Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

106 XR SAĞA ÇEKİŞ

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 106
Forum Tanımlaması: Peugeot 106, 1991'den 2004'e kadar Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından üretilen süper mini grubundaki efsane otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=20200
Tarih: 03 Ağustos 2025 Saat 22:51
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 106 XR SAĞA ÇEKİŞ
Mesajı Yazan: halowman
Konu: 106 XR SAĞA ÇEKİŞ
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 19:36
   ARKADAŞLAR ARABAM DÜŞÜK YADA YÜKSEK HIZ FARK ETMEKSİZİN SAĞA ÇEKİYO Confused DİREKSİYON KENDİLİĞİNDEN 10-15cm KADAR DÖNÜYO ROT BALANSDAN GEÇTİ  Thumbs Up SORUNU ANLATTIM BAKTILAR Thumbs Down AMA DÜZELMEDİ Shocked GENEDE ÇEKİYO Cry BAŞKA NEDEN OLABİLİR Question DEDİĞİM GİBİ ROTBALANS SORUNU ÇÖZMEDİ???



Cevaplar:
Mesajı Yazan: by_imp
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 20:37
lastik ebatlariniz bir mi ?

-------------
kerem gaziantep gazikent mah.
106 GTİ siyah
0 rh +


Mesajı Yazan: halowman
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 20:50
 öndekiler aynı ebatta,arka iki lastik öndekilerden daha ufak ama ikiside gene aynı ebatta...acaba disk de eğilme olabilirmi, bide ön sağ tekerin bilyası ses yaptığı için değiştirildi, zaten sonrasında rot balansdan geçti araç düzelme yokWacko diskdense nasıl anlarımkiQuestion


Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 20:58
Orjinalini yazan: halowman halowman Yazdı:

   ARKADAŞLAR ARABAM DÜŞÜK YADA YÜKSEK HIZ FARK ETMEKSİZİN SAĞA ÇEKİYO Confused DİREKSİYON KENDİLİĞİNDEN 10-15cm KADAR DÖNÜYO ROT BALANSDAN GEÇTİ  Thumbs Up SORUNU ANLATTIM BAKTILAR Thumbs Down AMA DÜZELMEDİ Shocked GENEDE ÇEKİYO Cry BAŞKA NEDEN OLABİLİR Question DEDİĞİM GİBİ ROTBALANS SORUNU ÇÖZMEDİ???
 
dostum konu yanlış yerde burası üyelerin kendini tanıtma köşesi ve lütfen küçük harfler ile yazalım büyük harf bağırmak demektir saygılar
 
verdiğim linke konuyu açarsan daha çok yardım alırsın
 
http://forum.peugeotturkey.com/forum_topics.asp?FID=64&title=peugeotlariniz-hakkindaki-arizalar-ve-czmlerİ" rel="nofollow - http://forum.peugeotturkey.com/forum_topics.asp?FID=64&title=peugeotlariniz-hakkindaki-arizalar-ve-czmlerİ


Mesajı Yazan: halowman
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 21:25
 soryEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed


Mesajı Yazan: by_imp
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 22:33
benim arac ta bazen sağa çekme yapıyordu lastik havasi biraz düşüktü diyerine göre bir ölç istersen kardes başka da bilgim yok

-------------
kerem gaziantep gazikent mah.
106 GTİ siyah
0 rh +


Mesajı Yazan: voodoo
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 22:44
rotlara rotbaslarina guzelce baktirmani tavsiye ederim

-------------
2001 206
2.0 GTI
Antwerpen


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 22:49
aynen bi rotbalanscıya git değişmesi gereken parçaları onlar söylerler 


Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 25 Kasım 2011 Saat 23:56
rot, rot başları, lastiklerin uyumu ( birisi düşük dişli veya yüksek dişli yeni veya eski ) jantlarda yamukluk
rot balans ayarı lastiklerin havasının uyumsuzluğu veya önerilen havanın altında olması fazlası ve eksiği zarardır senin dediğin durum genelde aracın ön takımlarından gelen bir sorundur


Mesajı Yazan: alpercakan36
Mesaj Tarihi: 26 Kasım 2011 Saat 01:13
kamber - kaster hasas ayarlarını kontrol etir eski nesil rotçular anlamaz en yakın michelin bayiisinde yaptırmanı öneriyorum yada bilgisayarlı yeni sistem rot tecrbübeli bi yer  .
rotta bağlandıgındaki değerlerin 0 derecede sıfırlandıgından emin ol.
balansdada ok yazısını alana kadar tek tek lastikleri kontrol et işciler işden yırtmak için yapıyolar 3- 5 gramda  bişi olmaz diye bırakıyolar bazen bende bu işi yapıyorum 2 yıldır 2 yılda 25 den fazla elaman değiştirdik bu ahlaksızlar yüzünden .
seninki rottan kaynaklı - kaliteli bir rotçuya göstersen çözer makul bir şekilde.


Mesajı Yazan: halowman
Mesaj Tarihi: 28 Kasım 2011 Saat 21:57
 Aynı rotcuya bugünde gidip sorunun devam ettiğini söyledimOuch...Bana ön iki tekerin cantlardahil yerini değiştirt bisüre binip tekrar gel dediCool bende öyle yaptırdım şuanda araç ters tarafa hafiften çekmeye başladıBig smile...galiba rot balansda dediğiniz gibi tembeller varClap bence sorun cant yada lastik haksızmıyımQuestion


Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 28 Kasım 2011 Saat 23:40
deneme yanılma eğer jantların yeri değiştiyse bu seferde ters istikamete çekiyorsa hava filtresindendir dersem inanma mantıksal olarak jant veya lastik.


Mesajı Yazan: halowman
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2011 Saat 19:19
 Bence de başka türlü olamazLOL tamam kaynağınıClap bulduk ama rot balanscı nasıl anlayamadı aklım almıyoDisapprove...para harcıyosun bakım yaptırıyosun onuda adamgibi yapanyok eee...neye,kime güvenipde binicez bu arabalaraQuestion bari boşuna para harcamıyımda koptuğu yerekadar gitsinBroken Heart ben antepdeyim arkadaşlar neyalan söyleyim burdaki çoğu tamirciden memnun değilim...


Mesajı Yazan: garajturk
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2011 Saat 22:59
rotcuda hata yok sizin sag lastık sol lastıye gore daha fazla aşınmasından kaynaklanıyor rot ayarında lastık aşınmasını
göremezsin şunku rot makinasını jant ın dış yuzeyıne baglayarak yapılır roycunu suçu rot yaptıktan sonra test etmemesi..


-------------
pEuGEoT eLEkTrik teKNisYEni


Mesajı Yazan: halowman
Mesaj Tarihi: 30 Kasım 2011 Saat 19:18
 Sonuçta rotcu suçlu diyosunConfused bencedeLOL



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net