Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Kırmızı Antfiriz Hakkında Yardım
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Kırmızı Antfiriz Hakkında Yardım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Kırmızı Antfiriz Hakkında Yardım
    Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2013 Saat 23:32
herkese iyi akşamlar arkadaşlar.
2008 model 207 1.4 trendy 90 hp benzinli araç sahibiyim.
araç 33.800 km de.
bugün sanayide yağını ve antfirizini değiştireyim dedim.
yağı 5w 40 aldım total marka. hepsini boşalttı. garibime gitti.
hiç yağ çubuğunun seviyesine bakıp ona göre eklemedi.
sordum ustaya yağın bir kısmı kalması gerekmiyordu dedim. çünkü daha önce 206 kullandığımda 300-400 gramı kalıyordu.
usta yok bunlar tam 4 litre alır dedi.

neyse; antifirizi de değiştir dedim. boşalttılar. bana usta dedi ki bu araçta antifiriz kullanılmamış su koymuşlar hep.biz yine de kırmızı antifiriz koyalım 2 kutu dediler. tamam ona da okey dedim. 
koydular antifirizi sonra bana usta demesin mi kırmızı antifiriz belki radyatörde kaçakları iyice açar,sen arada bir bak su seviyesine...neye uğradığımı şaşırdım.hadi onu bırak içerideki kalorifer peteğin de de açma yaparsa o kötü olur dedim ustaya.sonra o ustadan çıkar çıkmaz bir pejo özel servisine soktum.
onlara olayı anlattım. onlarda fabrika çıkışı bu araçlarda şeffaf antifiriz olduğunu,onun için o ustaların boşalttıkları şeyi su zannettiklerini söylediler.

Ben şimdi ne yapayım? bu yağ ve antifiriz meselesinde bilgi sahibi olan arkadaşlar lütfen yazsın.Burada usta sıkıntısı çok. İstanbul gibi değil. Bazıları araç üstünde öğreniyorlar neyin ne olduğunu.
yağ 4 lt konulması normal mi? Ayrıca kırmızı antifiriz aracımda herhangi bir zarar oluşturur mu?
şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Yukarı Dön
plawert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı plawert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2013 Saat 23:38
Genelde araclara 4 lt yag koyuyolar sizin araclara yinede iciniz rahat olsun diye yag cubugundan kontrok edin fazla mi degilmi gorursunuz antifirizede gelince kirmizi filan farketmez yani usta sana yanlus tabir kullanmis antifiriz radyatorde delik filan varsa kirecten filan tikaliysa bu delik seyreltilmeden kullabilinca o deligi acma ihtimali oluyo hepsi bu ama sizin aracta bir su kacagi olmadigi icin boyle bir sikinti olucagini sanmiyorum rahat olun bence
206 x-desing 1.4 benzinli
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2013 Saat 23:42
Orjinalini yazan: plawert plawert Yazdı:

Genelde araclara 4 lt yag koyuyolar sizin araclara yinede iciniz rahat olsun diye yag cubugundan kontrok edin fazla mi degilmi gorursunuz antifirizede gelince kirmizi filan farketmez yani usta sana yanlus tabir kullanmis antifiriz radyatorde delik filan varsa kirecten filan tikaliysa bu delik seyreltilmeden kullabilinca o deligi acma ihtimali oluyo hepsi bu ama sizin aracta bir su kacagi olmadigi icin boyle bir sikinti olucagini sanmiyorum rahat olun bence

cevabın için teşekkürler. usta seyreltmeden 2 kutuyu da boşalttı depoya. az buz para da değil. 60 tl sadece antifiriz. ama dediğim gibi direk su ile karıştırmadan koydu. inanın yarın sabahı bekliyorum. çünkü en son gittiğim pejo özel servisi direk radyatöre ve antifiriz deposunun oraya su döktü. temizlediler su ile o bölümleri.eğer kaçak varsa yarın sabah geldiğinde direk görürüz dedi.
ayrıca fazla yağ üst kapak contasından sızdırma yaptırmaz dimi?


Düzenleyen maverick - 23 Nisan 2013 Saat 23:43
Yukarı Dön
plawert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı plawert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2013 Saat 23:48
4 lt yag bence fazla degil herhangi bir sorun olmaz yani iciniz rahat olsun usta biraz sizin kafayi bulandirmis. ozel serviste antifirizi akip eden yerleri temizlemek icin su dokmustur ondanda bi sikinti olucagini sanmiyorum
206 x-desing 1.4 benzinli
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 09:23
Peugeot tüm araçlar için 4 lt yağ kullanılması normaldir. Peugeot araçlarda tavsiyem orjinal olan yeşil antifiriz kullanılmasıdır. Kırmızı antifirizler radyatör petekleri patlatıp başına çok daha fazla masraf açıcaktır. Kırmızı antifirizler genelde volkswagen grubunda kullanılır.
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
plawert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı plawert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 10:07
Kirmizi antifiriz neden petek patlatiyo bunu merak ettim dogrusu ozelligi nedir yani?
206 x-desing 1.4 benzinli
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 10:10
İçindeki maddeden dolayı patlatıyor. Peugeot'lara uyum sağlamıyor. Her konan aracınkini patlatmaz ben eski aracımda 206 hdi da 3 kere kullandım sıkıntı çıkarmadı ama yaklaşık 10 15 araçta radyatörde sıkıntı çıkarıp yeşil orjinal antifirize geçildiğini gördüm.
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
plawert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 164
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı plawert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 10:17
Bence sonuc olarak antifiriz antifirizdir yani cesitli markalarda ve citroen grubunda kullanilirken gordum hic patlayana denk gelmedim bildigim tek sey var seyreltmeden tek antifiriz kullanildiginda radyatordeki ufak tefek kirecle filan tikanmis delikleri actigi ama bu antifiriz konusundaki renk kafamada takilmadi degil
206 x-desing 1.4 benzinli
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 10:23
Öncelikle ben de şeffaf antifriz duymadım onu söyleyeyim tabi duymadıysam bu yoktur anlamına da gelmez ama gidince bunu söyleyen ustaya sorarsınız marka ve model varsa elinde söylerse ben de öğrenmiş olurum (ciddiyim). Benim bildiğim özellikle renkli yapılırlar ki sistemde dolaşan sıvının rengi farklı olsun diye. Ayrıca ilk usta içinde kontrol etmeden neden antifriz değiştiriliyor anlamıyorum, ölçüm aleti var birazcık içine çekersin bakarsın karışımın miktarı ne kadar ondan sonra koyarsın. 

Gelelim ne kadar koyulacağına; genelde önerilen antifriz miktarı sistemde dolaşan sıvının yarısının antifriz, yarısının su olması şeklindedir. Yüzde 50 antifriz + yüzde 50 su karışımı sistemi -37 dereceye kadar korur. Antifrizi fazla koymanın sisteme zararı olmasa da yararı da yoktur bilakis yüzde 100 antifriz -12 dereceye kadar korur. Hep yazıyorum ve yazmaya da devam edeceğim; yaz kış arabada antifriz olmalı çünkü sadece soğuğa karşı korumaz, paslanma ve korozyon gibi şeylerden de korur ve aynı zamanda kaynama noktasını da artırır. 

Bir başka durumsa, ustaların genel olarak yaptığı işlem şu şekilde; aracın bir yerini tamir ederken araçta su kaybı olduysa sistemdeki suyu tamamen boşaltmazlar ve üstüne antifriz eklerler bu durumun aslında sakıncası yoktur çünkü sistemdeki suyun hepsi boşalmamıştır. Yani siz iki kutu antifriz koydular dediğinizde yine içeride su olduğunu biliyor usta o nedenle sadece antifriz koyup üstünü su ile tamamlarlar. Bir başka sorun ise tabi musluk suyunu çat diye koymalarıdır. Ben genelde arabada pet şişede su taşırım onu veririm ama içmediğimiz Ankara suyu (içen içsin ben içmem) aracıma da koymam ki aynı şekilde sizlere de önermem (cam suyu dahil- aslında saf su koymak lazım ama olsun en azından bir önlem).

Antifriz rengine gelince; kırmızı organik antifrizdir fakat benim aracımda yeşil vardır. Aslında iyi olan kırmızıdır fakat yeni nesil araçlarda daha çok kullanılır. Sanırım kırmızı antifrizin alüminyum alaşımlarla arasının dahi iyi olması, bakır alaşımlarla pek iyi anlaşamamasından dolayıdır. Teknolojisi itibari ile benim aracımda yeşile devam ediyorum, önerilen de budur çünkü araç yeşil kullanımına alışkındır ve başka bir renge geçmek risktir. Yalnız eğer araçta hiç antifriz kullanılmamışsa renge bakmaksızın akıtma ihtimali vardır. Uzun yıllar antifriz kullanmayan araçlarda hangi renk koyarsanız koyun kaçırma ihtimali olur çünkü antifriz bir şekilde sistemde oluşmuş fakat tıkanmış deliklerin açılmasına sebep olur bunun rengi ile pek alakası yoktur. 

Renk konusunda önerim aracın kataloğunda verilen rengin kullanılmasıdır. Bu bilgiye nereden ulaşırsınız onu malesef bilemeyeceğim. Belki aynı marka araç kullanan araçlardan bilen vardır. 

Yağ olayına gelince Smile; benim de aracıma 4 litre koyuyorlar yağ çubuğunu çektiğimde -düz bir zeminde bir süre bekledikten sonra- çubuğun azıcık üstünde olduğunu görmüştüm bir keresinde ve hemen arayıp sordum, normal dediler ama yağ çubuğunu çok çok aşmışsa sıkıntı doğurur. Öncelikle bu tip bir gözlem yapmanızı öneririm.Kolaylıklar dilerim.
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 10:47
Orjinalini yazan: tellotello tellotello Yazdı:

Öncelikle ben de şeffaf antifriz duymadım onu söyleyeyim tabi duymadıysam bu yoktur anlamına da gelmez ama gidince bunu söyleyen ustaya sorarsınız marka ve model varsa elinde söylerse ben de öğrenmiş olurum (ciddiyim). Benim bildiğim özellikle renkli yapılırlar ki sistemde dolaşan sıvının rengi farklı olsun diye. Ayrıca ilk usta içinde kontrol etmeden neden antifriz değiştiriliyor anlamıyorum, ölçüm aleti var birazcık içine çekersin bakarsın karışımın miktarı ne kadar ondan sonra koyarsın. 

Gelelim ne kadar koyulacağına; genelde önerilen antifriz miktarı sistemde dolaşan sıvının yarısının antifriz, yarısının su olması şeklindedir. Yüzde 50 antifriz + yüzde 50 su karışımı sistemi -37 dereceye kadar korur. Antifrizi fazla koymanın sisteme zararı olmasa da yararı da yoktur bilakis yüzde 100 antifriz -12 dereceye kadar korur. Hep yazıyorum ve yazmaya da devam edeceğim; yaz kış arabada antifriz olmalı çünkü sadece soğuğa karşı korumaz, paslanma ve korozyon gibi şeylerden de korur ve aynı zamanda kaynama noktasını da artırır. 

Bir başka durumsa, ustaların genel olarak yaptığı işlem şu şekilde; aracın bir yerini tamir ederken araçta su kaybı olduysa sistemdeki suyu tamamen boşaltmazlar ve üstüne antifriz eklerler bu durumun aslında sakıncası yoktur çünkü sistemdeki suyun hepsi boşalmamıştır. Yani siz iki kutu antifriz koydular dediğinizde yine içeride su olduğunu biliyor usta o nedenle sadece antifriz koyup üstünü su ile tamamlarlar. Bir başka sorun ise tabi musluk suyunu çat diye koymalarıdır. Ben genelde arabada pet şişede su taşırım onu veririm ama içmediğimiz Ankara suyu (içen içsin ben içmem) aracıma da koymam ki aynı şekilde sizlere de önermem (cam suyu dahil- aslında saf su koymak lazım ama olsun en azından bir önlem).

Antifriz rengine gelince; kırmızı organik antifrizdir fakat benim aracımda yeşil vardır. Aslında iyi olan kırmızıdır fakat yeni nesil araçlarda daha çok kullanılır. Sanırım kırmızı antifrizin alüminyum alaşımlarla arasının dahi iyi olması, bakır alaşımlarla pek iyi anlaşamamasından dolayıdır. Teknolojisi itibari ile benim aracımda yeşile devam ediyorum, önerilen de budur çünkü araç yeşil kullanımına alışkındır ve başka bir renge geçmek risktir. Yalnız eğer araçta hiç antifriz kullanılmamışsa renge bakmaksızın akıtma ihtimali vardır. Uzun yıllar antifriz kullanmayan araçlarda hangi renk koyarsanız koyun kaçırma ihtimali olur çünkü antifriz bir şekilde sistemde oluşmuş fakat tıkanmış deliklerin açılmasına sebep olur bunun rengi ile pek alakası yoktur. 

Renk konusunda önerim aracın kataloğunda verilen rengin kullanılmasıdır. Bu bilgiye nereden ulaşırsınız onu malesef bilemeyeceğim. Belki aynı marka araç kullanan araçlardan bilen vardır. 

Yağ olayına gelince Smile; benim de aracıma 4 litre koyuyorlar yağ çubuğunu çektiğimde -düz bir zeminde bir süre bekledikten sonra- çubuğun azıcık üstünde olduğunu görmüştüm bir keresinde ve hemen arayıp sordum, normal dediler ama yağ çubuğunu çok çok aşmışsa sıkıntı doğurur. Öncelikle bu tip bir gözlem yapmanızı öneririm.Kolaylıklar dilerim.

arkadaşlar bilgileriniz için teşekkürler.
yeni sanayiden geldim. dün gittiğim özel pejo servisine.
yukarıda da belirtmiştim. fazla antifriz koydukları için depodan atmıştı. dün pejo servisi radyatör başta olmak üzere deponun üstüne hortumla su tuttular ve yarın sabah gelmemi eğer akıntı varsa belli edeceğini söylemişlerdi.
bu sabah hemen gittim. açtılar kaputu herhangi bir sorun olmadığını söylediler.zaten dün su tuttukları yerler kurumuş, antifrizin sızdığı bir yer göremediler. bakan usta aracın modelinin yeni olması  sebebiyle alüminyum petek kullanıldığını, ve kırmızı antifrizin herhangi bir zararının olmayacağını söyledi. Antifrizin kırmızı olmasının iyi olduğunu söyledi.

yağ meselesine de baktılar. tekrar tekrar ölçtüler. fazla olduğuna karar verdiler.
vakumla yağ çubuğunun oradan yağ çektiler. sonra 2-3 kez çubuktan seviyeyi kontrol ettiler.
1 lt fazla yağ çektiğini söyledi.
şu an durum bu. ilerde inşallah bi sıkıntı yaşamam.bekleyip göreceğiz artık. 
Yukarı Dön
emre_akdag Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013
Konum: BURSA - Y.ŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1872
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emre_akdag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 11:02
Antifirizin kırmızı ya da farklı bir renk olması aracınıza zarar vereceği anlamına gelmez. ama yetkili servislerde de kırmızı antifriz koyuluyor genelde. sıkıntı yaratmaz. motor yağıda tam olarak 4.25 lt alıyor. siz üzerine yakıt alırken benzinlikten az birşey eklettirin. kafanız rahat olsun..
 
Bu arada ustada tam bir psikopatmış, bu güne kadar araca antifriz konmamış felan çok iyidi LOL
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 11:10
Orjinalini yazan: toretto16 toretto16 Yazdı:

Antifirizin kırmızı ya da farklı bir renk olması aracınıza zarar vereceği anlamına gelmez. ama yetkili servislerde de kırmızı antifriz koyuluyor genelde. sıkıntı yaratmaz. motor yağıda tam olarak 4.25 lt alıyor. siz üzerine yakıt alırken benzinlikten az birşey eklettirin. kafanız rahat olsun..
 
Bu arada ustada tam bir psikopatmış, bu güne kadar araca antifriz konmamış felan çok iyidi LOL
usta tarzan olunca motor yağı hiç kullanılmamış hep zeytinyağı kullanılmış der.
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 11:21
Geçmiş olsun inş böyle devam eder hiç sıkıntı çıkarmaz Smile. İnş 2. usta az para almıştır bu arada zaten bana ayağınız alışsın politikası gibi geldi yaptıkları LOL. Yağ içinde çubuktan kontrol önemlidir, sıkıntısı olmasa bile ara ara kontrol etmek gerekir. 
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
samet206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013
Konum: Bu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7085
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı samet206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 Saat 12:12
Geçmiş olsun öncelıkle bende başımdan geçen bır olayı anlatayım Castrol Radicool Antifiriz Aldım bu kış dedım radyatör temızlensın falan bı değiştirelim hem donmasın antıfırızı zayıflamış  saf sularımıda aldım 2 lıtre karışım yapıcam sonra muhabbet ederken komşular falan adam dedı bız koyalım sana antıfırızı şımdı uğraşma sıkıntı olmasın güvendım ıyı dedım koyalım bırlıkte, adam geldı bır damla bıle su koymadan dayadı antıfırızı abi dedım nabıyosun yok dedı böyle yapıcaz daha guzel olucak ıyı dedım bılgılı geçınıyorlar ya ses çıkarmadım sonra başıma gelenler malum kalorıfer peteklerı vs vs açılan her yer değişti ve orjınal parçalara ozaman gucum yetmedı 300 TL ye yan sanayı parçalar yaptırdım mecburen ıçıme sınmedı ama mecburdum suyu ıçerı alıyodu su koymaya uşenmem ama tabanım çurucektı bırde kış ayı elımdekıler neye yetıyosa yaptırdım Allahtan radyatör çatlamadıda.Siz siz olun saf antıfırız koymayın aracınıza kım nederse desın mutlaka 1 Lt si su olsun.Son tavsiyemse bu konuda araştırmalarınızı yapıp başkasına koydurcaksanız bıle koydurcağınız karışımın oranlarına sız karar verın ben artık kendım koyuyorum ve ogun bugun hıç sıkıntı çekmedı ınsanın malını kendınden başkası koruyup kollamaz bunuda unutmayın .
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...
Yukarı Dön
gogly35 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2013
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 744
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gogly35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2014 Saat 13:57
Konu hazır açılmışken buradan aklıma takılan noktayı sizlere sormak istiyorum.. 

Aracıma yaklaşık 800 km önce (2 ay olmuştur) antifriz değişimi yaptırdım ve ustanın tavsiyesi ile kırmızı koyduk ve üzerine ilave olarak 1 lt den fazla saf su ilavesi yaptık..1-2 gün içerisinde eksiltme yapmıştı hava yapmış sistemde ben yine bir miktar saf su ekledm kapattım.. Bugun sisteme baktığımda önceki seviyeye göre azalma gözledim , hortumlarda radyatör cevresinde herhangi bir kaçak göremedim ama sanırım bi yerlerden azalıyor.. Eğer sorun büyükse sisteme  radyatör kaçak önleyici tozlardan kullanıp bu sefer mavi renk antifriz koymamı önerirmisnz???
308 VTI // 2009
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon P tuşu son mesaja git 136 0 Ahmet2341
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 6101 9 Alphanet
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12638 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 496 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 269 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 4999 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 562 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 370 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 584 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 193 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 539 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 751 1 Altann
konu icon motor yağ damlatma, yanık kokusu ve kaputtan duman son mesaja git 2188 0 Bayer
konu icon 206 XT elektriksel problemler son mesaja git 991 0 AtomAdnan
konu icon Türk Askeri Çanakkale'de - Serdar Yıldırım son mesaja git 5449 5 Serdar102
konu icon Yağ Seviyesini Ayarlayın Uyarısı son mesaja git 4748 1 torekV
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 1932 0 peugeot301
konu icon ABS VE KAYGAN YOL UYARISI son mesaja git 502 0 samizel
konu icon seyir sırasında gaz kesme (Dizel) son mesaja git 2148 1 heavyburak26
konu icon 408 GT KOLTUK ISITMA PROBLEMİ son mesaja git 37141 2 elbir55
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Burak307xsi 1
Saido26 1
Alphanet 1
Ahmet2341 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English