Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 otomatik şanzıman sorunu.Acil Yardım
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 otomatik şanzıman sorunu.Acil Yardım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 otomatik şanzıman sorunu.Acil Yardım
    Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 14:31


Arkadaşlar merhaba
Benim şöyle bir sorunum var.
2004 model 107 000 km de 307 XS otomatik aldım.
Alırken servise bilgisayara soktuk birşey çıkmadı.Bir iki gün gezdim bişey yok.Fakat aracı noter den aldım geldim bir iki gün sonra motor biraz ısınınca kırmızı ışıkta durduğumda araç boştaymış gibi geri kaydı ve kalkarken bağırarak ve arkadan biri vurmuş gibi vuruntuyla kalktı.bunu bir kaç defa daha denedim durdum kalktım.10 defada 6 sında yapıyor.Bu forumdan çeşitli arkadaşların yazdığı konularla aynı sorun diye önce fren müşürünü değiştirdim.Sonra şanzıman yağını  fakat hala aynı sorun devam ediyor.Selenoidleri değiştirecekken harun ustaya sorayım dedim.
Bostancı Sanayideki harun ustaya gittim.Selenoidden yaparsa ekranda kar ve spor modu çıkar dedi.Eğer motor ısınınca yapıyorsa burçlar aşınmış ,Şanzımanı açıcaz burçları değiştiricez dedi.2000-2500 aras tutar diyor.Şimdi aracı aldığıma pişman oldum.
Ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 15:32
hocam bı pejo bayısıne gıdın pp2000 baglatın selenoıdlerın yag basıncını olcturun yada tanıdık sanzımancıya gıdıp olcturun nedemek kar spor modu cıkar  basıncı olcmeden zaten degısmez ole kafasına gorede sanzıman acıcaz 2500 lıra tutar denmez
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 17:06
Doğru söylüyorsun henüz yağ basıncını ölçtürmedim.Bu harun usta yı da yine bu forumdan duydum iyi dediler.Bende bir bildiği vardır dedim.Yarın başka yere gidicem önce basıncı ölçtüreyim.

Sağol berk2309

Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 22:18
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:



Arkadaşlar merhaba
Benim şöyle bir sorunum var.
2004 model 107 000 km de 307 XS otomatik aldım.
Alırken servise bilgisayara soktuk birşey çıkmadı.Bir iki gün gezdim bişey yok.Fakat aracı noter den aldım geldim bir iki gün sonra motor biraz ısınınca kırmızı ışıkta durduğumda araç boştaymış gibi geri kaydı ve kalkarken bağırarak ve arkadan biri vurmuş gibi vuruntuyla kalktı.bunu bir kaç defa daha denedim durdum kalktım.10 defada 6 sında yapıyor.Bu forumdan çeşitli arkadaşların yazdığı konularla aynı sorun diye önce fren müşürünü değiştirdim.Sonra şanzıman yağını  fakat hala aynı sorun devam ediyor.Selenoidleri değiştirecekken harun ustaya sorayım dedim.
Bostancı Sanayideki harun ustaya gittim.Selenoidden yaparsa ekranda kar ve spor modu çıkar dedi.Eğer motor ısınınca yapıyorsa burçlar aşınmış ,Şanzımanı açıcaz burçları değiştiricez dedi.2000-2500 aras tutar diyor.Şimdi aracı aldığıma pişman oldum.
Ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum

Vuruntunun nedeni burçlardan olabilir, selenoid olsa dediği gibi arıza ışıklarını yakar ama emin olmanın bir yolu daha var fakat ehil birinin bu işi yapması gerekir.. Şanzıman içindeki yağ ısınınca S moda alıp deneyin bakalım vites geçişleri yine vuruntulumu olacak?

Eğer vuruntu olmazsa S modda tatlı sert 1-2-3 ve yumuşak olarak 4 e geçmesini sağlayın sonrada S moddan çıkıp aracı durdurup normal olarak vites geçişlerini yaptırın. Burçlarda boşluk varsa nispeten sıkıştırır.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 Saat 03:48
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:



Arkadaşlar merhaba
Benim şöyle bir sorunum var.
2004 model 107 000 km de 307 XS otomatik aldım.
Alırken servise bilgisayara soktuk birşey çıkmadı.Bir iki gün gezdim bişey yok.Fakat aracı noter den aldım geldim bir iki gün sonra motor biraz ısınınca kırmızı ışıkta durduğumda araç boştaymış gibi geri kaydı ve kalkarken bağırarak ve arkadan biri vurmuş gibi vuruntuyla kalktı.bunu bir kaç defa daha denedim durdum kalktım.10 defada 6 sında yapıyor.Bu forumdan çeşitli arkadaşların yazdığı konularla aynı sorun diye önce fren müşürünü değiştirdim.Sonra şanzıman yağını  fakat hala aynı sorun devam ediyor.Selenoidleri değiştirecekken harun ustaya sorayım dedim.
Bostancı Sanayideki harun ustaya gittim.Selenoidden yaparsa ekranda kar ve spor modu çıkar dedi.Eğer motor ısınınca yapıyorsa burçlar aşınmış ,Şanzımanı açıcaz burçları değiştiricez dedi.2000-2500 aras tutar diyor.Şimdi aracı aldığıma pişman oldum.
Ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum

Vuruntunun nedeni burçlardan olabilir, selenoid olsa dediği gibi arıza ışıklarını yakar ama emin olmanın bir yolu daha var fakat ehil birinin bu işi yapması gerekir.. Şanzıman içindeki yağ ısınınca S moda alıp deneyin bakalım vites geçişleri yine vuruntulumu olacak?

Eğer vuruntu olmazsa S modda tatlı sert 1-2-3 ve yumuşak olarak 4 e geçmesini sağlayın sonrada S moddan çıkıp aracı durdurup normal olarak vites geçişlerini yaptırın. Burçlarda boşluk varsa nispeten sıkıştırır.




Yani yukarıdaki yazıdan anladığım kadarıyla selenoidlerdense arıza ışığı yanmalı vede eğer S modda da vuruntu yapıyorsa o zaman burçlardan dır doğrumu?
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 Saat 10:36
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:



Arkadaşlar merhaba
Benim şöyle bir sorunum var.
2004 model 107 000 km de 307 XS otomatik aldım.
Alırken servise bilgisayara soktuk birşey çıkmadı.Bir iki gün gezdim bişey yok.Fakat aracı noter den aldım geldim bir iki gün sonra motor biraz ısınınca kırmızı ışıkta durduğumda araç boştaymış gibi geri kaydı ve kalkarken bağırarak ve arkadan biri vurmuş gibi vuruntuyla kalktı.bunu bir kaç defa daha denedim durdum kalktım.10 defada 6 sında yapıyor.Bu forumdan çeşitli arkadaşların yazdığı konularla aynı sorun diye önce fren müşürünü değiştirdim.Sonra şanzıman yağını  fakat hala aynı sorun devam ediyor.Selenoidleri değiştirecekken harun ustaya sorayım dedim.
Bostancı Sanayideki harun ustaya gittim.Selenoidden yaparsa ekranda kar ve spor modu çıkar dedi.Eğer motor ısınınca yapıyorsa burçlar aşınmış ,Şanzımanı açıcaz burçları değiştiricez dedi.2000-2500 aras tutar diyor.Şimdi aracı aldığıma pişman oldum.
Ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum

Vuruntunun nedeni burçlardan olabilir, selenoid olsa dediği gibi arıza ışıklarını yakar ama emin olmanın bir yolu daha var fakat ehil birinin bu işi yapması gerekir.. Şanzıman içindeki yağ ısınınca S moda alıp deneyin bakalım vites geçişleri yine vuruntulumu olacak?

Eğer vuruntu olmazsa S modda tatlı sert 1-2-3 ve yumuşak olarak 4 e geçmesini sağlayın sonrada S moddan çıkıp aracı durdurup normal olarak vites geçişlerini yaptırın. Burçlarda boşluk varsa nispeten sıkıştırır.




Yani yukarıdaki yazıdan anladığım kadarıyla selenoidlerdense arıza ışığı yanmalı vede eğer S modda da vuruntu yapıyorsa o zaman burçlardan dır doğrumu?

Kısaca kullanmadan bir şey söylemem zor elbette. Burçlar o kadar pahalı değil ama şanzıman açılınca işin içine tamir takımı mecburen girdiği için fiyat biraz şişiyor ama 2500 tl yinede çok çok fazla bir rakam.

Komple revizyon fiyatının üst rakamını vermiş. Taş patlasın işçilik dahil 1500 tl ye bitmesi lazım senin işin.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 Saat 12:49
Bana bostanci da arabamin sanziman basinci olcebilecegim ve yerekirse selenoid degisimi yapabilecek servis ismi telefonu verirmisiniz arkafaslar.
Yukarı Dön
ekinoks44 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Eylül - 1982

Kayıt Tarihi: 28 Ocak 2011
Konum: Malatya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 501
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ekinoks44 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Ağustos 2012 Saat 16:41
bence selenoidi yetkili serviste değiştir. yazılım falan da atılması lazım çünkü.
Peugeot 206 XT 2003 Otomatik Vites
Ford Fiesta Comfort 2006 Otomatik Vites
Ford Focus Titanium 2013 Powershift
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Ağustos 2012 Saat 01:03
aktif iriyıl ın kardeş servisi iriler otoda değiştiricem yarın.Parçalar Aktif iriyıldan orjinal olarak geliyor buraya oradaki ustalar bazı zamanlar burada da çalışıyor.kardeş şirket yani ama aktifte sadece işçilik için 350 tl istediler burda 120 tl vericem.Yazılım için aktife götürüp atıp geitriyor.Zaten yakın birbirine.selenoidler için 200 tl *2 =400 tl + şanzıman yağı (Orjinali esso ymuş) 4 litre gerekiyor litresi 20 TL 4*20=80 artı işçilik 120 toplam 600.

Fakat şöyle bir soru takıldı kafama.
Bu vuruntu sebebiyle önce şanzıman yağını değiştirdim bostancı harun ustada.
Harun usta orjinal yağı mobil lt 71141 dir dedi ve 4 litre koydu.
Buradaki servisciler ise olurmu abi orjinali esso dur ve biz şimdi selenoidleri değiştirirken onuda değiştirmemiz gerekiyor dedi.
Yağ yeni dememe rağmen öyle olmuyor dedi.Değişmesi gerekiyormuş.Sanırım birazı akıcak selenoidleri değiştirirken onlarda üzerine eso koyamayacakları için komple değiştirecekler.
Sizce ne yapsam komple esso yumu tercih edeyim sonuçta 80 tl tutuyor.Yoksa 1 litre mobil lt71141 alıp ilave mi edelim üzerine
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Ağustos 2012 Saat 08:59
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

aktif iriyıl ın kardeş servisi iriler otoda değiştiricem yarın.Parçalar Aktif iriyıldan orjinal olarak geliyor buraya oradaki ustalar bazı zamanlar burada da çalışıyor.kardeş şirket yani ama aktifte sadece işçilik için 350 tl istediler burda 120 tl vericem.Yazılım için aktife götürüp atıp geitriyor.Zaten yakın birbirine.selenoidler için 200 tl *2 =400 tl + şanzıman yağı (Orjinali esso ymuş) 4 litre gerekiyor litresi 20 TL 4*20=80 artı işçilik 120 toplam 600.

Fakat şöyle bir soru takıldı kafama.
Bu vuruntu sebebiyle önce şanzıman yağını değiştirdim bostancı harun ustada.
Harun usta orjinal yağı mobil lt 71141 dir dedi ve 4 litre koydu.
Buradaki servisciler ise olurmu abi orjinali esso dur ve biz şimdi selenoidleri değiştirirken onuda değiştirmemiz gerekiyor dedi.
Yağ yeni dememe rağmen öyle olmuyor dedi.Değişmesi gerekiyormuş.Sanırım birazı akıcak selenoidleri değiştirirken onlarda üzerine eso koyamayacakları için komple değiştirecekler.
Sizce ne yapsam komple esso yumu tercih edeyim sonuçta 80 tl tutuyor.Yoksa 1 litre mobil lt71141 alıp ilave mi edelim üzerine


Daha oncelerden forumda yazilmis soyle bir yazi var.
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=22775&PID=359004&title=307-anzman-ya#359004
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 05:34
Arkadaşlar bugün aktif iriyılda selenoidler,şanzıman yağı değişti ve bilgisayara bağlanıp yazılım atıldı fakat yine aynı sorun devam ediyor.Artık kırmızı ışık ve hafif rampalar bile kabusum oldu.Araç neredeyse patinaj çekerek vuruntulu kalkıyor.Ustaya telefonla döndüm yarın gel birde sensorleri değiştirelim dedi.Bu işin sonu nereye gidiyor.Komple şanzıman ı yenilesem daha ucuza gelecek heralde yada arabayı elden çıkarmak.
Sanırım buradaki 307 lerin çoğunun başından geçmiş bu konu.Ama herkes farklı farklı şeyler söylüyor.
Öncelikle şunu söyleyim benim göstergemde kar ve spor modu yada automatic gear fault gibi şeyler yazmıyor.Sadece motor ısınınca tamammen durduğumda ışıklar gibi yada hafif rampada o zaman vuruntulu kalkıyor.Ve bunu her ışıkta yada her zaman yapmıyor.Kafasına göre mesela 10 defa da 7 kez gibi.
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar lütfen.


Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 10:24
Orjinalini yazan: candoor candoor Yazdı:

Arkadaşlar bugün aktif iriyılda selenoidler,şanzıman yağı değişti ve bilgisayara bağlanıp yazılım atıldı fakat yine aynı sorun devam ediyor.Artık kırmızı ışık ve hafif rampalar bile kabusum oldu.Araç neredeyse patinaj çekerek vuruntulu kalkıyor.Ustaya telefonla döndüm yarın gel birde sensorleri değiştirelim dedi.Bu işin sonu nereye gidiyor.Komple şanzıman ı yenilesem daha ucuza gelecek heralde yada arabayı elden çıkarmak.
Sanırım buradaki 307 lerin çoğunun başından geçmiş bu konu.Ama herkes farklı farklı şeyler söylüyor.
Öncelikle şunu söyleyim benim göstergemde kar ve spor modu yada automatic gear fault gibi şeyler yazmıyor.Sadece motor ısınınca tamammen durduğumda ışıklar gibi yada hafif rampada o zaman vuruntulu kalkıyor.Ve bunu her ışıkta yada her zaman yapmıyor.Kafasına göre mesela 10 defa da 7 kez gibi.
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar lütfen.


İçinizi karatmak gibi olmasın ama yağ pompası gibi de duruyor sorun.... 
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
hcbank Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Eylül - 1979

Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2011
Konum: ankara\söğütözü
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 156
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hcbank Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 10:36
büyükbir yetkili servise git aracı bağlat şanzuman verilerinin düzenine ve arıza kodlarına göre bir yol çizer servis daha öncede yazdım arıza doğru teşhisi için bu şart ...al4 şanzumanın selenoid arızası meşhurdur herkes selenoid der tamirci kullanıcı satan alan herkes ,bu yüzden servis önemli
yeni takılan parçalarında arızalı olma olasılığı var ahmetin dediği gibi türübün mehmetin dediği gibi devir sensörü cevap senin arabanda 
hayatı gaz pedalı ile paspas arası yaşamak ...[vites sport konumunda]iken...05422048340
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 11:27
Orjinalini yazan: hcbank hcbank Yazdı:

büyükbir yetkili servise git aracı bağlat şanzuman verilerinin düzenine ve arıza kodlarına göre bir yol çizer servis daha öncede yazdım arıza doğru teşhisi için bu şart ...al4 şanzumanın selenoid arızası meşhurdur herkes selenoid der tamirci kullanıcı satan alan herkes ,bu yüzden servis önemli
yeni takılan parçalarında arızalı olma olasılığı var ahmetin dediği gibi türübün mehmetin dediği gibi devir sensörü cevap senin arabanda 



Aktif iriyil da yaptirdim yetkili serviste.buyuk olunca da bilgisayara baglicak sonucta ama bilgisayarda hata vermiyor.parcalar sifir ve orjinal.araba trafikteyken bilgisayarla hem yazilim atildi hem hata veryormu diye baktilar.
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 11:28
valla bende 406 var kar spor ışıkları yanıyor çok ısınınca ve araç sıkışınca yapıyor bu hatayı. şanzıman iç basınç 2,75 çıkmıştı hala sorunu bulamadı ustayım diye geçinenler ve servisler. yağ göstergesi kırmızıya gelince yapıyor bu sorun kronik ama 4 4 lük anlayan zor bulmak
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 13:55
Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

valla bende 406 var kar spor ışıkları yanıyor çok ısınınca ve araç sıkışınca yapıyor bu hatayı. şanzıman iç basınç 2,75 çıkmıştı hala sorunu bulamadı ustayım diye geçinenler ve servisler. yağ göstergesi kırmızıya gelince yapıyor bu sorun kronik ama 4 4 lük anlayan zor bulmak




ne yapıcaz peki.
Bu şekşilde mi kullanıcaz arabayı yada satıcaz.
Ama bu şeklikde kullanmakta sakat hem arabaya hem bize.
Aniden fırlıyor araba kalkarken yada hafif rampada bile geri kaçırıyor.
Ben yine aktif e geldim şimdi.Ve tekrar kodlama yapalım bakalım dediler.olmazsa ne olacak artık bilmiyorum bende
Yukarı Dön
sukur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 159
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sukur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 14:13
Valla benim 206'da da aynı sorun var. 
Araba soğukken : Şanzıman kendini korumaya alıyor S ve * modları yanıyor
Araba ısındığında : Durduğum yerlerde kalkış yapacakken boştaymış gibi bağırıp bağırıp bir anda vitese geçiyor arkadan birisi vurmuş gibi yürümeye başlıyor. Sıçarım Pejosuna deyip 106 mı sattım. Hazır ustam var bok yemeyim diye gittim yine pejo aldım. Bu ne biçim bir kısır döngüdür arkadaş ya... Elimde patlayacak bu otomatik şanzıman benim.
PUG 206 1.4 XR 2000 BORDO
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 15:26
Orjinalini yazan: sukur sukur Yazdı:



Valla benim 206'da da aynı sorun var. 
Araba soğukken : Şanzıman kendini korumaya alıyor S ve * modları yanıyor
Araba ısındığında : Durduğum yerlerde kalkış yapacakken boştaymış gibi bağırıp bağırıp bir anda vitese geçiyor arkadan birisi vurmuş gibi yürümeye başlıyor. Sıçarım Pejosuna deyip 106 mı sattım. Hazır ustam var bok yemeyim diye gittim yine pejo aldım. Bu ne biçim bir kısır döngüdür arkadaş ya... Elimde patlayacak bu

otomatik şanzıman benim.






kar spor modu yaniyorsa kolayi var selenoidlerdendir diyorlar ama benim oda yanmiyor.bir hata var ama bakalim nerde.simdide aktif ten ciktim sanziman rreizyon dediler 2000 -3000 TL arasi fiyat verdiler otomatik sanzimanciya
geldim bekliyorum bakalim o ne diyecek.kurbanlik koyun gibiyiz anasini satayim.
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 15:32
valla hocam ben tanıdıklar aracılıgyla orjınal  pejo servısınde yaptırdım  1700 tl felan tutmustu gecen sene herseyı deıstı ama tork konvertorunu cıkma almıstım saglam tamır gormemıs 300 tlye 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
candoor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 18
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı candoor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ağustos 2012 Saat 17:12
Simdi sanzimanciya biraktim arabayi once sanzimani acmadan arkadan dedi burclara bakicam eger asinmislarsa degistiririm yoksa acip revizyona sokarim dedi maksimum 2000 - 2250 arasi tutar dedi verdik bakalim arabayi ne olcak
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 307 direksiyon pompası sorunu... son mesaja git 2407 9 heffera
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1933 12 heffera
konu icon 106 XR 1997 Model Kalorifer son mesaja git 64 0 AlperM
konu icon Aracım Sürekli Stop Ediyor son mesaja git 2614 5 AlperM
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 891 1 AlperM
konu icon dpf sıvı ekleme son mesaja git 57 0 ulas55
konu icon 307 FAR VE STOP son mesaja git 117 0 P4tris
konu icon Teyp çalışmıyor ölü Peugeot 207 benzinli 2008 mode son mesaja git 829 0 Selimhan
konu icon 3008 vites kutusu arızalı son mesaja git 15972 16 Yunus1313
konu icon 307 Economy mode active hatası son mesaja git 1266 1 pckobat
konu icon 306 Otomatik Vites - Yardımcı olabilirmisiniz. son mesaja git 9051 1 muhsintekin
konu icon Tanışma son mesaja git 2 0 Nazif Kılıç
konu icon 2. Sahibinden Temiz ve Bakımlı 2003 Model 206 son mesaja git 701 0 muzo
konu icon Peugeot 208 (1. seri) 1.5 BlueHdi Yağ Önerisi son mesaja git 9031 3 mustgok
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 25704 14 Bilal ALTINER
konu icon 206, 206+ ve 307....3 Satır Yol Bilgisayarı Ekranı son mesaja git 97968 590 Kasım4284
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 15196 3 zaferçinar
konu icon eski kasa 508 son mesaja git 294 1 zaferçinar
konu icon 308 1.6 HDi Yağ Önerisi son mesaja git 1993 0 alperyacan
konu icon Otomatik şanzıman vites atma arızası son mesaja git 1595 0 Zeynepk
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 FEBRUARY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Ahmet Altaş 3
AlperM 3
407muhendisi 2
heffera 2
zaferçinar 2
Nazif Kılıç 1
muhsintekin 1
pckobat 1
Yunus1313 1
C4for 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English