![]() |
|
selenoidler hakkinda soru |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
volkan22 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 12:50 |
arkadaslar benim arac otomatik al4 sanzimana sahip uzun yokus cikinca sanziman kendini korumaya aliyor spor kar isiklari yakiyor sanziman dan cizzzz diye ses geliyor d konumunda arada birde vites gecisi yokusda vuruntu oluyor
sizce yag sicakligi yukselior da selenoidler korumayami aliyor yoksa gercekden benim selenoidler degismesimi lzm cizzz diye ses geliyor yolda giderken ozellikler 2.ci vites de normal duz yolda bu arizayi yapmiyor yardim ederseniz sevinirim ona gore selenoidleri degisecegim 110bin km arac
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
|
![]() |
|
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bence sıcaklıktan :D yokus cıkınca yapıyosa ısıdan dolayı malum kıbrıs sıcak suanda oteldeyım yanıorum yanı :D
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
![]() |
|
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bence selenoıdlerden once yag degısımıyle kurtarmayı dene kac bınde degıstı en son
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
![]() |
|
vedat ömer ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012 Konum: şöför Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı vedat ömer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
birde hararet saatine bak ibre çok oynuyors messela rampa çıkarken yükselip rampa aşagı düşüyorsa bu termostat arızasını gösterir ve beyinde değişik ısılar ve basınçlar oluşmasına neden olur. kolay gelsin,
|
|
![]() |
|
serkan206 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 84 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
vuruntu önemli bir mesele, acil olarak selenoid ve yağ degişimini öneririm.
geç kalınca şanzımanda kalıcı hasarlara yol acıyor aslında bunlardan bir tanesi de vuruntu...
|
|
1999 206 1.4 benzin/lpg gri oto.şanz.
|
|
![]() |
|
volkan22 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaslar yardimlariniz icin sagolun yagi degistirmisdik ve sicaklik gostergeside 90 i geciyor bazen 90 in altina iniyor dalgalanma oluyordu ben size bu arizayi sole anlatayim mesela her gun ayni yokusu cikarsin hep ayni virajda ayni noktada arac ansizin vites dusuyor o dusus esnasinda vuruntu yapiyor bu kadarmi hassas olur her gun ayni noktadan gecerken hizim ne olursa olsun D konumunda olsa bile vuruntu oluyor
bir arkadasda bahsedmis selenoidler tmmsa cizzzz diye ses cikarir diye o cizzz sesini 2. vitesde gayet net duyuyorum d konumundada ayni sekilde beni delirtecek duz yolda suruyorsun gayet normal uzun yokus cikinca sicaklik yukseliyor heralde hep ayni yokusu 7 km boyunca cikiyorum spor kar isiklarini mutlaka yakiyor sondurup calistirinca duzeliyor:S
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
|
![]() |
|
serkan206 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 84 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı serkan206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
cız sesi selenoidlerin calışması anlamına gelir, vitesleri degiştirdikce yapar ve keser, 1 saniye sürer sürekli olmaz.ama dediğim gibi vuruntu sıkıntı, ihmal etme.
|
|
1999 206 1.4 benzin/lpg gri oto.şanz.
|
|
![]() |
|
toga406 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fışlama yoksa cız sesi önemsiz dostum fışlıyorsa sorun demektir.
|
|
![]() |
|
volkan22 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2 vitesde devrini alana dek fislama oluyor kardes. sadece 2.ci vitesde genelde vuruntularda 2 vitese gecerken oluyor yada 3 den 2 ye duserken...
Düzenleyen volkan22 - 05 Ağustos 2012 Saat 00:57 |
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
|
![]() |
|
vedat ömer ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012 Konum: şöför Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı vedat ömer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
termostat bir baktır yağını deüiştirmek lazım ama yağ değiştiğinde bilgisayara bağlayıp yağ sayacını sıfırlamak gerekiyor tabiki bunlar bu işi gerçekten bilen bir kişinin yapması lazım.önemli
ben kendim bu arızalan uğraşarak forumlarda ve şikayetler le öğrendim.
|
|
![]() |
|
carantinas ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Mart 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 189 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı carantinas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
aynı sorun 2000 model 206 ımda yasadım otomatikti arac zamanla bu sorunu düzde de yapıyor kar ve spor modu lambaları yanıp sonuyor 2 yada 3. viteste takılı kalıyor sadece selenoid sorunu sayılmaz şayet sanzıman balataların bittiyse komple yenilemek olacak yani bu araclarda 8 tane sanzıman balatası mevcut otomatiklerde artı selenoidler değişebilir. artık körük oda tabi duruma göre değişmeyedebilir. sana ortamalama maliyeti 3bin TL kadar olacaktır. cunku sadece sanzımanı indirip sokup takmaya 700 TL alıyorlar. parcalar da orjinal kullanırsan fiyat budur. Bana bu kadara mal oldu şimdiden soyleyeyim.. Üzgünüm..
|
|
106 XR 1999; HKS air intake, steel abarth egzos, 5 cm apexi helezon. 160000 km
|
|
![]() |
|
carantinas ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Mart 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 189 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı carantinas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ayrıca fıslama sesi onunla alakalı değil onu pedalın altında ufak bir parca var adını hatırlayamadım aynı sorunda vardı bende 150 TL ye yaptırmıstım hatırladığım kadarıyla. . Orda ki bir parca delinmişti bilindik bir ismi vardı havuz diyesim var.
|
|
106 XR 1999; HKS air intake, steel abarth egzos, 5 cm apexi helezon. 160000 km
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |