![]() |
|
Amortisör ve Yay Hakkında. |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
Selo ![]() 1. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1990 Kayıt Tarihi: 29 Ağustos 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 10 Kasım 2011 Saat 20:20 |
Selamlar. 2006 model X-Design 206 kullanıcısıyım. Aracımda biraz değişiklik yapacağım ve iki opsiyonum var. 1.seneçek: 16'' çelik jant, önlere 5Cm spor yay ve ön-arka spor amortisör. 2.seçenek: 16'' çelik jant, önlere 3.5Cm spor yay. Ürünler 206Quick'ten çıkma olacak. Sizce hangi şekilde aracım daha konforlu olur? Hangisini yaptırmalıyım? Görüntü kadar konfora da önem veriyorum. Kasislerde aracın küt küt vurmasını,kafamın tavana çarpmasını istemiyorum. |
|
Açılın ben tercümanım!
|
|
![]() |
|
muzaffer ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Haziran - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Eylül 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kardeş benim aracımda prjinal helezonları kestirerek yaptım ben o işi nitekim olay şu ki kestirme yada yay taktırma fark etmez sen orjinal helezon ve amortisör dışında bir işlem yaparsan bu arabanın konforuda gidecek tümseklerde de çapraz geçmeyi yavaş sürmeyi ve çukurşarın yerlerini ezberlemeyi öğreneceksin yani gülü seven dikenine katlanır hesabı.
|
|
407 Executive Black CD 2007
|
|
![]() |
|
Selo ![]() 1. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1990 Kayıt Tarihi: 29 Ağustos 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Orijinalleri kesmek çok tehlikeliymiş, uzun vadede arabaya da çok zarar veriyormuş hocam.
![]() |
|
Açılın ben tercümanım!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
selo kesinlikle seçenek 2..derim hiç düşünme bile...
|
|
![]() |
|
Selo ![]() 1. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1990 Kayıt Tarihi: 29 Ağustos 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neden ki abicim?
|
|
Açılın ben tercümanım!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bende 306 var.. 3,5cm eibach pro kit aldım taktım vede çok memnunum..burda yay kaliteside çok önemli ...
neden der isen eğerki 1. aracın 3,5 cm düşerse esneme payı kalacaktır..çukurlarda kasislerde kütür kütür ses duymayacaksın ..konforunda pekte ödün vermemiş olacaksın.. 2. eğerki 5 cm düşerse aracın görsel olarak mükemmel görünecektir.. esneme payın azalıp amortisörlere çok yük binecektir..konfor neredeyse 0 olacaktır.. aracın içine sesler girecektir... 3.kısacası konfor der isen 3,5 yok görsellik dersen 5 cm.. |
|
![]() |
|
Selo ![]() 1. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1990 Kayıt Tarihi: 29 Ağustos 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anladım hocam. Peki, amortisör konusunda ne dersiniz? Sizce spor amortisörün avantajı çok mudur yoksa olmasa da olur mu?
|
|
Açılın ben tercümanım!
|
|
![]() |
|
muzaffer ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Haziran - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Eylül 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bir yıl oldu hala devam ediyorum.Kısmet bakalım. |
|
407 Executive Black CD 2007
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |