Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 306 gtı...coopers s...!!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

306 gtı...coopers s...!!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 306 gtı...coopers s...!!!
    Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:15
drag we roll ?
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:19
306 gtı.....................................................................................................................................
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:38
arkadaşlar s in kaç beygirliğiyle karşılaştırıyoruz
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:39
Orjinalini yazan: okngti okngti Yazdı:

arkadaşlar s in kaç beygirliğiyle karşılaştırıyoruz


kafana gore :D
Yukarı Dön
sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:41
Cooper ss
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:42
s o zaman kafama göre
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 12:15

gti

Yukarı Dön
SİNAN GTI Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 219
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SİNAN GTI Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 12:42
306 gtı
Yukarı Dön
ARDA Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Temmuz 2008
Konum: ISTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 45
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ARDA Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 13:07
 ***** S *****
Yukarı Dön
haruncoskun Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Haziran 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1504
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı haruncoskun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 13:38
tartışmasız s
I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda



Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:03
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/164d84a2e9ea074cb80cb7487da9033dba55bb854858b0f6c0d0b852325f8a4b1f3b3b06ea86db4117032

306 gtı bıraz daha once sankı
Yukarı Dön
KaRTaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KaRTaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:04

Cooper S Dediğiniz Araç Standart Olarak 1.6 Motor Olup 175 Hp Güç Üretebilmekte..Biraz Daha Mantıklı Karşılaştırmalar Yapalım Bence..:D

Yukarı Dön
ENGİN Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 433
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ENGİN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:31
Orjinalini yazan: KaRTaL KaRTaL Yazdı:

Cooper S Dediğiniz Araç Standart Olarak 1.6 Motor Olup 175 Hp Güç Üretebilmekte..Biraz Daha Mantıklı Karşılaştırmalar Yapalım Bence..:D

175 Hp eskidendi.. Şimdi daha da geliştirip 193 hp ye çıkardılar..
 
Cooper S Teknik özellikler
Motor: Turbo destekli sıralı dört silindirli
Motor hacmi: 1598 cc
Maks. Güç: 193 HP – 7000 d/d
Maks. Tork: 220 Nm – 4000 d/d
0-100 km/s: 7 sn
Maks. Hız: 235 km/s
Uzunluk: 3626 mm
Genişlik: 1925 mm
Yükseklik: 1416 mm
Ağırlık: 1140 mm
 
306 GTI-6
 
Motor : Doch
Motor hacmi: 1998 cc
Maks. Güç: 167 HP – 6500 d/d
Maks. Tork: 197 Nm – 5500 d/d
0-100 km/s: 8 sn
Maks. Hız: 209 km/s
Uzunluk: 3995 mm
Genişlik: 1692 mm
Yükseklik: 1380 mm
Ağırlık: 1214 kg.
 
Arkadaşlar böyle karşılaştırmalarda lütfen duygusal olmayalım.. Tabiki burası bir peugeot sitesi ama bağzen öyle abartılıyor ki hiç rakip tanımıyoruz =) Yukarıdaki teknik verilere bakıldığında kim kimi yer bunu 10 yaşındaki çocuk bile bilebilir =) Elbette bağzı noktalarda malubiyetimizi kabul etmeliyiz...
 
Sonuç olarak Cooper S her türlü =)
 
Yukarı Dön
KaRTaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KaRTaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:36

Arkadaşım 1 Eylül 2009 da Pipper White Mini Cooper S Alıyordum Ben!..Daha Doğrusu 2009 Model Benm Başvurduğum Sırada Yokdu ve Birkaç Deişiklik Olucak Demişlerdi..Dmek motoru Deiştirmişler :'(

Yukarı Dön
cagri Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2008
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cagri Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:42
her turlu s
pejo forumu dıe 306 dıyerek kendımızı kandırmayalım...
Yukarı Dön
ENGİN Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 433
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ENGİN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:43
çoğunlukla BMW modellerini modifiye etmesiyle tanınan AC Schnitzer firması hedefini bu kez bu grup bünyesindeki Mini’ye çevirmiş. Gösteri modeli olarak bir Cooper S Convertible seçilmesine karşın tüm ekipmanlar ailenin diğer üyelerine de uygulanabiliyor. Firma ilk etapta güç paketi üzerinde çalışmışlar. Mini Cooper S Convertible’nin standart motoru sahip olduğu turboyla firma mühendislerinin iştahını bir anda kabartmış. 170 HP’lik güç çıkışlı motor turbo basıncında yapılan geliştirmeyle ve yeniden programlanan işletim sistemiyle 7000 d/d’de 193 HP üretir hale gelmiş. Peki bu güç dopingi sonucu otomobilin teknik verileri ne biçimde şekillenmiş. AC Schnitzer imzalı Cooper S Convertible 0’dan 100 km/s hıza 7 saniyede ulaşıyor. Son hızıysa saatte 235 km/s. Motorun gücüne katkıda bulunan bir diğer elemansa yine firmanın kendi geliştirdiği egzoz sistemi olmuş. Paslanmaz çelikten imal edilen parlak yarış tipi susturucu sportif sesin yanında atık gazların daha iyi bir biçimde motordan uzaklaştırılmasını sağlıyor. Aslında özel tasarım arka susturucu motor modifikasyonu yapılmasa da istek üzerine tüm Mini modellerine uygulanabiliyor. Fakat bu durumda müşterilerin zor bir karar vermesi gerekiyor. Mini One ve Mini Cooper’da iki farklı susturucu seçeneği bulunuyor. Müşteriler ya sağ ve sola yerleştirilen çift çıkışı yada tek büyük oval çıkışı tercih ediyor. Cooper S kullanıcılarının seçeneğiyse tek ve diğer modellerden çok farklı. Ortaya konumlandırılan büyük egzoz çıkışı otomobilin sahip olduğu gücü en iyi vurgulayan aksesuar. Arka tasarımı bu eklentilerle güçlü kılınan otomobilin ön bölümünde de değişiklik yapılmış. Yeniden şekillendirilen ve krom kaplanan radyatör ızgarası dikkatlerden kaçmıyor. Ama asıl gücü temsil eden aerodinamik kaygılar neticesinde yeniden yaratılan tamponlar oluyor. Alt spoylerin haricinde tamponların üst bölümünde de çıkıntı bulunuyor. Firmanın görünüme yönelik değişimleri boya üzerine eklenen firma logoları ve bantlarla tamamlanmış. AC Schnitzer Cooper S Convertible’da sadece siyah ve beyaz renkteki çıkartmalar kullanılıyor.
Yol tutuşa yönelik değişimin ilk adımıysa değiştirilen süspansiyon sistemi olmuş. Bu değişim otomobilin yere 30 mm daha da yaklaşmasını sağlamış. ısteğe bağlı olarak yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon sistemi de otomobile adapte edilebiliyor. Böylece düz zeminlerde otomobili yarış otomobillerinden farksız bir biçimde yerle yeksan bir konuma getirmek mümkün olabiliyor. Type I olarak isimlendirilen opak renkteki 17 inçlik jantlar ve 215/40 R17 ölçüsündeki lastikler yol tutuşu artıran diğer iki unsur olarak karşımıza çıkıyor. ıç mekandaysa modifiye işlemlerinin vazgeçilmesi alüminyum pedallar, vites kolu, el freni göze çarpıyor. Ayrıca AC Schnitzer kendi logosunu taşıyan ve yüksek kaliteli deriden imal edilen çift renkli kokpitle otomobili kendisine has bir yapıya kavuşturmuş.
 
Alıntıdır...
 
Sen artık bu özelliklerden sonra 2009 unu alırsın =)
Yukarı Dön
KaRTaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KaRTaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:49

Benm Aslında Araca Pek İhtiyacım Yok Ama Eğer 0 Araç Alıcak Olursam da Mini Cooper S Olucağınından Hİiiç Şüphem Yok :D

Yukarı Dön
ENGİN Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 433
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ENGİN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:51
GP Kitli Mini Cooper S  modelini hiç karıştırmayalım =) o yukarıdaki anlattığım Convertible modelinin daha geliştirilmiş hali.. 218 hp güce sahip.. Torku da 245 Nm. :D
Yukarı Dön
KaRTaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı KaRTaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 15:56

:) Mini Cooper S Çok Güzel Çok Canlı Ama Gerçekten Çok Çok Çok Pahalı bir Araç!..Ben Alırken Yaklaşık %40 İndirimli Fiyat ve Hamann Komple Kit İle Alıcaktım Aracı..:D 175 Hp üzerinden hesaplandığında 240 a filan Çıkarabiliyorduk Hamann Kitlerle..Şu Anda Olmuş Olsa Ooooowf Düşünemiyorum :D:D:D:D

 
Yukarı Dön
ENGİN Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 433
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ENGİN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 16:20
yani açık sölim ben o araca o parayı vermem.. onu yerine S2000 alırım =) ya da düşük modelli bi Z4 =)
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Kocaeli gebze son mesaja git 315 1 Seçkin52
konu icon Smeg Ekran son mesaja git 401 0 Onur3506
konu icon Antalya Peugeot Servis Tavsiye !!! son mesaja git 17735 12 Berdem07
konu icon FORUMA FOTOĞRAF YÜKLEME SORUNU son mesaja git 502 0 Adem Kurtuldu
konu icon 5008 SÜRÜCÜ CAM KUMANDA SORUNU son mesaja git 1418 2 fikretka
konu icon 2011 5008 1.6 hdi premium pack kontak arıza son mesaja git 137 0 fikretka
konu icon Aracımdaki bu ses normal mi? son mesaja git 395 0 turkmen48
konu icon & son mesaja git 1542 1 Omeralaca
konu icon Kullanıcı Adı Değişiklik Talepleri... son mesaja git 56164 510 Omeralaca
konu icon Aracım Sürekli Stop Ediyor son mesaja git 1356 4 106xr98
konu icon Selamlar son mesaja git 2 0 KagaN
konu icon 307 1.6i nin sigorta kutusu 2.0i ye uyar mı son mesaja git 386 0 ihakang
konu icon Isınmayla Birlikte Çekiş Düşmesi son mesaja git 6607 18 607'ci İmam
konu icon P16A7 hata kodu. Bilen yardım edebilir mi? son mesaja git 242 0 ASKUMRU
konu icon Pejo otomatik vites sorunu son mesaja git 637 1 Ayhan.41
konu icon 207 1.6 HDİ Bakım Sonrası Sorunlar son mesaja git 435 0 Mehmetdmr
konu icon 1.4 hdi dizel motor 10 saniye çalısıp stop ediyor son mesaja git 330 0 sorunlu 1.4
konu icon Selamlar son mesaja git 3 0 Fainka
konu icon Satılık peugeot 207 58*** km son mesaja git 417 0 Nzmplss
konu icon Aku kutup baslarini sokerken 3 dakika kurali son mesaja git 59057 24 Agrilon
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 OCTOBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Omeralaca 3
fikretka 2
Seçkin52 2
106xr98 1
turkmen48 1
KagaN 1
Adem Kurtuldu 1
Berdem07 1
Onur3506 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English