![]() |
|
spor yaymı orjinal yayları presletmek mi daha iyi? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | ||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2013 Saat 15:29 |
|
Mesajlarınızı bekliyorum ....
![]() |
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
spor kaliteli yay şase ile alacaksınız keyfinize bakacakasınız,fk vb ürünlere karşıyım.
|
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
şase derken ????
|
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
outlaw ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Neden FK karşısın anlamadım ben 3 senedir kullanıyorum ve çok ta memnunum ???
|
||
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc Laguna lip omp kule gergisi GTI jant 185/50/14 toyo proxes t1r |
||
![]() |
||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
FK menşei olarak bir almanya bir ingiltere gitti geldi,daha önceki araçlarımın 2sinde eibach kullandım şase ile alındı normal satılan yaylara istinaden ne konfor ne de sürüş performansını bozdu,FK takılı 307 de çok hantal ve sert süspansiyonla karşılaştım,tabi bu şahsi görüşümdür.
|
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Spor yay orjinalleri ise saklamak derim ...
|
||
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
||
![]() |
||
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
preslemek ısıtmak kestirmek.. gerek yok bence büyük risk çünkü.. 150-160 liraya FK lar var onlardan kullanmak en mantıklısı..(konfor vs. deneyimim yok) bende eibach var çok çok memnunum sanki orjinal yay var gibi gayet konforlu..
|
||
![]() |
||
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
spor yay takman daha iyidir. Arabanın yol tutuşu ve esneme payını bozmamış olursun.
|
||
![]() |
||
EErgul ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2012 Konum: Kıbrıs/Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
spor yay derim ama konforda ödün vermiyorsun diye bir şey yok. şase olayını bilmiyorum tabi.
ev arkadasımın 206 stock süspansiyon benim 206 eibach 35mm ve çok farklı konforlar söz konusu. ama memnunum eibach tavsiye ediyorum. aldığımda kesik yaydı aracım ve iğrenç birşeydi uzak dur derim. aksların açılarıda çok dengesiz değiştiğinden dolayı aktarma sistemine de zararı olduğunu düşünüyorum.
|
||
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model |
||
![]() |
||
taylan2 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2013 Konum: ürgüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kardeş ben orjinal yaylarımı çıkarttım yerine yay aldım onları istediğim yükesekliği tarif ettim kestirdim. ben çok memnunum. benim tavsiyem tamamen bu işleri yapan bi ustada yaptırman sıkıntı yaşama..
Düzenleyen taylan2 - 15 Mayıs 2013 Saat 02:08 |
||
206 xs 2001
|
||
![]() |
||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim yay presletmek(yayları makinede sıkıştırarak spor yay ölçülerine getirmek) daha iyi olur demişlerdi eibach yay almak en mantıklısı daha modifiye aşamasındayız ama en yakın zamanda resimleri paylaşacağım herkese teşekkürler 28 AS 206 Alper AYDIN
|
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
gozem ![]() 2. Vites ![]() ![]() 07 - Ağustos - 1984 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: GiresuN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
sadece presle sıkıştırmakla olmaz o iş..onun yanında ısıtıyo da olmalı ve bu da yayın dengesini ve bozar ve kırılganlığını değiştirecektir muhakkak
|
||
Mehmet Ali ÇECELİ
2004 307 XT 110hp manuel,dizel.. Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun |
||
![]() |
||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ısıtmıyorlar diye biliyorum ama metal yorgunluğu yaparmı bu presleme o konuyu bilemiyorum yani kırılganlık artarmı ???
|
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
gozem ![]() 2. Vites ![]() ![]() 07 - Ağustos - 1984 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: GiresuN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kardeş kafanda hep bi soru işaareti ile gezmektense yeni bi yay almak daha iyi olacaktır.. üstelik 206nın yayları cok uygun fiyat..aşağıdaki linkten bakabilirsin
http://kisaurl.com/?QSF |
||
Mehmet Ali ÇECELİ
2004 307 XT 110hp manuel,dizel.. Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam al bi 3,5 eibach yay tak içinde rahat etsin arabanda :) bosver presi falan spor yay tadını alamazsın saglıklı da olmaz bu benim düşüncem :)
|
||
![]() |
||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mehmet ali kardeş haklısında ben modifiyeyi biraz da konforla birleştirmek amacındayım . Dandik bişey yapmamak için danışıyorum motor modifiyesi konusunda yeterli bilgiye sahibim ama bu araç alçaltma işlerinde olmadığımı düşünüyorum ne zaman böyle bişey yapılmış bi araca binsem yolda seke seke gidiyoruz gibi hissediyorum birazda konfor yoksa 63 tl verip taktırmak sorun değil
|
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
gozem ![]() 2. Vites ![]() ![]() 07 - Ağustos - 1984 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: GiresuN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
:) Alper kardeş zaten o yolda sek sek yaparak gidenler 5cm takanlar.. 3,5cm yay ile böyle sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum.. eibach ve fk yayı kullanan herkez tavsiye ediyor.. ama ne takarsan tak orjinal bi yaydan daka kısa esneme payı olduğu için muhakkah konfordan ödün vereceksiniz.. güzel bi tercihte bulunursunuz umarım.. sonucunu merakla bekliyoruz
|
||
Mehmet Ali ÇECELİ
2004 307 XT 110hp manuel,dizel.. Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
allppeerr ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı allppeerr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
teşekkrler 3.5 cm yayda sayenizde karar kıldım tşk
|
||
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003
|
||
![]() |
||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
varya oyle bır konu kı ucu bucagı yok :) coilover en ıyısı bence
![]() |
||
2003 307 1.4
2008 Leon |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |