|
elektrik bobini değişimi. |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ozi033
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2012 Saat 18:05 |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benim araca önceden yan sanayi bobin takmışlar bende silkelenme falan olmadı doğrudan araba gaz yemedi ve stop etti otobanın ortasında büyük bi kazanın eşiğinden döndüm. sonrasında stop ettim çalıştırdım hiç bişey olmamış gibi yola devam etti ve o şekilde 1000 km ye yakın yol geldim. sonrasında aracı servise götürdüm tabi bu arada araç iyice çekmemeye başladı. gaza bastığımda tepki vermiyordu kendi kafasına göre hhızlanıyordu. bobin arızası dediler. çıkan bobine baktılar yan sanayi bi bobindi. sonrasında orjinalle değiştiler bu arada bujiler de değişti, bujilerde yağlanma vardı. sibob lastiği olabilir dediler ama tekrarlarsa bu duruma bakacaz dediler. bobin ve bojiler değişti 1 ay falan oldu bu olay aolalı herhangi bi sıkıntı yok şimdilik ama sonrasında ne olur bilemiyorum
Düzenleyen nakka - 21 Mayıs 2012 Saat 19:18 |
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Yaşı : 42 Aracı : Peugeot 5008 Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ben de bu tarz parcalarda orjinalini kullanmanizdan yanayim. Bobin denilince bir parca akla gelir ve 4 taneye bujiye giren 4 ucu vardir. Yani bir tane degisim olmaz.
|
ttaylanaa
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 108 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ttaylanaa
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aracınız büyük ihtimal ile lpg li lpgli araçlarda bu sorun illaki çıkıyor. Bende yeni değiştirdim bizim araçlarda bobin bir bütün o yüzden bütün olarak değişiyor. Orjnalini takmazsanız tekrar aynı sorunla karşılaşabilirsiniz.
|
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ateşleme bobininin kesinlikle orjinalinin kullanılmasını tavsiye ederim. Parça şahin peugeotta var, değiştirmesi de çok basit.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
ozi033
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
o zaman şahin pejoyu arayıp fiyatını sormak lazım..takma işlemini ben yapabilirmiyim...biraz anlatabilirmisiniz..teşşekrler....
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ben değişim yapılırken seyrettim öle pek bi numarası yok gibi üst kapak sökülüyor onun hemen altında zaten bu parça tam hatırlamıyorum nasıldı ama iyi bilen arkadaşlar mutlaka anlatacaktır. bu işlem için ben 310 tl ödedim serviste işçilik dahil 4 buji ve ateşleme bobini
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Yaşı : 42 Aracı : Peugeot 5008 Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ust kapagi tutan 4 vida var. Onlari sokuyorsun ve kapagi kaldiriyorsun. Sonra motorun sag tarafinda kablo demetini goreceksin. O demeti yerinde tutan bir tane demir tel kilit mekanizmasi var onu da zaten hemen goreceksin orada. Bir duz tornavida yardimi ile yerinden cikartacaksin ve soketi yerinden ayiracaksin. Bunun oncesinde buhar tasiyan borunun hava filtresinden gelen kalin boru ile birlesip bogaz kelebegine girdigini goreceksin. Bu noktada dikkat etmen gerekir cunku cok kolay kirilan bir parca bu ve cogu kisi kirmistir bunu. Yerinden cikartmak icin hava filtresinden gelen kalin boruya girdigi noktada sari bir parca goreceksin. Elinle ince borudan tutup iterken sari dugmeyi asagiya bastiracaksin. Biraz zor basilabilir ama yeterince itersen hemen asagiya cokecektir. Zaten bundan sonra cekip cikartabilirsin. Bu islemden sonra bobin bosa cikacaktir. Yukariya dogru cekip bujilerden kurtarman gerekiyor. Yenisini ayni islemle yerine takabilirsin. |
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Önemli hatırlatma!!!!!!
Kolivanın aynı dediği şekilde değiştireceksin ama motor soğuk olmalıymış, yetkili serviste çalışan bir arkadaşım söylemişti. Bobin ve buji değişiminde motorun soğuması gerekliymiş.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
ozi033
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
teşşekürler epinize arkadaşlar
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Yaşı : 42 Aracı : Peugeot 5008 Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aynen |
Srkn.sngn
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2019 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Srkn.sngn
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
arkadaşlar selam. Bugün bujileri değiştirmek için bobini söktüm. Bobini tutan 4 adet Torx vidasının sıkma yerleri yalama olmuş. Tam sıkılamıyor. Dolayısıyla da Bobin bujilere tam oturmuyor. Bulunduğum yerde Peugeot parçacısı yok, Bu bobin vidasını internetten nasıl bulabilirim.? Baya bir arama yaptım 'Peugeot 206 bobin vidası diye' ama bulamadım. Son çare başka vida takacağım.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |