Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

306 gtı...coopers s...!!!

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 306
Forum Tanımlaması: 306, 1993'ten 2002'ye 309'u değiştiren küçük bir aile otomobilidir, ancak 2001'de 307 ile değiştirilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=2046
Tarih: 27 Temmuz 2025 Saat 07:15
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 306 gtı...coopers s...!!!
Mesajı Yazan: Guests
Konu: 306 gtı...coopers s...!!!
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:15
drag we roll ?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:19
306 gtı.....................................................................................................................................


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:38
arkadaşlar s in kaç beygirliğiyle karşılaştırıyoruz


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:39
Orjinalini yazan: okngti okngti Yazdı:

arkadaşlar s in kaç beygirliğiyle karşılaştırıyoruz


kafana gore :D


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:41
Cooper ss


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 11:42
s o zaman kafama göre


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 12:15

gti



Mesajı Yazan: SİNAN GTI
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 12:42
306 gtı


Mesajı Yazan: ARDA
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 13:07
 ***** S *****


Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 13:38
tartışmasız s

-------------
I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda





Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:03
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/164d84a2e9ea074cb80cb7487da9033dba55bb854858b0f6c0d0b852325f8a4b1f3b3b06ea86db4117032

306 gtı bıraz daha once sankı


Mesajı Yazan: KaRTaL
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:04

Cooper S Dediğiniz Araç Standart Olarak 1.6 Motor Olup 175 Hp Güç Üretebilmekte..Biraz Daha Mantıklı Karşılaştırmalar Yapalım Bence..:D



Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:31
Orjinalini yazan: KaRTaL KaRTaL Yazdı:

Cooper S Dediğiniz Araç Standart Olarak 1.6 Motor Olup 175 Hp Güç Üretebilmekte..Biraz Daha Mantıklı Karşılaştırmalar Yapalım Bence..:D

175 Hp eskidendi.. Şimdi daha da geliştirip 193 hp ye çıkardılar..
 
Cooper S Teknik özellikler
Motor: Turbo destekli sıralı dört silindirli
Motor hacmi: 1598 cc
Maks. Güç: 193 HP – 7000 d/d
Maks. Tork: 220 Nm – 4000 d/d
0-100 km/s: 7 sn
Maks. Hız: 235 km/s
Uzunluk: 3626 mm
Genişlik: 1925 mm
Yükseklik: 1416 mm
Ağırlık: 1140 mm
 
306 GTI-6
 
Motor : Doch
Motor hacmi: 1998 cc
Maks. Güç: 167 HP – 6500 d/d
Maks. Tork: 197 Nm – 5500 d/d
0-100 km/s: 8 sn
Maks. Hız: 209 km/s
Uzunluk: 3995 mm
Genişlik: 1692 mm
Yükseklik: 1380 mm
Ağırlık: 1214 kg.
 
Arkadaşlar böyle karşılaştırmalarda lütfen duygusal olmayalım.. Tabiki burası bir peugeot sitesi ama bağzen öyle abartılıyor ki hiç rakip tanımıyoruz =) Yukarıdaki teknik verilere bakıldığında kim kimi yer bunu 10 yaşındaki çocuk bile bilebilir =) Elbette bağzı noktalarda malubiyetimizi kabul etmeliyiz...
 
Sonuç olarak Cooper S her türlü =)
 


-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: KaRTaL
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:36

Arkadaşım 1 Eylül 2009 da Pipper White Mini Cooper S Alıyordum Ben!..Daha Doğrusu 2009 Model Benm Başvurduğum Sırada Yokdu ve Birkaç Deişiklik Olucak Demişlerdi..Dmek motoru Deiştirmişler :'(



Mesajı Yazan: cagri
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:42
her turlu s
pejo forumu dıe 306 dıyerek kendımızı kandırmayalım...


Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:43
çoğunlukla BMW modellerini modifiye etmesiyle tanınan AC Schnitzer firması hedefini bu kez bu grup bünyesindeki Mini’ye çevirmiş. Gösteri modeli olarak bir Cooper S Convertible seçilmesine karşın tüm ekipmanlar ailenin diğer üyelerine de uygulanabiliyor. Firma ilk etapta güç paketi üzerinde çalışmışlar. Mini Cooper S Convertible’nin standart motoru sahip olduğu turboyla firma mühendislerinin iştahını bir anda kabartmış. 170 HP’lik güç çıkışlı motor turbo basıncında yapılan geliştirmeyle ve yeniden programlanan işletim sistemiyle 7000 d/d’de 193 HP üretir hale gelmiş. Peki bu güç dopingi sonucu otomobilin teknik verileri ne biçimde şekillenmiş. AC Schnitzer imzalı Cooper S Convertible 0’dan 100 km/s hıza 7 saniyede ulaşıyor. Son hızıysa saatte 235 km/s. Motorun gücüne katkıda bulunan bir diğer elemansa yine firmanın kendi geliştirdiği egzoz sistemi olmuş. Paslanmaz çelikten imal edilen parlak yarış tipi susturucu sportif sesin yanında atık gazların daha iyi bir biçimde motordan uzaklaştırılmasını sağlıyor. Aslında özel tasarım arka susturucu motor modifikasyonu yapılmasa da istek üzerine tüm Mini modellerine uygulanabiliyor. Fakat bu durumda müşterilerin zor bir karar vermesi gerekiyor. Mini One ve Mini Cooper’da iki farklı susturucu seçeneği bulunuyor. Müşteriler ya sağ ve sola yerleştirilen çift çıkışı yada tek büyük oval çıkışı tercih ediyor. Cooper S kullanıcılarının seçeneğiyse tek ve diğer modellerden çok farklı. Ortaya konumlandırılan büyük egzoz çıkışı otomobilin sahip olduğu gücü en iyi vurgulayan aksesuar. Arka tasarımı bu eklentilerle güçlü kılınan otomobilin ön bölümünde de değişiklik yapılmış. Yeniden şekillendirilen ve krom kaplanan radyatör ızgarası dikkatlerden kaçmıyor. Ama asıl gücü temsil eden aerodinamik kaygılar neticesinde yeniden yaratılan tamponlar oluyor. Alt spoylerin haricinde tamponların üst bölümünde de çıkıntı bulunuyor. Firmanın görünüme yönelik değişimleri boya üzerine eklenen firma logoları ve bantlarla tamamlanmış. AC Schnitzer Cooper S Convertible’da sadece siyah ve beyaz renkteki çıkartmalar kullanılıyor.
Yol tutuşa yönelik değişimin ilk adımıysa değiştirilen süspansiyon sistemi olmuş. Bu değişim otomobilin yere 30 mm daha da yaklaşmasını sağlamış. ısteğe bağlı olarak yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon sistemi de otomobile adapte edilebiliyor. Böylece düz zeminlerde otomobili yarış otomobillerinden farksız bir biçimde yerle yeksan bir konuma getirmek mümkün olabiliyor. Type I olarak isimlendirilen opak renkteki 17 inçlik jantlar ve 215/40 R17 ölçüsündeki lastikler yol tutuşu artıran diğer iki unsur olarak karşımıza çıkıyor. ıç mekandaysa modifiye işlemlerinin vazgeçilmesi alüminyum pedallar, vites kolu, el freni göze çarpıyor. Ayrıca AC Schnitzer kendi logosunu taşıyan ve yüksek kaliteli deriden imal edilen çift renkli kokpitle otomobili kendisine has bir yapıya kavuşturmuş.
 
Alıntıdır...
 
Sen artık bu özelliklerden sonra 2009 unu alırsın =)


-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: KaRTaL
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:49

Benm Aslında Araca Pek İhtiyacım Yok Ama Eğer 0 Araç Alıcak Olursam da Mini Cooper S Olucağınından Hİiiç Şüphem Yok :D



Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:51
GP Kitli Mini Cooper S  modelini hiç karıştırmayalım =) o yukarıdaki anlattığım Convertible modelinin daha geliştirilmiş hali.. 218 hp güce sahip.. Torku da 245 Nm. :D

-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: KaRTaL
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 15:56

:) Mini Cooper S Çok Güzel Çok Canlı Ama Gerçekten Çok Çok Çok Pahalı bir Araç!..Ben Alırken Yaklaşık %40 İndirimli Fiyat ve Hamann Komple Kit İle Alıcaktım Aracı..:D 175 Hp üzerinden hesaplandığında 240 a filan Çıkarabiliyorduk Hamann Kitlerle..Şu Anda Olmuş Olsa Ooooowf Düşünemiyorum :D:D:D:D

 


Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 16:20
yani açık sölim ben o araca o parayı vermem.. onu yerine S2000 alırım =) ya da düşük modelli bi Z4 =)

-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 11 Eylül 2008 Saat 17:17
ewt abi s2000 yaw .


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2008 Saat 20:54
Arkadaşlar bu tür konular açarken her iki aracın veya kaç araç karşılaştıracaksanız tam modelini cinsini ve teknik verilerini yayımlamanız gerekmektedir...İnsanlar daha sağlıklı yorum yapar ve daha güzel bir görüntüye sahip olunur...
 
Cooper S kaç model ???
306 GTI belli  2000cc-167ps-196nm tork
 
CooperS yeni kasa yeni motor sistemi diyorsan mantıken 1. olacaktır...
Eski kasa 163ps  gücündeki bir araç diyosan zorlu bir karşılaşma olacaktır.Çünkü arada 6 hp fark var ve bu farkı her iki aracın ağırlık arasındaki boşluk kapatabilir.
 
Pilotajda iş biter diyorum...
 
 


Mesajı Yazan: savi_206
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2008 Saat 23:16
tabi ki cooper S


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Eylül 2008 Saat 00:28
Orjinalini yazan: cagri cagri Yazdı:

her turlu s
pejo forumu dıe 306 dıyerek kendımızı kandırmayalım...
 
 
ClapClap


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Eylül 2008 Saat 00:29
ZATEN ARKADASLAR MOTORU TURBO DESTEKLİ ARAÇLARI ATMOSFERİK ARACLARLA KARSILASTIRDIGIMIZDA ÇOGU ZAMAN YANILIYORUZ


Mesajı Yazan: Demir
Mesaj Tarihi: 17 Eylül 2008 Saat 14:29
Cooper'dan Suparşarj sök bakalım..Kaç beygir oluyor...?
Klass motor dediğinde kendi havasını kendi çekmesi gerekir.. Bundan spor tarz araca yakışır güç tork üretebilmelidir....
 
Tabi atmosferik kullanmak ayrı Super şarj veya turbo şarj ayrı bir zevktir...
Cooper-306 GTİ karşılaştırmasında gerek Rolling olsun gerek drag benim için ölçü bazı değildir...
Her zaman beğenimi kazanmış 306 GTİ seçerim...Benim benim düşüncemdir....
 
 
 
 


Mesajı Yazan: ac8088
Mesaj Tarihi: 17 Eylül 2008 Saat 14:31
cooper s in 175 liği bile ayırır bence


Mesajı Yazan: kann87
Mesaj Tarihi: 17 Eylül 2008 Saat 14:37
S

-------------
-küfürbaz gizemli rapci-


Mesajı Yazan: esrefyilmaz
Mesaj Tarihi: 17 Eylül 2008 Saat 14:42

COOPER S 175 HP BİLE 306'NIN İÇİNDEN GEÇER HERKESS MANTILI Bİ ŞEKİLDE KAFASINDA TASARLASSIN



-------------
EŞREF YILMAZ 34 YJ 0425 İSTANBUL/KÜÇÜKÇEKMECE


Mesajı Yazan: UmutGTi
Mesaj Tarihi: 17 Eylül 2008 Saat 14:53
s in  163 lüğüyle kafa kafaya gider ,, 175 liği alır ,,,

bu arada o bahsettiğiniz 193 beygirlik arabanın ben asla seri üretime geçeceğini zannetmiyorum.Yalnızca bir firmanın tanıtım amaçlı modifiyesi.Aynı mercedes brabus lar gibi...


Mesajı Yazan: aoc
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 00:42
Ben beygire bakarım, beygir mi diye...
Ben torka bakarım, tork mu diye...

160 hp bi VTI sırf torksuzluğu yüzünden bence yeterli değil, ve kaçını yola aktarıyor...?

Şimdi karşılaştırmamıza gelelim, Mini S aşırı beslemesi sayesinde kral bi tork diyagramı var ama buzdağının görünmeyen kısmı var, nedir bu ? -DEVİR BANDI... Şimdi bu portföyde ikiside karşılaştırılırsa 7200 kusursuz devir ve 3.vitesten sonra kusursuz hızlanan bi 306 var. Denemelerimizde cooper S'in 1.vitesi cidden bizi hayretler içinde bıraktı (106 vs Cooper S) ama cooper'ın motorunun 3.vitese kadar önde götürdüğü yolu 3.viteste 106 ya teslim etmesi ve bu bilgi ışığında daha güçlü bi 3.vitesi olan 306 GTI'ın 3.vites sonunda Cooper S'i ayıklayacağından şüphem yok... Aynı devir bandı 3.vites ve üstü Rollin' lerde GTI'a daha fazla şans veriyor...


-------------
More than love...
More than hate...
More than car...
More than love
It's a GTI (wrotten by myself)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 00:52
lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:15
s yani gti yanına gelemezzz


Mesajı Yazan: aoc
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:32
Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.


-------------
More than love...
More than hate...
More than car...
More than love
It's a GTI (wrotten by myself)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:35

VALLAH ATMOSFERİK OLSUN TURBO OLSUN BEN HER ARAÇ KIYASLANIR YOLA CIKTIN MI TURBO ATMOSFERİK YOKTU GAZZZZZ VARDIR AMA BU KARSILASTIRMADA ALICI TARAF COOPERS GİBİ DURUYOR ODA HAFİFLİGİN DEZ AVANTAJI



Mesajı Yazan: tolgasena
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:53
tmm pug cuyuz ama gerçekler var =) S...

-------------
Küçüklüğünde Elektrik Süpürgesiyle Rolling Yapan Adamdan Ne Beklersiniz Ki..!


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:56
cooper alabilir


Mesajı Yazan: UmutGTi
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 01:56
Orjinalini yazan: aoc aoc Yazdı:

Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.



bence de kıyaslanır katılıyorum ,,
bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD


Mesajı Yazan: aoc
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 03:55
206 RC ile 207 RC yürüten görmedim, yürütseler ve 206 RC kazansa halef kısmına 207 RC de yazabilirdim ;)

-------------
More than love...
More than hate...
More than car...
More than love
It's a GTI (wrotten by myself)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Eylül 2008 Saat 04:12
Orjinalini yazan: UmutGTi UmutGTi Yazdı:

Orjinalini yazan: aoc aoc Yazdı:

Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.



bence de kıyaslanır katılıyorum ,,
bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD
 
arkadaslarım bende 2.0  a6 yı yedım a6 da kasa agır aynı klasman deıl turboyuda atmosferık olmayan ne varsa anlamında yazdım (aynı klasmanda) atmosferık arac beslemelı aractan usdun olamaz söz konusu o deıl bnm demek ısdedım mantıklı aracları kıyaslayalım mcs ile 306 yı nasıl aynı kefeye koyarsınız drag roll top speed mcs yanı bukadar duygusal olmayalım yaa


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Ekim 2008 Saat 13:46
Arkadaşlar Eski Cooper S John Works Kullanıcısı Olarak Çoğu Arabaya Kafa Tutabilecek Bir Araç Yol tutuşu ve performans olarak 306 gti'la Kıyaslamayınız bile...Thumbs%20Up


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Ekim 2008 Saat 13:57
çok alakasız bir kıyaslama arada cok fark var...en basit yaş+hp+tork =mini ama gonüllerde olanı 306gti



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net