kullan beyin kendini resetler diyor....Kronik olduğu düşüncesinde değilim açıkcası...Bakalım bu şekilde bir kullanıp tekrar ustaya götüreceğim. Boğaz kelebeği temizliğide yaptıracağım ancak usta kimyasal kullanmak istemiyor ...Nasıl yapar bilmiyorum...
Başka fikri olan arkadaşımız varsa bu konuyu netleştirelim yoksa caaanım arabayı satacağım...Unhappy
 
Çevrimdışı koramiral Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 38
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2010
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 108
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koramiral Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2013 Saat 15:33
zaten cevabı soruda vermissiniz çalıştırdıktan 5 dakika sonra hersey normale dönüyor boğaz kelebeğinin önünde ısı sensörü var bu ısı sensörü kirli pis olduğundan hemen ısı algılaması yapamadığı için tekleme yaptırıyor bağaz kelebeği temizlenirken ısı sensörüde temizlenmiş oluyor böylelikle sorun ortadan kalkıyor ( benim görüsüm bu bizzat yaşanmış olay )
206 2000 1.4 lpg
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2013 Saat 16:51
Orjinalini yazan: koramiral koramiral Yazdı:

zaten cevabı soruda vermissiniz çalıştırdıktan 5 dakika sonra hersey normale dönüyor boğaz kelebeğinin önünde ısı sensörü var bu ısı sensörü kirli pis olduğundan hemen ısı algılaması yapamadığı için tekleme yaptırıyor bağaz kelebeği temizlenirken ısı sensörüde temizlenmiş oluyor böylelikle sorun ortadan kalkıyor ( benim görüsüm bu bizzat yaşanmış olay )
 
Bu konuyu dikkate alacağım en kısa sürede....
Çevrimdışı mami202 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 407 sw executive 2,0
Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mami202 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Aralık 2013 Saat 19:12
Orjinalini yazan: AydoğanT AydoğanT Yazdı:


Enjektörü değişen arkadaşımıza söylüyorum acaba sorun nasıl anlaşıldı. 


benim sorun aracı arıza tespit cihazına bağladık   enjeksiyon p202  gibi bir hata ikazı verdi.  
cihaza takmadan önce usta ateşleme bobini arızalıdır demişti hatayı gördükten sonra bu sefer arıza beyinde olabilir deyince 
 bende tanıdığım bi elektrikçi ustasına gösterdim hem lpg sisteminden arta kalan gereksiz kabloları iptal etti hemde arızalı olan enjektörün yerini doğru tespit ederek olayı çözmüş olduk.
Çevrimdışı evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 37
Aracı : 2006 407sw 2.0 OTM
Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2013 Saat 11:48
Arabayı ilk çalıtırdığınızda araca ekstradan hava üfleyen bi motor var eğer dikkat ettiyseniz, eğer araç çok soğuk ise ilk çalışmadan itibarek yaklaşık 45sn kadar devrede oluyor, benim  araçta bu devrede ise titreme olmuyor bu kesildikten sonra başlıyor titremeye. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözeriz
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Çevrimdışı korhy Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : peugeot 307
Kayıt Tarihi: 29 Kasım 2013
Konum: nevsehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 4
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı korhy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2013 Saat 19:25
Bende de peugeot 307 var ve bende bu sikintinin aynisini yasiyorum hatta bu sitede bir baslik actim.en son goturdugum usta ilk once tup ustasi bu arada enjektordendir dedi ve arabayi makinaya soktu ve sonuc makinada enjektorlerin sorunsuz oldugunu gosterdi ve akabinde soyledigi kelebektendir dedi(hu arada daha temizletemedim) ama sizin anlatiminiza ters olan nokta benim arabamda bu titreme araba isindiktan sonra oluyor.isindiktan sonra da bunu yapiyor olmasi normal mi?.bu arada araba bu sorunu benzinde iken yapmiyor yapsa bile cok nadir ve cok az hissettiriyor.saygilar
peugeot 307
Çevrimdışı mami202 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 407 sw executive 2,0
Kayıt Tarihi: 21 Aralık 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 458
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mami202 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2013 Saat 02:09
beklediğim oldu :) motor azda olsa titriyor ve ses biraz fala  diye yazmıştım bi önceki mesajımda diğer enjektörleri değiştirmek iyi olurmu düşüncesindeydim zaten
cumartesi sabah kontağı çevirdim 20-  30 saniye bekledim devamında motoru çalıştırdım 1 dakikada öyle bekledim hava soğuk malum  ısınsın problem çıkmasın...
100 metre  sakin sakin giderken motor sesinde bi değişiklik farkettim  bekliyorum ne olacak hangi arızayı vericek çok sürmedi  ekranda yine bilindik uyarı 
''egzos emisyon sistemi arızalı'' geri döndüm doğru servise 
usta makineye bağladı arıza kodu çıkmadı 
enjektörleri kontrol etmesini istedim yine enjektörlerden biri arızalanmış enjektörlerin tümünü yeniledik hazır açmışken bujileride değiştirdik.  şuan şikayetim olan ses ve titreme olayı sıfıra inmiş durumda 
merak ediyorum bu enjektörlere nooluyo   lpg yok bilindik yerlerden markalardan benzin alıyorum  bunlar niye arızalanıyor  inşaalah bundan sonra sapıtmazlar  çünkü bi öncekiler lpg li kullanımdan kalan enjektörlerdi ve tahminim bu zamana kadar değişmemiştir  hepsini yeniledik bakalım ne kadar süre problem çıkarmadan çalışacaklar.


Düzenleyen mami202 - 16 Aralık 2013 Saat 02:10
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Aralık 2013 Saat 16:09
Orjinalini yazan: evooz evooz Yazdı:

Arabayı ilk çalıtırdığınızda araca ekstradan hava üfleyen bi motor var eğer dikkat ettiyseniz, eğer araç çok soğuk ise ilk çalışmadan itibarek yaklaşık 45sn kadar devrede oluyor, benim  araçta bu devrede ise titreme olmuyor bu kesildikten sonra başlıyor titremeye. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözeriz
Dediğiniz motor benim araçtada var ve soğuk havada üfleme yapıyor ancak 15 bilemediniz 20 saniye kadar sürüyor. Kesildikten sonra titreme başlıyor...Bunun belli bir süresi varmıdır acaba ?
Çevrimdışı evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 37
Aracı : 2006 407sw 2.0 OTM
Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 Saat 10:56
Orjinalini yazan: AydoğanT AydoğanT Yazdı:

Orjinalini yazan: evooz evooz Yazdı:

Arabayı ilk çalıtırdığınızda araca ekstradan hava üfleyen bi motor var eğer dikkat ettiyseniz, eğer araç çok soğuk ise ilk çalışmadan itibarek yaklaşık 45sn kadar devrede oluyor, benim  araçta bu devrede ise titreme olmuyor bu kesildikten sonra başlıyor titremeye. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözeriz
Dediğiniz motor benim araçtada var ve soğuk havada üfleme yapıyor ancak 15 bilemediniz 20 saniye kadar sürüyor. Kesildikten sonra titreme başlıyor...Bunun belli bir süresi varmıdır acaba ?
Belli bi süresi elbet var ama hava sıcaklığına bağlı muhtemelen bende de bazen hiç çalışmıor bazen 20 sn en fazlada 40-50 sn kadar çalışıyor bütün sorun o moor sustukan sonra başlıyor. Ben buji bobin değiştirdim, boğaz kelebeği, egr valfi temizlettim, carbon clean yapırdım, hiç bi düzelme olmadı, sabahları bu titreme ile hala uğraşıyorum. Enteresan olan araç hiç arıza vermiyor. Ustalar silindir kapağı açılıp siboplara iticilere ve kurum varsa onun yapılması gerekir diyor. AMA  daha 60 bin km dek bi aracın kurum bağlaması bana hiç mantıklı gelmiyor. Ne yapıcağımı şaşıdım.
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Çevrimdışı evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 37
Aracı : 2006 407sw 2.0 OTM
Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2013 Saat 16:07
Bu güne kadar aracım hiç arıza vermemişti bu sabah araç titrerken yaklaşık 2000devide 15-20 sn gaz verdim sonra ekranda egzos işareti çıktı motor arızası tamir ettirin diye hata çıktı. Ekranda agzos işareti yanık şu anda
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2013 Saat 10:23
Orjinalini yazan: evooz evooz Yazdı:

Orjinalini yazan: AydoğanT AydoğanT Yazdı:

Orjinalini yazan: evooz evooz Yazdı:

Arabayı ilk çalıtırdığınızda araca ekstradan hava üfleyen bi motor var eğer dikkat ettiyseniz, eğer araç çok soğuk ise ilk çalışmadan itibarek yaklaşık 45sn kadar devrede oluyor, benim  araçta bu devrede ise titreme olmuyor bu kesildikten sonra başlıyor titremeye. İnşallah sorunu en kısa zamanda çözeriz
Dediğiniz motor benim araçtada var ve soğuk havada üfleme yapıyor ancak 15 bilemediniz 20 saniye kadar sürüyor. Kesildikten sonra titreme başlıyor...Bunun belli bir süresi varmıdır acaba ?
Belli bi süresi elbet var ama hava sıcaklığına bağlı muhtemelen bende de bazen hiç çalışmıor bazen 20 sn en fazlada 40-50 sn kadar çalışıyor bütün sorun o moor sustukan sonra başlıyor. Ben buji bobin değiştirdim, boğaz kelebeği, egr valfi temizlettim, carbon clean yapırdım, hiç bi düzelme olmadı, sabahları bu titreme ile hala uğraşıyorum. Enteresan olan araç hiç arıza vermiyor. Ustalar silindir kapağı açılıp siboplara iticilere ve kurum varsa onun yapılması gerekir diyor. AMA  daha 60 bin km dek bi aracın kurum bağlaması bana hiç mantıklı gelmiyor. Ne yapıcağımı şaşıdım.
En son götürdüğüm usta bana dediki bu araba 3,5 silindir çalışıyor. Yani enjektörün birinde pislik var . Bu arabayı 1 bilemedin 2 depo benzinle kullan enjektör katkısı koy hiç bir sorunun kalmayacak dedi.
Yaklaşık 2 haftadır arabayı benzinde kullanıyorum daha bir depo olmadı ama sabahları titreme biraz daha geç olmaya ve süresinin kısaldığını hissediyorum. Biraz daha böyle kullanacağım. (Bu arada dışarının soğukluğu 1 haftadır - 9   - 15 aralığında ) Normalde çok sarsıntılı bir titreme oluyordu bu havalarda.  (Ayrıca bobin, buji değişti, egr , boğaz kelebeği ,ısı müşürü temizlendi )
Çevrimdışı AydoğanT Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : peugeot 407 2.0 benzinli
Kayıt Tarihi: 11 Aralık 2013
Konum: Karabük
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 24
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydoğanT Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2013 Saat 14:38
Arkadaşlar,
 
Dün başka bir elektrikçi ustaya gittim. Bu dedi ısı müşüründen yapıyor muhtemelen  bozuk dedi. Zaten bu temizlenmemiş dedi. Baktıklarında bozuk olduğunu tespit etmişler yenisi ile  değiştirmişler. Şu an problem yok diyor. Yanlız ben daha görmedim. Akşama doğru alacağım ve sabah ilk işim test etmek olacak.
Sonuçlarını size bildiririm.
Çevrimdışı evooz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : 37
Aracı : 2006 407sw 2.0 OTM
Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2013
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı evooz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2013 Saat 23:08
ne oldu ısı müşüründen sonra cevabınızı merakla bekliyorum
2006 407SW 2.0 Otomatik
Romano LPG
Çevrimdışı ismailkaya Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 842
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismailkaya Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2013 Saat 10:15
ALTERNATÖR (ŞARJ DİNOMOSU )  bu işten iyi anlayan elektrikci ustaya baktır derim 
 
 
KENDİNİ DÜŞÜNMÜYORSAN EVDE SENİ BEKLEYENLERİNİ DÜŞÜN (EMNİYET KEMERİMİZİ TAKALIM)
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 5>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Yardım Ustalar.. 2002 model XR şanzıman arızası.. son mesaja git 2 0 Makaroglu
konu icon Amortisörde boşluk var son mesaja git 409 7 pusutr
konu icon Pejo 206 sorum var son mesaja git 492 6 pusutr
konu icon 308 1,2 82 beygir triger değişimi son mesaja git 303 2 Efece3538
konu icon 307 Yol bilgisayarı Ekranı son mesaja git 2057 13 sonerkyl
konu icon 508 ateşleme bobini son mesaja git 202 2 sonerkyl
konu icon 3 yıllık aradan sonra 3008 le yeniden aranızdayım son mesaja git 29 3 sonerkyl
konu icon 407 ARIZA KODLARI son mesaja git 172 1 sonerkyl
konu icon Amortisör sıkıntısı ( 207 Peugeot ) son mesaja git 148 1 sonerkyl
konu icon Peugeot 307 jant seçimi son mesaja git 203 1 sonerkyl
konu icon 206 xr otomatik şanzuman kar ve spor modu sorunu son mesaja git 19548 45 lthec
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 3897 13 aunal2811
konu icon Peugeot servis tavsiyesi son mesaja git 2929 12 emirksk
konu icon YARDIM LAZIM son mesaja git 1297 5 emirksk
konu icon Panoramik tavan perdesi onarımı son mesaja git 180 2 emirksk
konu icon 2019 308 1.5 BlueHDI Style Geri Görüş Kamerası son mesaja git 577 6 born79tr
konu icon 307 SW boya kodu son mesaja git 399 3 sonerkyl
konu icon 2008 ekran sorunu.. son mesaja git 292 3 sonerkyl
konu icon 90 PS 206 ARACA TURBO N75 VALF İLAVE ETME PROJESİ son mesaja git 14 1 sonerkyl
konu icon Klima son mesaja git 239 1 sonerkyl
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2019 EKIM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 68
umydn 19
GökhaN 19
KILIÇ 14
pusutr 8
knn1982 8
ucanturk 7
yigit_dark 6
omerb 6
Adem27 6
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2019
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.