![]() |
|
Arac Dusurme. |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |||
carantinas ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Mart 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 189 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı carantinas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 15 Ekim 2012 Saat 00:35 |
||
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-peugeot-106-apexi-spor-yay-5-cm-helezon-95581425/detay/ buyur hocam link burda kusura bakma anca vakit bulabildim. çifti 100 lira..
|
|||
106 XR 1999; HKS air intake, steel abarth egzos, 5 cm apexi helezon. 160000 km
|
|||
![]() |
|||
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hayırlı olsun. Bence blow off olayına hiç girme çünkü hava filtresi sesi çoğu araçta bulunmayan cinstenolacak. Kaliteli 5 cm spor yay ve hava filtresinde de AEM, Pipercross, Raid HP veya KN filtre kitlerini kullanırsan hem performans hemde güzel bir ses alırsın.
|
|||
![]() |
|||
GökhaN ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aracının versiyonu nedir ? Kaç cc Peugeot306 ?
|
|||
![]() |
|||
mehmetüner ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2012 Konum: bekar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı mehmetüner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşlar 306 gti sahibi oldum yeni araç cok sade görsel olarak orjınallıgını korumuş, ama benden oncekı sahıbı motor la baya bı ugrasmıs arac 205 beygır olmuş ben bu araç a elektronik blow off , hava filtresi ve spor yay almak ıstıorum yardımcı olursanız sewınırım...
|
|||
ayyıldız prefabrik
|
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Birde sunu sormyi unuttum Aklima gelmisken sorim Onumuz kis Dusursem problem yasarmiyim?
|
|||
![]() |
|||
MagicPerformance ![]() 2. Vites ![]() ![]() 24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
5 cm yayda koni kullanmak bir zorunluluk değil tabii lakin olması gereken budur. Koni ile kullanırsanız hem yol tutuşunuz artar hemde sürekli patlayan amortisörler ile uğraşmassınız :)
yay konusunda Tein ve Eibach den şaşmayın derim. |
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Bazen oyle urunlerle karsilasiyorimki ayni urun 300 liraysa Farkli bi sitede yarisina kadar iniyo fiyatlar Uygun fiyata iyi performans ve kaliteli almak varken Pahaliya kacmak tabiki olmaz onun icin burdayim ve sizlere danisiyorum fikirleriinizi aliyorum Fk yi diger arkadaslar iyi dediler fiyatta gayet uygun Geldi uygun fiyata daha iyisi varsa tabiki onu almak gerekir (=
|
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aslinda Ogrenmek istedigim buydu Yani 5 cm yay kullanmam icin koni tarzi Amartisormu kullnmam gerek ayriyetten?
|
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Atarsan Sevinirim ciftimi 100 lira Adet mi ?
|
|||
![]() |
|||
carantinas ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Mart 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 189 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı carantinas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ben 106 aracım icin apexi aldım 100 liraya internetten ve kalitesi cok iyi çıktı yayların esnemesi oldukca basarılı istersen link atabilirim.
|
|||
106 XR 1999; HKS air intake, steel abarth egzos, 5 cm apexi helezon. 160000 km
|
|||
![]() |
|||
MagicPerformance ![]() 2. Vites ![]() ![]() 24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Arkalar için yay alsanızda kullanamazsınız torsiyon arkalar, düşük torsiyon yol tutuşu bozmaz aksine kuvvetlendirir, torsiyon ayarlamak basit iş eğer burçlarda sıkıntı yoksa kısa zamanda istediğiniz seviyeye gelir.
Düşük torsiyonun tek dezavantajı normal seviyesine göre daha çabuk bozulur ve ses yapar, kasislerden yavaş geçtikten sonra sıkıntı olmaz ben 7 senedir en alt seviyede kullanıyorum henüz sıkıntı olmadı :) Ön amartisörler için 5 cm lik yayı orjinal amartisörlerle kullanamassınız yol tutuştada amartisörün ömrü açısındanda sıkıntı çıkarır Koni tzarı spor amartisör yada en azından Oem Gti amartisörü öneririm. |
|||
![]() |
|||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Bu tip işlerde ekonomiye kaçarsan,arabanın yürüyeninden,sürüş dinamiğinden,konfordan vb. bir çok durumdan feragat etmen gerekir,nacizane tavsiyem ya bekleyim öyle alın ya da şu an için tavsiye etmiyorum.. Belirttiğim ve arkadaşlarında yorumlarında olduğu gibi,eibach ve apex denilen firmanın üretim aşamaları ve videoları mevcut..Yay üzerinde tension-pressure deneymeleri yapılıyor ( esneme-gerilme) marka ve model bazında yaylara araç ağırlığında etki ettirerek farkı ve değerleri alınıp üretim yapılıyor.. Örnek video olarak eibach dediğimi uygulamış şekilde video hazırlamış,Orjinal ( stock ) , cadde tipi ve spor versiyon olarak gösteriyor.
|
|||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
torsiyon dusurunce yol tutusunda farklilik olurmu saglikli deil diye biliyorum eger yay kullana biliyosam tabiki yay kullanirim hani boyle maliyetten kacmak icinde arabayi oldurmek bana ters gelio kesinlikle bu yay kestirmek filanda bana cok abes gelio kestirenide yadirgiyorum acikcasi cunku olmasi gereken neyse o olmali Demek istedigim Ekonomik ama Saglikli olsun (=
|
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Alirsam 5 lik alicam Kesinlikle yayi kestirmem sonuclarini biliyorum cunku Fk fiyatina gore iyi diyosaniz tabiki fk alirim, 306 larin arkalar torsiyon arkayada ayni islemmi uygulanmli yoksa yine yay mi almali? birde yaydan baska islem uygulaniyormu extradan sadece yaylari alsam yeterlimi Tesekkurler yaptiginiz bilgili yorumlar icin..
|
|||
![]() |
|||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
+1 :)
|
|||
2003 307 1.4
2008 Leon |
|||
![]() |
|||
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
+1 sağdan soldan duyarsan pürmüzle yayları ısıtıp araçları düşürüyorlar sakın girişme çok tehlikeli benden söylemesi illa ucuz bişey diyorsan FK
|
|||
![]() |
|||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
1-eibach
2-apex i tercih edin derim.
|
|||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
|||
![]() |
|||
Peugeot306 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2012 Konum: IST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Peugeot306
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Selamin Aleykum Aracimi Dusurmek istiyorum Bu konu hakkinda yardimci olurmusunuz?
1.URUN 2.URUN 3.URUN 4.URUN Bu urunlerden mi kullanmam gerek ? Eger bunlarsa Hangi marka Hangi model ? Arkalar icinde Ayni islemmi uygulanmali yoksa torsiyonla alakali bi alternatifmi var? En saglikli bicimde ve ekonomik sekilde Aracimi nasil dusurebilirim simdiden tesekkurler
|
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |