![]() |
|
106 XR SAĞA ÇEKİŞ |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 19:36 |
ARKADAŞLAR ARABAM DÜŞÜK YADA YÜKSEK HIZ FARK ETMEKSİZİN SAĞA ÇEKİYO
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
by_imp ![]() 1. Vites ![]() ![]() 03 - Şubat - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lastik ebatlariniz bir mi ?
|
|
kerem gaziantep gazikent mah.
106 GTİ siyah 0 rh + |
|
![]() |
|
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
öndekiler aynı ebatta,arka iki lastik öndekilerden daha ufak ama ikiside gene aynı ebatta...acaba disk de eğilme olabilirmi, bide ön sağ tekerin bilyası ses yaptığı için değiştirildi, zaten sonrasında rot balansdan geçti araç düzelme yok
![]() ![]() |
|
![]() |
|
djchaos ![]() 3. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011 Konum: fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dostum konu yanlış yerde burası üyelerin kendini tanıtma köşesi ve lütfen küçük harfler ile yazalım büyük harf bağırmak demektir saygılar verdiğim linke konuyu açarsan daha çok yardım alırsın Düzenleyen djchaos - 25 Kasım 2011 Saat 20:58 |
|
![]() |
|
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sory
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
by_imp ![]() 1. Vites ![]() ![]() 03 - Şubat - 1987 Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
benim arac ta bazen sağa çekme yapıyordu lastik havasi biraz düşüktü diyerine göre bir ölç istersen kardes başka da bilgim yok
|
|
kerem gaziantep gazikent mah.
106 GTİ siyah 0 rh + |
|
![]() |
|
voodoo ![]() 2. Vites ![]() ![]() 04 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 21 Ağustos 2010 Konum: Antwerpen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rotlara rotbaslarina guzelce baktirmani tavsiye ederim
|
|
2001 206
2.0 GTI Antwerpen |
|
![]() |
|
Üçyüzaltı ![]() 1. Vites ![]() ![]() 18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Üçyüzaltı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
aynen bi rotbalanscıya git değişmesi gereken parçaları onlar söylerler
|
|
![]() |
|
djchaos ![]() 3. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011 Konum: fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rot, rot başları, lastiklerin uyumu ( birisi düşük dişli veya yüksek dişli yeni veya eski ) jantlarda yamukluk
rot balans ayarı lastiklerin havasının uyumsuzluğu veya önerilen havanın altında olması fazlası ve eksiği zarardır senin dediğin durum genelde aracın ön takımlarından gelen bir sorundur
|
|
![]() |
|
alpercakan36 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Kars Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı alpercakan36
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
kamber - kaster hasas ayarlarını kontrol etir eski nesil rotçular anlamaz en yakın michelin bayiisinde yaptırmanı öneriyorum yada bilgisayarlı yeni sistem rot tecrbübeli bi yer .
rotta bağlandıgındaki değerlerin 0 derecede sıfırlandıgından emin ol. balansdada ok yazısını alana kadar tek tek lastikleri kontrol et işciler işden yırtmak için yapıyolar 3- 5 gramda bişi olmaz diye bırakıyolar bazen bende bu işi yapıyorum 2 yıldır 2 yılda 25 den fazla elaman değiştirdik bu ahlaksızlar yüzünden . seninki rottan kaynaklı - kaliteli bir rotçuya göstersen çözer makul bir şekilde. |
|
![]() |
|
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aynı rotcuya bugünde gidip sorunun devam ettiğini söyledim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
djchaos ![]() 3. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011 Konum: fethiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
deneme yanılma eğer jantların yeri değiştiyse bu seferde ters istikamete çekiyorsa hava filtresindendir dersem inanma mantıksal olarak jant veya lastik.
Düzenleyen djchaos - 28 Kasım 2011 Saat 23:45 |
|
![]() |
|
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bence de başka türlü olamaz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
garajturk ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 29 Kasım 2011 Konum: elektrik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı garajturk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
rotcuda hata yok sizin sag lastık sol lastıye gore daha fazla aşınmasından kaynaklanıyor rot ayarında lastık aşınmasını
göremezsin şunku rot makinasını jant ın dış yuzeyıne baglayarak yapılır roycunu suçu rot yaptıktan sonra test etmemesi.. |
|
pEuGEoT eLEkTrik teKNisYEni
|
|
![]() |
|
halowman ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2011 Konum: ????? Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonuçta rotcu suçlu diyosun
![]() ![]() |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |