|
P.407 Performans sorunu |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
tire407
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012 Konum: Tire Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2012 Saat 13:44 |
2006 P.407 aracın geçen uzun yolculuk sırasında aracın performansında hissettiğim düşüklüğü o sırada klima kullanımına verdim. Fakat belli bir süre sonra egzoz'dan sihay duman çıktığını fark ettim. Çok iyi bir tamircim var. Siyah duman sorunu çözüldü fakat performans sorunu hala çözülemedi. Sorunun bulunmasına çalışılıyor. Nedeni hakkındaki düşünceniz nedir. |
|
sahin-peugeot
2. Vites Kayıt Tarihi: 28 Mart 2011 Konum: ÜMRANİYE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 906 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı sahin-peugeot
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hava debimetresinden olabilir baktırmak gerekir
|
|
Peugeot & Citroen Yedek Parça
Peugeot Yedek Parça Bayii Şahin Peugeot Oto Yedek Parça Ltd.Şti. İstanbul/Ümraniye (533)3018806 - (216)6311080 |
|
uikaratas
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2012 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uikaratas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Öncelikle aracı bilgisayara bağlayıp enjektör ve tam gazda turbo basıncını kontrol ettirin. Enjektör ve Turbo değerleri Normalse; 2. Mazot filtresi uzun süredir değişmemişse değiştirin. 3. Hava debimetresini kontrol edin, mümkünse yenisini takıp deneyin. Bunların hiçbirinden sonuç alınmadıysa aldığınız yakıt kötü olabilir. Güvendiğiniz bir yerden iyi yakıt alın, akünün kutup başını söküp yarım dakika bekleyin sonra takın. Normal değilse; 1. Enjektörleri söktürüp test makinesinde kontrol ettirin. Test sonuçları iyi çıktıysa temizletip bakımını yaptırıp enjektörleri tekrar taktırın. Sonuç kötü ise enjektörlerin tamir takımlarını değiştirin, maliyeti yaklaşık 800 tl. Enjektörler tamir edilemyecek kadar kötüyse enjektörleri değiştirmeniz gerekecek, maliyet yaklaşık 1600 tl. 2. Enjektörler normal çıktı ve sadece bakımı yapılarak tekrar takıldı ve durum hala aynıysa, turboyu söktürüp turbocuya bakıma gönderin. Turbo tamir edilebiliyorsa tamir ettirin, edilemiyorsa turboyu değiştirmeniz gerek. 3. Durumda hala bir değişiklik yoksa son çare olarak EGR valfini ve emme manifoldunun kurumlarını temizlettirin. Düzenleyen uikaratas - 04 Temmuz 2012 Saat 11:35 |
|
turbo27
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
egr tıkanıklıgı,turbo selenoıd valfı arızası turbonuzun bıcaklarının sıkısık calısması cekış şikayetınıze sebeb olabılır..turbonuza baktırın..
|
|
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...
|
|
tire407
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012 Konum: Tire Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bildirdiğim sorun için mesaj yazanlara teşekkür ederim. Aracımımı henüz alıp test etmedim. Fakat ustam sorunun nedenini dün akşam bulduğunu , bugünde çözdüğünü söyledi.
Sorunun nedeni emme manifoldunun çatlak olması çıktı.
|
|
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ahanda benimde artık çözülemeyen performans düşüklüğü sorunumda şüphelendiğim ve belkide bakılmamış son kısımlardan biri emme manifoldunda çatlak olma ihtimali ve birde baskı balatanın bitiyor olabileceğinden şüpheleniyorum..Katalizör içi boşaltıldı orta ve son susturucu yenilendi ama emme manifolduna bakılmadı..Yakıt kokusuda yapıyor araç Ateşleme bobini-bujiler-emme basınç sensörü(map) değişti ama araçta hiçbir değişiklik olmadı hala aynı
Bu emme manifoldunda kaçak çatlak varsa nasıl anlaşılır ? |
|
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
|
tire407
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012 Konum: Tire Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracımda bu arızayı bulabilmek için sizin dediğiniz gibi birçok parçası yenilendi. Fakat performansı çok kötüydü. emme manifoldu değşince şu an açıkcası ilk halinden bile çok çok iyi. Arızalı parçaya baktığımda çatlaklık normalde çok anlaşılmıyor. Fakat araç çalışırken yüksek basınç uyguladığı için sızıntı yapıyor. Bu yüzden de araç perforansı çok kötü duruma düşüyor. |
|
EmSul
2. Vites Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 874 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
emme manifoldu ne kadara aldınız yani ne kadara mal oldu bu manifold değişimi ?
|
|
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v" "1998 Ford Mondeo 2.0 glx" "2005 Peugeot Partner 2.0hdi" "2004 Peugeot 307 1.6 bva" |
|
tire407
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Temmuz 2012 Konum: Tire Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ustam 400 TL olduğunu söyledi. Araçta bu arızayı bulabilmek için nerede ise motorun her tarafına bakıldı. |
|
Veysell
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Temmuz 2016 Konum: Ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhaba Arkadaşlar yazdığınız herseyin değişimi yapıldı ve turbo da dahil sonuç husran yine çekiş düşük
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |