![]() |
|
elektrik bobini değişimi. |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
ozi033 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2012 Saat 18:05 |
arkadaşlar araca baktırmıştım ve bobinlerden biri arızalı demişti usta.şimdi iice kendini belli etmeye başladı..aracın çekişinde ve titremesinden .yolda giderken sarsıla sarsıla gidiyo..sanki arkadan tutuluyo geri bırakılıyo...yan sanyi bobin alsam taktırsam sorun olurmu acaba.birde bilmediğim için soryorum.satılan ateşleme bobini internette gösteriln 1 parça üzerinde 4 uzun çubuk şeklinde bi parça ..demek istedğiğimi tahmin etmişsinizdir..1 bobin arızalıysa bile araçtaki çıkrılacak yenisi komplemi takılacak anlamadım.teşşkler..
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Düzenleyen nakka - 21 Mayıs 2012 Saat 19:18 |
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben de bu tarz parcalarda orjinalini kullanmanizdan yanayim. Bobin denilince bir parca akla gelir ve 4 taneye bujiye giren 4 ucu vardir. Yani bir tane degisim olmaz.
|
|
![]() |
|
ttaylanaa ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 108 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ttaylanaa
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Aracınız büyük ihtimal ile lpg li lpgli araçlarda bu sorun illaki çıkıyor. Bende yeni değiştirdim bizim araçlarda bobin bir bütün o yüzden bütün olarak değişiyor. Orjnalini takmazsanız tekrar aynı sorunla karşılaşabilirsiniz.
|
|
![]() |
|
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ateşleme bobininin kesinlikle orjinalinin kullanılmasını tavsiye ederim. Parça şahin peugeotta var, değiştirmesi de çok basit.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
ozi033 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o zaman şahin pejoyu arayıp fiyatını sormak lazım..takma işlemini ben yapabilirmiyim...biraz anlatabilirmisiniz..teşşekrler....
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben değişim yapılırken seyrettim öle pek bi numarası yok gibi üst kapak sökülüyor onun hemen altında zaten bu parça tam hatırlamıyorum nasıldı ama iyi bilen arkadaşlar mutlaka anlatacaktır. bu işlem için ben 310 tl ödedim serviste işçilik dahil 4 buji ve ateşleme bobini
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ust kapagi tutan 4 vida var. Onlari sokuyorsun ve kapagi kaldiriyorsun. Sonra motorun sag tarafinda kablo demetini goreceksin. O demeti yerinde tutan bir tane demir tel kilit mekanizmasi var onu da zaten hemen goreceksin orada. Bir duz tornavida yardimi ile yerinden cikartacaksin ve soketi yerinden ayiracaksin. Bunun oncesinde buhar tasiyan borunun hava filtresinden gelen kalin boru ile birlesip bogaz kelebegine girdigini goreceksin. Bu noktada dikkat etmen gerekir cunku cok kolay kirilan bir parca bu ve cogu kisi kirmistir bunu. Yerinden cikartmak icin hava filtresinden gelen kalin boruya girdigi noktada sari bir parca goreceksin. Elinle ince borudan tutup iterken sari dugmeyi asagiya bastiracaksin. Biraz zor basilabilir ama yeterince itersen hemen asagiya cokecektir. Zaten bundan sonra cekip cikartabilirsin. Bu islemden sonra bobin bosa cikacaktir. Yukariya dogru cekip bujilerden kurtarman gerekiyor. Yenisini ayni islemle yerine takabilirsin. |
|
![]() |
|
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Önemli hatırlatma!!!!!!
Kolivanın aynı dediği şekilde değiştireceksin ama motor soğuk olmalıymış, yetkili serviste çalışan bir arkadaşım söylemişti. Bobin ve buji değişiminde motorun soğuması gerekliymiş.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
ozi033 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
teşşekürler epinize arkadaşlar
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aynen ![]() |
|
![]() |
|
Srkn.sngn ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2019 Konum: Antalya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Srkn.sngn
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar selam. Bugün bujileri değiştirmek için bobini söktüm. Bobini tutan 4 adet Torx vidasının sıkma yerleri yalama olmuş. Tam sıkılamıyor. Dolayısıyla da Bobin bujilere tam oturmuyor. Bulunduğum yerde Peugeot parçacısı yok, Bu bobin vidasını internetten nasıl bulabilirim.? Baya bir arama yaptım 'Peugeot 206 bobin vidası diye' ama bulamadım. Son çare başka vida takacağım.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |