Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Bu kimin hayali?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Bu kimin hayali?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
dream Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2013
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1410
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dream Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Bu kimin hayali?
    Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:21
 
 
 
 
 
 
Ne günlere kaldık ey gazi hünkar katır defterdar oldu eşek mühürdar..
Yukarı Dön
hLL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: 343256I
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 362
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hLL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:25
Haaa bu arkasını önü zannettiğim otomobiiiiiiil LOL
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:29
İyi güzel hoşta çok pahalı be hocam daha makul bişeyler üretseydi ya bizimkiler onun yanı sıra görsel olarak aracı kuçuk görmeyın araç hakkında verılen bılgılere göre ciddi derecede güçlü bir motora sahip Smile
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
dream Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2013
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1410
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dream Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:30
LPG ye uyumlu motor mu acaba :)
Ne günlere kaldık ey gazi hünkar katır defterdar oldu eşek mühürdar..
Yukarı Dön
hLL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: 343256I
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 362
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hLL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:33
Ayrıca bu oyuncak arabalar bile daha gerçekçi duruyor.






Düzenleyen hLL - 27 Haziran 2013 Saat 23:33
Yukarı Dön
ahmetismet Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2011
Konum: kırşehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 500
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ahmetismet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:37
şamil candır.

Sahibindnde özel kategorisi bile var...

neverThere
Yeni Astra HB 1.4 Turbo 140hp Active Select Sport 2013
Yukarı Dön
hLL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: 343256I
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 362
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hLL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:42
SAZAN MÜTİŞMİŞ YAA!

Sazan su yüzüne çıktı
Bugün Türk otomobilciliği yeni bir kilometre taşını daha deviriyor.
Bunu iyice açıklamak adına Otoplato olarak önemsediğimiz aşamaları kısaca özetlemek gerekir. Kanımızca ilk aşama Devrim otomobilinin bu ülke insanının kafasına “bu ülkede otomobil yapılabilir“ fikrini sokmasıdır. Ondan sonra Koç grubunun bu sitede defalarca övdüğümüz Anadol üretimine geçişi gelir. Anadol, bir çok tabuyu yıkan ve en önemlisi pazarın, zamanın çok önünde bir çok gelişmenin altındaki imza olmuştur. Tek kapı birinci jenerasyon, SL , STC 16 , BÖCEK, SW gibi proje aşamalarıyla bir deniz feneridir. Daha sonra Murat 124 ve Renault 12 üretimi için kurulan dev modern fabrikalar devri başlar. Bunları Opel’in Türkiye’de başlattığı montaj operasyonu takip eder ki bunun önemi ne boyunda ne üretim tekniğindedir. Burada kilometre taşı olan bu ülkede güncel modellerin üretilebileceğini, kalitesinin Avrupa’dan daha iyi olacağını ve hatta bunların Avrupa’ya satılacağını göstermesi ve modern otomobil ticareti yöneticiliğini başlatmasıdır.Takiben gelen Toyota’da aynı çizgiyi takip etmiş ve Uzakdoğulu Hyundai,Honda gibi firmaların da üretim yatırımına geçmesini sağlamıştır.
Tabii bu evrim sanayileşme olarak sürerken arada özellikle Otomobile aşkla bağlı bazı kişilerde değişik denemeler yapıyordu. Çoğu spor ve özel otomobiller yapmak için yola çıkanlardan sadece Sn.Hasan Yurdakul Maral ismiyle tescil ettirdiği Morgan Replikaları 200 kadar üretip tescil belgesi almaya muvaffak olabilmiştir. Arada Bursa'da Beklen, İzmirde yapılan bazı roadster’lar,Ankarada yapılacağı duyurulan Etox coupe gibi daha çok Halkla ilişkiler aşamasında kalan bazı otomobiller duyduk ama başka da bir ilerleme göremedik. Ta ki bu güne kadar..
TersanedeOtomobil üretimi..
Otomobilciler arasında uzun süredir fısıltı halinde Anadol projesinde aktif görev almış Dr.Ekber Onuk’un önderliğinde bir “süper otomobil” geliştirildiği konuşuluyordu. Ancak bir çok heyecanlı ve acul projede olduğu gibi bir erken deşifre veya sızıntı yoktu. Duyduklarımıza inanıyor ama bir türlü belgeleyemiyorduk. Nihayet bu sessizlik bizzat Onuk Yonca tersanesinden gelen br duyuruyla son buldu.
Türkiye’nin KAAN sınıfı hücumbot ‘larını üreten tersanenin bir bölümünde sessizce bir değil iki değişik otomobil üretilmişti. Gittik gördük, izlenimlerimiz şöyle.İkisi de heyecan verici özgün tasarımlara sahip olan otomobillerin birinin ismi ONUK S56. Bunu tipik bir refleksle bir şeye benzetmek istersek Porsche 356 Speedster’ı andırdığını söylemek mümkün. Zaten onlar da bunu açıkça ifade ediyorlar ancak bir çok açıdan özellikle arkasının çok farklı tasarlandığını söylemek gerekiyor. Sonuçta benziyor mu ? Diye sorarsanız, evet benziyor ,o kadar. Farklı bir spor otomobil.Otomobilin nostaljik duygulara hitap eden iki kişilik bir roadster olduğunu ve 110 beygir üreten Renault motorlu versiyonunun yaklaşık 35.000 Euro gibi çok makul bir fiyatla piyasaya sürüleceğini müjdeleyebiliriz, çünkü S56 Seri üretim için tüm aşamalardan geçmiş, bir anlamda gün sayıyor. Otomobilin detayları ve finishing-yani son işçilik, kalitesi de mükemmele yakın. Burada teknik detaylara girmektense en çok dikkatimizi çeken özelliğin Onuk-Yonca tersanesinde çalışan çaycıdan,patrona herkesin gözünün içindeki mükemmeliyetçi ifade ve her köşede gördüğünüz tutkulu işini severlik olduğunu yazmayı tercih ettik.
Tuzla’da bir Enzo ve Alfredino öyküsü..
Gelelim Sazan’a. Açıkçası bu ismin şakayla karışık bir Kod ismi olduğunu düşünüyorduk. Ancak bunun önümüze konan süper otomobilin gerçek ismi olacağını, hüzünlü hikayesini dinleyerek öğrendik. SAZAN, Dr.Onuk’un 1996 yılında bir trafik kazasında kaybettiği oğlu ,Uçak ve Uzay Mühendisliği öğrencisi Kaan Onuk’un projesiymiş. Tıpkı Enzo Ferrari’nin erkenden kaybettiği oğlu Alfredino’nun Vittorio Jano ile birlikte geliştirdiği yeni V6 motor ve Yarış otomobili projesi gibi. Enzo Ferrari, bu büyük kayıptan sonra yeni yarış otomobillerine ve sonra çıkan 206GT Otomobillerine sevgili oğullarına evde hitap edildiği gibi “Dino” adını vermiş ve onun el yazısından stilize ettiği imzasını markalaştırmıştı. Ekber Onuk’ta benzer bir karar alarak oğullarının okul arkadaşları arasında lakabı olan SAZAN’ı marka olarak seçmiş ve Kaan’ın el yazısıyla attığı "sazan" imzasını otomobilin önüne gururla koymuş.
Gelelim otomobile, ilk reflekslerinize hakim olun.Bu otomobil başka bir otomobile benzemiyor. Ön tamponun altındaki işlevsel olmayan hava kanalları nedeniyle McLaren’a veya Modena’ya benzetenler olabilir ama detaylarda asla yakın bile değil. Hele yan ve arkadan neredeyse hiçbir otomobille benzemiyor bile diyebiliriz. Enteresan bir hardtop sistemi ile hem Spider hem de coupe olabiliyor. Mid engine, arkadan itişli formatındaki otomobilin Prototipi üzerinde 512 hp üreten Chevrolet Corvette LS7 motor kullanılmış ancak üretim aşamasında yapılan anlaşmalar uyarınca V6 Biturbo beslemeli Renault-Nissan gücü kullanılacak. Aktarma organı olarak ise 6 ileri XTRAC 6012 seçilmiş. Aracın Power to weight Ratio’su yani ağırlık güç dengesi bugün dünyayı kasıp kavuran bir çok Süper Otomobil’den daha iyi. Veriler şöyle: Boş ağırlık 960 Kilogram planlanan güç 485. Daha ne denilebilir ki? Compozit gövde ve şasenin nin tasarımı Demir Sümer ,Gökhan Akış ve Anadol STC 16’nın tasarımcısı Eralp Noyan’dan oluşan bir ekip tarafından yapılmış. Seri üretimde Kompozit olacak şase kısmında dünyaca ünlü Dallara'dan danışmanlık alınmış. Bu paketi alt alta koyunca pistlerde herhangi bir Ferrari'yi veya Porsche GT3 RS'İ alt edebilecek bir ürün ortaya çıkıyor ama Otomobilin veya projenin diyelim, en etkileyici olan kısmı yaş ortalaması 30 olan çok genç bir ekip tarafından detaylara harcanan vakit, emek ve aklı ortaya çıkaran tam bir takım çalışması örneği olması ve bir de hiç alışık olmadığımız bir ayrıntı: Sorduğunuz tüm soruların muhatapları tarafından net ve çok detaylı bir şekilde cevaplanması. Sazan hakkında gazetelerde veya forumlarda “Türk Ferrarisi, Türk yol canavarı” gibi benzetmeler görebilirsiniz,inanmayın.. Bu Türkiye’nin otomobilcilikte aştığı ve bürokratik engeller aşılıp seri üretimi yapılabilirse ortaya koyacağı , en önemli kilometre taşlarından biri olacak Türk insanı tarafından yapılmış bir Süper Otomobil projesidir.
Copyright 2009 / www.otoplato.com.
Sazan fotoğrafları için tıklayın.
ONUK S56 fotoğrafları için tıklayın.
ONUK SAZAN TEKNİK ÖZELLİKLER Prototip Seri Üretim
Genel Boş Ağırlık 1000 960
Ağırlık Dağılımı(sürücüyle) 45/55 45/55
Dingil Uzaklığı 2600 2600
İz genişliği(mm) 1565/1655 1565/1655
Genişlik(mm) 1910 1910
Yükseklik(mm) 1160 1160
Taban-Yer Açıklığı(mm) 110 110
Bagaj Hacmi(m3) N/A N/A
İç Kullanım Oturma Kapasitesi 2

Convertible/hard top

2

Convertible/hard top

Güvenlik
Ön koltukta emniyet kemeri Ön koltukta emniyet kemeri

Çift devirli fren sistemi

Rollbar

Çift devirli fren sistemi

Rollbar

Motor Marka/Model Chevrolet LS7 Nissan VR38DETT
Tip/Konum Arkadan çekişli orta Arkadan çekişli orta
Silindir Sayısı/Konfigürasyon V8 V6 BiTurbo
Silindir Hacmi(cm3) 7008 3799
Çap x Strok(mm) 104.8x101.6 95.5x88.4
Supap Düzeni Üstten supap, merkezi şaft Çift üstten şaft, VVT
Sıkıştırma Oranı 11.1/1 9.0/1
Gücü ve Devri (kW-HP@d/d) 377/512@6300rpm 357/485@6400rpm
Moment ve Devri(Nm@d/d) 635@4800rpm 588@3200-5200rpm
Aktarma Vites Kutusu 5 kademeli manuel transaxle G52/PM 6 kademeli manuel tranaxle Xtrac 6012
1.Vites Oranı 2.62 N/A
2.Vites Oranı 1.89 N/A
3.Vites Oranı 1.41 N/A
4.Vites Oranı 1.13 N/A
5.Vites Oranı 0.88 N/A
6.Vites Oranı Void N/A
Diferansiyel Oranı 3.44 N/A
Şasi ve Gövde Yerleşim Dikey orta motor/arkadan çekişli Dikey orta motor/arkadan çekişli
Gövde/Şasi Kompozit gövde/Çelik şasi Kompozit gövde ve şasi
Fren, ön 320mm havalı disk, 4 piston kaliper AP Racing Karbon Seramik
Fren, arka 320mm havalı disk, 4 piston kaliper AP Racing Karbon Seramik
Kuvvetlendirici N/A Vakum
Jantlar, Ön/Arka 18X9J/18X13.5J N/A
Lastikler, Ön/Arka 265/35 ZR18/345/35 ZR18 N/A
Yedek Lastik N/A N/A
Direksiyon Pinyon dişli direksiyon Pinyon dişli direksiyon
Direksiyon Oranı N/A N/A
Direksiyon Simit Çapı 320 320
Toplam Dönüş Sayısı 2.5 N/A
Dönüş Daire Çapı(mm) N/A N/A
Tekerlek Asılışı, ön Çift süspansiyon kolu, ayarlanabilir amortisör, viraj denge çubuğu Çift süspansiyon kolu, ayarlanabilir amortisör, viraj denge çubuğu
Tekerlek Asılışı, arka Çift süspansiyon kolu, ayarlanabilir amortisör, viraj denge çubuğu
Yukarı Dön
dream Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2013
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1410
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dream Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2013 Saat 23:57
MotorMarka/ModelChevrolet LS7Nissan VR38DETT
Tip/KonumArkadan çekişli orta
ARKADAN ÇEKİŞLİ NASIL OLUYOR? ARABA  GERİ GERİ Mİ GİDİYOR ?
Arkadan çekişli orta
Silindir Sayısı/KonfigürasyonV8V6 BiTurbo
Silindir Hacmi(cm3)70083799
Çap x Strok(mm)104.8x101.695.5x88.4
Supap DüzeniÜstten supap, merkezi şaftÇift üstten şaft, VVT
Sıkıştırma Oranı11.1/19.0/1
Gücü ve Devri (kW-HP@d/d)377/512@6300rpm357/485@6400rpm
Moment ve Devri(Nm@d/d)635@4800rpm588@3200-5200rpm
Ne günlere kaldık ey gazi hünkar katır defterdar oldu eşek mühürdar..
Yukarı Dön
Mustafa-almanya Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Mart 2013
Konum: Almanya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 917
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mustafa-almanya Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 00:31
helal olsun adama...
Almanyadan Saygilar
Ex Audi 80,Ex VW Polo,Ex VW Golf,Ex Ford Fiesta,Ex Ford Escort,Ex BMW 318,Ex Audi A4,Ex Alfa 156,Ex Citröen Xantia,Ex Opel Vectra GTS,Ex Peugeot 407 SW,ExRenault Clio,ExOpel Zafira
Yukarı Dön
dream Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2013
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1410
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dream Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 00:51
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-karavan-motokaravan-bedava-moto-karavan-129583021/detay/
BU NASIL BİR KRİTERDİR ARKADAŞ? ARACIN FİYATI 14.999, TAKAS FİYATI 25.000 :)
Ne günlere kaldık ey gazi hünkar katır defterdar oldu eşek mühürdar..
Yukarı Dön
Aziz Açılır Kutu Gör
BÖLGE TEMSİLCİSİ
BÖLGE TEMSİLCİSİ
Simge
KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3814
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aziz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 10:54
ağalar benim ufaklığın yatak arabası daha iyi görünüyor bundan :D

marangoz işçiliği kötü gibi :))
[pasaklıKontes]hy206 GTI
Yukarı Dön
volkanC2 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Şubat 2013
Konum: Bahçelievler
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1743
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı volkanC2 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 11:10
şamilin jantlar bmw jantı LOL
Citroën C2'm..''yakışıkLı'' 2004 SX 1.4i
Yukarı Dön
emre_akdag Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013
Konum: BURSA - Y.ŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1872
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emre_akdag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 11:55
güzel güzel...böyle girişimcilik örnekleri sevindiriyor :) tebrikler Clap
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA
Yukarı Dön
ErolSs Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Mart 2013
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 271
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ErolSs Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 13:11
http://www.samil.com.tr/

şamil abi

otor H.GüçAktarmaNet FiyatAnahtar Teslim Fiyatı (KDV+ÖTV Dahil)Anahtar Teslim Fiyatı (KDV+ÖTV Dahil)
cm3HPEuroEuroTL
v10-84007004wd103.000279.542640.000
v8-54005404wd94.000255.116584.215
v8-5000410Arkadan İtiş85.000230.690528.280

QWERTY
Yukarı Dön
voodoo Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010
Konum: Antwerpen
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 598
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı voodoo Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2013 Saat 20:10
kac tane satmis samil den....cok zor kardesim cok zor o paraya ne arabalar alinir.....
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 6333 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 414 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12638 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 542 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 302 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5053 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 582 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 380 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 618 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 219 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 546 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 752 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2223 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 1006 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5535 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4778 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2004 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 505 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2182 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37235 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English