|
yeni aldığım 206'daki başlıca sorunlar |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
akin__
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4HDi X-Line Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2012 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 04 Ağustos 2012 Saat 17:01 |
1. sinyal kolu laçkalaşmış durumda, 206'larda olan birşeymiş galiba bu. çok hassas durumda ve sağa sinyal verip direksiyonu hızlı şekilde çevirip düzelttiğimde ters yöne sinyal vermeye başlıyo. ve geceleri farlar açık giderken ara sıra farları açıp kapatıyo. 2.direksiyonum çok sert, hidrolik değil sanki. hidroliğine baktım dolu. park halindeyken direksiyonu çevirmeye korkuyorum anormal bir durum var, yürürken sıkıntısı yok. bi sürtünme sesi geliyo park halinde çevirirsem. pompasında bi sıkıntı vardır diyolar, umarım öyle birşey yoktur zira 1200 lira civarı bi fiyatı var diyorlar internette. 3. hararet sorunum var, klima kapalı gezersem hararet 100ü çok rahat buluyor bazen geçtiği de oluyor. ama klimayı açtığımda da 95i geçmiyor. fan müşüründe mi bir sıkıntı var anlayamadım. ustam bu araçlarda fan devreye geç giriyo dert etme dedi ama eski aracımda ne yaparsam yapayım 91'i görmezdi insan çubuğun kırmızıya yaklaştığını görünce ister istemez korkuyo. umarım daha büyük sıkıntılar çıkarmaz, herkese aracıyla kazasız belasız günler dilerim. |
ibrahim YILDIZAK
2. Vites 15 - Eylül - 1982 Yaşı : 41 Aracı : 207 Kayıt Tarihi: 04 Nisan 2010 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 753 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahim YILDIZAK
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
1. soru için com2000 değiştirmeniz yeterli. 2. sorunuzun cevabını ben bilmiyorum bilen bir arkadaş yardımcı olacaktır. 3. soru için de 206 lar genelde fan'ı 100'de açar hararet müşürü değişmemişse ufak 80 e 100'lüktü sanırım o müşürden alırsanız işinizi görür. Yani fanda hiçbir sıkıntı yok.
|
|
01 COA 084 ARh(+) |
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Yaşı : 42 Aracı : Peugeot 5008 Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1. sorunuz icin zamaninda soyle bir ucuz yollu cozum gostermistim:
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=16786&PID=261049&title=sinyal-sorunu#261049 2. sorunuz icin soyle bir test yapin. Araciniz stop halinde iken direksiyona bir elinizle tutun ve dondurmek icin cok az guc verin. Diger taraftan araci calistirin. Eger aracin calismasi ile birlikte uyguladiginiz guce gore direksiyonda yumusama var ise sorun yoktur pompa+hidrolik calisiyordur. Surtme sesi direksiyonun arkasinda, altta ve ustte olmak uzere olan kapaklardan gelebilir. Alyan vidalarini biraz daha sikistirip tekrar deneyin. 3. sorunuz normal bir durum sorun yok. |
akin__
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4HDi X-Line Kayıt Tarihi: 03 Ağustos 2012 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 25 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
çok teşekkür ediyorum cevaplarınız için, peki o bulaşık süngerini oraya yerleştirmeyi nasıl yapayım? kapağı sökmeme gerek varmı yoksa bişeyle tepeyim mi :)
|
toga406
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kolivanın sinyal sorununa önerdiği çözüm birebir tuttu memnunum 406 aracıma uyguladım
bulaşık ne rahat. sc rbight
|
EmSul
2. Vites Yaşı : 36 Aracı : 2004 Peugeot307 1.6 bva al4 Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1.sorununuza ya kolu değiştirerek yada koliva nın çözüm yolunu izleyerek sonuç bulabilirsiniz..
2.sorununuz muhtemelen direksiyon pompası gibi duruyor..Normalde de peugeotların hidroliği diğer araçlara göre sert ama gaz vermediğinizde durduğu yerde çok sert ama gaz verince yada hareket halindeyken biraz yumuşuyorsa ve sürtme sesi gibi ses geliyosa(ki bu ses pompanın kasnağından geliyodur ) pompa değişmesi gerekecek orjinali 600lira falan yan sanayisi 200lira pompanın..Tabi bu pompanın bozulması için önden pompayı etkileyecek bi darbe alması gerekir yani aracınızda kaza varmıştır..Durduk yere bozulmaz..Ayrıca eğer pompa bozuksa ve kasnak yalpalayarak dönüyorsa zamanla v kayışını yıpratacak ve sonunda kopmasına bile neden olacaktır.. 3. Evet gene diğer araçlardan farklı olarak nedense peugeotlarda hararet olayı çok oynak ve biraz yüksek..100ü geçmediği sürece problem yok 100 çizgisinin üstüne gelince 2.kademe fan açıp 90a düşürüyorsa hiç takmayın normal.. |
|
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
furkan111
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 08 Ocak 2012 Konum: yalova Durum: Aktif Değil Mesajlar: 288 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı furkan111
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
2. sorunuzun cevabı direksiyon hidroligine bakınız...artı aracınızda spor yay var mi yada yayları kesik mi.... yada lastik ebat ye cantlar büyük mü bunlar direksiyonu cevirmenize engel seyler... |
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |