![]() |
|
TTnet.. tam bir rezalet :) |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 Saat 20:52 |
Selamlar :) arkadaşlar belki sevgiliye mektup tarzında uzun oldu ama vakit bulup okuyan arkadaşlara teşekkür ediyorum şimdiden :) ttnet ile olan bir maceramı paylaşayım dedim :)
Bundan sonra TTnetin sloganını değiştiriyorum :) TTNet tam bir rezalet.. :)) 2011 yılında iş yerimizdeki taahhüt süresi bitmiş olan neti turknete taşıtmıştık, taşımadan sonra abonelik iptal faturası diye bir fatura çıkartmışlar haberimiz olmadı, 2 sene sonra bugün bir mektup geldi. 390 TL borcunuz vardır, tatlıya bağlayalım kampanyası yaptık, bu ay sonuna kadar 260 ödeyin anlaşalım demişler :) ne güzel bi kampanyaymış dedim ve ttneti aradım, borcunuz falan yok dediler. e bu mektup ne dedim bilen eden yok :) sonra bir avukat aradı tekrar ttneti aradım o gün de ttnetin sistemi bozukmuş yine bir borç göremediler :) ttnet ödeme noktasına gittim ordan da bir borç çıkmadı. sonra ttnet nasıl olduysa benim borcu gördü bir borç olduğunu anladık. şikayetvar üzerinden bir şikayet oluşturdum, asıl borcumun 146 TL olduğunu, faiz ve gecikme bedelleri ile 389 TL olduğunu, herhangi bir gecikme ve faiz alınmayacak 146 TL olarak ödeyebilirsiniz diye dönüş yaptılar. bugün yine ttnet ödeme noktasına gittim borcum 260 TL olarak çıktı. tekrar ttneti aradım, ilk görüştüğüm kişi borcu çıkartamadı :) ikinci görüştüğüm kişi bekleyin sizi yönlendiriyorum dedi ödeme kısmına yönlendirdi, eski abonelik olduğu için borç çıkmadı :) üçüncü görüştüğüm kişi hukuk kısmı ile görüşmeniz lazım dedi hukuk kısmına yönlendirdi, orda da ilk görüştüğüm kişi yine borç bulamadı :) sonra ben direk hukuk kısmına bağlanmak için tekrar aradım, iki kelime konuşuyorum, borcunuz 260 TL diyor :) durumu anlatayım size diyorum, borcunuz 260 TL diyor :) peki bu mail ne olacak 146 TL dediniz diyorum, borcunuz 260 TL diyor :) telesekreter koysalar daha iyiymiş :)) sonra tekrar ben hukuk bölümüne bağlandım, sağolsun ilgili bir arkadaş telekoma yönlendirdi onlara bu maili gösterin borcu düzeltirler dedi :) sonra telekom ile görüşmek için cidden abartmıyorum resim de koyacağım, 16 farklı numara aradım, hepsi farklı bir numaraya yönlendirdi, 16. numara da cevap vermedi belki 3 saat boyunca aralıksız aradım :) en sonunda telekomda çalışan bir tanıdık bulup direk olarak onunla görüştüm durumu anlattım, borcun neden oluştuğunu da o şekilde öğrenebildik yoksa onu da öğrenemedik, eski borç bilemeyiz dediler. meğer ben 6 ay 15 TL indirim kampanyasından mı ne yararlanmışım, o farkmış borcumuz da. madem öyle iptal ederken taahhütünüz yok ama bu indirimden yararlanmışsınız şu borcunuz çıkar diyin :) neyse maili de gönderdim bilmiyorum şimdi ne olacak :) sonuç olarak 25 sene iş yerimizde ve 20 sene evimizde telefon, 10 sene evde ve iş yerimizde internet, 4 sene üniversitede toplamda 60 seneye ulaşan bir fatura geçmişimiz var aile olarak. borcumuzdan zaten haberimiz bile olmadı, olsa 140 lira için kendimize laf söyletecek değiliz :) hele ki, ttnet hukuk bölümündeki çalışanların tavırlarıyla karşı karşıya kalınca kendimi suç işliyormuş gibi hissettim :) yani bugün lanet olsun dedim çileden çıkarttılar beni :) Düzenleyen yenice - 22 Kasım 2013 Saat 20:56 |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
|
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çok geçmiş olsun kapattım ben 1 ay sonra kardeşim var mı borcum dedim yok dediler..
sonra aradılar 3 TL gibi bir rakam borçları varmış bana gelin alın dediler dedim kalsın teşekkürler. şuan rahatım..
|
|
![]() |
|
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iptal ve taşıma işleminden sonra madem abonemiz değilsiniz biraz eziyet çekin prensibini uyguluyorlar resmen :) ben şuanki evimde de ttnet ile başlamıştım, sonradan dsmarta geçtim, çok iyi biliyorum iptal sonrası yarım bir fatura çıkması gerekiyor. ve bu fatura ttnet ödeme noktalarında da görünmüyor. birkaç ay önce bunu da yaşadım. meğer ödeme noktasına gidince eski aboneyim diye belirtmek gerekiyormuş. böyle saçma sistemleri var. diyelim ki fatura döngüsü her ayın 20sindeyse, siz 30unda iptal ettiyseniz 10 günlük bir fatura çıkıyor ve haberiniz olmuyor. eğer bu uygulamayı bilmeseniz 2 sene sonra size 10 günlük faturayı günlük faizle 700günlük yapıyorlar :) |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
|
Mustafa-almanya ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 09 Mart 2013 Konum: Almanya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 917 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Mustafa-almanya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Böyle kurumlarin bürokrasi sitemine bende sinir oluyorum.Bende daha önce almanyada kablolu tv yayinindan ciktim.Cikis tarihi cikis yapilan tarihin 7 is günü sonrasi sayiliyormus,bende yeni aya girmis oluyormusum.Yeni ay faturasi gelince cikis belgesiyle birlikte ödemeyip geri gönderdim. O arada tasinmistim. 1 yil hicbir sey olmadi,sonra 150 mark lik bir fatura geldi,ben de tipis tipis odedim maalesef...
Sana da gecmis olsun kardes
|
|
Almanyadan Saygilar
Ex Audi 80,Ex VW Polo,Ex VW Golf,Ex Ford Fiesta,Ex Ford Escort,Ex BMW 318,Ex Audi A4,Ex Alfa 156,Ex Citröen Xantia,Ex Opel Vectra GTS,Ex Peugeot 407 SW,ExRenault Clio,ExOpel Zafira |
|
![]() |
|
Serkan ![]() 5. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geçmiş olsun Ramazan, bütün iletişim firmaları aynı malesef, kapattırıp kurtulmak kolay olmuyor.
|
|
![]() |
|
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
saolasın abi. ya en başından beri arap saçı. artık parasında falan değilim şu bir haftada uğraştığım şeylerden dolayı. ben şikayetvar.com üzerinden 400 liralık borcu 140 liraya indirdim, peki interneti bilgisayarı bilmeyen kullanmayan insanlar ne yapacaklar, bu 400 lirayi paşa paşa ödeyecekler mi? ülkemizdeki böyle saçma işleyen düzene bugün lanet ettim. 444 1 444 444 0 375 555 30 40 555 10 10 217 85 55 555 11 12 555 11 13 555 11 14 555 11 22 555 30 41 bugün aradığım numaralar bunlar. ve her birine en az 5 kez aradığımda ulaşabildim. 50 görüşme yapmışımdır çok rahat :) en son 11 22 ye yönlendirdiler 2 saat boyunca aradım açan olmadı :) en sondaki numara da telekomda çalışan bir tanıdık bulduk o şekilde ulaştık :) her aradığım numara farklı birşey söyledi, kimisinden suçlu muamelesi yedik :) kimisi sorununuz ne diyo, yarım saat anlatıyorum sanki boşa dinlemiş gibi ttneti arayın diyor, ttneti arıyorum telekomu arayın diyorlar :) ağzımdan kötü birşey çıkacaktı en son :) |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
inan kardeşim yazını okumadım ama
1 : HSBC Uzak durucaksın şu hayatta 2: tt net kullanmıycaksın
|
|
![]() |
|
gogly35 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2013 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aramızda belki firmalarda call centerlarda çalışan arkadaslar veya tanıdıkları olan varsa kusura bakmasın diyerek bende içimden gelenleri sövmek istiyorum..
Allah düşmanımı ttnet müşteri hizmetlerine ve hepsiburada.com müşteri hizmetlerine düşürmesin.. 2 ay önce ttnette telefonla tarife değişikliği yaptık ve telefondaki kişinin bana eksik bilgi vermesinden dolayı 30 tl fazla fatura çıktı, parasında değilim ama bana doğru bilgi verse tarifeyi değiştirmeyecektim..neyse itirazları yaptım görüşme dinlendi günün birinde birisi aradı ttnetten aradığını söyleyerek itirazınız incelendi haklısınız diyecekti ki çocuk basladı kahkahalar atmaya telefonda, önce duymazdan geldim sonra baktım çocuk gülmekten konusamıyor yanında bayan kahkaha sesleride geliyor benim beynim attı sen beni nerden arıyorsun diyerek ağzıma geleni saydım baya bişeyler syledim tabi sinirle ve telefonu kapattım sonra tekrar arayıp eleman hakkında şikayetçi oldum ve gereği yapıldı.. Bu kadar samimiyetsizlik olmaz gerçekten.. Hepsiburada.com sitesinden de ürün iadesinde yine çağrı merkezi yetkilisinin yanlış bilgi vermesi sonucu ürünü yanlış yere gönderdik ve 1,5 aydır üründe ortada yok ve üstüne üstlük yanlış gönderme kargo parasıda bize patladı ve halen uğraşıyoruz.. Uzun lafın kısası bu tarz işlerde çok dikkat etmek gerekiyor, gerçekten telefonun ucundaki kişilerin verdiği bilgilere hemen güvenip iş yapmamak gerekiyor, sonra günlerce aylarca uğraşıyoruz...
|
|
308 VTI // 2009
|
|
![]() |
|
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en çok sinirimi bozan olay, müşteri hizmetlerini 10 kez aradım, görüştüğüm 10 kişi de farklı şekilde yönlendirdi. daha ttnet müşteri hizmetlerinde çalışanlar ttneti bilmiyorlar, bizim bilmememiz gerçekten normal :))) iş yerimizde turknet kullanıyoruz, şu ana kadar gerek faturalarla ilgili gerekse müşteri hizmetleri ile ilgili hiç sıkıntımız olmadı. yaklaşık 3 sene oluyor. iletişim araçları için ciddi ölçüde araştırma yapmak gerekiyor, yoksa insanları kaz gibi yoluyorlar. ama ttnet ve telekom ömrümün sonuna kadar benim için bitmiştir. çevremde de ne kadar tanıdığım varsa elimden geleni yapacağım. |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
|
gogly35 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2013 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çok kötü gerçekten, call center çalışanlarının yaptıkları işten haberleri yok, şikayet ediyorsn artık karşılıksız kalıyor özellikle hepsiburada.com kadar müşteriyi önemsemeyen bir firma görmedim ben...
|
|
308 VTI // 2009
|
|
![]() |
|
Barut ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bende kapattım kurtuldum derken 400 tl daha çıktı. lanet olsun dedim ve ödedim. hediye olarak verdikleri modemin parasını dahi aldılar.
|
|
206 1.6 Quicksilver
206 1.6 Quicksilver 206 1.4 Feline 206 1.6 Xs 206 1.4 Bva Colorline |
|
![]() |
|
gogly35 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2013 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aynen kıytırık modeme bile 150 200 tl para alıyorlar , teknosa da en kralı 100 tl zaten :D
|
|
308 VTI // 2009
|
|
![]() |
|
Barut ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ama başta taahhüt süresi dolana kadar iptal ettirmezseniz modem ücretsiz demişlerdi,
2 yıl yerine 3 yıl kullandığım halde 150 civarı ücretini aldılar.
|
|
206 1.6 Quicksilver
206 1.6 Quicksilver 206 1.4 Feline 206 1.6 Xs 206 1.4 Bva Colorline |
|
![]() |
|
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1 yıl önce denemesi bedava diye kampanya çıkardılar. 1 ay kullanıp iptal ettim. 3 ay lık fatura yolladılar. itiraz edip dava açmak için faturaların toplamından daha fazla masraf çıktığı için fatura tutarına denk gelecek kadar sövüp parayı haram etme şartıyla ödedim maalesef. bu tür şirketlerin yaptıklarına göz yuman bir hukuk sistemimiz var. hak arayamıyorsun. gözünü para bürümüş bir sistem var ama muhatap olabileceğin kimse yok. müşteri temsilcileride strestopu.
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
|
![]() |
|
tongucuk ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 11 Kasım 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bende ttnet i kapattırmayı düşünüyorum sınırsız olacak şekilde neyi tavsiye edersiniz sınırsız olup mobil internette olabilir vodafon hariç hem cepte hem laptop ta kullanabileceğim şekilde
|
|
Mecnun tatsaydı PEUGEOT sevgisini, severmiydi Leyla zillisini...
2009 peugeot 308 sw 1.6 hdi 110hp inci siyah ex nic: ramazanturan81 |
|
![]() |
|
Mesut48 ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bizimde şirketin Adsl numarası değişmiş 3 yıl önce,1 hafta önce avukattan ihtar geldi borcunuzu ödeyin diye.
Herkes şokta.Araştırdık meğer o zaman bize göndermedikleri fatura imiş.
|
|
__B0DRUMLU__
|
|
![]() |
|
baybaba ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2013 Konum: Diyarbakır Durum: Aktif Değil Mesajlar: 221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ttnet ve telekom çalışanları ve çagrı merkezleri hiç bir işe yaramıyor, 5
ay 20 yıldır kullandığımız sabit hattı başka bir ildeki evimize nakil
yaptık(tabi numara değişti) bu eve de superonline internet bağlatınca , sabit hattı superonline aktarmak istedik, hem çok fazla kullanmadığımız için sabit hattın aylık ödemelerinden kurtulalım hemde 2 fatura yerine tek fatura ödemek istedik, superonline ın bize verdiği bilgi bir hafta içinde aktarımın gerçekleştireceği yönündeydi, aktarım için
için başvuruda bulununca bizim sabit hat bloke oldu(telekomun
söylediğine göre aktarım döneminde böyle oluyormuş), o günden sonra çile
başladı, bir hafta bir ay oldu iki ay oldu, tabii bu süre zarfında defalarca telekomu , superonline arıyorum , superonline ın verdiği bilgi
telekomdan onay bekliyoruz, telekomun verdiği bilgi işlemler devam ediyor, bu arada telekom çalışmayan hat için fatura göndermeye devam ediyor, baktım olacak gibi değil, şikayet kaydı açtırdım bir gün sonra telekomdan bir yetkili aradı , benim ha üzerinde lokum modem gözüküyormuş aktarım bunun için yaplmıyormuş, peki bu bana zamanında neden söylememiş de, telefon başında eziyet çektirilmiş, kaldı kı bu modem verilirken 2 yıl sonra bizim olacağı söylenmişti, ben modemi bulamadım, taşınma sırasında kaybolmuş, telekoma telefon açtım durumu anlattım, modem ücertini ödemek istediğimi söyledim , onlarda ücreti 70 TL oldugunu , telekom merkezlerinden ödeyebileceğimi söylediler, telekoma gittim , vezneye gidip modem ücreti ödemek istediğimi belirtim, önce müşteri hizmetleriyle görüşmem gerekmiş sıra alıp 45 dakika bekledikten sonra görüşebildim modem ücretini ödemek istediğimi belirttim, burası yanlış masaymış benim , benim satın alma bilmemne yan taraftaki müşteri hizmetleriyle görüşmem gerekmiş , yandaki masaya gittim durumu anlattım , aldığım cevap bir da sıra almam gerektiği , kan beynime sıçradı , ulan şerefsiz kadın sıra alıp 45 dakika bekledim, sıra numaram yandığı masaya gittim ordaki benim işlemimi yapamayıp sana gönderdiyse bu benim suçumu bir daha niye sıra bekleyelim, lanet olsun deyip çıktım oradan, aradan 20 gün geçti telekom bloke olan kullanmadığm hat için 4. ayında faturasınıda gönderdi , tekrar telekoma gittim bu sefer doğru masa için sıra numarası alım , sıram gelince gittim durumu anlatım , benim hatım üzerinde kırmızı bilmemne blokesi varmış bu bloke kalkmadan hiç bir işlem yapılmazmış, eee ne olacak kaldır , kendisi kaldıramazmış blokeyi koyan birim kaldırmalıymış, tamam dedim ben vazgeçtim hatım telekomda kalsın, onuda yapmazmış, çıldırdım, ücreti ödeyeyim ödeyemesin, blokeyi kaldır kaldıramam, hatım sizde kalsın kalamaz, peki ne olacak, kullanmadığım hat için fatura göndermeyi biliyorsunuz, müdürlerinin yanına çıktım, benim sinir tepemde durumu anlattım, bloke benim eski hat üzerine konulmuş önce oradaki bloke kaldırıması için o il telekomuna mail atılacakmış, ondan sonra kendileri blokeyi kaldırabilirmiş, ya sabırda , ya sabır, neyse 15 gün daha uğraştıktan sonra problemi çözebildim , bir daha telekomun yanından geçmekmi , töbeler töbesi, |
|
![]() |
|
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gördüm ki telekom ve ttnet için hep sorunlar aynı :) ilk olarak müşteri hizmetleri ve çalışanları bilgisiz olduğundan bizim de tarifeler hakkında bilgimiz olmuyor :)
her türlü işlem konusunda yeterli tecrübeye sahibim artık :) isterlerse ttnet müşteri hizmetlerinde çalışabilirim :) eğer evinizde sabit telefon yoksa ve yalın adsl kullanmak istiyorsanız, diğer firmalar evinize sinyal gönderecek hattı bulmakta zorlanıyorlar. telekom ile iletişime geçtiklerinde telekom ellerinden gelen her türlü zorluğu gösteriyor. mart ayında istanbula taşındığım zaman ben ilk olarak sabit telefon + ttnet olarak başladım, 1 ay sonra dsmarta yalın adsl olarak geçiş yaptım, benim adıma sabit telefon hattımı dsmart kapattı. ttnet zaten geçişte kaldı. eğer direk olarak dsmart yalın adsl başvurusu yapsaydım hattımın aktif edilme şansı oldukça düşüktü. çünkü birkaç arkadaşım bu şekilde mağdur oldu. uzun lafın kısası, telekom ve ttnet tam bir baş belası. artık sabit telefonlar da gereksiz, 5 dakika görüşme yapıyosunuz bir ay boyunca, 20 TL fatura geliyor çünkü 18 TL sabit ücret var :) |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
|
yenice ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
istanbuldaki evim için ttnet + telefon başvurusu yaparken 63 TL internet + 17 TL telefon olarak açtırmak zorunda kaldım. yalın adsl olsun dedim, hiç bir numarası yok bu sefer de 63 + 15 TL olarak ücretlendiriliyor :) nasıl bir yalın adsl mantığı var bu da ayrı bir mevzu :)
şuan d smart kullanıyorum aynı ücrete 81 TL, üstüne dsmart yayınları da dahil :) telefonu da benim adıma iptal ettiler. yanlız d smart net kullanmak istenirse de ilk 12 ay 31 TL, sonraki 12 ay 63 TL oluyor, yani ortalama 45 TL ye geliyor. 10 TL de yalın adsl ücreti alıyorlar, 55 TL gibi bir rakam ile 8 MB'e kadar Limitsiz internet ve telefon derdi olmadan kullanabiliyorsunuz. şuan en mantıklı tarife d smart. fakat onların da en kötü yanı, müşteri hizmetlerine ulaşmak. 47 dakika beklediğimi biliyorum :) |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |