![]() |
|
100bin KM'yi geçmiş araç?? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | ||
Lion King ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Temmuz 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 53 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Lion King
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 26 Ağustos 2013 Saat 23:11 |
|
Arkadaşlar 100bin km üzerindeki bir aracın motor gücü yüzde yüz olabilirmi bakımları eksiksiz yapıldığını varsayarsak...yoksa hertürlü km arttıkça aracın gücü düşermi?
|
||
Meraklısı değil hastası
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1/4 gitmiş bir arac olur bana göre...herkes alırken düşük km deki araclara yöneliyor...100000 den sonra biraz sıkıntılar yavaş yavaş başlıyor..max.80000 km deki araçlara bak 100000-110000 aralığında satarsın.düşük km araçlar her zaman daha diri olur.
aracı şıkıştırarak kullanan da var limitlerinde kullanan da...şans işi.
Düzenleyen maverick - 27 Ağustos 2013 Saat 00:13 |
||
![]() |
||
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bu km isinin sonu gelmez motorlari uretirken uzun sureli kullanima dayanikli uretmekteler. Amcak soyle bir olayda var cok sık arac degistigim icin dikkatimi cekti. Dusuk model az km li bir arac tercih etmektense aktif kullanilan yuksek model yuksek km li arac tercih etmek daha saglikli masraf cikarma durumu daha az. Titiz bir kullanicidan arac alacak olsam 70-80 bin km den ziyade 110-120 bin km yi tercih ederim. Bi cok parcasi yenilenmis oluyor. Geriye kalan sorun sadece metal yorgunlugu.
|
||
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
||
![]() |
||
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
eyvallah. Yakin zamana kadar az km li araca degerinin 2-3 bin tl uzerinde para veryordum ama baktimki km az da olsa yine masraf cikarabiliyor onun icin artik km den ziyade seceresi belli temiz kullanilmis araclari tercih ediyorum yada edecegim. Ama bazilari icin az km yine onemlidir. Prensip meselsi
|
||
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1 yaşında olup 50.000 veya 60.000 cevirmiş bir aracı ben sahsen tercih etmem. tabiri caizse şirket arabası gibi hiç kontak kapatmamış.(taksi hariç) aynı km yi 5 senede çeviren araç daha mantıklı geliyor bana. herkesin görüşüne saygımız var tabiki.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
arkadaşın yazdıklarına karşı ben bunu söyledim. kendisi'' Dusuk model az km li bir arac tercih etmektense aktif kullanilan yuksek model yuksek km li arac tercih etmek daha saglikli masraf cikarma durumu daha az.'' diye bir cümle kurmuş. burdan yola cıkarak bende 1. yaşında olup yüksek km çevirmiş bir araba tercih edilmez dedim. neyse hayırlısı ve gönlünde ne yatıyorsa o olsun allah kaza bela vermeden binmek nasip etsin arkadaşımıza.
Düzenleyen maverick - 27 Ağustos 2013 Saat 00:46 |
||
![]() |
||
tellotello ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sürtünmesiz ortamda herşey mümkündür 100bin km hiç bir şeydir motor olduğu gibi kalır yüzde yüz gücündedir
![]() ![]() |
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||
![]() |
||
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kardeşim sen benim düşüncemi en uç noktadan almışsın benim anlatmak istediğim konu farklı. 1 yaşında 50 bin km yapmış araç istisnai bir durum dediğin gibi genelde ticari olarak kullanılmıştır. ben normal kullanım şartlarında 8 yaşında 50 binde araç yerine 4 yaşında 100 bin kmli aracı tercih ederim. anlatmak istediğim bu.
|
||
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
||
![]() |
||
errör ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aracın sürekli alt devir kullanımına bağlı katalitik konvertörün dolma durumuna ve motorun zararlı kurum bağlamasına bağlı olarak %15 civarı bir düşüş olasıdır.
Düzenleyen errör - 27 Ağustos 2013 Saat 11:48 |
||
307 xsi 2.0 petrol
|
||
![]() |
||
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Herşey km değil bunu unutmayın 30 Bindeki araçlardan neler çıkıyor km sadece bakılması gereken onlarca şeyden bır tanesı o kadar .
Düzenleyen samet206 - 29 Ağustos 2013 Saat 12:18 |
||
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
||
![]() |
||
Lion King ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Temmuz 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 53 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Lion King
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aracın km'sine bakmaktansa bakım kayıtlarına bakmak daha mantıklı sanırım...baktıgım bır arac var 110 bın km'de 2007 model...ben 90bini geçmeyen bir araç arıyordum bunun için sormuştum ama en azında bir servise göstereceğim 110binde olan aracı motor gücü yerinde ve bakımları tam yapılmış ise sorun yok demektir...
|
||
Meraklısı değil hastası
|
||
![]() |
||
eray307 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bence 100.000 km çok değil çoğu araç birkaç yılda zaten bu km'ye gelebilir.
Şöyle birşey var bakımları ne kadar 4-4 lük yapılsa da beygir gücü olarak azalma olur.Arabanın kullanım şekline de bağlı olarak bu belki birkaç beygir belki 10'larca beygir azalabilir.Fakat hiçbir şekilde,ne olursa olsun yüzde yüzü geçemez :) yani böylesine saçma birşey olabilir mi? Karpuz mu bu zamanla yüzde 110'a çıksın
![]() |
||
2005 1.6HDI PREMIUM 112HP ŞEYTAN KIRMIZI
|
||
![]() |
||
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yüzdeli oranları bilmem ama araç fabrikadan ilk çıktığında tam performans almak belli bir zaman sonunda olur. hatta sürüş karakteristiğine göre sağır araba seri araba deriz. bu aracı kullanmaya bağlı olarak değişir. ama dediğim gibi yüzdeye vurursan ne olur ne olmaz orası tartışılır. sonuçta bir aracın fabrika verisine göre max hızı bellidir. bu araba bu hızı 1 yaşında da yapar, bakımlıysa 10 yaşında da yapar. bu durumda kw kaybından söz edemeyiz.
|
||
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
||
![]() |
||
tellotello ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||
![]() |
||
elsoberano ![]() 4. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012 Konum: Ankara Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2517 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı elsoberano
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bence de kullanıma bağlı olarak değişir . kimi adam 50.000 de motoru yer kimi 500.000 kullanır tık demez.kullanıcı ,aracın bakım durumu ,kullandığı yer bi çok etken var. 6-7 ay önce bir bipper gördüm,araç 5 yaşında yağ lambasının yanmasından şikeyetçi, en son yağı değiştireli 30.000 km yi bulmuş yağ lambası yandıkça yağ eklemiş adam yağ değiştirmek yerine , araç 80 yada 85 bindeydi servis bakımına bir kere gitmiş bu adamın aracını 100 binin altında diye alanın vay haline.
|
||
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
|
||
![]() |
||
cerci07 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bilgim genelde dizel uzerine ve cevabimda dizel uzerine 100 bini devirmis bir dizel motor ilk gunki gibi olmaz mesela egr vanasinin geri donusume gonderdigi gaz zamanla kurum yapar katalizor yada pdf tikanmaya baslar enjektorler tikanmaya baslar isitma bujileri omrunun sonuna yaklasir debriyaj yari omrunu tamalar aks korukleri yirtilma noktasina gelir amortisorler kullanildigi yola gore omrunu yarilar vs vs ve bu parcalar ariza vermedikce degistirilmez ben bakim olsun diye enjektor degistirene raslamadim
ben arac alirken saticidan servis kayitlarini istiyorum ve 100 bini devirmemis olmasina ozen gosteriyorum ama suda bir gercek ayni km uzun yolda yapmis bir arac ile sehir icinde yapmis bir aracta bir olmaz
|
||
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
tellotello ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kusura bakma Onur ama rodaj en fazla olsun olsun 10 bin km sürer ondan sonra kalan 90.001 km boyunca da araç yolda olacaktır. O nedenle sana katılmıyorum, dediklerini değiştirip arabayı 4 tarafından krikoya alsan (yerle hiç temas etmese bile) bile araç 90.001 km boyunca çalışacak bütün aksamlar birbirinden etkilenecek ki sana bunu anlatmaya gerek ki yok zaten
![]() |
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
||
![]() |
||
aserhatg ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ya netıcede motrun ıcınde segman var krank var vs vs..ısleyen calısan her metal parca olcuden duser ne kadar yag kullanırsan kullan.netıcede yag fıltresı neden tıkanıyor doluyor yada degıstırılıyr?cunku motor ıcınde surtunmeden cıkan gozle gorulmeyecek bıle olsa var olan talaslar motorun ıcınde calısan mekanızmanın olcuden dusmesıne bu da motorun performansında dusulere yol acar.netıcede tasarlandıgı olcude olmayacagı ıcın hıcbır olcu arada kacaklar asınmalar sıkısmalar veya bosluk olusumları olacktır.100.000 km de kı araba kesınlıkle %100 performans vermez.inanmam oyle bır duruma..
|
||
peugeot 306 griffe
1998 model atiker nanofast |
||
![]() |
||
eray307 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ben %130'a çıkar zamanla diyorum yok mu artıran
![]() |
||
2005 1.6HDI PREMIUM 112HP ŞEYTAN KIRMIZI
|
||
![]() |
||
xMEGANx ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
KM artttıkça motor daha çok canlanır. Düşük km li araç daha çok zorlanır ve çok yakar. sakın düşük km diyenlere inanmayın. Gerçeği KM arttıkça motor gençleşir,rahatlar ve daha aktif hale gelir. hele hele uzun yol giden motorlar. fakat bakımları zamanında yapılmalıdır.
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |